Futures cercadores
Futures cercadores
Hola noies!!!!
Estava mirant per aquí i no he vist cap tema que fos el de cercadores però sense data de inici de cerca..jejej..ja sé que és una tonteria, però segur que hi ha altres com jo que saben que volen començar a cercar però encara no tenen clar quan!!!! Vinga va encetem tema que pot ser divertit..anar seguint l'evolució fins que poguem entrar en Cercadores de (mes?)
Què us sembla??? Algú s'apunta????
Vinga jo començo...m'encantaria començar a cercar aquest estiu....a finals de Juliol/ppis agost....però no crec que ho faci...fa 1 mes que he començat feina nova i no sé si m'animaré....tinc contracte per 6 mesos prorrogable i no sé si les hi faria molta gràcia....
Però Bueno sinó....més endavant.....
Ja ho veurem.....
Estava mirant per aquí i no he vist cap tema que fos el de cercadores però sense data de inici de cerca..jejej..ja sé que és una tonteria, però segur que hi ha altres com jo que saben que volen començar a cercar però encara no tenen clar quan!!!! Vinga va encetem tema que pot ser divertit..anar seguint l'evolució fins que poguem entrar en Cercadores de (mes?)
Què us sembla??? Algú s'apunta????
Vinga jo començo...m'encantaria començar a cercar aquest estiu....a finals de Juliol/ppis agost....però no crec que ho faci...fa 1 mes que he començat feina nova i no sé si m'animaré....tinc contracte per 6 mesos prorrogable i no sé si les hi faria molta gràcia....
Però Bueno sinó....més endavant.....
Ja ho veurem.....
Re: Futures cercadores
Hi ha aquest post: viewtopic.php?f=5&t=8152
I també aquest altre: viewtopic.php?f=5&t=35163
Crec que hi havia un altre, però ara no el trobo...
I també aquest altre: viewtopic.php?f=5&t=35163
Crec que hi havia un altre, però ara no el trobo...
Hola Laia!
Jo sóc una futura cercadora sense data concreta per motius diversos... Ja tinc una nena de quasi 3 anys, però ara mateix ho tenim complicat per buscar el segon, tot i que jo en tinc moltes ganes...
Com t'ha dit la Danu hi ha dos fils oberts on podries encaixar. Jo vaig començara a participar en el primer, però la majoria de noies es van passar a deures/esperadores de primavera i l'altre va quedar molt inactiu, de manera que ara participo més en aquest segon. Fes-hi una ullada si vols, allà hi ha de tot, esperadores, cercadores, panxus... Són un grup molt maco! I sinó, xerrem per aquí!
Jo sóc una futura cercadora sense data concreta per motius diversos... Ja tinc una nena de quasi 3 anys, però ara mateix ho tenim complicat per buscar el segon, tot i que jo en tinc moltes ganes...
Com t'ha dit la Danu hi ha dos fils oberts on podries encaixar. Jo vaig començara a participar en el primer, però la majoria de noies es van passar a deures/esperadores de primavera i l'altre va quedar molt inactiu, de manera que ara participo més en aquest segon. Fes-hi una ullada si vols, allà hi ha de tot, esperadores, cercadores, panxus... Són un grup molt maco! I sinó, xerrem per aquí!

Hola Gisa!!!! Valeeeee tinc moltes ganes de parlar amb noies que estan com jo!!!! Jo estic igual que tuuu!! Tinc moltes ganes de tornar-hi però de moment no m'hi poso per tema de feina/crisi. Des que vaig tenir el primer que em van fer fora de la feina quan em vaig quedar embarassada no he tingut feina estable...i ara que volia posar-me a pel segon he trobat feina i hi porto un mes just. I és per això que em vull esperar una mica a posarm-hi..lo què no sé és quant de temps.......
i tu? Quan creus que t'hi posaràs o no saps ni aprox.???
Gràcies per compartir!! Tinc ganes de poder xerrar amb gent que està igual...amb ganes però amb data incerta!!!
i tu? Quan creus que t'hi posaràs o no saps ni aprox.???
Gràcies per compartir!! Tinc ganes de poder xerrar amb gent que està igual...amb ganes però amb data incerta!!!
Eiiii que m'apunto a aquest post!!!
Jo tb tinc clar que m'agradaria quedar-me ja en lo que queda d'any pero encara no sé quan. M'agradaria començar al setembre, despres de vacances pero no sé si és d'hora o que pq com he sentit que has d'estar un temps prenent acid folic.... pero bueno! Segurament m'aniré a informar al ginecoleg quan entregi els resultats dels análisis que m'he de fer i així ja anem preparant el tema.
I vosaltres??
Jo tb tinc clar que m'agradaria quedar-me ja en lo que queda d'any pero encara no sé quan. M'agradaria començar al setembre, despres de vacances pero no sé si és d'hora o que pq com he sentit que has d'estar un temps prenent acid folic.... pero bueno! Segurament m'aniré a informar al ginecoleg quan entregi els resultats dels análisis que m'he de fer i així ja anem preparant el tema.
I vosaltres??
Hola sergem!!!!! MIRA ...JO VAIG OBRIR AQUEST POST PERÒ AL FINAL PER VOTACIÓ POPULAR EN VAM OBRIR UN ALTRE QUE ES DIU ESPERADORES / CERCADORES ESTIU-TARDOR, VINEEEEEE T'HI ESPEREM!!!
En aquell es parla exactament de lo mateix que vaig dir de parlar aquí!!!!!
T'esperem allà!!!!
Un petonàs guapa!!!!!!!!!
En aquell es parla exactament de lo mateix que vaig dir de parlar aquí!!!!!
T'esperem allà!!!!
Laia80 ha escrit:Hola sergem!!!!! MIRA ...JO VAIG OBRIR AQUEST POST PERÒ AL FINAL PER VOTACIÓ POPULAR EN VAM OBRIR UN ALTRE QUE ES DIU ESPERADORES / CERCADORES ESTIU-TARDOR, VINEEEEEE T'HI ESPEREM!!!
En aquell es parla exactament de lo mateix que vaig dir de parlar aquí!!!!!![]()
T'esperem allà!!!!
ara matexi me n'hi vaig!!! uuuuuuuuuooooooooooo!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 38 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

,Magar