LLET DE POT!

Tria el pit o el biberó.

Ponchan
:: tortuga
Entrades: 330
Membre des de: dc. març 07, 2012 3:53 pm

LLET DE POT!

EntradaAutor: Ponchan » dt. jul. 02, 2013 10:55 am

Hola mamis!!!

el meu petit farà 9 mesos aquesta setmana! i algun dia puntual per sopar algun dia li dono llet amb cereals ecològics.... per espessir amb la meva llet és un pal!!!

però no se quina llet donar-li, el pediatre em va aconsellar la Novalac o Enfalac.....

li compro la 1??? la 2 de continuació??

vaig força perduda!!!!

gràcies
Imatge
Marieta vola vola
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dj. ago. 09, 2012 10:19 am

Re: LLET DE POT!

EntradaAutor: Marieta vola vola » dt. jul. 02, 2013 11:05 am

Bon dia,

Jo li vaig donar, a partir dels 6 mesos, la de continuació 2. Nosaltres hem fet servir la Blemil.
pirene1979
Entrades: 155
Membre des de: dt. feb. 16, 2010 5:58 pm

EntradaAutor: pirene1979 » dt. jul. 02, 2013 12:04 pm

entenc que esteu fent LM i que fins ara no li havies donat llet que no fos teva... sàpigues que per fer cereals no és necessari posar-hi llet, pots fer servir aigua o caldo.
nosaltres ho fem així, també li donem sovint cereals ecològics o amb sèmola, aprofitant l'aigua on hem fet verdura, així de pas el gust va variant en funció del tipus de verdura que sigui. d'aquesta manera no li introduïrem la llet de vaca (normal i corrent, sencera) fins més endavant, a partir de l'any, i només en la mesura q ella vagi demanant. ara la petita té set mesos.
amb la filla gran ja vam fer-ho així, res de llet de pot, i va anar bé: a partir de l'any li oferíem un gotet de llet de tant en tant i al principi només en feia un glop, poc a poc es va anar aficionant... i ara, deslletada des dels 22 mesos, li encanta i se la pren tal qual, sense res afegit.
Falca
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dt. gen. 10, 2012 11:12 am

EntradaAutor: Falca » dt. jul. 02, 2013 2:34 pm

Nosaltres fem servir la Enfalac i ens va molt be.
Imatge

Imatge
Ponchan

EntradaAutor: Ponchan » dt. jul. 02, 2013 3:01 pm

pirene, és veritat que ho he llegit moltes vegades, però sem fa estrany barrejar els cerelas amb el caldo de la verdura, que tal queden?? em sembla que avui al vespre ho provarem =) sempre ha d'haver-hi una primera vegada!!!! de fet deu ser igual que amb la sèmola, no??? amb sèmola ni faig moltes vegades i li encanten

gràcies!!!
Imatge
Ponioleta
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dt. jul. 02, 2013 3:06 pm

Jo encara afegiria que no cal prendre cereals d'aquests "per nadons". Se'ls pot donar sèmola, pasta, pa, flocs...
Si voleu fer papilla (que tampoc cal) amb la sèmola o els flocs de civada, blat, arròs etc bullits amb caldo, llet vegetal etc podeu fer una papilla (els flocs quan es bullen es desfan molt, ja ho veureu).
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
pirene1979
Entrades: 155
Membre des de: dt. feb. 16, 2010 5:58 pm

EntradaAutor: pirene1979 » dt. jul. 02, 2013 11:15 pm

coincideixo totalment amb la Ponioleta... nosaltres amb la nena gran mai vam fer servir papilles específiques per nadons, ni tan sols de les ecològiques que no estan edulcorades. però la veritat és que ara amb la petita sí que hi recorrem sovint per pur pragmatisme, perquè es fan al moment, i de vegades els vespres anem tant de bòlit que s'agraeix no haver d'estar bullint la sèmola uns minuts. la intenció, però, és anar convergint cap al mateix menjar per tots quatre...
pel que fa al gust, Ponchan, prova-ho tu mateixa! jo trobo que queden bé. com dius, en aquest sentit no hi ha diferència amb la sèmola.
bada
:: tigre
:: tigre
Entrades: 743
Membre des de: dv. set. 02, 2011 1:50 pm

EntradaAutor: bada » dt. jul. 02, 2013 11:31 pm

Jo també ho faig amb el caldo que em queda de fer la verdura. Ho vaig començar a fer perquè amb la llet de fòrmula no li agradava, i amb el caldo menjava una mica. Ara només li dono alguns dies, per anar variant, i se'l segueix menjant bé!
Ponchan

EntradaAutor: Ponchan » dc. jul. 03, 2013 12:50 am

Uix perdoneu però vaig ven perduda!!! Quina vergonya!!! :)
I els flocs de civada o de blat, com són?? Els compro a l'herbolari???
El pa lin donc un tros?? I l'arròs ven bullit??

De veritat moltíssimés gràcies!!!!
Imatge
Ponchan

EntradaAutor: Ponchan » dc. jul. 03, 2013 12:51 am

I els cereals ecològics,..... Els he de bullir amb el caldo??? O barrejarlos fins q quedin prou espessos???

Gràcies!!!
Imatge
Ponioleta
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dc. jul. 03, 2013 11:21 am

Ponchan: a molts supermercats tenen flocs de civada (mira que siguin flocs sols, en venen alguns per esmorzar amb sucre o amb muesli que porten fruits secs etc). Per exemple al Caprabo/eroski en tenen de la seva marca bé de preu, i al Mercadona em sembla que també. Sinó en tendes ECO n'hi ha de diferents cereals i també barrejats.

Per fer els cereals "de papilla" segueix les instruccions però enlloc de llet li poses aigua o caldo. Crec que normalment el que es fa és escalfar la llet i afegir-hi el cereal. Doncs fas el mateix però amb el caldo.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Ponchan

EntradaAutor: Ponchan » dl. jul. 08, 2013 3:38 pm

quin èxit els cereals amb el caldet de verdures!!!

a més segons la verdura que faig, cada dia té un "gustet" diferent =)

i si li hagués de donar cereals per esmorzar?? amb que els convino?? gràcies
Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::