Pijama d'estiu, ja??
Pijama d'estiu, ja??
Noies, potser és una pregunta una mica tonta però és que no sé què fer. Li poso ja el pijama d'estiu? Ara dorm amb un pijama llarg, primet, de cotó... La veritat és que jo ja dormo només amb samarreta de tires i penso que si jo tinc calor ell també! De fet, quan el poso al llit sua...però el que em fa dubtar és que a la nit sempre es destapa...no hi ha manera que dormi tapat! i clar, no sé si estarà massa desabrigat. Vosaltres què feu??
Re: Pijama d'estiu, ja??
Jo tambe tinc el mateix dubte, i es el que dius, no hi ha manera de que dormi tapada i cap a la matinada potser ja no fa tanta calor... jo de moment body de tires i pijama prim, per ara no la veig suar...
A veure altres noies que fan...
A veure altres noies que fan...
Doncs jo avui li he possat el pijama d'estiu perque crec que teni calor ( el clatell el tenia suat) ara, li he ficat un sac d dormir però d'estiu de cotó molt primet perq de matinada refresca i aquest es destapa! Els bracets però amb manigueta curta!
Nosaltres portem una setmana que no sabem que fer. A Bcn i al nostre pis fa una xafogor, ara dorm amb body màniga llarga i llençol, a la nit s'anirà destapant, quan demani teca ja li recol.locaré el llençol, i per si de cas, al costat tinc un pantalo prim.
La meva filla fa dies que dorm amb pijama d'estiu i es destapa!
Fa calor a Tarragona i al nostre pis en fa molta. A més ella és calurosa com son pare!
Fa calor a Tarragona i al nostre pis en fa molta. A més ella és calurosa com son pare!
Jaja ha sigut el meu tema mental del dia! Ahir a la nit li vaig posar body maniga curta i pijama finet i ha suat bastant! Així que ara está dormideta amb el body maniga curta i pantalonet finet i un llençol. Encara no es destapa, espero que sigui lo adequat!
Jo fa una semana que li he posat pijam d'estiu, maniga curta pntalons curts i dorm destapat.
nosaltres fa mes de quince dies que dorm nomes amb una samarreta ample i bolquer....es veritat que fem collit i som tots tres supercalorosos.......
Els meus fills dormen des d'ahir amb pijama curt i destapats. Fins ahir la temperatura durant la nit era més fresqueta, però ha pujat considerablement i fa calor.
Uiix, fa ja 3 dies q hem canviat a maniga curta i pantalo curt sense mitjons x dormir. Es molt caliros i aqui a barna esta fent molta calor. Ah! I destapat.
L'altre dia amb pijameta llarg quasi se'm deshidrata, pobret... Quina suada....
L'altre dia amb pijameta llarg quasi se'm deshidrata, pobret... Quina suada....
a Mataró, jo tampoc crec que faci tanta tanta calor a la nit.. potser al moment d'anar a dormir, però de matinada refresca, almenys jo, que estic embarassada i amb fogots tot el dia, em tapo amb el llençol jeeje
Així que el meu fill dorm, amb el pijama de màniga llarga i pantaló llarg, però amb un llençolet i prou.
Potser si que la setmana que ve fem canvi a pijama curt, però de moment, tampoc veig que suï ni que estigui incòmode.
Així que el meu fill dorm, amb el pijama de màniga llarga i pantaló llarg, però amb un llençolet i prou.
Potser si que la setmana que ve fem canvi a pijama curt, però de moment, tampoc veig que suï ni que estigui incòmode.
Pijama?? Hehehe a Manresa el meu nino dorm en bolquers i un llençolet i prou ;)
Crec que totes tenim la mateixa por!!! jo fins ahir a la nit amb pijama de màniga llarga, però des d´ahir samarreta y bolquers. també es destapa! 

Buf, jo tampoc sé com vestir-la, perquè ara fa molta xafogor, però a la nit jo dormo tapada amb el llençol i no em sobra pas... I a ella no la tapem perquè dóna tantes voltes al llit que a l'hivern li posem el sac perquè si no, seria un gran festival... 

28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!
El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |