Roba per l'escola bressol
Roba per l'escola bressol
Hola marones!!El meu nen de 16 mesos aquest setembre anira a l'escola bressol i ens hn donat una llista on diu el que han de portar i tinc alguns dubtes.
Han de portar un paquet de bosses de plastic de 24x34, que deuen ser per tirar el bolquer brut, on les compreu?
Una caixa de gunts d'un sol us, no de latex, quin son?
Una bossa de roba mb un cordill per poder penjar-la, on es pot trobar?
Gracies!!!:)
Han de portar un paquet de bosses de plastic de 24x34, que deuen ser per tirar el bolquer brut, on les compreu?
Una caixa de gunts d'un sol us, no de latex, quin son?
Una bossa de roba mb un cordill per poder penjar-la, on es pot trobar?
Gracies!!!:)
Re: Roba per l'escola bressol
Hola guapa!
Les bosses de plàstic són per tornar-te els pitets bruts cada dia, per posar el pantaló o la samarreta bruta o mullada.. Les pots comprar a les drogueries, els guants també, a mi em van donar uns de color blau, els fan servir per canviar les caques..
La bossa de roba la vaig encarregar a una amiga que cus però les vaig veure a la merceria on també vaig comprar la bata
Qualsevol cosa, pregunta!
Les bosses de plàstic són per tornar-te els pitets bruts cada dia, per posar el pantaló o la samarreta bruta o mullada.. Les pots comprar a les drogueries, els guants també, a mi em van donar uns de color blau, els fan servir per canviar les caques..
La bossa de roba la vaig encarregar a una amiga que cus però les vaig veure a la merceria on també vaig comprar la bata

Qualsevol cosa, pregunta!
gracies Flor!!Anire a mirar-ho alguna drogueria.
els guants són de vinil. La bossa doncs a qualsevol merceria en trobaràs, són d'aquelles per possar el berenar o més grans.
Gracies menudeta!! No havia sentit mai guants de vinil, je je! La bossa comprar-he una motxileta normal, a l'escola m'han dit que no sigui gaire gran pel tema espai i l'agafador que no sigui de plastic perque suposu que no la poden penjar.
A les merceries tenen motxiles? O millor en una papereria?
A les merceries tenen motxiles? O millor en una papereria?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |