Bolquers de roba
- Londonbaby
- :: zebra

- Entrades: 1074
- Membre des de: dg. oct. 07, 2007 11:13 am
Re: Bolquers de roba
Bé, jo ja vaig explicar que vaig començar en neixer i estic molt contenta.Pero tb és segona filla.
La meva nena va estar ingressada per rotavirus quan tenia 2mesos i els ultims bolquers que va fer servir els vaig rentar a 60° i. amb gotes d oli d l arbre de te ( que des de llavors li poso a totes les rentadores en comptes d suavitzant)
Eutherpe penso que se qui ets;) amiga de la Lauli que va convudar fa poc al grup que en venia pop ins ;) Jo soc l altra amiga. friki XD
La meva nena va estar ingressada per rotavirus quan tenia 2mesos i els ultims bolquers que va fer servir els vaig rentar a 60° i. amb gotes d oli d l arbre de te ( que des de llavors li poso a totes les rentadores en comptes d suavitzant)
Eutherpe penso que se qui ets;) amiga de la Lauli que va convudar fa poc al grup que en venia pop ins ;) Jo soc l altra amiga. friki XD
Aleix 22-12-2009 Cesària innecessària
Martina 2-2-2013 PVDC a casa
Rossinyola ha escrit:Ui no, els pop-in son tot en 2, els absorbents són de bambú i s'enganxen al cobertor amb uns clics. Els pots separar per rentar i/o estendre i s'eixuguen força ràpid!
Pel que fa al començament, nosaltres també vam utilitzar d'un sol ús ecològics, els wiona i sobretot els nature babycare, una canya, però si tenim més fills començarem molt abans, segurament amb els que van amb talles i després els pop-in.
Virolai, el que has comentat de la xerrada m'ha semblat super interessant! És a Barcelona?
Gràcies per aclarir-me això dels pop-in, encara tinc un bon embolic! Suposo que fins que no comencem no ho veuré clar.
La xerrada que vam anar nosaltres era a Vilafranca, a La Panxamama, però la va fer la noia de Tucuxí, que és de Granollers (em sembla; ho dic de memòria); segur que si li escrius al seu web et dirà on en fa més, perquè en fa sovint per tot arreu. A Bcn em va dir que de vegades en fa a Somriures, una botiga-espai de criança. De tota manera segur que hi ha altres entitats que n'organitzen. Jo la vaig trobar molt aclaridora, ja que era tot el que havia llegit per internet però veient i tocant els bolquers en directe. Per exemple, això de les talles que dius va explicar molt bé per què al nostre país no acaba d'arrencar (bàsicament, perquè no hi ha mercat de segona mà) i per què ells a Tucuxí han fet una talla per a nounats, més petita, que acostumen a comprar les mares repetidores, que ja s'atreveixen a començar el primer dia i no volen posar a la criatura un bolquer doblegat que els abulta molt.
Londonbaby ha escrit:Bé, jo ja vaig explicar que vaig començar en neixer i estic molt contenta.Pero tb és segona filla.
Sí!! Jo mateixa!! jajaja vam estar vivint el teu part per whatsapp! Ens tenies en vilo i ens vam emocionar moltíssim quan va néixer la Martina!
Jo penso que quan tingui un segon, segurament començarem abans que amb la Gal·la que vam començar als 3-4 mesos jejeje
Ara tenim uns quants pop-in, dos fuzzis i dos itti bitti. I igual en cau algun més... això és un vici!!

ei noies!
l'altre dia vam anar a la botiga a que ens deixessin tocar els bolquers, i bé, en vam sortir molt convençuts. tirarem segurament per uns te2 amb talla (petita) i unitalla (que són com els grans pero es poden doblegar) per provar.
pero una cosa que ens va dir que no havia llegit...ens va dir que si els fas servir unitalla, et serviran nomes per 1 nen, i q si fas servir les talles per 2 perque els bolquers es fan malbé.
que en penseu vosaltres? és així?? pq si és així el mercat de 2n culet no té gaire sentit, no??
bé, aixo no em va acabar de quadrar. pero de tota manera ho tenim clar....ara ens falta fer una primera compra per estar a punt i anar-los inrtoduint (potser no la primera setmana, pero el primer mes sí que ho volem intentar :))
Segurament comprarem els Totsbots flexitots per començar!
ja us explicaré!!
l'altre dia vam anar a la botiga a que ens deixessin tocar els bolquers, i bé, en vam sortir molt convençuts. tirarem segurament per uns te2 amb talla (petita) i unitalla (que són com els grans pero es poden doblegar) per provar.
pero una cosa que ens va dir que no havia llegit...ens va dir que si els fas servir unitalla, et serviran nomes per 1 nen, i q si fas servir les talles per 2 perque els bolquers es fan malbé.
que en penseu vosaltres? és així?? pq si és així el mercat de 2n culet no té gaire sentit, no??
bé, aixo no em va acabar de quadrar. pero de tota manera ho tenim clar....ara ens falta fer una primera compra per estar a punt i anar-los inrtoduint (potser no la primera setmana, pero el primer mes sí que ho volem intentar :))
Segurament comprarem els Totsbots flexitots per començar!
ja us explicaré!!
ep!
ja vam fer la primera compra!! 20 en total, a veure com va la cosa!!
mireu si fan goig!!!
ara falta fer-los les rentades pertinents, i els tindrem a punt!!
al final vam agafar 5 flexitots petits, 10 unitalla, i 5 totsbots tot en 1. i 4 fundes pels te2
jeje, vam sortir mig marejats amb tant de bolquer de la botiga, pero molt feliços!
mireu si fan goig!!!
al final vam agafar 5 flexitots petits, 10 unitalla, i 5 totsbots tot en 1. i 4 fundes pels te2
jeje, vam sortir mig marejats amb tant de bolquer de la botiga, pero molt feliços!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Alguna botiga fisica a barcelona?
- Rossinyola
- :: pantera

- Entrades: 806
- Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am
La Lleteria a Poble sec, Mapu al Gòtic, La mama vaca a Gràcia... I segur que un munt més!
- Rossinyola

siusiu ha escrit:ep!
mireu si fan goig!!!
Sí que fan goig! No coneixia aquesta marca, què tal et van?
Sobre el que comentes dels unitalla, ostres, jo pensava reutilitzar-los pel següent fill... No sabia que es feien malbé :(
Dncs jo diria que sí que es fan malbé... Perquè amb la meva segona filla o estic fent algo malament o ja no funcionen. Els últims mesos de la gran ja no els vaig fer servir perquè amb l'embaràs de la 2a els hi vaig agafar mania, i al principi amb la peque molt bé, però cap els 6 mesos molts problemes d'olors, fugues...
Així que estic una mica decebuda :(
Julyet ha escrit:Dncs jo diria que sí que es fan malbé... Perquè amb la meva segona filla o estic fent algo malament o ja no funcionen. Els últims mesos de la gran ja no els vaig fer servir perquè amb l'embaràs de la 2a els hi vaig agafar mania, i al principi amb la peque molt bé, però cap els 6 mesos molts problemes d'olors, fugues...
A mi m'està passant el mateix. Amb l'Emma ens van anar genials, tot i que al final (cap als 20 messos) ja teniem algunes fugues que vam suposar que eren perquè es vellugava més o feia pipis massa grossos.
Ara amb el petit, els estem tornant a fer servir i alguns que ens han donat de 2a mà i estem tinguent moltes fugues.
- Londonbaby

Noies, com teniu les gomes dels que us donen fugues? de vegades un us continuat d secadora x exemple pot fer malbe les gomes, cremar.les i fa que es desgastin i no ajusten bé.
A mi em semblen bé, i els problemes a part de fugues són olors i irritacions (fugues també). Diria que han perdut absorció i no aguanten més d'una hora, ja no va el "siempre seco", he provat de rentar-los de les mil maneres que expliquen per tots els blocs (no he comprat res especial, passo de gastar un euro més)...
Us faig un resum de la meva experiència:
- Vaig començar cap als 2-3 mesos de la meva filla gran. Durant molt de temps (més d'un any) encantadíssima, tan fàcil! Amb caques de lactant, més sòlides... Va ser fantàstic. Recordo una petita "crisis" on els hi va agfar olor a amoníac i la noia que me'ls va vendre i la gloriadsn que voltava per aquí em van donar una sèrie de consells (vinagre a dojo i un rentat a temperatura potent) me'ls va tornar a la normalitat, i fantàstic.
- Fins això, a l'any i mig aprox. , que els hi vaig agafar mania (vaig tenir un inici d'embaràs on estava especialment sensible :P) i els vaig deixar de banda (o no els feia servir tant, no ho recordo amb exactitud).
- Justament quan volia treure-li el bolquer a la gran vaig recuperar-los i a ella li encantaven, així que ho vaig deixar córrer perquè la meva intenció era que no volgués bolquer :P.
- Amb la 2a durant uns mesets molt bé (a més com era grandeta de seguida els unitalla li van anar bé). Però al final el tema olors i fugues incontrolable, i em vaig rendir (a part que he estat de trasllat, després tornada a la feina... i ja he passat de remenar més el tema).
Podeu trobar múltiples missatges meus on dic que m'encanten, però després de més de 3 anys com a usuària tinc forces crítiques al "món fantàstic" que he llegit. Potser hauria de tenir més bolquers o saber que la seva vida útil era més curta. Tampoc me'n penedeixo, com dic durant un temps considerable em van anar molt i molt bé, però jo crec que s'han fet malbé i ja no hi ha "marxa enrere".
Els bolquers que tinc majoritàriament són els blueberry, crec que prou bons (i quan funcionaven eren la canya), i tinc altres que he heretat. Dels blueberry tinc de dos materials diferents (cotó i bambú, crec).
En resum, igual que amb els portabebès sóc una "radical" i aconsello el seu ús i inversió al 200%, amb els bolquers de tela... doncs estan bé, però els recomanaria al 50%.
Us faig un resum de la meva experiència:
- Vaig començar cap als 2-3 mesos de la meva filla gran. Durant molt de temps (més d'un any) encantadíssima, tan fàcil! Amb caques de lactant, més sòlides... Va ser fantàstic. Recordo una petita "crisis" on els hi va agfar olor a amoníac i la noia que me'ls va vendre i la gloriadsn que voltava per aquí em van donar una sèrie de consells (vinagre a dojo i un rentat a temperatura potent) me'ls va tornar a la normalitat, i fantàstic.
- Fins això, a l'any i mig aprox. , que els hi vaig agafar mania (vaig tenir un inici d'embaràs on estava especialment sensible :P) i els vaig deixar de banda (o no els feia servir tant, no ho recordo amb exactitud).
- Justament quan volia treure-li el bolquer a la gran vaig recuperar-los i a ella li encantaven, així que ho vaig deixar córrer perquè la meva intenció era que no volgués bolquer :P.
- Amb la 2a durant uns mesets molt bé (a més com era grandeta de seguida els unitalla li van anar bé). Però al final el tema olors i fugues incontrolable, i em vaig rendir (a part que he estat de trasllat, després tornada a la feina... i ja he passat de remenar més el tema).
Podeu trobar múltiples missatges meus on dic que m'encanten, però després de més de 3 anys com a usuària tinc forces crítiques al "món fantàstic" que he llegit. Potser hauria de tenir més bolquers o saber que la seva vida útil era més curta. Tampoc me'n penedeixo, com dic durant un temps considerable em van anar molt i molt bé, però jo crec que s'han fet malbé i ja no hi ha "marxa enrere".
Els bolquers que tinc majoritàriament són els blueberry, crec que prou bons (i quan funcionaven eren la canya), i tinc altres que he heretat. Dels blueberry tinc de dos materials diferents (cotó i bambú, crec).
En resum, igual que amb els portabebès sóc una "radical" i aconsello el seu ús i inversió al 200%, amb els bolquers de tela... doncs estan bé, però els recomanaria al 50%.
De gomes, si que n'hi ha que s'han desgastat, altres estan perfectes. He trobat un tutorial per a cosir bolquers de tela amb barreres (com els dodots convencionals). Ho provare a veure si amb això millorem amb el tema de les fugues.
ep
noies, gracies per la info. crec que sí que deu se aixo de que es fan malbé ,perden absorció i aleshores comencen a donar pel sac!
pero bé, igualment trobo que sabent-ho ja esta bé...té el seu sentit, els de talles per 2 nens, els unitalla per un.
m'extranya que no ho espliquin millor els "megafans"
ja us explicaré que tal...el siusiuet encara esta a gust aquí dins...ddp és el 28 així que encara em queden unes setmanes...ja veurem quan s'anima a apareixer i a estrenar bolquers :D
noies, gracies per la info. crec que sí que deu se aixo de que es fan malbé ,perden absorció i aleshores comencen a donar pel sac!
pero bé, igualment trobo que sabent-ho ja esta bé...té el seu sentit, els de talles per 2 nens, els unitalla per un.
m'extranya que no ho espliquin millor els "megafans"
ja us explicaré que tal...el siusiuet encara esta a gust aquí dins...ddp és el 28 així que encara em queden unes setmanes...ja veurem quan s'anima a apareixer i a estrenar bolquers :D
Hola, noies, interessant aquest debat sobre els "contres" dels bolquers de roba… L'altre dia vaig entrar al blog de Crianza natural i explicaven remeis i possibles causes de l'olor d'amoníac.
Canvi de tema, ahir una amiga em va passar un lot de coses per a la criatura i hi ha dues bosses plenes de bolquers de roba i absorbents. No són d'ella, perquè al final no els ha provat, són d'una tercera amiga i per tant ahir no vaig poder esbrinar si li havien anat bé o no, però estan tots fets servir, així que sembla que han fet un bon recorregut. Avui he repassat tot el que hi ha i són 6 bolquers Bum Genius "rellenables", que he vist que no tenen "lluna antifugues" (això a la xerrada que vaig anar em van dir que era essencial), 7 o 8 Nature Babies tot en un i quatre Imse Vimse tot en un. Em sembla que tots o gairebé tots són multitalla. A part ja ens van donar un kit de 5 Kushies tot en un que estan nous, sense estrenar. Teniu referències d'aquestes marques? És que només sento dir meravelles dels Pop-in i dels Blueberry, però amb tants bolquers regalats em sabria greu haver-ne de comprar uns altres!
Canvi de tema, ahir una amiga em va passar un lot de coses per a la criatura i hi ha dues bosses plenes de bolquers de roba i absorbents. No són d'ella, perquè al final no els ha provat, són d'una tercera amiga i per tant ahir no vaig poder esbrinar si li havien anat bé o no, però estan tots fets servir, així que sembla que han fet un bon recorregut. Avui he repassat tot el que hi ha i són 6 bolquers Bum Genius "rellenables", que he vist que no tenen "lluna antifugues" (això a la xerrada que vaig anar em van dir que era essencial), 7 o 8 Nature Babies tot en un i quatre Imse Vimse tot en un. Em sembla que tots o gairebé tots són multitalla. A part ja ens van donar un kit de 5 Kushies tot en un que estan nous, sense estrenar. Teniu referències d'aquestes marques? És que només sento dir meravelles dels Pop-in i dels Blueberry, però amb tants bolquers regalats em sabria greu haver-ne de comprar uns altres!
- Londonbaby

Virolai, a mi els bumgenius m'encanten!! molt més que els pop in, el que passa que aquesta darrera marca la pots trobar més fàcilment a les botigues físiques però no és per tant! La goma dels pop in és força dura i a molts nens és fa marques, sobretot si tenen cuixotes com la meva. Crec que has tingut molta sort amb aquets regal! 

Londonbaby, que bé això que em dius! Els que tu tens també són dels que es farceixen?
- Rossinyola

Hola noies! algú ha provat els bolquers de roba per la piscina o platja? quina marca em recomaneu?
- misspegotty
- :: formigueta

- Entrades: 74
- Membre des de: dl. maig 20, 2013 9:45 pm
Jo l'estiu passat utilitzava el bolquer de roba tal qual per la piscina i llavors de cares a lhivern q anavem a la piscina coberta, vaig decidir-me a comprar.ne un especial per piscina. I és una mica un desengany... bàsicament és una banyador q es corda com un bolquer...
Al final, l'única utilitat és q no s'escapi la caca, ja q els pipis, van a l'aigua tan amb els de roba com amb els de 'paper'.
A més, vaig estar llegint un llibre de natació per nadons, i l'escriptora, una senyora q fa mil anys q es dedica a ensenyar nens, deia q pels nadons una banyador ben ajustadet xq no s'escapin les caques i avall!
En resum, q si fos ara no compraria el banyador-bolquer sinó que amb el banyador solet ja en feia més q prou!
Al final, l'única utilitat és q no s'escapi la caca, ja q els pipis, van a l'aigua tan amb els de roba com amb els de 'paper'.
A més, vaig estar llegint un llibre de natació per nadons, i l'escriptora, una senyora q fa mil anys q es dedica a ensenyar nens, deia q pels nadons una banyador ben ajustadet xq no s'escapin les caques i avall!
En resum, q si fos ara no compraria el banyador-bolquer sinó que amb el banyador solet ja en feia més q prou!
- Rossinyola

Vaja, doncs ja li he comprat un Imse Vimse! Encara no l'ha estrenat, però la veritat tenia pensat fer-lo servir més a la piscina, i a la platja culet enlaire el màxim possible 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |