EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Triquiñuelas
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dc. maig 16, 2012 12:36 pm

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: Triquiñuelas » dv. feb. 22, 2013 9:18 am

Moltes felicitats!!! i gràcies per la recomanació. Al final sempre és el mateix, estar tranquila, però és tan dificil.... :-o00m :-o00m :-o00m Ara acuidar-te!!
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5604
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

EntradaAutor: cositina » dv. feb. 22, 2013 9:24 am

no recordava aquest post, vaig a copiar aqui el q vaig escriure fa uns dies al post de cercadores :ok: em sap greu perquè el meu cas ha estat tot el contrari al recomanable (aixo de relaxar-se i tal jeje) pero bueno... potser aixi us faig sentir menys malament a les obsessionades :content:

Imatge

el q hem fet és aplicar toooootes les invencions by socpetit jeje!
1) Vaig deixar les pastilles a finals de setembre. Ara tinc clar que si haguesim pogut començar la cerca en aquell moment haguesim trigat segur, perquè els primers cicles post-pastis van ser caòtics. Des de llavors i fins a finals de gener hem estat a la banqueta per temes medics no relacionats amb l’embaràs. Ha estat molt dur pero he aprofitat per descubrir el socpetit a fons jeje! El segon cicle postpastis va ser de 41 dies i em vaig tornar boja aixi q vaig decidir començar a fer gràfiques tot i estar a la banqueta. Les gràfiques m’han ajudat molt a veure el momento d’ovulacio aixi q us les recomano a totes, no costa res, tens el termometre alla a la tauleta de nit, t’ho poses un momento abaix d’aixecar-te i ja està!

2) Prenc gestagyn embarazo (acid folic + vitamines) des d’octubre. Quan vam saber q hauriem d’estar a la banqueta 3 mesos més, les vaig deixar unes setmanes pero practicament des de llavors no les he deixat. Com a minim puc dir q aquest hivern gràcies a elles no he agafat ni un sol refredat (en soc molt propensa)

3) El cositino, q és molt fan de tot el tema dietética, medicina natural i aixi, fa mesos q llegeix articles sobre què podría menjar per fer més forts els seus bitxitos. I n’ha menjat tot el q va trobar q era bo, entre d’altres coses moltes nous i molta tonyina (diu q va bé per al seleni crec q enforteix els bitxos), la sexy week es va fartar a cafés (diu q va lelgir q acceleren els bitxos), i a més prenia cada dia capsules de zinc, i de licopeno. Va llegar q anaven bé aquests minerals per als bitxitos… ni idea. Les va comprar a una web on comrpa sovint coses d’aquestes (Biovea), de totes maneres si a alguna l’interessa q m’avisi perquè les tenim practicament sense començar i estic pensant en posar-les al mercadillo per canviar-les per qualsevol coseta (un llibre o aixi :ok: )

4) Aquest primer cicle de cerca, a més de les tempes, he fet tests d’ovulació de tira. Em van sortir positius els dies 14 i 15 de cicle (i el 16 crec q també però més dubtós).

5) No hem fet sexy month, però si sexy week intensiva. Concretament pinxitos els dies 9 i 10 de cicle (per si ovulaba abans de temps jeje), el dia 11 no en vam fer perquè el cositino es va agobiar i vam decidir q fariem quan vingués de gust…pero jo aquella semana estaba super inspirada i em venia de gust cada dia, vam fer els dies 12, 13, 14, 15 i 16. Els ultims dies estavem ja una mica petats però clar després de veure un TO positiu no ens atreviem a deixar passar el dia…

6) Sempre feiem deures amb aquesta postura q jo sempre tenia entès q era de les millos per al tema jeje:

Imatge

I després em quedava uns 5 minutets amb coixi sota el cul i cames cap amunt (sense arribar a fer el batwoman jeje)

7) PSICOSINTOMES: des del 8è dia DPO aproximat he tingu marejos diversos dies, com ja usa nava explicant per aquí tot i q no sabia si era d’aixo o perquè tinc una problema d’oïda q fa q de tant en tant tingui marejos. Però se m’han repetit des de llavors diversos diez, i en un parell d’ocassions fins i tot un amago de nàusea. D’altra banda, sensació de panxa plena (com si acabés de menjar fabada tot el dia) i curiosament el dia abans de la warry vaig tenier molt mal de warry, de fet el cositino per aixo no es va creure el TE de tira perqupè deia q amb aquests dolors és q m’havia de baixar la warry. Tema pits no noto res d’estrany, potser és això l’estrany ja q tinc molts quistes i normalment abans de la warry els tinc durs i em fan mal i ara no noto res.
crislanena
:: cèrvol
Entrades: 547
Membre des de: dv. set. 28, 2012 12:00 pm

EntradaAutor: crislanena » dv. feb. 22, 2013 12:40 pm

TerTeixi ha escrit:Bon dia,

Per fi arribat el dia per poguer deixar la meva experiencia!!!! Tot just ahir em vaig fer el TE, esperem que tot estigui correcte:
El mes de Gener després de estar buscant desde l`Agost vaig decidir deixar de pendre`m l`ácid fòlic per descansar i no fer-me TO, aquesta vegada m`estaba obsessionant molt :ufs: , aixi que li vaig al maromo de esperar-nos al mes d`Abril i fer un descans anímic.
Aquest mes vaig tenir fongs, infecció d`orina i bronquitis (vaig estar amb amoxicililna 10 dies) i el dia 9 de Febrer que em marcava l`ovulació va ser l`unic pinxito que vem fer en els dies fertils! Ni cames amunt ni res, no estaba encara fina i vaig anar cap al lavabo de seguida.
La data de no warry era pel 23/24 de Febrer pero jo portava massa dies amb dolors i no baixaba (i desde que vaig deixar les pastís em podia venir 4 dies abans o 4 després)... Ahir vaig anar a recollir TE de 25 i vaig pensar fes-te un a veure que surt, en un principi no és veia res, però al anar-ho a recollir per llençar vaig veure una ratlleta molt fina de color. Vaig llegir el prospecte i posaba que si sortia una ratlla encara que fos de diferents tons és que hi habia embarás.
Total que tenia un CB per casa i vaig començar a veure aigua i me`l vaig fer, va trigar molt en sortit i ja pensaba és negatiu.
Peró va sortir embarassada i després 1-2, no m`ho creia 6 mesos buscant i organitzant pinxitos, TO i cames cap amunt i el mes que fem un i sense fer res especial m`hi quedo!!!
Aquí us deixo la meva experiencia i us puc ben dir que jo crec que no m`habia quedat abans per l`obsessió que portaba al damunt!!
Petons!!!!

Terteixi, et recorde de cercadores!!! que alegría veure el teu positiu!!!! FELICITATS :-()) :-()) :-()) :-())
ai noia, totes ho digueu que el secret està a relaxar-se, però és molt difícil, molt!! té que haver alguna cosa dins teu que canvie el xip, per que per voluntat pròpia, almenys jo no puc... :-(
31/7/2014 ★Batiste★ 38+3 setmanes amb nosaltres, per sempre als nostres cors

13/8/2015 Jordi, bebe arcoiris
TerTeixi
:: zebra
Entrades: 1074
Membre des de: dt. set. 27, 2011 5:35 pm

EntradaAutor: TerTeixi » dv. feb. 22, 2013 1:40 pm

Crislanena gràcies!!! A mi m`ha costat molt desconectar, però jo pensaba que aquest mes amb un pinxito tampoc m`habia quedat i mira sorpresa. Ja he vist que esteu en proces de proves, espero que aviat tinguis la panxona tu tambè.
Imatge
Imatge
ABRIL_13
:: granota
Entrades: 221
Membre des de: dv. ago. 24, 2012 7:03 pm

EntradaAutor: ABRIL_13 » dl. març 11, 2013 7:14 pm

Aprofito per donar la meva experiència, jo vaig deixar les pastilles a mitjans de juny, tal com va comentar-me el metge fins la següent regla utilitzar el preservatiu, va venir-me la regla normal al juliol mentres estavem de vacances, pero justament marxavem a punta cana desprès de la regla i vam tornar a finals de juliol, a mitjans d'agost ja no hem va venir la regla! vam estar molttt relaxats, vam gaudir de tot moltisim i del jacuzzi de l'habitació potser cada dia, vaig beure alcohol pensant que no hem quedaria, i pamm! el primer mes!!!
Jo vaig fer-me el test el dia que m'havia de venir la regla pq estava mollttttttttttttttt rara... era conscient de que no era normal!
Ara estic embarassada de casi 35 setmanes, esperant al meu petit princep i amb un record molt maco de les vacances!!!!

Anims a totes que es lo mes bonic que hi ha al mon!!!!
Araneta
Entrades: 1754
Membre des de: dj. gen. 10, 2013 1:45 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Araneta » dl. març 11, 2013 8:06 pm

Abril m'has fet emocionar!!
Ja quasi el tens aquí!!! Quina emoció... Moltes felicitats per la panxu i per la cerca tant curteta... Jo porto (bé, nosaltres!) 6 mesos...espero q no trigui :ok:
L'Aran es fa gran :cnen: Imatge
http://www.fertilityfriend.com/home/424654

Panxupacte twins d'abril '13: Laia :-()) i Araneta :-())

Panxupacte DEURES COMPLERT!! :-()) : Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta
June
Entrades: 224
Membre des de: dl. maig 28, 2012 11:55 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: June » dv. març 22, 2013 12:44 pm

Hola a totes!

És la segona vegada que passo per aquí a deixar la meva experiència. Malauradament, l'anterior va acabar en un legrat a les 10 setmanes al mes de novembre i ara torno a estar a embarassada de 6 setmanes i escaig.

La veritat és que ha estat totalment diferent. Primer perquè el primer positiu va arribar després de més d'any i mig de recerca. Quan a la visita de l'alta del legrat, al mes de gener, el Dr. em va dir "en menys de sis mesos, tornareu a estar aquí" em van entrar ganes de fer-li una cara nova :lluita:: perquè em semblava increïble aconseguir novament una cosa que ens havia costat tant la primera vegada.

Al final, han estat tres cicles! >.-<: >.-<:

Total, que com no ens ho esperàvem, ha estat una mica que no ens volem creure. No em vaig fer el test fins una setmana després de la falta (tot i que jo n'estava convençuda des del minut 1 perquè sóc molt regular) i tot i així no va ser :b-))) si no més aviat :-o00m .

El cos m'ha canviat després del legrat i les regles també. Em va desaparèixer el síndrome premenstrual totalment (ni gana, ni pits inflats, ni mal d'ovaris....) així que tot això no ho he notat abans de l'embaràs. Excepte un mal molt peculiar a l'úter que vaig reconèixer plenament com el mateix que vaig tenir l'altre cop, no he tingut símptomes d'embaràs fins aquesta setmana. Així que...ja ho havia sentit a dir que els embarassos són molt diferents els uns als altres...

Molta sort i ànims a totes les cercadores :-()-)
Panxeta27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 197
Membre des de: dl. gen. 07, 2013 7:11 am

EntradaAutor: Panxeta27 » dj. abr. 25, 2013 7:52 am

Hola noies! nosaltres tot va ser mes ràpid del que ens varem esperar... feia dos mesos que ens haviem casat i varem pensar bueno amb la calma!

NOM: Margarida

Temps buscant: 1 mes

Intents setmana clau: (amb detalls si pot ser, jaja) Doncs nosaltres justament aquell mes no hi havia massa activitat... així que us diria que un a la setmana..

Regularitat cicle: 28-30 dies mes o menys...

Dia del test: Hem vaig fer el Clear Blue el mateix dia que m'havia de vindre la regla... i walaaa EMBARAZADA de 1-2 Semanas...

Simptomes: Jo m'apretaven els pantalons de la panxa... algu extrany... no com quan t'engreixes...

Molta sort a totes!
Imatge
tiritissima
:: gosset
Entrades: 479
Membre des de: dt. feb. 05, 2013 10:35 pm

EntradaAutor: tiritissima » dl. juny 10, 2013 9:17 pm

Pujo post perque ara q he començat a cercar hi estic superenganxada i crec que es interessant coneixer altres noies que han aconseguit l'objectiu q tenim totes, no?
Va! Panxus recents, qui s'anima? :ok:
-Alba-
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3741
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 9:22 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: -Alba- » dj. juny 13, 2013 5:47 pm

tiritissima t'explico les meves experiencies!!

Amb Emma, que ara té 2 anys, vam trigar uns nou mesos, abort a les 6 semanas inicial i molts i molts nervis per part meva i unes varius als testicles del meu home despres. Pero per fi el 23 de Juny de 2010 vaig tenir el positiu de la peque i el 2 de març de 2011 la vaig tenir per primer cop als meus braços... :love: :love: :love:

Ara torno estic de 13 setmanes i em vaig quedar a la primera, vam deixar de pendre precaucions i vam provar... i la veritat que va ser una sorpresa molt gran el positiu el primer mes! :ok: vam fer deures només 3 cops i sense cap tipus de pressió ni de nervis ni de res!!! :love: :love: :love:
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

JOEL
tiritissima

EntradaAutor: tiritissima » dj. juny 13, 2013 6:33 pm

Alba moltes gracies per arrancar-te i animar-te a escriure. Quin greu que em sap q passessis x un avort i com m'alegro q la teva petita estigui be! Enhorabona pel nou embaras. I jo em pregunto, sempre q dieu q fora nervis i estres per aconseguir panxu... Com us ho feu? Com deixa una de pensar en la panxu i en com i quan la podra aconseguir?
Petons guapa i molta sort!
carlotayeric
:: pantera
Entrades: 893
Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm

EntradaAutor: carlotayeric » dv. juny 14, 2013 9:08 am

Pues a mi con ls dos embaeazos me ga pasado lo mismo
Cn eric fue al 4 mes de busqueda despues de 9 años cn pastillas, el mes de antes de qedarne la regla se me reteaso y al sigyiente positivo!

Esta vez tb ha sido al 4 mea de busqueda, el mes de antea se me retrasi 1 dia la regla y esta vez si vi el test de ivulacion posiitvo e hicimos deberes cada diaesa semana!!
Imatge Imatge

26-6-15 nico brilla en el cielo. papa y mama jamás podremos olvidarte ni dejaremos de quererte nunca
pensament
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dc. abr. 04, 2012 12:23 pm

EntradaAutor: pensament » dl. juny 17, 2013 1:36 pm

Intentaré ser el màxim explícita possible, doncs abans de quedar-me :-()) em passava hores rellegint aquest post buscant qualsevol coseta a la que agafar-me.
Temps buscant: 1 any mètode natural + 1 any i 8 mesos reproducció Assistida ( 4 IA’s i 3 FIV’S) = TOTAL 2 anys i 8 mesos ( infertilitat origen desconegut).
Intents setmana clau: A la 3era Fiv va la vençuda!
Regularitat del cicle: 28 dies
Dia del test: 15 dies post punció (ovulació)/ 13 dies post transferència a la tarda després de 4 hores sense fer pipí. Va sortir un positivàs, al minut 1.
Valor de la beta: 16 dies post punció (ovulació)/ 14 dies post transferència = 284. ( Són bessons!)
Símptomes abans del test:
- Tetis: fins 4 dies abans del TE tenia els pits inflats i amb dolor (degut als medicaments que havia pres per la estimulació ovàrica). Després se’m van desinflar i em van deixar de fer mal, em vaig pensar ven bé que no m’havia quedat. Després 1o2 dies abans del TE, se’m van tornar a inflar i em tornaven a fer mal.
- Ovaris: La nit abans del test em vaig despertar per un dolor a la zona dels ovaris, bastant intens, però no el podia confondre de cap manera pel de la regla, el vaig distingir de seguida .
- Cap altre símptoma: ni més pipí, ni canvi de color de mugrons, ni mugrons més sensibles, ni més son, ni més gana, ni més olors....

Símptomes després del test:
-Tetis: Han continuat inflades, i adolorides, algun dia han baixat i d’altres han pujat.
- Ovaris: Quasi cada nit m’he despertat amb algun doloret a la zona de l’úter, però res preocupant.
- Gana: De seguida vaig començar a tenir mooooooooolta gana. Sempre he sigut de vida, però ara no puc passar una hora sense menjar i sinó menjo em marejo de gana.
-Cansada: Al matí començo amb energia, però l’acabo més aviat que abans. Estic molt cansada, les escales del meu dúplex se’m fan eternes, sobretot al vespre.
-Mal humor i irritabilitat: Aquest no me’l puc deixar, pq el Pensamento és qui ho sufreix més, pobret és un sol. Ha augmentat de manera desproporcionada, i em sap molt de greu, però no hi puc fer més..
- Estic de 8 +3 i no tinc cap altre símptoma. Em trobo la mar de bé, i això que porto dos!
Imatge
15/05/13: TE+
27/05/13: Eco, hi ha dos saquets
07/06/13: Sentim els 2 cors, mai oblidarem aquest moment
06/09/13: Sou dos nens
17/12/13: Benvinguts al món!!
17/11/14: TE+ a pel tercer!
tiritissima

EntradaAutor: tiritissima » dt. juny 18, 2013 8:00 am

Pensament moltes gràcies per deixar-nos la teva experiència. Mare meva 2 anys i 8 mesos són tota una proesa de paciència i superació.
Et felicito per aquest positivas i que tinguis un embaràs molt tranquil!!
mimi82
Entrades: 1532
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: mimi82 » dt. juny 18, 2013 11:23 am

Pensament, moltes gràcies per passar a explicar la teva experiència!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Per desgràcia som unes quantes que no tenim cap problema aparent però no aconseguim veure el noostre :ok: , i veure que d'una manera o altra s'aconsegueix dona molta esperança!!!
Firmava ara mateix per seguir els teus pasos!!!! :love: :love: :love:

Disfruta de la nova etapa que estas vivint!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Tenim ganes de tu, petit@...Maig 2011
4 IA's :ufs: 2na transfer, 2na FIV desembre 2014 :ok:
12/08/2015 --> Benviguda princesa!!!!
**BessonadaPacte de panxu: crisàlide :-()) ,mimi , isa31**

Imatge
xulleta30
Entrades: 869
Membre des de: dt. nov. 15, 2011 9:26 am

EntradaAutor: xulleta30 » dc. juny 19, 2013 9:50 am

Pensament, gràcies per explicar la teva experiència després d'un camí llarg i gens fàcil! Quina gràcia m'ha fet lo del malhumor amb el pobre pensamento, és que ja m'hi veig jo també foten-li crits al xulleto i baixant-me el llit al menjador per no voler/poder pujar les escales del dúplex!!!

Mimi, segur que ben aviat podràs escriure la teva aquí també, i jo, i moltes veteranes més!
Tenim ganes de tu

Imatge
sergem
Entrades: 577
Membre des de: dc. juny 19, 2013 3:53 pm

EntradaAutor: sergem » dc. juny 19, 2013 4:09 pm

Hola noies!!

Soc nova en el fórum de soc petit. Just avui he anat al ginecoleg a fer la ITV (com ell li diu) i quan ha acabat li he comentat que ara potser no, pero d'aqui un temps no molt llarg poster aniriem a buscar la criatura i m'ha dit que quan ho decidissim tornes que en parlaríem.

M'ha deixat una mica trastocada i m'estic menjant el cap, la veritat. Porto com 7 anys prenent les Yasmin i no sé si es que és millor abans pendre un tractament o algo. Alguna embarassada que prenguès yasmin??
Tana
Entrades: 506
Membre des de: dt. maig 07, 2013 6:13 pm

EntradaAutor: Tana » dc. juny 19, 2013 7:34 pm

Hola Sergem,

jo no estic embarassada (encara!) però també prenia les yasmin (i els ultims mesos les yira (que son les mateixes però amb un altre nom)) i la ginecologa em va dir que quan em volgues possar que les deixes i au.. a provar sort! Per que segons em va dir son anticonceptives suaus. Però és clar, depen de lo regular que fossis abans... I abans de deixar-les em vaig començar a prendre AF, no vaig deixar passar cap cicle però tampoc em vaig quedar :-()) així que aquest més a intentar-ho de nou.

Per que no li comentes si cal que et prenguis res? Així pots anar planificant segons el que et digui que has de fer (quan has de començar amb AF, quan has de deixar les pastilles, quans cicles has de deixar passar, etc).

Sento no poder-te ajudar més.

Que vagi be!!
sergem
Entrades: 577
Membre des de: dc. juny 19, 2013 3:53 pm

EntradaAutor: sergem » dc. juny 19, 2013 10:00 pm

Moltes gracies x la resposta!!!
Una pregunta tonta (xo es q no tinc info del tema) xo pq haa de pendre af??
Com me de fer uns analisis de sang i portarli, ja li preguntare!!
Moltes grcies wapa!!
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

EntradaAutor: Essuca » dv. juny 21, 2013 9:00 pm

Hola sergem l'AF en principi redueix el risc de certes malformacions del fetus, com per exemple espina bifida. A mi, no sé si sempre és aixì em vam fer pendre AF tres cickes abans de posar-nos a buscar!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::