Postures jajaja
- futuramami29
- :: conillet

- Entrades: 397
- Membre des de: dl. juny 03, 2013 9:51 pm
Postures jajaja
Holaaaaa!!! És cert que segons quines postures son millors per fer bebitos!?!?!? Estic peix! Jajaja i el meu home és massa comode i li agrada sota...
- ISDISYUNAO
- :: zebra

- Entrades: 1276
- Membre des de: ds. gen. 26, 2013 9:40 pm
Re: Postures jajaja
Bon dia! no se on ho vaig llegir pero possava que un cop que l'esperma entra a la vagina no torna a surtir .... aixi que si es aixi realment pots tindre relacions com us vingui de gust ;)
Diuen tb q, un cop l'esperma està dins, pots pujar les cames cap amunt pq facilita q la cosa vagi bé!! ah, i jo tb havia sentit a dir q millor tu a sota.... però vés a saber i suposo q, al final, tot plegat pot tenir un final perfecte, sigui amb la posició q sigui! Molta sort!!
- ISDISYUNAO
- :: zebra

- Entrades: 1276
- Membre des de: ds. gen. 26, 2013 9:40 pm
he recordat on ho vaig llegir ;)
http://www.embarazada.com/articulo/cons ... arazadacom
- futuramami29

Oh!!! Moltes gràcies!!! Jijijijiji es posarà content el meu home de no alternar dias jajajaja
Yo no creo mucho en esas cosas. Mis dos embarazos se bastante bien como me quede el primero yo estaba encima y el de ahora yo debajo. Tambien dicen que hay posturas para que salgan nenes o nenas. Tampoco creo pero ua te lo dire jaja.
Jeje m'agrada aquest post!!!! Jo encara no sóc cercadora fins el serembre pero us volia fer una pregunta que em.preocupa... Quan tenim.relacions ni que m'estiri igualment surt líquid.. No se si m'enteneu... Doncs em.preocupa que si surt molt no em pugui quedar embarassada... Alguna us passa això??
No passa res que surti. A mi tambe em surt el liquid, pero els espermatozoides queden dintre.
Merci carimu!!! Quines ratllades jeje!!!
- tiritissima
- :: gosset

- Entrades: 479
- Membre des de: dt. feb. 05, 2013 10:35 pm
ISDISYUNAO ha escrit:he recordat on ho vaig llegir ;)
Molt interessant Isdis!! Llegint lo de les postures m'he tranquilitzat una mica

Gracies guapa!
- futuramami29

stela ha escrit:Jeje m'agrada aquest post!!!! Jo encara no sóc cercadora fins el serembre pero us volia fer una pregunta que em.preocupa... Quan tenim.relacions ni que m'estiri igualment surt líquid.. No se si m'enteneu... Doncs em.preocupa que si surt molt no em pugui quedar embarassada... Alguna us passa això??
Stela! A mi també m'amoina aixo... Em dona la sensació que surt massa i es perden pel camí jajajajaja!! Penso que si no surt res hi ha més possibilitats jeje! Parlo de la inexperiencia...
futuramami28 ha escrit:stela ha escrit:Jeje m'agrada aquest post!!!! Jo encara no sóc cercadora fins el serembre pero us volia fer una pregunta que em.preocupa... Quan tenim.relacions ni que m'estiri igualment surt líquid.. No se si m'enteneu... Doncs em.preocupa que si surt molt no em pugui quedar embarassada... Alguna us passa això??
Stela! A mi també m'amoina aixo... Em dona la sensació que surt massa i es perden pel camí jajajajaja!! Penso que si no surt res hi ha més possibilitats jeje! Parlo de la inexperiencia...
Hola boniques!!!
Doncs pel què tinc entès, perquè no passi això a "l'acabar de fer-ho" ell ha d'esperar-se una estoneta a sortir, uns minuts...d'aquesta manera no es fa "ventosa" i queden tots els
dins!! i després millor quedar-se en posició horitzontal uns 30 minutets...perdoneu per ser tant explícita però és que no sabia com posar-ho....
espero que m'hagi explicat bé Re: Postures jajaja
futuramami28 ha escrit:stela ha escrit:Jeje m'agrada aquest post!!!! Jo encara no sóc cercadora fins el serembre pero us volia fer una pregunta que em.preocupa... Quan tenim.relacions ni que m'estiri igualment surt líquid.. No se si m'enteneu... Doncs em.preocupa que si surt molt no em pugui quedar embarassada... Alguna us passa això??
Hola noies, m'ha cridat l'atencio aket post i he entrat a xafardjar jejeje
A mi tambe m'amoinava aixo de que sortis tot i l'ultima SW (8 dies consecutius de pim pam) procurava estar fent el batwoman (cames amunt) uns 20 minutets i llavors em kedava estirada amb un coixi sota el cul i dormia una migdiada si era a la tarda o directament em clapava si era de nit.
Aket dijous cumpleixo les 12 setmanes!!!
Sort a totes i gaudiu amb la cerca!

La obediència no és cap virtut.
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
- futuramami29

Enhorabona paparra!!! Jijijiji quina ilu! Farem el batwoman jaja ja que estirada ja em quedo... :P
jo crec q et pots quedar embarassada amb qualsevol postura operò si crec q pot haver-hi algunes q ho fascilitin en afavorir una penetració més profunda q faci , diguem-ne, q els bitxitos timnguin l'ovul mes aprop i hagin de fer un camí més curt... el meu embaras ha acabat molt malament però jo m'havia quedat embarassada en el primer mes de cerca, q pot ser sort o el que sigui, pero el q nosaltres feiem era pinxito diari (sense dies alterns) tota la sexy week sencera, i sempre feiem aquesta postura o almenys acabavàvem la "feina" amb ella, perque tinc entes q anava bé i realment és cert q permet "profunditat" de moviment. Poso link i no la foto directament per no espantar al toni jeje, si no es veu, seria com un "misionero" pero amb les cames de la noia a sobre dels hombros del noi...
http://www.motel.com.py/imagenes_varios ... arilla.jpg
http://www.motel.com.py/imagenes_varios ... arilla.jpg
Cosinita jo penso el mateix que tu...l'únic que potser les que tenen l'úter en retro els costa més, però la resta crec que totes són vàlides..són falsos mites! 
Ostres, doncs a mi la gine em van dir que tinc l'úter en retro, però que això no seria cap impediment per aconseguir panxu. Vaig insistir una miqueta en el tema per si els bitxitos es podien perdre i no arribar on toca... i em va dir que no em capfiqués, i que ho fessim segons vingués de gust.
Suposo que hi ha recomanacions de tots colors!
Suposo que hi ha recomanacions de tots colors!La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/44dca0
Si la gine t'ha dit això doncs no pateixis pas doncs 
Els
al final pugen igual
al final pugen igualRe: Postures jajaja
M'agrada llegir això!! tinc al meu marit malament de l'esquena, ( dues operacions) i ja bastant que torna a ser ella i a fer-me els deures ben fets!! però amb postures encara no es pot!! jeje
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |