LM i menstruació molt irregular

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
kine
:: poltre
Entrades: 612
Membre des de: dj. ago. 27, 2009 9:34 pm
Ubicació: Girona

LM i menstruació molt irregular

EntradaAutor: kine » dg. jul. 28, 2013 9:40 pm

Hola,
Tinc un nen de 16 mesos, encara fem LM i em venir la regla quan tenia 13 mesos. El cas es que aquesta hauria de ser la tercera regla i ja porto 20 dies de retràs. M'he fet 2 tests d'embaràs i res. Els dos ben negatius. Amb el primer quan em va venir desprès ja la vaig tenir normal, però ara no se si és molt normal tant retard....
Pot ser que fent encara LM sigui la causa no? A algú li ha passat?
EMAMI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

Re: LM i menstruació molt irregular

EntradaAutor: EMAMI » dl. jul. 29, 2013 7:39 am

Estic igual!!! És el 4rt mes de regla i porto un retard de 18 dies!!! Els dos tests m'han sortit negatius també i ara no se si és normal o no...
Jo li donc la culpa a que ara que sóc a casa la nena mama més, tot i així m'agradaria fer-me una analítica però em trobo que la meva metgessa està de vacances fins a finls d'agost. L'analítica me l pot demanar un altre metge?
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

EntradaAutor: bertian » dl. jul. 29, 2013 12:03 pm

Jo crec que és ben normal. Jo també faig LM i la regla em va venir quan la peque tenia 14 mesos.
Abans em venia la regla als 32 dies aprox. de mitjana, i les primeres després de tenir la nena i amb la LM em venien cada 50 dies aprox. No hi vaig donar importància perquè ja m'havien dit que era normal mentre donés el pit.
Poc a poc haig de dir que se m'ha anat normalitzant i la última ja em va venir al cap de 33 dies, o sigui ben igual que abans de parir!
kine
Entrades: 612
Membre des de: dj. ago. 27, 2009 9:34 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: kine » dt. jul. 30, 2013 5:59 am

Moltes gràcies per les respostes! Doncs haurem d'esperar que torni a venir quan vulgui. Jo estic esperant que em vingui per començar mètode anticonceptiu. Hem fet el tonto algun dia confiant que ja estàvem a final de cicle i ara a veure si tindrem una sorpresa... En fi a veure què passa...

L' ànalasi de sang suposo que el metge que substitueixi el teu també ho pot fer.

Fins aviat!

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::