En el segon embaràs... Quan vau començar a sentir el petit?
- campannilla
- :: conillet

- Entrades: 377
- Membre des de: dg. nov. 01, 2009 9:17 pm
En el segon embaràs... Quan vau començar a sentir el petit?
Hola mamis!
Diuen que en el segon embaràs es comencen a sentir abans els moviments de la criatura. Quan els vau començar a sentir vosaltres??
Jo començo a sentir alguna cosa, no ben bé patades sinó sensacions, no se com explicar-ho... El q passa és q estic tot just de 14 setmanes... Pot ser que tan aviat ja el senti??
Petons a totes!
Diuen que en el segon embaràs es comencen a sentir abans els moviments de la criatura. Quan els vau començar a sentir vosaltres??
Jo començo a sentir alguna cosa, no ben bé patades sinó sensacions, no se com explicar-ho... El q passa és q estic tot just de 14 setmanes... Pot ser que tan aviat ja el senti??
Petons a totes!
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 18, 2011 6:05 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en majúscules
Raó: Títol en majúscules
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
Re: EN EL SEGON EMBARÀS... QUAN VAU COMENÇAR A SENTIR EL PETIT?
CAMPANILLA, moltissimes felicitats!! no sabia que estiguessis embarassada
jo aquest cop ho vaig comencar a sentir entre la setmana 16 i 17. Es quan vaig tenir clar que era el
Abans d'aixo no ho tenia clar....
jo aquest cop ho vaig comencar a sentir entre la setmana 16 i 17. Es quan vaig tenir clar que era el
Abans d'aixo no ho tenia clar....Re: EN EL SEGON EMBARÀS... QUAN VAU COMENÇAR A SENTIR EL PETIT?
Campanilla!!!!!! Moltes felicitats! Et recordo de post "a pel segon"!!!
Jo crec que sí que és el cigronet, jo també vaig començar molt d'hora, potser sí que era cap a les 14...i això que amb la primera quasi era a les 20! Però amb el segon embaràs ho vaig tenir claríssim de seguida!
Jo crec que sí que és el cigronet, jo també vaig començar molt d'hora, potser sí que era cap a les 14...i això que amb la primera quasi era a les 20! Però amb el segon embaràs ho vaig tenir claríssim de seguida!- tombarella
- :: girafa

- Entrades: 2036
- Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm
Re: EN EL SEGON EMBARÀS... QUAN VAU COMENÇAR A SENTIR EL PETIT?
Doncs jo encara no el noto...
La meva patufa no es va fer notar fns a les 22 setmanes, però pensava que ara no em caldria esperar tant... I ja m'estic menjant el coco...
Re: En el segon embaràs... Quan vau començar a sentir el petit?
Nena!!!! Que bé tornar-te a veure per aqui
jo la Jana la vaig començar a notar cap a les 13-14 setmanes, suuuper aviat!
Com estas guapi?
jo la Jana la vaig començar a notar cap a les 13-14 setmanes, suuuper aviat!Com estas guapi?

Hola,
si que pot ser, jo la vaig sentir a les 15 setmanes!
si que pot ser, jo la vaig sentir a les 15 setmanes!
hola campanilla, jo tb estic de 14 setmanes i en fa unes dues que el noto, a més a més m'agrada molt pq em deixa tranquila de paranoies, a la nit m'estiro al llit i espero la seva salutació, molt suau pr el noto.
m'alegro que tornis a estar embarassada.
m'alegro que tornis a estar embarassada.
Tombarella, no t'obsessionis, que segur que la criatura està bé. A vegades no es noten gens, jo tinc una amiga que no el va notar ni un sol cop en tot l'embaràs, en sèrio, estava quietó-quietó i ara el nen es un terremoto, o sigui que potser allà està en plan vago...
- tombarella

Gràcies, Vivoneta, si és que em menjo l'olla perquè una és així...
Però amb el primer embaràs tampoc vaig notar la nena fins a les 22 setmanes i després l'havia d'anar "molestant" per a que em saludés, home ja!!! Què vol dir, això de no saludar a la mama???
La veritat és que no vaig patir mai per cap de les seves puntades de peu, ja que les notava ben suaus.
I no és que no es moguin, ja que a les ecos ja es veia que no parava quieta (i a la darrera eco del bitxet que duc ara, igual!). Senzillament és que dec tenir molt poca sensibilitat a la zona del ventre...
Però agrairia notar-lo i quedar-me tranquil·la del tot, la veritat...
Però amb el primer embaràs tampoc vaig notar la nena fins a les 22 setmanes i després l'havia d'anar "molestant" per a que em saludés, home ja!!! Què vol dir, això de no saludar a la mama???
La veritat és que no vaig patir mai per cap de les seves puntades de peu, ja que les notava ben suaus.I no és que no es moguin, ja que a les ecos ja es veia que no parava quieta (i a la darrera eco del bitxet que duc ara, igual!). Senzillament és que dec tenir molt poca sensibilitat a la zona del ventre...
Però agrairia notar-lo i quedar-me tranquil·la del tot, la veritat...- nuralb
- :: lleona

