Llet a partir de l'any
Llet a partir de l'any
Bon dia!
Tinc un dubte sobre la llet a partir de l'any... La pediatre m'ha recomanat començar amb la llet de vaca a l'any i mig i donar-li ara llet 3. Fins ara, ell prenia NAN 2 i ara em pregunto: li dono NAN 3 o la de Nestlé crecimiento que va en brick? Per una banda, em a mandra seguir amb la llet en pols i per l'altra em raca el que costa la NAN... Algú té idea de quants litres de llet hi ha en un pot de llet en pols? Quina doneu vosaltres a partir de l'any? Merci!
Tinc un dubte sobre la llet a partir de l'any... La pediatre m'ha recomanat començar amb la llet de vaca a l'any i mig i donar-li ara llet 3. Fins ara, ell prenia NAN 2 i ara em pregunto: li dono NAN 3 o la de Nestlé crecimiento que va en brick? Per una banda, em a mandra seguir amb la llet en pols i per l'altra em raca el que costa la NAN... Algú té idea de quants litres de llet hi ha en un pot de llet en pols? Quina doneu vosaltres a partir de l'any? Merci!
- Esperançada
- :: tigre

- Entrades: 742
- Membre des de: dl. nov. 22, 2010 4:58 pm
Re: Llet a partir de l'any
A nosaltres el pediatra ens va dir que ja podia pendre llet de vaca normal. Però per si de cas nosaltres també fem servir la NAN 3 i li anem introduint de mica en mica.
En el nostre cas,on comprem la llet cada vegada que compravem un pot ens anotavem el tiquet en una cartulina i al comprar 6 pots et regalavem 1, casualment només ens quedava 1 pot per comprar per que ens donéssin un gratuït i l'hem aprofitat.
En el nostre cas,on comprem la llet cada vegada que compravem un pot ens anotavem el tiquet en una cartulina i al comprar 6 pots et regalavem 1, casualment només ens quedava 1 pot per comprar per que ens donéssin un gratuït i l'hem aprofitat.
La meva pren la Puleva3 en brick del super, la pediatra va dir fins als 18m.
A mi m'hes més practica que així no haig d'estar mesurant tant estricte l'aigua, les culleretes de llet, ... però crec que amb algunes llets en pols surt més a compte que els bricks. Nosaltres ens és més comode del brick.
A mi m'hes més practica que així no haig d'estar mesurant tant estricte l'aigua, les culleretes de llet, ... però crec que amb algunes llets en pols surt més a compte que els bricks. Nosaltres ens és més comode del brick.
Nosaltres no li donem llet de vaca. De fet, encara fa pit (te 18 mesos) i beu llet d'espelta, d'avena o d'arròs. SI que pren formatge, iogurts i a vegades coses q cuino amb llet... pero mai llet tal qual.
Amb això vull dir, que lo important és que rebi el calci necessari, però no només hi ha calci a la llet. ;)
Amb això vull dir, que lo important és que rebi el calci necessari, però no només hi ha calci a la llet. ;)
Els pediatres de la nostra zona recomanen la llet de vaca a partir de l'any. Alguns suggereixen passar primer per la semidesnatada però en general proposen començar directe amb la de vaca, fer-ho de mica en mica, i veure com respon la criatura. Amb els nostres dos nens ho hem fet així: al nen li va costar una mica i vam anar tirant de llet 3, però poc abans de l'any i mig ja li havia trobat tot el gust del món, a la llet de vaca. I la nena, que no va voler biberons fins als 10 mesos, a l'any prenia ja llet de vaca amb molta falera i sense cap problema.
Blanca tb prenia NAN2 i a l'any em va dir que podia donar llet de vaca o les de creixement, ella pren la puleva peques 3 pero si marxem fora o no tinc pren llet de vaca. la NAN 3 es careta i amb les de creixement del super son molt bones.
- marta1974
- :: puça

- Entrades: 19
- Membre des de: dl. jul. 04, 2011 1:24 pm
- Ubicació: Barcelona (Eix. Esq)
La meva filla te 2anys i nosaltres hem utilitzat llet en pols (Blemil 3) i ultimament utilitzem el brick de nestle crecimiento amb cereals... la llet amb vaca li donem de tant en tant. De moment seguim amb la llet amb cereals que sembla que aporti mes...
- annaiesteve
- :: rateta

- Entrades: 196
- Membre des de: dt. abr. 07, 2009 11:57 am
- Ubicació: Sant Quirze del Valles
Nenufar ha escrit:La meva pren la Puleva3 en brick del super, la pediatra va dir fins als 18m.
Nosaltres tambè hem començat amb la Puleva 3 de brick i li agrada molt, fresqueta al matì ! mmmm........

http://lbyf.lilypie.com/eMPMp1.png
26/6/10: El nostre casament .
28/3/12: El día mes important de la nostra vida .
26/6/10: El nostre casament .
28/3/12: El día mes important de la nostra vida .
El nostre pren Blemil3 i el pediatra ens ha dit que ja pot prendre llet "junior" de tetrabrick del super.
Però li segueix agradant més la de la mama.....
Però li segueix agradant més la de la mama.....
Nosaltres a partir de l'any llet de vaca directament i sencera! això almenys ens van recomanar des de pediatria del CAP i cap problema...
Hola! nosaltres no vam fer servir mai la llet 3.. quan vam dir de deixar la llet N2...vam anar barrejant la llet en pols amb una mica de llet normal sencera, com la que nosaltres prenem i cada vegada n'hi posàvem més de la normal i menys de la llet en pols... amb les nostres dues filles ho vam fer aixì. Cap d'elles va mostrar cap mena de rebuig ni de malestar i tot va anar perfecte.
No soc partidária de la llet aquesta de continuació, em dòna la sensació que es una manera de seguir fent-nos gastar.. i molts pediatres aconsellen fer el pas a la llet normal tal i com ho vam fer nosaltres (el nostre pediatre ens ho va dir de fer)
No soc partidária de la llet aquesta de continuació, em dòna la sensació que es una manera de seguir fent-nos gastar.. i molts pediatres aconsellen fer el pas a la llet normal tal i com ho vam fer nosaltres (el nostre pediatre ens ho va dir de fer)

hola a nosaltres tant amb el nen q ara te 4 anys com amb la nena que en té un....el pediatre ens va dir q a partir de l any llet de vaca sencera i sort pq la petiua llet en pols no era lo q li agradava....
A mi el pediatre em va dir blemil 2 fins els 18 mesos, que no li dones la 3, que seguis amb la 2.
Des dels 18 mesos llet sencera, la pascual li dono
Des dels 18 mesos llet sencera, la pascual li dono
A mi em van recomenar que sempre sempre fes servir el tipus 1, que les següents són invents per vendre més i sobretot poder fer publicitat (està prohibit publicitar la llet 1).
A partir de l´any que paulatinament anem passant a la llet de vaca normal.
A partir de l´any que paulatinament anem passant a la llet de vaca normal.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

, montsekit