Sense el papa 6 dies...

Més qüestions.
Ponchan
:: tortuga
Entrades: 330
Membre des de: dc. març 07, 2012 3:53 pm

Sense el papa 6 dies...

EntradaAutor: Ponchan » dl. jul. 22, 2013 1:33 pm

Bones!!!
Doncs us explico el meu cas, el meu home per feina....( com ja he explicat algun altre cop....) cada més marxa uns diés fora! A mi al principi em costava molt! Però mi vaig anar acostumant! Però ara des de que va néixer el petit (ja té 9 mesos i mig) no ha marxat CAP cop....fins demà!! Que marxarà fins diumenge!!
Jo tinc un nus a l'estomac, només tinc ganes de plorar....i no veig més enllà!
Se que es una tonteria! Són 6 diés! Però quan veig q torna de treballar i el petit és torba boig pel papa.....!!! Uffff!!!!
Suposo q no el trobarà a faltar ja que es petit! I segurament tot són paranoies meves! Però... Ho necessito!! Necessito explicarvos-ho!

Gràcies per llegirme! Que faria sense vosaltres?

Petonssssss
Imatge
bertian
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Sense el papa 6 dies...

EntradaAutor: bertian » dl. jul. 22, 2013 1:41 pm

Ponchan tranquil·la que és normal que ara se't fagi una muntanya després de tant de temps sense que la situació es presentés!
Jo penso que el nen sí que el trobarà a faltar, encara que sigui petit està acostumat a unes rutines i carai! és el seu pare!!!!!! Però també el què és veritat és que els nens s'adapten a les noves situacions a vegades més fàcilment que nosaltres!
Jo el què faria és explicar-li al teu fill el què passarà, i quan demani pel seu pare (si és que diu papa...) explicar-li també, tants cops com fagi falta. Encara que sembla que no ens entenguin a vegades, jo crec que entenen molt més del què ens pensem!
Ah! i això sí, ajudar-lo amb la teva actitud, que et vegi tranquil·la! (a vegades la processó ha d'anar una mica per dintre...)
Apa, ja veuràs que quan te n'adonis, ja haurà passat!!!!! ÀNIMS!!!!!!!
helljedi
:: papallona
:: papallona
Entrades: 104
Membre des de: dc. feb. 20, 2013 11:36 am

EntradaAutor: helljedi » dl. jul. 22, 2013 4:25 pm

Hola,

el meu té tres anys i el pare ha viatjat poc, però darrerament ha fet tres viatges força seguits (d'uns quatre dies fora). L'ha trobat a faltar, sobretot quan estava cansat i mig adormit. A mi m'ha funcionat tenir-lo distret i fer activitats. El primer cop també se'm va fer muntanya amunt. Els meus pares em van ajudar molt. i sí, el nen nota si tu estàs patint. Així que a disfrutar de la situació, que també té les seves avantatges.

Ànims i si pots, recolza't en la família o en alguns amics pel dia a dia i per les estones d'oci.
Ponchan

EntradaAutor: Ponchan » dl. jul. 22, 2013 5:52 pm

Gràcies pe suport! Doncs he organitzat tota la setmana ven distreta! Per no tenir temps per pensar! Amb el petit ens en anem a la platja....!!! I voltarem cada dia! Però tot i aixi tinc estones q em deprimeixo....

I el que més cosa em fa es q si aquest cop marxa....a partir d'ara ja anira marxant sovint!! En fi! La feina és la feina! Ja us explicare!!
Imatge
curculla
:: gosset
:: gosset
Entrades: 423
Membre des de: dl. oct. 05, 2009 9:00 pm

EntradaAutor: curculla » dl. jul. 22, 2013 9:39 pm

Hola,
doncs el meu home no ha marxat mai, la meva nena té tres anys i mig i tenen un vincle molt fort perquè han estat moltíssim junts, com jo.
Però el meu home fa tres dies va marxar a fer un viatge de formació de tres setmanes, fa temps que el tenia i li havíem explicat moltes vegades a la meva filla,
De moment tinc pensat fer moltes activitats perquè es distregui però ja ho ha notat perquè m´ha dit: des que no hi ha el papa que no parem d´anar amunt i avall.Hahaha. De fet de moment ho portem bé però, es clar, fa molt poquet. També és bo recordar-li que el que el papa hi va a fer és bo i que n´estigui orgullosa.
També hem posat gomets al calendari de la cuina per mirar els dies que falten. Li agrada fer-ho i no s´hi angoixa, va dient que és tres vegades comptar fins a set.
Les fotos i l' skype va anant molt bé.
També he quedat amb diverses amigues perquè se' m passi més ràpid, la nena si e t veu bé ella està bé.
I, no sé, doneu-me més idees, que serà molt llarg!
Ens anem animant per aquí!!!!
sargantana:28
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

EntradaAutor: sargantana:28 » dl. jul. 22, 2013 9:49 pm

Uffff com t'entenc Ponchan, jo també ho passo fatal quan el meu marit viatja, a part de que l'anyoro moltíssim la rutina també és diferent perquè falten ues mans. Tal i com t'han dit les companyers distreieu-vos tot el que pogueu i accepta l'ajuda que et donin que sempre és benvinguda. Jo ho passo malament però el pare pobret molt pitjor. Quan la meva filla tenia 10 mesos el pare va marxar una setmana i la nena de dia estava perfecte però quan la posava al llit començava papa, papa, papa i fins i tot dormia pitjor i estava més enganxada a mi. Ara que té 15 mesos sembla que ho enten millor perquè el truquem, li enviem videos etc..tot i així, és un pal per tots
Aquitania
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. gen. 18, 2012 11:12 am

EntradaAutor: Aquitania » dt. jul. 23, 2013 2:22 pm

tema que em toca bastant...

el meu marit també té una feina en la que sol viatjar. ara en la nova empresa en la que està no tant però sí que va fent escapadetes.

Doncs fa 2 setmanes que va marxar al Canada durant tota 1 setmana que incloia el cap de setmana. :ufs: Doncs em vaig enfadar molt per dintre perque en principi anava amb un auditor i aquest al final no va poder anar-hi, doncs la jefa el va fer marxar igualment a perdre el temps!!!!! total que ha de tonar ara a l'octubre, aquest cop amb l'auditor per a frer la feina real. I jo amb un bebe d'un mes a casa...
No li he comentat que em va sentar fatal perque pobret ell se sentia molt malament com a pare, pero es clar, les obligacions ja se sap.... La jefa no ha tingut cor!

I ja et dire que tal a l'octubre que el nen sera mes conscient del seu pare... pero ja no m'emprenya perque realment es feina, i no anar per anar...
Imatge

Imatge
carbasseta
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dc. jul. 24, 2013 2:04 pm

hola boniques! el carbassonet tb ha hagut de marxar alguns cops, el primer quan l'aina tenia uns 6 mesos. jo tb crec q per petits q siguin els troben a faltar i tb crec q se'ls hi ha d'explicar tants cops com faci falta. la meva, sempre q pregunta pel papa li diem on esta, q normalment es traballant, es clar! tb cada vegada q ha de marxar li anem dient uns dies abans, crec q es una manera de preparar-nos tots plegats q a tots ens ajuda a portar-ho millor. quant a organitzacio, si q es una mica mes de feina i depen de l'edat de la criatura, oero si us ofereixen ajuda accepteu-la.
anims!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
Ponchan

EntradaAutor: Ponchan » ds. jul. 27, 2013 11:45 pm

Bona nit marones!!!

Demà en principi ja torna el papa!!!! Quins nervis!!!
La veritat q aquesta setmana no em parat! Tan que el petit ha dormit super bé! I a demanat molt poquet per mamar de nit!! Ara estic impacient per veure la cara del papa i del petit quan és vegin!!

Gràcies pel vostre suport!!

Ja us explicaré!

:)
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::