primera llet de vaca, quina em reomaneu?
primera llet de vaca, quina em reomaneu?
Hola,
la meva filla de 16 mesos pren Puleva 3 des de fa un mes més o menys, abans blemil2, i abans teta.
suposo que d'aquí poquet passaré a la llet de vaca, quina compreu? quina és la millor?
la meva filla de 16 mesos pren Puleva 3 des de fa un mes més o menys, abans blemil2, i abans teta.
suposo que d'aquí poquet passaré a la llet de vaca, quina compreu? quina és la millor?
Re: primera llet de vaca, quina em reomaneu?
Fa temps hi va haver un post molt interessant sobre el tema: viewtopic.php?f=18&t=25352
Nosaltres comprem l'Hacendado de Mercadona, a un estudi de llets de vaca que van fer va sortir amb la segona millor puntuació, la primera va ser Pacual. El pots veure aquí: http://bacinerias.com/2011/06/la-leche- ... es-leches/
Nosaltres tb comprem la del mercadona i la meva filla va deixar el pit a l'any, llavors la va començar a pendre sencera. Als dos anys la pediatre em va dir q ja podia pendre semi.
KaRRuXiNa
l'Eric va començar amb la llet sencera als 12 mesos i el pediatra em va dir que li podia donar nomes si ho feia amb una llet "bona" tipus Pascual, aquesta es la que utilitzem a casa de sempre així que no ho vaig haver de pensar molt...
El Jan desde els 18 mesos pren la llet Pascual sencera.
Nosaltres de sempre hem tirat per la Llet Nostra.
I alerta amb estudis com el que s'enllaça més amunt. Crec recordar que va sortir fa temps, que l'havia encarregat l'organització d'usuaris, i poc després es va descobrir que al darrere de l'estudi hi havia precisament... Pascual.
I alerta amb estudis com el que s'enllaça més amunt. Crec recordar que va sortir fa temps, que l'havia encarregat l'organització d'usuaris, i poc després es va descobrir que al darrere de l'estudi hi havia precisament... Pascual.
Jo li dono sencera Pascual, per que vaig veure que li donaven a la guarderia i com li agrada li segueixo donant
jllt ha escrit:Nosaltres de sempre hem tirat per la Llet Nostra.
Per això consumim la segona amb millor puntuació
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |