quin nom voleu posar el vostre futur fill/a

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
TXETA
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3580
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:54 pm

EntradaAutor: TXETA » dg. des. 09, 2007 8:01 am

A NOSALTRES ENS PASSA JUSTAMENT EL CONTRARI. SI ALGUN DIA TENIM UN NEN VOLEM QUE ES DIGUI ALEIX PERÒ SI TENIM UNA NENA.... UFfff!!!!

ARA, EL MILLOR DE TOT ES QUE EL MEU HOME ESTÀ CONVENÇUT QUE EM QUEDARÉ EMBARASSADA DE BESSONS!!!!! NI QUE FOS EL TIO SUPERMAN!!!!! :-D :-D :-D :-D :-D :-D

SEMPRE FEM LA CONYA QUE QUAN EM QUEDI, QUAN EM FACI LA PRIMERA ECO A MÉS DE SABER QUE ESTÀ BÉ, EL PRIMER QUE PREGUNTARÉ ES SI SON BESSONS!!! :-D :-D :-D
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Ayrs
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

EntradaAutor: Ayrs » dg. des. 09, 2007 9:11 am

Ayrs ha escrit:Si tenim un nen es diurà Manuel como el meu avi, i si es nena, Mercè com la mare i la iaia del meu home.



Els meus no surten a la llista!!
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
nurma
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1953
Membre des de: dv. juny 15, 2007 10:13 am
Ubicació: Granollers

EntradaAutor: nurma » dg. des. 09, 2007 10:28 am

Nosaltres ho vam decidir abans de saber que seria.
Si era nen GABRIEL (és com es dirà) i si era nena LAURA.
ImatgeImatge
viewtopic.php?f=35&t=4959
ImatgeImatge
viewtopic.php?f=50&t=13087
Traer un niño al mundo es una decisión extraordinaria. Es decidir tener por siempre el corazón fuera del cuerpo.
Avatar de l’usuari
GVG
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 12:45 pm

EntradaAutor: GVG » dg. des. 09, 2007 5:56 pm

hOLA!!!

A nosaltres ens agrada molt Ruth i Carolina, i per nen encara no ho tenim decidit.

Com encara estem buscant, quan arribi, ens haurem de posar a pensar i estrenyer les neurones al màxim.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
arale
:: granota
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 6:29 pm

EntradaAutor: arale » dl. des. 10, 2007 9:17 pm

Para niño nos gustan: Bruno, Diego y Rubén.
Y para niña: Miriam, Sara, Silvia y Leire.
Avatar de l’usuari
anabelen2007
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4893
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 9:07 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: anabelen2007 » dt. des. 11, 2007 5:47 am

ESTER.....OSTRAS RUBEN.......ME GUSTA, ME GUSTA....NO HABIA PENSADO EN RUBEN.......
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
estefania80
:: gosset
:: gosset
Entrades: 406
Membre des de: dt. set. 11, 2007 9:43 pm

EntradaAutor: estefania80 » dt. des. 11, 2007 7:47 am

Nosotros siempre nos habiamos quedado con Eric para niño pq ninguno nos acababa de gustar, pero...Ruben tb nos gusta!!! neu:-D
Avatar de l’usuari
estefania80
:: gosset
:: gosset
Entrades: 406
Membre des de: dt. set. 11, 2007 9:43 pm

EntradaAutor: estefania80 » dt. des. 11, 2007 9:08 am

Anda es verdad, yo tb pensaba q eras tu Ester!! xxo.0.o xxo.0.o
Por cierto Ester q nombres teneis pensados??? :cnena: :cnen:
Avatar de l’usuari
anabelen2007
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4893
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 9:07 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: anabelen2007 » dt. des. 11, 2007 3:12 pm

ANDA ESTER...POS ES VERDAD......
ARALE GUAPI, CANVIA DE AVATAR QUE SI NO NOS LIAMOS! xxo.0.o
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
arale
:: granota
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 6:29 pm

EntradaAutor: arale » dt. des. 11, 2007 6:03 pm

anabelen2007 ha escrit:ANDA ESTER...POS ES VERDAD......
ARALE GUAPI, CANVIA DE AVATAR QUE SI NO NOS LIAMOS! xxo.0.o


Ya tá, lo he quitado!!

Ya es la segunda vez que lo tengo q cambiar, sin avatar, no se liará nadie no? :-p
Avatar de l’usuari
anabelen2007
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4893
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 9:07 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: anabelen2007 » dt. des. 11, 2007 6:05 pm

no hombre no...busca uno que nadie tenga...a mi me costó pero al final lo encontré.... xxo.0.o
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
anabelen2007
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4893
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 9:07 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: anabelen2007 » dt. des. 11, 2007 6:06 pm

mira al avatars animats...hi ha un dúna gateta...la Kity...aquest em sembla que no ho té ningú i es molt mono! neu:-D
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dc. des. 12, 2007 12:12 pm

O sino busca alguna foto en internet o alguna foto que te guste a ti.

Besitos

<img src="http://lilypie.com/pic/070921/uGiK.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="54" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/hvQWp2.png" alt="LilypieEmbarazada Ticker" border="0" width="400" height="80">

:-())

www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Avatar de l’usuari
Eimy
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 5:02 pm

EntradaAutor: Eimy » dc. des. 12, 2007 12:18 pm

holaaaa!!! doncs a nosaltres el nom de nen que ens agrada més és Àlex i per nena Tània neu:-D
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dc. des. 12, 2007 12:42 pm

Muy bonitos también!!!
Besitos

<img src="http://lilypie.com/pic/070921/uGiK.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="54" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/hvQWp2.png" alt="LilypieEmbarazada Ticker" border="0" width="400" height="80">

:-())

www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Avatar de l’usuari
arale
:: granota
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 6:29 pm

EntradaAutor: arale » dc. des. 12, 2007 5:46 pm

Naylacris ha escrit:O sino busca alguna foto en internet o alguna foto que te guste a ti.

Besitos

<img src="http://lilypie.com/pic/070921/uGiK.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="54" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/hvQWp2.png" alt="LilypieEmbarazada Ticker" border="0" width="400" height="80">

:-())

www.nuvis.org/jaumeicristina2007


Ya, eso también lo he intentado, pero debo ser un poco torpe, pq no me deja cargarlos. Y están reducidos a la medida que indican, pero no sé...

De todas formas, no pasa nada.
Avatar de l’usuari
Isabel
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1672
Membre des de: dl. abr. 23, 2007 8:07 pm
Contacta:

EntradaAutor: Isabel » dc. des. 12, 2007 5:49 pm

Eimy ha escrit:holaaaa!!! doncs a nosaltres el nom de nen que ens agrada més és Àlex i per nena Tània neu:-D




Eiiiiiii, que maco el teu abatar¡¡¡ jo en vull un d'aquest estil. D'on el puc treure???
Edat: 38 anys
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009

http://www.fertilityfriend.com/home/257dce

Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
    Avatar de l’usuari
    Naylacris
    :: dinosaure
    Entrades: 12234
    Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
    Ubicació: Barcelona
    Contacta:

    EntradaAutor: Naylacris » dv. des. 14, 2007 1:19 pm

    Si ya está actualizada la lista.
    Besitos

    <img src="http://lilypie.com/pic/071214/wjdc.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="100" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/Gz2lp1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">

    :-())

    www.nuvis.org/jaumeicristina2007
    Avatar de l’usuari
    mamadiana
    :: tortuga
    :: tortuga
    Entrades: 341
    Membre des de: ds. set. 15, 2007 9:17 pm
    Ubicació: Vallès Oriental

    EntradaAutor: mamadiana » dv. des. 14, 2007 7:43 pm

    Nosaltres som des que decidim abans el nom que planificar quan volem començar a buscar-lo.

    Els noms que més ens agraden són:

    Mireia o Laura per nena i Lluc o Eduard per nen.
    Imatge
    Imatge Imatge
    Avatar de l’usuari
    Oscmar
    :: zebra
    :: zebra
    Entrades: 1029
    Membre des de: dj. abr. 05, 2007 5:32 pm
    Contacta:

    EntradaAutor: Oscmar » dv. des. 14, 2007 7:49 pm

    Mamadiana a nosotros también nos gusta mucho Laura, pero el otro día escuchamos el de Laira y nos encantó.
    Imatge

    ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

    Torna a “Buscant un embaràs”

    Qui està connectat

    Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

    Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

    Actualitat ::