Li cau el cap mentre dorm al cotxe...
Li cau el cap mentre dorm al cotxe...
Hola,
La meva nena té dos anys i mig i tenim la cadireta del cotxe fins els 18 kgs (ara fa 14,5 Kg) pero tot i que té 2 posicions, quan s'adorm el cap se li va cap endavant i pobreta està a disgust. Si vaig asseguda al seu costat li puc anar posant bé, però si condueixo jo no puc. Us passa a vosaltres? Què feu?
La meva nena té dos anys i mig i tenim la cadireta del cotxe fins els 18 kgs (ara fa 14,5 Kg) pero tot i que té 2 posicions, quan s'adorm el cap se li va cap endavant i pobreta està a disgust. Si vaig asseguda al seu costat li puc anar posant bé, però si condueixo jo no puc. Us passa a vosaltres? Què feu?
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 10, 2013 11:34 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en Majúscules :::::::::
Raó: Títol en Majúscules :::::::::
Re: Li cau el cap mentre dorm al cotxe...
Hola Eire,
Al nostre petittambe li passava i li vam comprar una espècie de collari, que fa com de coixí... Nosaltres el vam comprar a l'Abacus pero segur que si vas a qualsevol botiga de puericultura i ho comentes ho trobaràs..
Petri
Al nostre petittambe li passava i li vam comprar una espècie de collari, que fa com de coixí... Nosaltres el vam comprar a l'Abacus pero segur que si vas a qualsevol botiga de puericultura i ho comentes ho trobaràs..
Petri
Re: Li cau el cap mentre dorm al cotxe...
Moltes gràcies!!! l'altre dia vaig pensar de comprar-li això però vaig pensar que potser no li aniria bé i li donaría calor.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |