Viatge Ave

Més qüestions.
Falca
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dt. gen. 10, 2012 11:12 am

Viatge Ave

EntradaAutor: Falca » dj. juny 13, 2013 3:17 pm

A veure si algu em pot informar, ja que hem de fer un viatge amb Ave a Madrid i despres llogar un cotxe alla.
No se si al tren hi ha suficient lloc per deixar el cotxet, el nostre es plega el xasis i la cadira junt pero ocupa massa espai per deixar-lo a la part de dalt del seient, a mes que ens haurem d'emportar el maxi cosi pel cotxe de lloguer ja que pel que he vist les companyies nomes lloguen cadiretes grup 1 i la meva peque te 6 mesos...
Ufff, en definitiva que hem d'anar carregats de trastos i ja m'estic agobiant...
Alguna ha anat amb Ave i com ho vareu fer?
Imatge

Imatge
mamenTGN
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dj. abr. 04, 2013 6:11 pm

Re: Viatge Ave

EntradaAutor: mamenTGN » dj. juny 13, 2013 3:20 pm

hola
em sembla que al reservar pots escollir seient (ho va fer el meu home), nosaltres vem agafar els últims (o els primers) del vagó i el cotxe cabia sense cap problema perquè és la zona més espaiosa
bbya
:: girafa
Entrades: 2176
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:43 pm

EntradaAutor: bbya » dj. juny 13, 2013 3:28 pm

Bona tarda, la companya té raó i si no hi ha lloc entre seients, hi ha un espai més ampli al costat del wc. Ho veus des de seient, cap proeblema, a més elpersonal d'ave es molt maco. Jo faig barcelona a Sevilla.
Imatge

Imatge
Tatti
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 3:35 pm

EntradaAutor: Tatti » dj. juny 13, 2013 3:30 pm

bones! jo el vaig deixar al compartiment on es deixen tmb maletes i molt bé.
A la web de Renfe no hi va haver manera d.esbrinar on van els cotxets i un cop dins l..Ave vam veure q l.espai de maletes era ampli, al.costat dels wc.
vagi be!
Falca

EntradaAutor: Falca » dj. juny 13, 2013 3:59 pm

Noies moltes gracies, sou uns soletes!!!
Mirare de reservar els seients que dieu i si no el posarem al lloc de les maletes, de tota manera suposo que el personal de l'Ave ja ens ajudara...
Ara he d'esbrinar si hi ha alguna possibilitat amb el maxi cosi i el cotxe de lloguer, ja que seria la pera no haver-lo de portar nosaltres. He vist que hi ha empreses que es dediquen a llogar les cadiretes o grup 0 i te'l porten on diguis i despres el recullen, pero no se si fiar-me'n massa...
Imatge

Imatge
rundi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

EntradaAutor: rundi » dj. juny 13, 2013 7:24 pm

Si vas en classe turista, agafa el cotxe 5 que és el que té wc amb canviador. Aneu amb temps. Obren aviat l'accés i quan abans entris al tren, més lloc tindràs. I molta paciència... La gent acostuma a ser bastant intrensigent a l'ave amb nens ploraners o sorollosos. A mi m'han arribat a etzibar "ssssht" quan la nena plorava de mal d'orella. En fi, al.lèrgics als nens n"hi ha a tot arreu...
bbya
Entrades: 2176
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:43 pm

EntradaAutor: bbya » dj. juny 13, 2013 9:01 pm

Obren mitja hora abans de la sortida.
Imatge

Imatge
arfo
Entrades: 78
Membre des de: dl. nov. 19, 2012 1:33 pm

EntradaAutor: arfo » dj. juny 13, 2013 10:33 pm

Bones!

Nosaltres estem encantats amb el personal de l'AVE i l'Alvia. Sempre agafem el vagó que té seients per minusvàlids i allà deixem el cotxet sense plegar. Si hi anés una persona amb cadira de rodes, doncs hi ha lloc de sobres, i sinó es treu i es plega al costat de les maletes. A més, és el vagó amb menys seients, i per tant, més tranquis, i per acabar-ho d'arrodonir, el lavabo adaptat és enorme i va molt bé per moure's amb el nen, la bossa, també té cambiador, crec que tots els lavabos en tenen. Només cal veure'ls (a vegades costa més). Quan arribem a sants ens posem a prop de les hostesses drets, i generalment et deixen passar abans que ningú, com a l'avió. En una ocasió hi va haver un problema amb el tren i com que pintava per hores ens van dir que perquè la nena no s'agobies anessim al bar de 1era classe :ok: va ser fantàstic!!!

Bé, espero que t'hagi servit d'ajuda...!
Imatge
Imatge
Imatge
laiaf3
:: granota
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dj. març 01, 2012 12:31 pm

EntradaAutor: laiaf3 » dv. juny 14, 2013 9:09 am

Hola, m'interessa molt aquest tema! Jo només portaré una cadireta McClaren, que suposo que no
hi ha massa problema per plegar-la. Alguna de vosaltres que ja hi ha anat, em pot dir algun trukillu
per trobar els bitllets més barats? Voldria anar-hi un parell de dies amb els dos nens, a Madrid, i 4
bitllets anada i 4 bitllets tornada puja moooolt de preu!!!! Gràcies!
Inda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

EntradaAutor: Inda » dv. juny 14, 2013 12:59 pm

Nosaltres tambe volem anar al setembre amb AVE a Sevilla i aquest post és genial!!!

Jo el que faig per aconseguir bon preu és agafar els bitllets en quan surten. Si vols viatjar el 5 de d'octubre doncs agafa els bitllets el 5 de juliol a les 00:00 hores, jeje. Tens bitllets per 60 €. I després calcula quan tornaras i agafes el de tornada igual, 3 mesos abans, el dia exacte.

Jo ara cap al 22/06 agafaré el d'anada de setembre.

Si algu sap un altre truquillo que surti mes barat...
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Falca

EntradaAutor: Falca » dv. juny 14, 2013 4:39 pm

Al final com que els bitllets els han reservat els meus sogres han agafat preferent, a veure si els seients son mes espaiosos i podem posar el maxi cosi als peus (en el cas q ens l'emportem).
Pel que fa als al.lergics als nens, molt encertat el qualificatiu, la meva es bastant ploranera, aixi que si no tinc la sort que s'adormi una bona estona, s'hauran d'aguantar, jeje...
Imatge

Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::