Escoles a Sant Cugat

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Avatar de l’usuari
Sigronet
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. feb. 14, 2013 11:59 am

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Sigronet » dj. jul. 11, 2013 4:32 pm

Hola Albercoca,
Jo vaig estudiar a la Floresta des de P3. Te la recomano 100%, és de 1 sola línia i això és meravellós, conèixer a tots els nens del teu curs ja que son els de la teva classe. He de dir, que el nivell de la meva generació i anteriors (fa 15 anys) va ser fantàstic, ja que el 90% anaven a BUP i han fet carrera. Jo només puc dir bones paraules de la Floresta. De fet quan no em va tocar l'avenç, vaig parlar molt amb ells, per veure totes les possibilitats de què la meva nena anés allà.
Albercoca
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dl. març 19, 2012 3:13 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Albercoca » dj. jul. 11, 2013 5:29 pm

Sigronet ha escrit:Hola Albercoca,
Jo vaig estudiar a la Floresta des de P3. Te la recomano 100%, és de 1 sola línia i això és meravellós, conèixer a tots els nens del teu curs ja que son els de la teva classe. He de dir, que el nivell de la meva generació i anteriors (fa 15 anys) va ser fantàstic, ja que el 90% anaven a BUP i han fet carrera. Jo només puc dir bones paraules de la Floresta. De fet quan no em va tocar l'avenç, vaig parlar molt amb ells, per veure totes les possibilitats de què la meva nena anés allà.


Moltes gràcies Sigronet! Aquest curs em toca anar a portes obertes a veure què tal. L'Avenç m'agradava però és patir molt per obtenir plaça... Si puc aconseguir la Floresta o el Jaume Ferran i Clua estaré més que satisfeta.
Una pregunta, sabeu si és important per obtenir plaça els anys de viure en el municipi? És que quan em toqui fer inscripcions no farà encara l'any que estaré empadronada a Sant Cugat. Gràcies!
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dj. jul. 11, 2013 7:53 pm

Albercoca ha escrit:
Una pregunta, sabeu si és important per obtenir plaça els anys de viure en el municipi? És que quan em toqui fer inscripcions no farà encara l'any que estaré empadronada a Sant Cugat. Gràcies!

No, el temps que portis vivint el municipi no és un dels criteris de puntuació. L'important és que estiguis empadronada a la zona d'influència per tenir els 30 punts, que per a les escoles de Valldoreix i La Floresta és ls zona de les urbanitzacions (la que no és casc urbà, vamos).
Imatge
Imatge
Albercoca
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dl. març 19, 2012 3:13 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Albercoca » dj. jul. 11, 2013 9:06 pm

Moltes gràcies Melela!
Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Alehop » dj. jul. 11, 2013 9:25 pm

Albercoca, molts anims per aquesta aventura que et tica aquest any! Si has llegit el post hauras vist que ens vam quedar totes sense ungles del patiment d'entrar o no entrar, d'a veure on ens enviaven, etc... ;-)

Si tens clar les que vols i tens els punts per domicili ja tens molta feina feta!! :-) i no pateixis x l'antiguitat de l'empadronament, que tant fa!

Si tens dubtes, ja saps on trobar-nos. Ara ja hem recuperat la cordura despres d'estar totalment desquiciades...jajajaja...i el millor de tot és que totes hem quedat contentes amb l'assignacio final!

Per cert, noies, a finals de juny vam fer la reunio de nouvinguts al Thau...i cada vegada m'agrada mes!!

Petons per totes!!
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dj. jul. 11, 2013 9:41 pm

Que bé, Alehop, me n'alegro per a tu! A més m'han dit que el Thau s'ha posat les piles i a partir del curs vinent començaran anglès a P3 enlloc de P4 com era anteriorment :ok: Conec uns quants nens/es que aniran al Thau, segurament algú estarà a la classe de la teva filla!

És veritat, tant patir i ara totes estem contentes :-D A veure si organitzem aquesta trobada d'una vegada i posem cares! Nosaltres marxem a l'agost, esteu per aquí i voleu quedar en les properes setmanes? Petons noies!
Imatge
Imatge
dianaa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. oct. 16, 2012 7:56 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: dianaa » dj. jul. 11, 2013 10:17 pm

Hola,

sí, nosaltres també estem molt contents al final amb el que ens ha tocat. Ja vam anar a la reunió i ens va fer molt bona impressió.

Sí, estaria bé posar cares, tot i que al final els nostres nens no siguin companys de classe! Qui ho anava dir...cadascun a una escola!
dianaa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. oct. 16, 2012 7:56 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: dianaa » dj. jul. 11, 2013 10:18 pm

Ah, les properes setmanes està bé. Potser ens podem enviar mail per proposar data i lloc?
Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Alehop » dl. ago. 26, 2013 10:30 pm

Hola noies!!

Que paradet aixo, eh?? Com han anat les vacances?

La Mar començarà dilluns vinent el casalet d'estiu del Thau...ho tenen molt ben organitzat!! I el dia 5 tenim reunio amb ella perquè vegi la seva classe, conegui la seva profe....molt bé, la veritat!!

Ens han passat les llistes dels nens de la classe i hi anira amb dos amiguets de la llar, estic molt contenta!

Aviam si ens organitzem nosaltres també i al final ens posem cara!!
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dt. ago. 27, 2013 1:00 pm

Hola guapes!

Que bé Alehop, ja a punt de començar!

Nosaltres tindrem portes obertes a l'Avenç el dia 10, nens i pares, perquè els nens pugui veure la seva classe, visitar les instal·lacions, conèixer la seva mestra i els companys, abans de començar el dia 12. I el 4 el meu petit comença la llar... ai, quants canvis i quantes emocions!

Vinga noies, organitzem aquesta trobada d'una vegada! Quins dies i horaris us van millor? Per a mi, qualsevol dia a partir de les 17.30.

Petons!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Sigronet
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. feb. 14, 2013 11:59 am

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Sigronet » dc. set. 04, 2013 4:45 pm

Hola Reines,
Quina enveja, a la pública tot va molt diferent... el dia 12 anirem 1 hora i jo amb ella a classe per conèixer la professora, els companys, l'aula, etc.., el dia 13 anirà 1h però soleta i el dilluns 16 soleta fins les 12.30h. Aquesta son alguna de les grans diferencies, però també he de confessar que em fa força il·lusió poder participar en aquest procès d'inici a l'escola on estarà més temps en tota la vida.
Jo m'apunto a la quedada, el meu horari és fins les 18h i puc arribar a sant Cugat a les 18.15h aprox. depenent de l'aparcament. Millor entre setmana. Que us sembla si quedem quan ja hagin començat i podem comentar que tal ha anat l'inici a l'escola? serà cosa ràpida, fer un cafetó i posar cares.
heu sigut de gran ajuda en moments molt durs i estic molt feliç de què finalment tot hagi sortit bé. >.-<:

Una abraçada molt forta.
Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Alehop » dc. set. 11, 2013 6:50 pm

Noies que dema es el gran dia!!! Ja ho tenim tot enllestit i la Mar està emocionadíssima amb el cole dels grans!

Espero que a tots els vagi bé el primer dia!!! Quins nervisssss!!!
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dj. set. 12, 2013 10:29 pm

Noies! Com ha anat el gran dia d'avui?? Nosaltres molt bé, millor del que pensava! La meva nena és molt introvertida i es posa nerviosa en situacions noves, on tot és desconegut; però s'ha portat com una campiona, no ha plorat ni una miqueta! Jo sí, just després de deixar-la a la seva classe :-D

Vinga, quedem! Decidim dia hora i lloc!
Imatge
Imatge
dianaa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. oct. 16, 2012 7:56 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: dianaa » ds. set. 14, 2013 9:01 pm

Hola,

a nosaltres molt bé els dos primers dies. Només ha plorat una miqueta al principi, però també perquè és una mica introvertit i en grups grans te vergonya. Doncs aviam si quedem i així ens expliquem cara a cara què tal segueix l'adaptació.
Avatar de l’usuari
Sigronet
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. feb. 14, 2013 11:59 am

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Sigronet » dc. set. 18, 2013 9:29 am

Hola,
La meva nena s'ha adaptat perfectament, no ha fet cap plor, ja que a ella li encanta anar a l'escola i aquest any hi havia molta emoció per anar a l'escola de grans. La que he tingut més problema he sigut jo, però ja us ho explicaré en persona.
Jo el 23 i 24 de setembre tinc festa, així que us sembla si queden un d'aquests dies a les 17.30h amb els peques i que es coneixin i nosaltres també?
Una abraçada,
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dc. set. 18, 2013 9:55 am

Nosaltres vam començar bé els primers dies, però aquesta setmana plora cada matí... i a mi se m'encongeix el cor! Es valenta però d'entrada és molt tímida i al veure alguns altres nens que ploren desesperats se li encomana a ella també.

Jo tinc festa el 24, però si és a la tarda m'és igual el dia. Les 17.30 em va perfecte! On quedem? Si fa bon temps podríem escollir un parc perquè els nens puguin jugar, si no ens podríem veure al Tarta Ta Tin del centre o al QGuay aprop de l'estació... què us sembla??
melela l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 18, 2013 1:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Alehop » dc. set. 18, 2013 1:27 pm

Genial!! A mi el 23 m'aniria genial (el 24 tampoc treballo xo tinc un compromis!).

Al QGuay hi ha bar per les mamis? Per mi qualsevol dels dos perfecte!!
Avatar de l’usuari
Sigronet
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. feb. 14, 2013 11:59 am

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Sigronet » dc. set. 18, 2013 1:56 pm

Perfecte!! doncs ja tenim el dia fixat, el 23 de setembre a les 17:30h. Que us sembla si quedem a la creu del monestir (davant entrada a l'església) i depenent del temps que faci, anem a un parc o anem al tar ta tin?
inclús al bar Taga (aprop del monestir) hi ha terrassa amb gespa que els nens poden jugat tranquil·lament si fa bon temps. Però no patiu, allà ens organitzem. :b-))) >.-<:
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dc. set. 18, 2013 2:19 pm

Alehop ha escrit:Al QGuay hi ha bar per les mamis? Per mi qualsevol dels dos perfecte!!

Sí, hi ha bar!

>.-<: :p-) Per fi quedem, que bééééééé >.-<: :p-)

La previsió pel dilluns és fantàstica: sol solet i 28 graus!! :***: Comencem a pensar amb parcs? Ramon Barnils, el davant del Prenatal, el que està aprop del CAP de La Mina... Per a mi perfecte quedar en algun lloc cèntric.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Alehop » dc. set. 18, 2013 5:34 pm

Ole, que guai!!!! A mi tambe em va be qualsevol parc!! El de davant de prenatal o el del cAP estan molt be. L'altre no se quin es...

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::