- Entrades: 990
- Membre des de: dv. nov. 24, 2006 12:59 pm
- Ubicació: Sitges/Sant Pere de Ribes
Jo a la neva cap a les 18 setmanes o així ja la vaig començar a notar,...però al nen, no l'he començat a notar fins la setmana 21, mes o menys,...quan vam anar a fer la eco de les 20s
li vaig comentar a la gine i em va dir q no passava res,...q depenia del nen,...q potser la nena
era més neguitosa i es movia més (i si,..és un nervi tota ella ejeje) i q potser el nen és mes tranquilet i és mou menys,...ara ja el noto cada dia,..pero sort,....
però em va dir q no ens preocupessin,...q no hi ha una estadistica exacta de a la setmana q es comencen a notar,.....
li vaig comentar a la gine i em va dir q no passava res,...q depenia del nen,...q potser la nena
era més neguitosa i es movia més (i si,..és un nervi tota ella ejeje) i q potser el nen és mes tranquilet i és mou menys,...ara ja el noto cada dia,..pero sort,....
però em va dir q no ens preocupessin,...q no hi ha una estadistica exacta de a la setmana q es comencen a notar,.....
- tombarella

Gràcies, nuralb! Em tranquil·litza saber que algú va trigar més a notar el segon! 
- raqueluxamamuxa
- :: granota

- Entrades: 204
- Membre des de: dv. gen. 22, 2010 8:48 am
Hola!
Jo just estic de 34 setmanes del meu segon embaràs, i tot i que pel que veig la majoria vau sentir abans al petit, jo he de dir que no vaig notar gaire diferència. tothom em deia que el notaria abans i que la panxa em surtiria de seguida...dons bé, dec l'excepció que confirma la regla, perquè no el vaig notar fins a la setmana 18 o 20, més o menys i la panxa no em va sortir fins als 6 mesos!
Suposo que cada embaràs i cada nadó, i cada mare, som un món!
Jo just estic de 34 setmanes del meu segon embaràs, i tot i que pel que veig la majoria vau sentir abans al petit, jo he de dir que no vaig notar gaire diferència. tothom em deia que el notaria abans i que la panxa em surtiria de seguida...dons bé, dec l'excepció que confirma la regla, perquè no el vaig notar fins a la setmana 18 o 20, més o menys i la panxa no em va sortir fins als 6 mesos!
Suposo que cada embaràs i cada nadó, i cada mare, som un món!
Amb la segona cap a la setmana 15 ja la començaba a notar i amb la primera sobre la 21 encara que a les 16 ja començaba a notar alguna coseta que es movia, habeure quan tardo amb el tercer
- campannilla
- :: conillet

- Entrades: 377
- Membre des de: dg. nov. 01, 2009 9:17 pm
Moltes gràcies a totes!!
Així doncs pot ser que aquestes sensacions siguin ja el peque... és cert que dóna tranquil·litat sentir-los. A veure si aviat em queixo de les seves patades!!
Així doncs pot ser que aquestes sensacions siguin ja el peque... és cert que dóna tranquil·litat sentir-los. A veure si aviat em queixo de les seves patades!!
Jo amb el Xavi a la 22 i amb aquest entre la 17/18 

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
up!!!
carimu aquí el tens!!!
carimu aquí el tens!!!
Hola!
Pujo aquest post pq precisament avui m'ha semblat sentir-lo i tot just estic d'11 setmanes!! És el meu segon embaràs i és la sensació aquesta de bombolles, que la veritat es que amb la priemra nena no la vaig sentir, i aquest cop m'he quedat flipant!! Podria ser? Més experiències please???
Petons!
Pujo aquest post pq precisament avui m'ha semblat sentir-lo i tot just estic d'11 setmanes!! És el meu segon embaràs i és la sensació aquesta de bombolles, que la veritat es que amb la priemra nena no la vaig sentir, i aquest cop m'he quedat flipant!! Podria ser? Més experiències please???
Petons!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |