bolquers-calceta

Els bolquers, el xumet..

bertian
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

bolquers-calceta

EntradaAutor: bertian » dt. juny 11, 2013 8:57 am

Bé! sembla que arriba el bon temps i ens comencem a plantejar més seriosament el tema de l'orinal.
Ahir vaig comprar uns bolquers d'aquests calceta que es poden abaixar com si fos roba interior normal però si hi ha cap escapament no passa res... com ho veieu? Els heu fet servir per començar amb l'orinal? Opinions?????
Qualsevol aportació serà ben rebuda!! moltes gràcies guapes!!
sivi
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: bolquers-calceta

EntradaAutor: sivi » dt. juny 11, 2013 6:52 pm

nosaltres en tenim de mostres que m'han enviat i els guardarem per quan arrivi el moment de treure-li el bolquer a la nit o a la migdiada.
Nosaltres li varem treure el bolquer fa un mes i mig i directament amb calcetes.
Els primers quinze dies varen ser durs, llavors ja ho va agafar i des de llavors cap fuga.
Aquests bolquers calceta, els costen de pujar a ells sols, i tenen un preu un pel car.
Ara que be el bon temps, treu el bolquer i posa-li calcetes/calçotets, segur que li serà mes pràctic i la roba a la rentadora i llestos.
Imatge

Imatge
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dt. juny 11, 2013 7:29 pm

A nosaltres ens van anar molt bé; de fet, encara els fa servir a la nit.
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » dt. juny 11, 2013 8:01 pm

Ostres, jo els vaig trobar un timo :P. La meva filla es sentia "amb bolquer" i s'ho feia a sobre igualment, i si es feia caca treure-ho era... ehem... :P
bertian

EntradaAutor: bertian » dc. juny 12, 2013 8:00 am

Moltes gràcies noies!!! les vostres respostes m'ajuden molt!!! Crec que els farem servir només per ara just al principi fer una "aproximació" a utilitzar l'orinal, però quan ens hi posem de ple crec també que el millor deu ser anar amb calcetes.
De fet, és el què diu la Julyet, ells deuen sentir que encara van amb bolquers...
Bé, s'ha de provar a veure com va!!!!
GRÀCIES!!!! :-()-)
Takita

EntradaAutor: Takita » dc. juny 12, 2013 11:11 am

Nosaltres només els vam fer servir un parell de setmanes (durant el dia), perquè vam començar al mes de maig i encara feia fred i portava roba pràcticament d'hivern. Al meu fill, li era molt còmode i quasi no es feia res al bolquer, només alguna goteta de pipí si no arribava a temps al lavabo. Un cop vam veure que hi anava sempre que tenia pipí i caca, li vam posar calçotets i el bolquer només a la nit.
bertian

EntradaAutor: bertian » dc. juny 12, 2013 11:44 am

Ostres Takita, és el què pensava fer jo inicialment... veig que a vosaltres us va anar prou bé!!!
Jo tot i que no l'acabo de veure preparada, faré un tenteig, com si féssim un joc, sense agoviar-la gens, evidentment, a veure com reacciona!
Per ara, d'en tant en tant li agrada asseure's a l'orinal i dir que fa pipí (tot i que com que s'hi asseu vestida i amb bolquer, no sé si fa pipí realment o no...)
Ja us explicaré l'experiència!! Moltes gràcies!!!!!!!!!!
-Alba-
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3741
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 9:22 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: -Alba- » dc. juny 12, 2013 11:59 am

L'Emma desde dilluns passat va sense bolquers (excepte hora de dormir) i vam passar directament a la calceta, els 3 primers dies van ser horribles pero ara la nena es sent GRAN (nena mayor, diu ella) i no vol ni que l'acompanyis a l'orinal ni res!

Aixó si... parlo del pipi, la cacona es altre historia... no vol fer-la a l'orinal ni al wc ni res, abans feia caca cada dia, ara es pot pasar 3 dies!
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

JOEL
Takita

EntradaAutor: Takita » dc. juny 12, 2013 12:36 pm

bertian, que vagi molt bé! Sí, ja explicaràs! :ok:

Alba, molt bé la teva filla! La caca sempre costa més, però ja veuràs que en un no res ja la tindrà dominada també :ok:
sivi
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: sivi » dc. juny 12, 2013 7:11 pm

Alba, a la meva filla també li va passar, de fer caca cada dia a no fer-ne en dos dies per no portar bolquer o fer-la avanç d'adormir-se o al llevar-se al bolquer.
Mica en mica es va anar acostumant i en tres setmanes ja ho demanava i la feia a l'orinal.
Quan havia d'anar jo al bany, ella m'acompanyava (per què ella volia) i li feia gracia estirar la cadena o donar-me el paper de water, i ara ella ja no vol orinal ni adaptador, va al water com nosaltres i mes feliç quan sent que fa pipi o caca....Com diu l'Alba: ja soc gran!!! diu tota feliç.
I cada mati es tria les calcetes que vol portar.
Imatge

Imatge
bertian

EntradaAutor: bertian » dc. juny 19, 2013 11:13 am

Bé, per ara he començat a posar-li els bolquers-calceta aquests a les tardes i quan jo vaig al lavabo a fer pipí li dic si ella també vol venir i així fem pipí totes dues.
El primer dia va voler venir els dos cops, i tot i que es va asseure a l'orinal amb els bolquers abaixats, no va fer pipí...
Ara fa un parell de dies que no vol fer-ho i jo no li insisteixo, penso que si em faig massa pesada agafarà mania a l'orinal i no s'hi voldrà posar més.
Jo crec que encara està molt verda, de fet encara no ha fet ni els 23 mesos... així que tranquil·litat, no tenim cap pressa!! Veig que també quan ha fet caca, si li preguntem "has fet caca, Berta?" gairebé sempre ens diu que no... L'altre dia també estava sobre la tovallola després de banyar-la i es va fer pipí, i jo li vaig dir que quan tingués pipí ho havia de dir a la mama. Llavors va estar molta estona dient "mama, pipi!!!", però clar era com un joc... Jo crec que encara no és el seu moment...

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::