Com anunciaríeu/heu anunciat el vostre positiu?
Re: Com anunciaríeu/heu anunciat el vostre positiu?
Sergem jo pensava no dir res fins els 2 o 3 mesos, però ara veig que a la gent més propera no li podré amagar. No volia ni que sapiguesin que buscavem per que fos més sorpresa i al final ja ho saben! Be, no tots, la meva mare, el sogre, la meva germana i uns amics. jejeje! Es que no em puc agunatar i el Tano tampoc! De fet, pot ser no tindré temps ni de fer els detallets per que ho sabran abans.. però bueno, la intenció hi és.. ja veurem que pasa al final! 

- futuramami29
- :: conillet

- Entrades: 397
- Membre des de: dl. juny 03, 2013 9:51 pm
Jo encara no estic i sempre dic que ho direm als tres mesos... Tothom em diu que al moment de fer-me el test ja els hi diré als més intims jajaja que es una coseta que no es pot ocultar jijijiji així que ja us explicaré!
com ja he explicat a aquest post, jo ho vaig anunciar als amics mes intims i als pares a les 9 setmanes, i a la feina i altres persones menys properes a partir de les 12-13 setmanes. Doncs a les 20 setmanes ens van detectar malformacions i hem hagut d'interrompre l'embaras, amb la corresponent explicacio a tothom... el proper embaras ho tinc clar: no ho diré fins q tingui tanta panxa q no la pugui ocultar. Passen mil coses de les q les primerenques per desgràcia no som conscients, aixi q el meu consell és ser prudent i esperar abans d'escampar la notícia
Pues este es mi segundo embarazo. Cuando empezamos a buscar pedi una camiseta a mi hija. Y ahora que me quedé se la puse para ir a ver a mis padres, ponia "hermana mayor" y mi niña llevaba el clearblue en la mano.
Y la foto que tengo de perfil es la que usaré en facebook cuando llegue el momento.
Y la foto que tengo de perfil es la que usaré en facebook cuando llegue el momento.
Carimu me encanta la foto!!! Sois vosotros??
L'Aran es fa gran

http://www.fertilityfriend.com/home/424654
Panxupacte twins d'abril '13: Laia
i Araneta
Panxupacte DEURES COMPLERT!!
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta

i Araneta
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta Re: Com anunciaríeu/heu anunciat el vostre positiu?
Siiii somos nosotros. En pinterest hay muchas ideas con foto para anunciarlo. Yo es que hasta que no llegue a los 100 mensajes no me deja colgar fotos aqui. Cuando los lleve colgaré unas cuantas chulas.
Algunes idees per dir-ho en foto
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
- carlotayeric
- :: pantera

- Entrades: 893
- Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm
Que footos mas chulas
- futuramami29
- :: conillet

- Entrades: 397
- Membre des de: dl. juny 03, 2013 9:51 pm
Cuantas idees!!!
quines ganes de quan pugui anunciar el meu jijijijiji
quines ganes de quan pugui anunciar el meu jijijijijiRe: Com anunciaríeu/heu anunciat el vostre positiu?
Carimu m'encanten!!! Son xulíssimes!!!
Concretament el coming soon... jejejeje! Jo també tinc una gossa, així que ho intentarem (el dia que poguem fer la foto, clar! de moment anem buscant i aquesta panxu no arribaaaaaaaaaaaaaa)
Concretament el coming soon... jejejeje! Jo també tinc una gossa, així que ho intentarem (el dia que poguem fer la foto, clar! de moment anem buscant i aquesta panxu no arribaaaaaaaaaaaaaa)
L'Aran es fa gran

i Araneta
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta

i Araneta
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta Re: Com anunciaríeu/heu anunciat el vostre positiu?
Carimu ha escrit:Pues este es mi segundo embarazo. Cuando empezamos a buscar pedi una camiseta a mi hija. Y ahora que me quedé se la puse para ir a ver a mis padres, ponia "hermana mayor" y mi niña llevaba el clearblue en la mano.
M'encanta!!!! Què original!!!!
Espero poder anunciar en poc temps la meva panxu d'alguna manera tan maca i divertida com la teva!!

PANXUPACTE CERCADORES TARDOR: petitanuria
, Magar
, Kith20
, sergem, irem
, perla24
, laurita6
, Laia80
, Bellamar, peixicu
, stela
, petita83, copina
, xity
, melicanyella
, marga_2, jpd1980
, lula1, ximhy
, dolçeta85,mym, lalama
,atuchi
, Magar
, Kith20
, sergem, irem
, perla24
, laurita6
, Laia80
, Bellamar, peixicu
, stela
, petita83, copina
, xity
, melicanyella
, marga_2, jpd1980
, lula1, ximhy
, dolçeta85,mym, lalama
,atuchi - Nanuka1987
- :: tortuga

- Entrades: 307
- Membre des de: dt. ago. 13, 2013 5:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Carimu! Soc (era...) cercadora primerenca d'agost però no ha donat positiu així que ara seré cercadora de setembre!
M'encanta la teva foto! És molt dolça i divertida a la vegada!
Jo us explico, penso que als papis i als sogres els hi diré en quan em quedi! (se com sóc i seria fals dir...esperaré ja que no em serà possible!!!!)jejeje. Als amics...quan estigui de 12 setmanes i a la feina quan ja no ho pugui disimular ;)
Com ho diré?
Als papis (avis del futur o futura) ja ho tinc pensat...i fet!!! He escrit un llibre al que li he afegit unes imatges d'un il·lustrador que fa dibuixos molt dolços, penso que pot ser una bona idea.
I a la meva parella (que li diré en quan vegi el positiu) havia pensat una cosa (que ara us explico) però que no se si li ho faré així ja que just ahir em diu: quines ganes d'estar esperant els dos el resultat del test!
Li he fet un llibre (semblant als dels avis) que té relació amb com em va demanar per casar-nos i a l'embaràs. Aquest llibre el porta a obrir un regal: Una caixeta amb un conjunt de robeta pel nostre petitó o petitona amb el test a dins.
Que us sembla???
M'encanta la teva foto! És molt dolça i divertida a la vegada!
Jo us explico, penso que als papis i als sogres els hi diré en quan em quedi! (se com sóc i seria fals dir...esperaré ja que no em serà possible!!!!)jejeje. Als amics...quan estigui de 12 setmanes i a la feina quan ja no ho pugui disimular ;)
Com ho diré?
Als papis (avis del futur o futura) ja ho tinc pensat...i fet!!! He escrit un llibre al que li he afegit unes imatges d'un il·lustrador que fa dibuixos molt dolços, penso que pot ser una bona idea.
I a la meva parella (que li diré en quan vegi el positiu) havia pensat una cosa (que ara us explico) però que no se si li ho faré així ja que just ahir em diu: quines ganes d'estar esperant els dos el resultat del test!
Li he fet un llibre (semblant als dels avis) que té relació amb com em va demanar per casar-nos i a l'embaràs. Aquest llibre el porta a obrir un regal: Una caixeta amb un conjunt de robeta pel nostre petitó o petitona amb el test a dins.
Que us sembla???

- patufeta75
- :: peixet

- Entrades: 286
- Membre des de: dv. ago. 23, 2013 12:33 am
- Ubicació: Figueres
Fa uns anys vàrem estar cercant durant un any la panxeta, però no hi va haver sort, a sobre ens vàrem quedar tots dos a l'atur i vam decidir posposar-ho fins que les coses milloressin una mica. En aquell moment deiem que ho diríem tan bon punt ho sapiguèssim. La meva cunyada es va quedar embarassada i ho va comunicar a tothom, fins i tot a la familia llunyana (geogràficament parlant). Al poc el va perdre i va ser duríssim el creuament de felicitacions i condolències. Un any més tard, ens vam enterar que estava embarassada altre cop, de 3 mesos! No havia dit rés, ni tans sols a sa mare, i això que es veuen a diari!
Així que veient el que hem vist, tenim parlat no dir rés fins a la primera eco, i si tinguèssim la sort d'haver fet diana aquest mes, la aprofitariem per fer la felicitació de Nadal i posar alguna cosa a l'estil "el proper nadal serem un més per celebrar-ho".
Tot i que em conec i a algú li acabaré dient abans, però amb la promesa ferma de no escampar-ho... jajaja. Sobre en patufet, espero poder-me fer el TE amb ell present, no vull que es perdi un moment tant bonic en la vida de parella.
Així que veient el que hem vist, tenim parlat no dir rés fins a la primera eco, i si tinguèssim la sort d'haver fet diana aquest mes, la aprofitariem per fer la felicitació de Nadal i posar alguna cosa a l'estil "el proper nadal serem un més per celebrar-ho".
Tot i que em conec i a algú li acabaré dient abans, però amb la promesa ferma de no escampar-ho... jajaja. Sobre en patufet, espero poder-me fer el TE amb ell present, no vull que es perdi un moment tant bonic en la vida de parella.
TE +: 12/10/13. Ecos: 17/10, no es veu res - 31/10, el cor comença a bategar - 18/11, el cor s'ha parat, mai t'oblidarem.
TE +: 10/03/14. Ecos: 18/03, hi ha un saquet!!! - 07/04, aturat amb 6mm. Comencem proves per avortaments de repetició.
TE +: 18/09/14, tractament amb heparina
Eco: 29/09, hi ha un saquet molt petit - 03/10, començo a tacar.
TE +: 10/03/14. Ecos: 18/03, hi ha un saquet!!! - 07/04, aturat amb 6mm. Comencem proves per avortaments de repetició.
Hola maques,
encara no estic embarassada xo tenim tota la familia espectant. És per això q no puc muntar massa parafernàlia xq a la mínima ja sospitaríen...
He pensat el següent: a principis d'octubre és el meu aniversari i al novembre el del meu marit. Sempre ens ajuntem tots x celebrar-ho: els seus pares, els meus i els nostres respectius germans i cunyats. Així és q, si hi hagués sort i aconseguíssim una panxu en aquests mesos, ho diría en una d'aquestes celebracions. En el moment del pastís, abans de bufar les espelmes, quan tothom diu: pensa un desig! (típic de casa, jeje) diría en veu alta: "que el meu bebè neixi bé" (tocant-me la panxa).
Com ho veieu? Creieu q pot estar bé?
encara no estic embarassada xo tenim tota la familia espectant. És per això q no puc muntar massa parafernàlia xq a la mínima ja sospitaríen...
He pensat el següent: a principis d'octubre és el meu aniversari i al novembre el del meu marit. Sempre ens ajuntem tots x celebrar-ho: els seus pares, els meus i els nostres respectius germans i cunyats. Així és q, si hi hagués sort i aconseguíssim una panxu en aquests mesos, ho diría en una d'aquestes celebracions. En el moment del pastís, abans de bufar les espelmes, quan tothom diu: pensa un desig! (típic de casa, jeje) diría en veu alta: "que el meu bebè neixi bé" (tocant-me la panxa).
Com ho veieu? Creieu q pot estar bé?
- patufeta75
- :: peixet

- Entrades: 286
- Membre des de: dv. ago. 23, 2013 12:33 am
- Ubicació: Figueres
M'encanta la teva idea Marga! I de fet, encara te la copiaré si tot va bé. El meu aniversari és a finals d'octubre i l'altre dia anàvem repassant totes les celebracions que arriben amb la tardor. Desprès del meu aniversari ve el de la meva nebodeta, la que va "encarregar" la meva cunyada mentre nosaltres també buscavem, així que podríem jugar amb la idea de la panxeta i la cosineta...
Ara només falta que la W és doni per al·ludida i marxi ben lluny per una temporada 
Ara només falta que la W és doni per al·ludida i marxi ben lluny per una temporada 
TE +: 12/10/13. Ecos: 17/10, no es veu res - 31/10, el cor comença a bategar - 18/11, el cor s'ha parat, mai t'oblidarem.
- Nanuka1987
- :: tortuga

- Entrades: 307
- Membre des de: dt. ago. 13, 2013 5:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Marga!!! Aix que em sembla, que si tot anes bé i la W no fa acte de presencia (i a tu no et sapigues greu) et copiaria! El meu aniversari també és a l'octubre i el de la meva parella al novembre, així que tindriem tres mesos (dos cumples i nadal) per poder dir la noticia d'aquesta manera! Tan de bó el setembre la W decideixi no venir...
Petons!
Petons!

uuuauuu trobo q teniu unes idees genials!!!!
Doncs jo no sé què fer. A la meva millor amiga q és la única q ho sap li vaig enviar la foto del predictor jajajaja, trucada a l'instant i una hora xerrant!! És q ho havia de compartir amb algú més q el meu home i prou!
I ara el dilema son pares, germans i amics! Pels amics em vull esperar a la primera eco pero no se si podré... ahir vam surtir pk era el cumple d'un i buaahh no vegis com em va costar! Tots preguntant no veus? no vols el xupito? vols mes vi?? per favor, q noooooooo!!!! És el q té surtir amb colla cada cap de setmana i ara si trenco la ratxa se'm veu el llautó! En fi, aguantare fins q pugui!
I familia i amics crec q el proper 4 de setembre q es el sant de la meva mare i coincideix amb la primera visita amb la llevadora, al vespre o aquell cap de setmana q farem sopar i els hi diré!! Portar una postal dient, felicitats pel sant de la futura àvia o algu aixins.... o sino será arribar i dir, mira q estic embarassada, pk a vegades tanta cosa a pensar i tarden a pillar-ho jajaja
Doncs jo no sé què fer. A la meva millor amiga q és la única q ho sap li vaig enviar la foto del predictor jajajaja, trucada a l'instant i una hora xerrant!! És q ho havia de compartir amb algú més q el meu home i prou!
I ara el dilema son pares, germans i amics! Pels amics em vull esperar a la primera eco pero no se si podré... ahir vam surtir pk era el cumple d'un i buaahh no vegis com em va costar! Tots preguntant no veus? no vols el xupito? vols mes vi?? per favor, q noooooooo!!!! És el q té surtir amb colla cada cap de setmana i ara si trenco la ratxa se'm veu el llautó! En fi, aguantare fins q pugui!
I familia i amics crec q el proper 4 de setembre q es el sant de la meva mare i coincideix amb la primera visita amb la llevadora, al vespre o aquell cap de setmana q farem sopar i els hi diré!! Portar una postal dient, felicitats pel sant de la futura àvia o algu aixins.... o sino será arribar i dir, mira q estic embarassada, pk a vegades tanta cosa a pensar i tarden a pillar-ho jajaja
Ei xity!
sobre això de la beguda... sempre pots dir que estàs fent alguna dieta "depurativa", o algo així.
Jo en vaig fer una l'any passat, uns dies de dieta i no beure alcohol (pot durar 1 setmana, 1 mes...), i la gent ho entén. I vaig pensar, mira, quan estigui embarassada, ja sé què diré! hehe
a mi la idea que em va agradar més va ser la de la foto automàtica de grup!! i fins i tot vaig pensar que seria divertit dur una eco i treure-la just al moment i dir "primera foto de família amb el proper membre" o algo així, i desenfundar l'eco ensenyant-la a la càmera. Però potser, com diu la Xity, ningú entendria res i sortiria tothom amb cara rara...hahahaha
sobre això de la beguda... sempre pots dir que estàs fent alguna dieta "depurativa", o algo així.
Jo en vaig fer una l'any passat, uns dies de dieta i no beure alcohol (pot durar 1 setmana, 1 mes...), i la gent ho entén. I vaig pensar, mira, quan estigui embarassada, ja sé què diré! hehe
a mi la idea que em va agradar més va ser la de la foto automàtica de grup!! i fins i tot vaig pensar que seria divertit dur una eco i treure-la just al moment i dir "primera foto de família amb el proper membre" o algo així, i desenfundar l'eco ensenyant-la a la càmera. Però potser, com diu la Xity, ningú entendria res i sortiria tothom amb cara rara...hahahaha
Nanuka, Patufeta, ja us ho pedeu copiar ja! Jo encantada 
Xity, m'agrada la idea de la postal!!
Petonarros a totes

Xity, m'agrada la idea de la postal!!
Petonarros a totes
Jo faig l'aniversari a principis de novembre, molt bé hauria d'anar el tema per a poder-ho anunciar amb el pastís, però em sembla una idea genial.
Jo sempre he pensat en dir-ho quan tingui la primera eco, però fa tant il·lusió que no sé si em podré aguantar, a més m'encanta la cervesa i es notarà a la primera, tot i que ara ja començo a prendre altres coses amb l'excusa dels gasos, jajaja, així arribat el moment puc dir que tinc gasos!
Com ens fa somiar la il·lusió d'un cigrónet/a
Jo sempre he pensat en dir-ho quan tingui la primera eco, però fa tant il·lusió que no sé si em podré aguantar, a més m'encanta la cervesa i es notarà a la primera, tot i que ara ja començo a prendre altres coses amb l'excusa dels gasos, jajaja, així arribat el moment puc dir que tinc gasos!
Com ens fa somiar la il·lusió d'un cigrónet/a
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |