..•.¸¸•´¯`•.¸¸.ஐ - Cercadores d'AGOST 2013 - ஐ..•.¸¸•´¯`•
- miansil-27
- :: gosset

- Entrades: 444
- Membre des de: dc. set. 05, 2012 11:11 am
..•.¸¸•´¯`•.¸¸.ஐ - Cercadores d'AGOST 2013 - ஐ..•.¸¸•´¯`•
Cercadores!!!! L'agost es aquí!!! Amb el vostre permís, obro el nou post de Cercadores d'agost 2013 amb l'ajuda de totes les súper-cercadores que volgueu fer un cop de mà. Ens despedim del Juliol, que ha singut un mes molt bo i ha permés a la TANA cantar molts positius. Tana, has estat una jefa genial!!!!
Som moltes les que estem de vacancetes, si no estem, ho estarem, i si no... es que hem vingut ja! Venim amb els deures fets?? Els comencem a fer ara?? Ens toca fer-los d'aqui a poquet???
Aqui estarem per anar comentant tot el que ens sembli oportú! Ja sabeu cercadores que aqui sempre tenim mans i oides disposades a ajudar, escoltar, tranquilitzar i animar quan calgui!!
Referent al mes d'Agost hi ha un refrany que m'ha fet molta gràcia i es el següent: Les gallines d'agost les més ponedores són!!
Així que he pensat que serem LES GALLINETES D'AGOST!!!!!!!!!!!!
QUI SOM LES CERCADORES DE L'AGOST?
Per anar-nos coneixent necessitem les següents dades:
Nom d'usuària
Edat dels dos
Cicle de cerca i durada del cicles
Nº Fills
Data NW (importantíssim!)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.
Truquis del almendruqui o si preneu alguna cosa vosaltres i el maromo. Fas SM o SW? Quin dia o setmana la comences?
Aniré actualitzant amb les dades que hem passeu.
Alaska, 37 jo i 42 el Mario / 6é cicle de cerca / 1r fill / data NW... indeterminada! potser el 5 d'agost... això faria un cicle de 30 dies i no recorde haver-lo tingut mai més curt. La qüestió és q no ho sé pq aquest cicle està sent raro, raro, raro... / prenc ovusitol i els dos prenem maca (Aquilea Vigor) / sóc tècnica d'administració pública / m'agrada llegir abans de dormir, les sèries (juego de Tronos, Modern Family, Cómo conocí a vuestra madre, Big Bang...), cuinar, el maquillatge... i el SP! / aniversari al febrer / tenim dues gossetes que formen part de la nostra família.
alba461, 22 anys, la meva parella en te 28, pel que vist soc la mes joveneta
ja tenim un petit de 2 anys, hi ens encantaria que tingues un germanet!
La data de la NW es 23 d'agost!!!
Ariun, Jo 32 ell 34, sera el nostre 3er fill, i portem dos mesos de cerca. Dia de la NW 04/05. Els meus cicles tenen una mitjana de 35 dies, pero podem arribar als 40 ( si, nomes tinc la warry 11 vegades l'any). Portem els deures fets durant la sexyweek, ara nomes queda esperar la NW.
BEl31 tinc 31 anys i el meu marit 30. Aquest es el nostre 3r cicle de cerca i de moment no hem tingut sort i crec que la cosa anirà una mica per llarg... Ahir vaig tenir visita amb el gine i tinc un quiste a l'ovari dret, creu que es endometriosis (fa 5 anys ja em van operar de 3 quistes als ovaris), ens ha donat de temps 6 mesos perquè ho intentem i si no al Gener haurem de començar a fer altres proves. Estic una mica xof perquè fa uns anys quan hem van detectar l'endometriosis vaig llegir molt i hem vaig informar molt i vaig veure que el tema endometriosis i embaràs es una mica complicat, però espero que no impossible!
Copina, Tinc 30 anys i ell 31, ens vàrem casar l'any passat. Des de finals de juliol estem en la cerca després d'un primer embaràs (aquest març) però que va acabar en avortament... Després de dos mesos d'espera, per fi ens han donat llum verda. Estem molt il·lusionats i a la vegada morts de por, però intentem ser positius. Serà el nostre primer fill. Els meus cicles abans de l'avortament eren molt llargs i irregulars; ara, els dos cicles que he tingut postavortament han estat de 33 dies clavats; així que la meva data de NW és el 13/8.
Dawn: Jo 25/ ell 28 / 1r fill / 2n cicle de cerca / Estem casats desde fa 1 any i poquet / soc Infermera i m'encanta la meva feina, m'agrada molt cantar i ballar, la música m'apassiona. També m'encanta viatjar. Data de NW 10/08
Futuramami: 28 anys, ell 33; serà el nostre 3er mes de cerca! Portem casat 3 mesos, ens vam posar per feina el mateix mes! Data de la NW: 12/08.
Gambeta, Tenim 27 i 38/ es el 6è cicle de cerca del primer fill o filla/ jo prenc yodocefol i ell pren maca andina, fem TO, i bebem aquarius en els desesperos. Tenim data de NW pel 22 d'agost.
Hashi : jo 29 i ell 32 /cercant des d'Agost 2012 /1er fill/a / Data de NW 27/08
Ara treballo en una recepció d'una oficina que he anat combinant amb el CFGS d'Educació Infantil a distància per el IOC, i només em queden les pràctiques que faré sobre l'octubre en una escola bressol
. M'encanta la música, fer manualitats varies i cuinar, sobretot receptes dolces. I sóc una apassionada de Japó on fa un anyet vaig poder anar-hi de viatge de lluna de mel. Sóc del 20/07 i m'encanta l'estiu!
Illeta25 24 anys l’illot 32, 1er mes de recerca desprès d’haver passat per un abort i del que ja ens han donat Llum Verda!!
Tenim moltisimes ganes de tornar començar de nou i fer realitat els somnis i les il•lusions que teníem ficats per el 1er embaràs! Serà el nostre 1er petit/a . La data de NW en principi es el dia 30 (en principi....soc una mica irregular). Aficions? Moltes a l’estiu m’encanta anar a la platja, sopars a la fresca amb els amics, caminades el cap vespre...(Bàsicament tot el que sigui no esta a casa) en canvi a l’Hivern a l’inrevés llar de foc encesa , peli + manta + sofà i un bon llibre.
Irem: Jo 32 / ell 35, 1er cicle de cerca, i abans de l'avortament tenia cicles de 28 dies,ara no ho tinc gaire clar, Segon fill@, data no warry : 22 agost, Intentarem fer SM pq no se si se m'ha modificat la durada del cicle. Sóc administrativa però m'acabo de quedar a l'atur...,el meu home treballa a l'empresa familiar. M'encanta ballar,viatjar,mirar sèries ,llegir,anar al teatre i de compres!!
jpd1980 Jenny 32 anys / el meu marit 32 anys/ portem 12 anys junts,però ens vam casar al juny de 2012/ 2n cicle de cerca (encara que el mes passat la salut meva no ens va deixar cercar bé), i ens falta un baby per completar la gran felicitat que tenim
Karokindes Jo 29/Ell 39. 2n fill/ 3r cicle de cerca/ Data de la NW 10/08/ Deures fets i esperant la setmana que ve per començar marxar de vacances!!! Així em distreuré un rato i no pensaré tant!
Que més... jo sóc mestra i m'ecanta la meva feina. Estem buscant un germanet o germaneta per l'ÈRic, ara té 14 mesos i mig! Ens agradaria que es portessin relativament poc i ens fa moltíssima il.lusió aquesta cerca.
Lila14, Jo 37 anys el Lilo 40. Tenim un nen preciós d'un any. Pimer només volíem un fill però és el més gran que ens ha passat i volem repetir. Com que ja tenim els dos una edat hem decidit cercar ja. No sé si sóm molt inconscients o valents però ja ens hem llençat a la piscina!!! Aquest és el segon cicle de cerca. Data de no W el 23 de d'agost (aprox, fa poc que he deixat pastis i sóc irregular)
Marga_2 tinc 32 anys i el meu marit es diu Claudi i en té 31. Ens hem casat fa 1 mes i estem buscant el nostre primer fill.
Vaig deixar les pastis i, en teoria, avui m'hauria d'haver vingut la W, però no ha estat així. És el meu primer cicle sense pastilles anticonceptives dp de 9 anys i no sé ben bé q passarà. Els meus cicles sempre han estat molt irregulars (30-35 dies)
Miansil-27, 31 i 31 anys / 5 cicles de cerca/ Busquem el primer petit/a de la casa!!! Sóc secretària de direcció / Ens agrada molt el camping, de fet tenim una caravana, m'agrada llegir, veure videos de maquillatge i pentinats, la cosmética... i sóc aficionada a les manualitats / Cumple 04/09 / NW 5 d'agost!!
Munat, 27 anys i ell en farà 32, primer mes de cerca. Porto un any una mica irregular amb les meves regles (els ginecòlegs m'han dit que no hi ha res d'estrany) abans sempre era de 26-28 dies, ara m'en puc anar fins als 33, així que ho tinc una mica complicat per saber bones dates, per sort, però noto moltíssim les meves ovulacions, així que espero que això m'ajudi. Jo calculo que el meu NW és com a molt el 30 d'agost.
Nanuka1987, 25 i 29Em dic Raquel, sóc de Barcelona i molt feliç. Sóc feliç perque tinc una parella encantadora, una família (per totes dues parts) maquíssima, un piset (que tot i no ser de propietat és on, de moment, hem creat el nostre niuet) i, una feina que m'apassiona, queem treu la son i que ompla casi totes les meves converses: mestra de primària.
Nina30 Tinc 35 anys i la meva parella 37. sóc divorciada i tinc dos nens del primer matrimoni. un de 8 i la nena de 5. la meva parella actual no en te. Ens toca fer deures la.setmana que ve que estarem de vacancetes a cantabria¡¡¡¡ ah per cert la meva Nw serà pel 23 d.agost
Socatchick, 28 i ell 30; 1r mes que ens hi posem; no tenim cap fill serà el priemr o primera
; la data de NW serà el dia 26 d'Agost. En aquest moment no treballo però sóc administrativa i ell és consultor de xarxes socials (a mi també m'agraden molt i per això estem intentant treballar junts). M'agraden molt les sèries i les manualitats, de fet amb una amiga fem complements i coses vàries i de vegades anem a fires a vendre'n. Ens vam casar el Maig de l'any passat i a l'Abril d'aquest vam decidir de buscar un fill però al anar a la gine em va veure un quiste una mica gran i hem hagut d'esperar fins ara que ja ha marxat (bon vent i barca nova). Així que realment aquest és el primer mes que ens hi posem.
Stela, Jo tinc 28 anys i el meu marit 32. És el nostre primer cicle de cerca i serà el nostre primer fill/a. La data de NW no la tinc molt clara ja que vaig deixar les pastis a finals de juny i aquest mes passat va ser el primer post pastis i sem va retrasar 5 dies. Sóc força irregular així que diré una data aproximada, 28/8 però ja dic no ho tinc clar. Com que sóc molt irregular en comptes de SW farem SM!!!!!! I just fa 2 dies vam començar
bueno noies espero que tinguem totes una cerca curteta!!!!!
Suadmi 36 mi marido 37. No soy buscadora en realidad, pero tampoco poco muchos medios ( me hago test de ovulacion para evitar embarazo) ( mi marido no quiere tener mas). tengo un niño de 3 años, fui mama en marzo del 2010. mi ultima regla fue el dia 12 de julio. me tiene que venir entre el 8 y el 11 agosto ya que no tengo reglas regulares todos los meses.
Tana: Jo 32, ell 34. 3er/4rt cicle. Seria el primer fill o filla o fills o filles, mai se sap! Sóc informàtica, tinc 2 gossets bessonets que son els meus amors, m'encanta llegir de tot, veure series de tots els generes (soc fan de The Big Bang Theory) i els documentals. Prenc AF i bec aquarius (diuen que va be per la implantació), el maromo pren Maca andina (por si las moscas). La NW és el 5 d'agost, així que començo l'agost en ple desespero.
Xity Jo també em presento, jo 29 i ell 31. Fa un any que ens vam casar i ara anem en busca del nostre primer fill, però sssshhhhttttttt és top secret, només ho sabeu vosaltres ;)
Jo sóc òptica i el xitu és mecànic. La meva gran droga és el patinatge (abans patinadora i ara entrenadora) tot el temps lliure que tinc bàsicament es dedica a això, em xifla escoltar música i anar a la platja.
Aquest serà el nostre primer mes de cerca iujuuu!! El meu cilce és de 28-29 dies, aixins que data de la NW 22 d'agost (poder 23).
CALENDARI MENSUAL
SETMANA DE L'1 AL 4
Mym
Ariun
SETMANA DEl 5 AL 11
Miansil-27
El setembre serà vostre!!
Marga_2 (5)
Alaska
Tana
Dawn
Suadmi
Karokindes (10)
SETMANA DEL 12 AL 18
Futuramami
Copina
Nanuka1987 (13)
SETMANA DEL 19 AL 25
Bel31 (20)
Xity
Irem (22)
Gambeta (22)
Lila
Nina30 (23)
Alba461 (23)
SETMANA DEL 25 AL 31
Socatchick (26)
Hashi (27)
Stela (28)
Illeta25 (30)
Munat (30)
DITES DE L'AGOST:
Les gallines d'agost les més ponedores són
A darrers d’agost ja es fila amb gresol.
A l’agost el raïm ja posa most.
A l’agost plou quan és fosc.
A la fi d’agost, l’hivern s’acost.
A la Mare de Déu d’agost, a les sis és de nit fosc.
El pagès només té raó dos cops: de la secada de maig i del fang d’agost.
El quinze d’agost gran festa anyal per tots.
El raïm d'agost, pel setembre most.
No hi ha oliva, que de l’agost no sigui sortida.
Va!!! Animeu-vos que aixó s'acosta!!!
Som moltes les que estem de vacancetes, si no estem, ho estarem, i si no... es que hem vingut ja! Venim amb els deures fets?? Els comencem a fer ara?? Ens toca fer-los d'aqui a poquet???
Aqui estarem per anar comentant tot el que ens sembli oportú! Ja sabeu cercadores que aqui sempre tenim mans i oides disposades a ajudar, escoltar, tranquilitzar i animar quan calgui!!
Referent al mes d'Agost hi ha un refrany que m'ha fet molta gràcia i es el següent: Les gallines d'agost les més ponedores són!!
Així que he pensat que serem LES GALLINETES D'AGOST!!!!!!!!!!!!
QUI SOM LES CERCADORES DE L'AGOST?
Per anar-nos coneixent necessitem les següents dades:
Nom d'usuària
Edat dels dos
Cicle de cerca i durada del cicles
Nº Fills
Data NW (importantíssim!)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.
Truquis del almendruqui o si preneu alguna cosa vosaltres i el maromo. Fas SM o SW? Quin dia o setmana la comences?
Aniré actualitzant amb les dades que hem passeu.
Alaska, 37 jo i 42 el Mario / 6é cicle de cerca / 1r fill / data NW... indeterminada! potser el 5 d'agost... això faria un cicle de 30 dies i no recorde haver-lo tingut mai més curt. La qüestió és q no ho sé pq aquest cicle està sent raro, raro, raro... / prenc ovusitol i els dos prenem maca (Aquilea Vigor) / sóc tècnica d'administració pública / m'agrada llegir abans de dormir, les sèries (juego de Tronos, Modern Family, Cómo conocí a vuestra madre, Big Bang...), cuinar, el maquillatge... i el SP! / aniversari al febrer / tenim dues gossetes que formen part de la nostra família.
alba461, 22 anys, la meva parella en te 28, pel que vist soc la mes joveneta
ja tenim un petit de 2 anys, hi ens encantaria que tingues un germanet!La data de la NW es 23 d'agost!!!
Ariun, Jo 32 ell 34, sera el nostre 3er fill, i portem dos mesos de cerca. Dia de la NW 04/05. Els meus cicles tenen una mitjana de 35 dies, pero podem arribar als 40 ( si, nomes tinc la warry 11 vegades l'any). Portem els deures fets durant la sexyweek, ara nomes queda esperar la NW.
BEl31 tinc 31 anys i el meu marit 30. Aquest es el nostre 3r cicle de cerca i de moment no hem tingut sort i crec que la cosa anirà una mica per llarg... Ahir vaig tenir visita amb el gine i tinc un quiste a l'ovari dret, creu que es endometriosis (fa 5 anys ja em van operar de 3 quistes als ovaris), ens ha donat de temps 6 mesos perquè ho intentem i si no al Gener haurem de començar a fer altres proves. Estic una mica xof perquè fa uns anys quan hem van detectar l'endometriosis vaig llegir molt i hem vaig informar molt i vaig veure que el tema endometriosis i embaràs es una mica complicat, però espero que no impossible!
Copina, Tinc 30 anys i ell 31, ens vàrem casar l'any passat. Des de finals de juliol estem en la cerca després d'un primer embaràs (aquest març) però que va acabar en avortament... Després de dos mesos d'espera, per fi ens han donat llum verda. Estem molt il·lusionats i a la vegada morts de por, però intentem ser positius. Serà el nostre primer fill. Els meus cicles abans de l'avortament eren molt llargs i irregulars; ara, els dos cicles que he tingut postavortament han estat de 33 dies clavats; així que la meva data de NW és el 13/8.
Dawn: Jo 25/ ell 28 / 1r fill / 2n cicle de cerca / Estem casats desde fa 1 any i poquet / soc Infermera i m'encanta la meva feina, m'agrada molt cantar i ballar, la música m'apassiona. També m'encanta viatjar. Data de NW 10/08
Futuramami: 28 anys, ell 33; serà el nostre 3er mes de cerca! Portem casat 3 mesos, ens vam posar per feina el mateix mes! Data de la NW: 12/08.
Gambeta, Tenim 27 i 38/ es el 6è cicle de cerca del primer fill o filla/ jo prenc yodocefol i ell pren maca andina, fem TO, i bebem aquarius en els desesperos. Tenim data de NW pel 22 d'agost.
Hashi : jo 29 i ell 32 /cercant des d'Agost 2012 /1er fill/a / Data de NW 27/08
Ara treballo en una recepció d'una oficina que he anat combinant amb el CFGS d'Educació Infantil a distància per el IOC, i només em queden les pràctiques que faré sobre l'octubre en una escola bressol
. M'encanta la música, fer manualitats varies i cuinar, sobretot receptes dolces. I sóc una apassionada de Japó on fa un anyet vaig poder anar-hi de viatge de lluna de mel. Sóc del 20/07 i m'encanta l'estiu!Illeta25 24 anys l’illot 32, 1er mes de recerca desprès d’haver passat per un abort i del que ja ens han donat Llum Verda!!
Tenim moltisimes ganes de tornar començar de nou i fer realitat els somnis i les il•lusions que teníem ficats per el 1er embaràs! Serà el nostre 1er petit/a . La data de NW en principi es el dia 30 (en principi....soc una mica irregular). Aficions? Moltes a l’estiu m’encanta anar a la platja, sopars a la fresca amb els amics, caminades el cap vespre...(Bàsicament tot el que sigui no esta a casa) en canvi a l’Hivern a l’inrevés llar de foc encesa , peli + manta + sofà i un bon llibre.Irem: Jo 32 / ell 35, 1er cicle de cerca, i abans de l'avortament tenia cicles de 28 dies,ara no ho tinc gaire clar, Segon fill@, data no warry : 22 agost, Intentarem fer SM pq no se si se m'ha modificat la durada del cicle. Sóc administrativa però m'acabo de quedar a l'atur...,el meu home treballa a l'empresa familiar. M'encanta ballar,viatjar,mirar sèries ,llegir,anar al teatre i de compres!!
jpd1980 Jenny 32 anys / el meu marit 32 anys/ portem 12 anys junts,però ens vam casar al juny de 2012/ 2n cicle de cerca (encara que el mes passat la salut meva no ens va deixar cercar bé), i ens falta un baby per completar la gran felicitat que tenim
Karokindes Jo 29/Ell 39. 2n fill/ 3r cicle de cerca/ Data de la NW 10/08/ Deures fets i esperant la setmana que ve per començar marxar de vacances!!! Així em distreuré un rato i no pensaré tant!
Que més... jo sóc mestra i m'ecanta la meva feina. Estem buscant un germanet o germaneta per l'ÈRic, ara té 14 mesos i mig! Ens agradaria que es portessin relativament poc i ens fa moltíssima il.lusió aquesta cerca.
Lila14, Jo 37 anys el Lilo 40. Tenim un nen preciós d'un any. Pimer només volíem un fill però és el més gran que ens ha passat i volem repetir. Com que ja tenim els dos una edat hem decidit cercar ja. No sé si sóm molt inconscients o valents però ja ens hem llençat a la piscina!!! Aquest és el segon cicle de cerca. Data de no W el 23 de d'agost (aprox, fa poc que he deixat pastis i sóc irregular)
Marga_2 tinc 32 anys i el meu marit es diu Claudi i en té 31. Ens hem casat fa 1 mes i estem buscant el nostre primer fill.
Vaig deixar les pastis i, en teoria, avui m'hauria d'haver vingut la W, però no ha estat així. És el meu primer cicle sense pastilles anticonceptives dp de 9 anys i no sé ben bé q passarà. Els meus cicles sempre han estat molt irregulars (30-35 dies)
Miansil-27, 31 i 31 anys / 5 cicles de cerca/ Busquem el primer petit/a de la casa!!! Sóc secretària de direcció / Ens agrada molt el camping, de fet tenim una caravana, m'agrada llegir, veure videos de maquillatge i pentinats, la cosmética... i sóc aficionada a les manualitats / Cumple 04/09 / NW 5 d'agost!!
Munat, 27 anys i ell en farà 32, primer mes de cerca. Porto un any una mica irregular amb les meves regles (els ginecòlegs m'han dit que no hi ha res d'estrany) abans sempre era de 26-28 dies, ara m'en puc anar fins als 33, així que ho tinc una mica complicat per saber bones dates, per sort, però noto moltíssim les meves ovulacions, així que espero que això m'ajudi. Jo calculo que el meu NW és com a molt el 30 d'agost.
Nanuka1987, 25 i 29Em dic Raquel, sóc de Barcelona i molt feliç. Sóc feliç perque tinc una parella encantadora, una família (per totes dues parts) maquíssima, un piset (que tot i no ser de propietat és on, de moment, hem creat el nostre niuet) i, una feina que m'apassiona, queem treu la son i que ompla casi totes les meves converses: mestra de primària.
Nina30 Tinc 35 anys i la meva parella 37. sóc divorciada i tinc dos nens del primer matrimoni. un de 8 i la nena de 5. la meva parella actual no en te. Ens toca fer deures la.setmana que ve que estarem de vacancetes a cantabria¡¡¡¡ ah per cert la meva Nw serà pel 23 d.agost
Socatchick, 28 i ell 30; 1r mes que ens hi posem; no tenim cap fill serà el priemr o primera
; la data de NW serà el dia 26 d'Agost. En aquest moment no treballo però sóc administrativa i ell és consultor de xarxes socials (a mi també m'agraden molt i per això estem intentant treballar junts). M'agraden molt les sèries i les manualitats, de fet amb una amiga fem complements i coses vàries i de vegades anem a fires a vendre'n. Ens vam casar el Maig de l'any passat i a l'Abril d'aquest vam decidir de buscar un fill però al anar a la gine em va veure un quiste una mica gran i hem hagut d'esperar fins ara que ja ha marxat (bon vent i barca nova). Així que realment aquest és el primer mes que ens hi posem.Stela, Jo tinc 28 anys i el meu marit 32. És el nostre primer cicle de cerca i serà el nostre primer fill/a. La data de NW no la tinc molt clara ja que vaig deixar les pastis a finals de juny i aquest mes passat va ser el primer post pastis i sem va retrasar 5 dies. Sóc força irregular així que diré una data aproximada, 28/8 però ja dic no ho tinc clar. Com que sóc molt irregular en comptes de SW farem SM!!!!!! I just fa 2 dies vam començar
bueno noies espero que tinguem totes una cerca curteta!!!!!Suadmi 36 mi marido 37. No soy buscadora en realidad, pero tampoco poco muchos medios ( me hago test de ovulacion para evitar embarazo) ( mi marido no quiere tener mas). tengo un niño de 3 años, fui mama en marzo del 2010. mi ultima regla fue el dia 12 de julio. me tiene que venir entre el 8 y el 11 agosto ya que no tengo reglas regulares todos los meses.
Tana: Jo 32, ell 34. 3er/4rt cicle. Seria el primer fill o filla o fills o filles, mai se sap! Sóc informàtica, tinc 2 gossets bessonets que son els meus amors, m'encanta llegir de tot, veure series de tots els generes (soc fan de The Big Bang Theory) i els documentals. Prenc AF i bec aquarius (diuen que va be per la implantació), el maromo pren Maca andina (por si las moscas). La NW és el 5 d'agost, així que començo l'agost en ple desespero.

Xity Jo també em presento, jo 29 i ell 31. Fa un any que ens vam casar i ara anem en busca del nostre primer fill, però sssshhhhttttttt és top secret, només ho sabeu vosaltres ;)
Jo sóc òptica i el xitu és mecànic. La meva gran droga és el patinatge (abans patinadora i ara entrenadora) tot el temps lliure que tinc bàsicament es dedica a això, em xifla escoltar música i anar a la platja.
Aquest serà el nostre primer mes de cerca iujuuu!! El meu cilce és de 28-29 dies, aixins que data de la NW 22 d'agost (poder 23).
CALENDARI MENSUAL
SETMANA DE L'1 AL 4
Mym
Ariun
SETMANA DEl 5 AL 11
Miansil-27
Marga_2 (5)
Alaska
Tana
Dawn
Suadmi
Karokindes (10)
SETMANA DEL 12 AL 18
Futuramami
Copina
Nanuka1987 (13)
SETMANA DEL 19 AL 25
Bel31 (20)
Xity
Irem (22)
Gambeta (22)
Lila
Nina30 (23)
Alba461 (23)
SETMANA DEL 25 AL 31
Socatchick (26)
Hashi (27)
Stela (28)
Illeta25 (30)
Munat (30)
DITES DE L'AGOST:
Les gallines d'agost les més ponedores són
A darrers d’agost ja es fila amb gresol.
A l’agost el raïm ja posa most.
A l’agost plou quan és fosc.
A la fi d’agost, l’hivern s’acost.
A la Mare de Déu d’agost, a les sis és de nit fosc.
El pagès només té raó dos cops: de la secada de maig i del fang d’agost.
El quinze d’agost gran festa anyal per tots.
El raïm d'agost, pel setembre most.
No hi ha oliva, que de l’agost no sigui sortida.
Va!!! Animeu-vos que aixó s'acosta!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
miansil-27 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 02, 2013 10:54 am, en total s’ha editat 19 vegades.
- miansil-27

Re: ..•.¸¸•´¯`•.¸¸.ஐ - Cercadores d'AGOST 2013 - ஐ..•.¸¸•´¯`•
GUÍA DE SUPERVIVENCIA!!! Copiada del mes del Juliol!!!
CONSULTES I DUBTES ???????:
LES MILLORS POSTURETES PER ACONSEGUIR PANXU!
http://www.mibebeyyo.com/quedar-embaraz ... azada-3984
UN ARTICLE MOLT INTERESSANT PER PRENDRE'S LA CERCA AMB CALMA
http://www.creixemjunts.cat/salut/avui-toca/
Dubtes diversos sobré coses q es poden fer o no quan aconsegueixes panxu:
Link per consultar online en pdf la guia-llibret "Los consejos de tu matrona": http://www.aesmatronas.com/descargas/co ... atrona.pdf
Altres links sobre temes diversos:
SPA
http://www.serpadres.es/embarazo/segund ... arazo.html
DEPILACIO
http://www.imestetico.es/art_depilacion ... azada.html
http://www.bebesymas.com/embarazo/depil ... l-embarazo
DENTISTA
http://www.babycenter.es/x700301/puedo- ... l-embarazo
http://www.crecerfeliz.es/Embarazo/Cuid ... l-embarazo
AGAFAR AVIONS
http://www.babycenter.es/x700262/puedo- ... l-embarazo
http://www.iberia.com/viajar-con-iberia/embarazo/
http://espanol.pregnancy-info.net/volar.html
http://www.serpadres.es/embarazo/segund ... -util.html
MUNTAR EN BICI
Com sempre, et recomanen que si no has fet aquesta activitat abans, no la comencis un com embarassada.
http://www.bebesymas.com/embarazo/monta ... l-embarazo
http://primeriza.elembarazo.net/%C2%BFp ... azada.html
CONDUIR
Jo crec que no hi ha problema, sempre que et trobis bé per fer-ho i et capigui la panxa.
http://mujer.terra.es/muj/articulo/html/mu26221.htm
http://www.serpadres.es/embarazo/segund ... uedes.html
MENJAR EMBOTIT
Això es degut al risc de contraure la toxoplasmosi, si el congeles 3 dies no passa res i t'el pots menjar desprès, perque mates el bitxo
http://www.babycenter.es/x1300092/puedo ... l-embarazo
http://www.bebesymas.com/embarazo/soluc ... l-embarazo
http://www.mibebeyyo.com/embarazo/alime ... arazo-5286
MENJAR AMANIDA
http://www.crecerfeliz.es/Embarazo/Alim ... -ensaladas!
http://www.babycenter.es/x1300095/puedo ... l-embarazo
DICCIONARI BÀSIC DE SUPERVIVÈNCIA
(COPIAT DE LES CERCADORES DEL JULIOL)
CERCADORES = foreres que estan buscant embaràs activament
ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "mentre esperem començar passem l'estona"
ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu
GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària q els permet diferenciar quan ovulen
JEFA= forera escollida democràticament o a dedo jajaja, q s'encarrega d'obrir el post de cerrcadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pagina
ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada
PINXITO= acte sexual vulgarmen conegut com "polvo", "coito", etc Les cercadores també en diem anar al Mercadona amb desfici
FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils. Ojo, no confondre amb els "deures" q de tant en tant posa la jefa Cositina per mantenir a les cercadores entretingudes (per exemple buscar canços amb bon rotllo, etc) També substituït per anar al Mercadona
SEXY WEEK= dies més fèrtils del mes,són els anteriors i immdiatament posteriors a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programita tipus womanlog o fertilityfriend
SW= sexy week
SM= sexy month, dícese del q practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos continuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs
FER EL BATWOMAN= mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final
BITXITOS=espermatozoides També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols
TO= test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i aixi saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)
TE=test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" q són uns molt baratets q normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida q té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quines setmanes estàs)
CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital
WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació
FF= Fertility Friend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació
CANTAR POSITIU= acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment q una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada
NW = no warry - data que no t´ha de venir la "warry", és a dir la regla
CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)
CLARA D'OU O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, q es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació
FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins q ve la warry
FASE DE DESESPERO= coincideix amb la fase lutea: són els dies q les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esèrant a q vingui o no la warry, amb desesperació
PSICOSÍNTOMES = síntomes q poden ser reals o no, q creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa q està embarassada (per exemple: mal de pits, nausees)
PEPO = pensament positiu!! per no decaure!!
LA FAMOSA CLARAWEB:
Cambios en el flujo vaginal. A medida que tu ciclo avanza, aumentará el volumen y cambiará la textura de tu flujo vaginal. Los cambios reflejan los aumentos del nivel de estrógeno de tu organismo. Durante el periodo donde la mujer no es fértil el moco cervical es escaso, blanquecino y de textura pegajosa. Pero 2 o 3 días antes de la ovulación el flujo es abundante, transparente y forma hilos, muy similar a la clara del huevo. El periodo más fértil de la mujer comienza en el último día que se tiene este tipo de mucosidad. Generalmente esto sucede el día anterior a la ovulación o bien el mismo día de la ovulación. El aumento hormonal también reblandece el cuello uterino durante esta etapa. Normalmente el flujo actúa como una barrera protectora, pero durante el momento más fértil del ciclo permite que el esperma se desplace por el cuello uterino para subir al útero y finalmente llegar al encuentro con el óvulo en las trompas de Falopio.
Consells per aconseguir panxolina:
- Àcid Folic (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- Perles d'Onagra (regulen les regles)
- Aquarius (les sals minerals ajudan a la implantació)
- suc d'aranja o "pomelo" - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- Maca andina (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- Supradin
- Preseed (lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconsseguir arribar a l'òvul i tocar el timbre jaja)
- Anous de brasil, al post de Agost no sé quina noia va comentar que va veure per la TV que havien fet un estudi i afirmaven que anaven molt bé per la recerca.
- Sardines (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)
Webs on comprar TE i TO:
http://www.amazon.es
http://www.beborn.net --> es la pàgina d'una companya del SP que te preus de liquidació!! Val molt la pena noies!!! garantitza el millor preu, i sinó el rebaixa!! el seu mail: info@beborn.net
http://www.farmatest.es/
http://www.ovutest24.com
http://www.vidatest.com/
http://www.womantest.com/
Calculadores fertilitat: n’hi ha de moltes, però us adjunto les més utilitzades
http://www.serpadres.es/tools/calculad
http://www.todobebe.com/herramientas
http://www.sabervivir.es/contenido.php?seccion=1159
Tractament amb Omifin:
Serveix per ovular i normalment regula els cicles; li recepten a moltes noies amb ovaris poliquístics o que els costa molt quedar-se embarassades. Es pren el cinquè dia del cicle i cinc pastilles, una cada dia, fins el dia nou del cicle.
Normalment fas 3 cicles i si no et quedes descans d'1 cicle i tornes 3 cicles més. Si no et quedes ja no et donen més perquè es suposa que no et funciona.
Hi ha gent que en lloc d'1 pastilla en pren més, però primer proven amb menys dosi. En alguns casos, fan controls de folícles, per valorar com ha anat l'ovulació.
RESTAURANTS: PER PREPARAR UN SOPAR ROMANTIC, o no...
ImatgeBarcelona:
ALLIUM: carta mediterrània i especialitzada en slow food. És menja be i val la pena provar el seu menú de 15€. Cuina casolana però moderna.
ÀPAT. Cocina catalana, creativa. http://www.apat.es/
BAR MANDRI Tapas. Calle Mandri, 60. Telf: 93 417 11 29
BRASSERIE DEL GOTHIQUE: per quedar com reines i també al centre, el restaurant de l’Hotel Catalonia Catedral és molt bona opció. Molt bones presentacions tot boníssim, si un dia esteu de compres al Portal de l’Àngel i us be de gust menjar be us el recomano.
CAN CORTADA. Cocina catalana, ambiente rústico. http://gruptravi.com/can-cortada/
CAN PINEDA. Cocina de mercado. http://www.canpineda.com
CAN VALLES. Cocina tradicional. Carrer d'Aragó, 95. Telf. 93 226 06 67
DGUST. Pescado. Tipo pescadería. http://www.dgust.cat/
ELEPHANTA. Bar de copes. http://www.elephanta.cat/
GORRIA. Cocina tradicional vasco-navarra. http://www.restaurantegorria.com
LA BARCA DEL SALAMANCA. http://www.labarcadelsalamanca.com/. Ideal paellas.
LA BELLA NAPOLI (BARCELONA) Pizzeria. Recomendada la pizza de nutella. http://www.bellanapoli.net
BAR LA ESQUINICA. Un clásico del tapeo de Barcelona, es muy popular y no reservan, hay que coger número y hacer cola para entrar. Passeig de Fabra i Puig, 296. Telf. 93 358 25 19
KILO RESTAURANTE. Decorado por Mr Wonderful. Es nuevo y está muy de moda, por lo que se hace necesario reservar. http://www.kilorestaurante.com/ Menú de mediodía (de martes a viernes) 14.90 € dos platos, postre y bebida.
MAGNO. Debajo del Hotel Ars. Raciones abundantes y todo delicioso. Y decoración muy chula para una cena romántica.
NEGRO - ROJO. Cocina mediterránea – japonesa. http://www.grupotragaluz.com/restaurantes/
OLEUM (Mnac): Amb encant, bona cuina però el millor és el restaurant i les seves vistes. Recomanable per aniversaris i ocasions molt especials.
PORVENIR. Cocina gallega, también mariscadas. Buena relación calidad – precio. Cerca del Hospital Clínic. Imprescindible reservar. Carrer de Villarroel, 157 Telf: 93 453 10 46
PRÀCTIC (carrer constitució):Per atipar-se i menjar be, el cuiner és peruà però hi ha de tot. Molt be de preu i boníssim. Això si, és el típic bar cutre al que mai entraríeu, error!!
SENSE PRESSA. Cocina popular. http://www.sensepressarestaurant.com/
SONORA SPORT TAVERN. http://www.tabernasonora.com Cerca de Razzmatazz. Ideal para bocadillos o similar.
TERRABLAVA. Alimentación sana mediterránea. http://www.terrablava.es
TABERNA DE LESSEPS. Para picar. http://www.latabernadelesseps.es/
TERRA D’ESCUDELLA. Para una ocasión especial, menú degustación 36 €. Es una escuela de cocina. Es necesario reservar. http://www.tdk.cat
TOPO GIGGIO. Cocina italiana. C. Balmes, 139
TRATTORIA DEL MARE. Cocina italiana. Zona Vila Olímpica. http://trattoriadelmare.com/
WAKASA: Ara estan al carrer Laforja. Al nostre gust el millor japonès de Barcelona. Surt a uns 40€ per persona però val molt la pena. El menjar és boníssim i autèntic i fan un sushi mmmm!!
UNA MICA DE JAPÓ: Aquest és el nostre japonès low cost. És el que ells diuen cuina de casa (no hi ha sushi). M’encanten els obento, l’arrós amb sardines, el curry... i ben econòmic.
XIX KEBAB: un clàssic siri de Barcelona. Mai falla. Un bon cuscus i unes tapetes de Hommos, Tahine, Muhammara... I molt bona relació qualitat/preu.
Calafell:
EL BOT. Cocina mediterránea. http://www.restaurantelbot.com/
LA MASIA DE LA PLATJA. Cocina de mar y tradicional. http://www.masiadelaplatja.com
Castellar del Valles:
Bar Restaurante Frutos. C. Lleida, 12. Telf: 93 714 64 49. Especialidad en conejo al ajillo.
Cercs:
http://www.restaurantsantabarbara.com/
Granollers:
ASADOR EL QUINCHO. Parrilla argentina. http://www.parrillaelquincho.com.ar
EL MIRALLET. Fondue. http://www.elmirallet.cat
TEPPANIAKY. Restaurante japonés. Av. Sant Esteve, 59, Granollers.
L’Hospitalet de Llobregat:
MUG. http://www.mugrestaurant.com
SUCAPÀ http://www.sucapa.com
Llavorsí:
RESTAURANT CAN JOANA. Cocina casera. Carretera Llessui KM.10. Telf: 973 62 17 58
Lleida:
http://www.bellera.es/cat/belleracat.html
http://www.creperiaflash.com/
KIMO. Para picar. c. Sant Martí, 61. Telf. 973 232 533
MARIQUERIA NORAY: http://www.marisquerianoray.com. Marisqueria, buena calidad-precio
PIZZERIA IMOLA. En el barrio de la Bordeta. C. Sifó, 2. Telf: 973 21 3 422
LA SANGIOVESA. Pizzeria. http://www.lapiemontesa.com/establecimi ... esa-lleida
ZEKE. Bar de tapas. Avinguda Prat de la Riba, 42 Telf: 973 22 55 51
Llívia:
http://www.laformatgeria.com/. Reservar con antelación. Fondues.
Monistrol de Calders:
http://www.lamasiadelsola.com/
Palamòs:
http://www.salinera.es/cat/salinera.html. Cuina de mar.
Palau de Plegamans:
CAN BURGRES. http://restaurantcanburgues.com/ Carne brasa – cocina catalana.
Reus:
ABSIS. Cocina de mercado. Carrer de la Mar, 30 Telf: 977 34 29 92
CASTELL DE LA GLORIETA. http://www.restaurantlaglorietadelcastell.com/. Cocina mediterrània y de mercado.
Sabadell:
LA SALETTA. Cocina italiana. C.Sant Cugat, 8. Telf. 902933742
VINDALOO. http://restaurantvindaloo.blogspot.com.es/ Cocina India.
Sentmenat:
RESTAURANT CASTELL DE GUANTA. Carne a la brasa. Castell de Guanta, 6. Telf: 687 82 23 30
Terrassa:
LA CANTONADA DE LES BARRIQUES. Tapeo. C. Dibuixant Avellaneda, 65
Tel. 93 787 56 59
EL DOLL BRETO. http://www.eldollbreto.com/
TIBET LASHA BAR. Cocina nepalí. C/ Vall, 22 Tel. 937809710
Urús – La Cerdanya:
RESTAURANT COBADANA. Camí La Rota, s/n. Telf: 972 89 01 29
Vilassar de Mar:
L’ATLANTIDA. Restaurante – pizzería. http://www.atlantida2.com
PER RELAXAR-NOS UNA ESTONA: QUE MILLOR QUE LLEGIR UN BON LLIBRE?
Imatge
SAGAS Y TRILOGIAS:
Jean M. Auel:
• El clan del oso cavernario, 1980
• El valle de los caballos, 1982
• Los cazadores de mamuts, 1985
• Las llanuras del tránsito, 1990
• Los refugios de piedra, 2002
• La tierra de las cuevas pintadas, 2011
Dan Brown:
Angeles y demonios
El código Da Vinci
El símbolo perdido
Ken Follet:
Los pilares de la Tierra + Un mundo sin fin
Trilogia Century: La caída de los Gigantes + El invierno del mundo
E.L. James:
50 sombras de Grey
50 sombras más oscuras.
50 sombras liberadas.
Marian Keyes:
• Claire se queda sola
• Lucy Sullivan se casa
• Rachel se va de viaje
• Por los pelos
• Sushi para principiantes
• Maggie ve la luz
• ¿Quién te lo ha contado?
• Bajo el edredón
• ¿Hay alguien ahí fuera?
• Un tipo encantador
• La estrella más brillante
Stieg Larsson – Trilogia Millenium:
Los Hombres que no amaban a las mujeres
La chica que soñaba con una cerilla y un bidón de gasolina.
La reina en el Palacio de las corrientes de aire.
Stephenie Meyer:
Crepusculo
Luna Nueva
Eclipse
Amanecer
Federico Moccia:
A tres metros sobre el cielo
Tengo ganas de ti
Perdona si te llamo amor
Perdona pero quiero casarme contigu
Carlos Ruiz Zafón:
• Serie El cementerio de los libros olvidados (tetralogía compuesta por las siguientes obras):
o La sombra del viento
o El juego del ángel
o El prisionero del cielo
o 4ª y última obra (no publicada todavía)
• Serie La trilogía de la niebla (recopilación de las tres siguientes obras de narrativa juvenil):
o El príncipe de la niebla
o El palacio de la medianoche
o Las luces de septiembre
• Marina (narrativa juvenil)
John Verdon:
• Sé lo que estás pensando, 2010 (Think of a number)
• No abras los ojos, 2011 (Shut Your Eyes Tight)
• Deja en paz al diablo, 2012 (Let the devil sleep)
LIBROS:
Australia – Roc Casagran.
Cometas en el cielo – Khaled Hosseini
El club de los viernes – Kate Jacobs
El ocho – Katherine Neville
El sari rojo – Javier Moro
El tiempo entre costuras – Maria Dueñas
Els estranys talents de la Flàvia – Alan Bradley.
Els ulls grocs dels cocodrils – Katherine Pancol.
Firmin – Sam Savage
Kafka a la platja - Haruki Murakami
L’amic retrobat – Fred Uhlman.
La ladrona de libros - Markus Zusak
La mort no és cap joc de nens – Alan Bradley
La solicitud dels nombres primers – Paolo Giordano
Las cosas que no nos dijimos – Marc Levy
Línia Blava – Ramón Solsona
Mar de fuego – Chufo Llorens
Mil soles espléndidos – Khaled Hosseini
Nunca olvides que te quiero – Delphine Bertholon.
Posdata: Te quiero – Cecelia Ahern
Te daré la tierra – Chufo Llorens
Un tramvía a SP – Unai Elorriaga
CONSULTES I DUBTES ???????:
LES MILLORS POSTURETES PER ACONSEGUIR PANXU!
http://www.mibebeyyo.com/quedar-embaraz ... azada-3984
UN ARTICLE MOLT INTERESSANT PER PRENDRE'S LA CERCA AMB CALMA
http://www.creixemjunts.cat/salut/avui-toca/
Dubtes diversos sobré coses q es poden fer o no quan aconsegueixes panxu:
Link per consultar online en pdf la guia-llibret "Los consejos de tu matrona": http://www.aesmatronas.com/descargas/co ... atrona.pdf
Altres links sobre temes diversos:
SPA
http://www.serpadres.es/embarazo/segund ... arazo.html
DEPILACIO
http://www.imestetico.es/art_depilacion ... azada.html
http://www.bebesymas.com/embarazo/depil ... l-embarazo
DENTISTA
http://www.babycenter.es/x700301/puedo- ... l-embarazo
http://www.crecerfeliz.es/Embarazo/Cuid ... l-embarazo
AGAFAR AVIONS
http://www.babycenter.es/x700262/puedo- ... l-embarazo
http://www.iberia.com/viajar-con-iberia/embarazo/
http://espanol.pregnancy-info.net/volar.html
http://www.serpadres.es/embarazo/segund ... -util.html
MUNTAR EN BICI
Com sempre, et recomanen que si no has fet aquesta activitat abans, no la comencis un com embarassada.
http://www.bebesymas.com/embarazo/monta ... l-embarazo
http://primeriza.elembarazo.net/%C2%BFp ... azada.html
CONDUIR
Jo crec que no hi ha problema, sempre que et trobis bé per fer-ho i et capigui la panxa.
http://mujer.terra.es/muj/articulo/html/mu26221.htm
http://www.serpadres.es/embarazo/segund ... uedes.html
MENJAR EMBOTIT
Això es degut al risc de contraure la toxoplasmosi, si el congeles 3 dies no passa res i t'el pots menjar desprès, perque mates el bitxo
http://www.babycenter.es/x1300092/puedo ... l-embarazo
http://www.bebesymas.com/embarazo/soluc ... l-embarazo
http://www.mibebeyyo.com/embarazo/alime ... arazo-5286
MENJAR AMANIDA
http://www.crecerfeliz.es/Embarazo/Alim ... -ensaladas!
http://www.babycenter.es/x1300095/puedo ... l-embarazo
DICCIONARI BÀSIC DE SUPERVIVÈNCIA
(COPIAT DE LES CERCADORES DEL JULIOL)CERCADORES = foreres que estan buscant embaràs activament
ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "mentre esperem començar passem l'estona"
ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu
GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària q els permet diferenciar quan ovulen
JEFA= forera escollida democràticament o a dedo jajaja, q s'encarrega d'obrir el post de cerrcadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pagina
ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada
PINXITO= acte sexual vulgarmen conegut com "polvo", "coito", etc Les cercadores també en diem anar al Mercadona amb desfici
FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils. Ojo, no confondre amb els "deures" q de tant en tant posa la jefa Cositina per mantenir a les cercadores entretingudes (per exemple buscar canços amb bon rotllo, etc) També substituït per anar al Mercadona
SEXY WEEK= dies més fèrtils del mes,són els anteriors i immdiatament posteriors a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programita tipus womanlog o fertilityfriend
SW= sexy week
SM= sexy month, dícese del q practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos continuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs
FER EL BATWOMAN= mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final
BITXITOS=espermatozoides També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols
TO= test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i aixi saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)
TE=test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" q són uns molt baratets q normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida q té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quines setmanes estàs)
CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital
WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació
FF= Fertility Friend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació
CANTAR POSITIU= acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment q una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada
NW = no warry - data que no t´ha de venir la "warry", és a dir la regla
CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)
CLARA D'OU O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, q es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació
FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins q ve la warry
FASE DE DESESPERO= coincideix amb la fase lutea: són els dies q les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esèrant a q vingui o no la warry, amb desesperació
PSICOSÍNTOMES = síntomes q poden ser reals o no, q creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa q està embarassada (per exemple: mal de pits, nausees)
PEPO = pensament positiu!! per no decaure!!
LA FAMOSA CLARAWEB:
Cambios en el flujo vaginal. A medida que tu ciclo avanza, aumentará el volumen y cambiará la textura de tu flujo vaginal. Los cambios reflejan los aumentos del nivel de estrógeno de tu organismo. Durante el periodo donde la mujer no es fértil el moco cervical es escaso, blanquecino y de textura pegajosa. Pero 2 o 3 días antes de la ovulación el flujo es abundante, transparente y forma hilos, muy similar a la clara del huevo. El periodo más fértil de la mujer comienza en el último día que se tiene este tipo de mucosidad. Generalmente esto sucede el día anterior a la ovulación o bien el mismo día de la ovulación. El aumento hormonal también reblandece el cuello uterino durante esta etapa. Normalmente el flujo actúa como una barrera protectora, pero durante el momento más fértil del ciclo permite que el esperma se desplace por el cuello uterino para subir al útero y finalmente llegar al encuentro con el óvulo en las trompas de Falopio.
Consells per aconseguir panxolina:
- Àcid Folic (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- Perles d'Onagra (regulen les regles)
- Aquarius (les sals minerals ajudan a la implantació)
- suc d'aranja o "pomelo" - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- Maca andina (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- Supradin
- Preseed (lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconsseguir arribar a l'òvul i tocar el timbre jaja)
- Anous de brasil, al post de Agost no sé quina noia va comentar que va veure per la TV que havien fet un estudi i afirmaven que anaven molt bé per la recerca.
- Sardines (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)
Webs on comprar TE i TO:
http://www.amazon.es
http://www.beborn.net --> es la pàgina d'una companya del SP que te preus de liquidació!! Val molt la pena noies!!! garantitza el millor preu, i sinó el rebaixa!! el seu mail: info@beborn.net
http://www.farmatest.es/
http://www.ovutest24.com
http://www.vidatest.com/
http://www.womantest.com/
Calculadores fertilitat: n’hi ha de moltes, però us adjunto les més utilitzades
http://www.serpadres.es/tools/calculad
http://www.todobebe.com/herramientas
http://www.sabervivir.es/contenido.php?seccion=1159
Tractament amb Omifin:
Serveix per ovular i normalment regula els cicles; li recepten a moltes noies amb ovaris poliquístics o que els costa molt quedar-se embarassades. Es pren el cinquè dia del cicle i cinc pastilles, una cada dia, fins el dia nou del cicle.
Normalment fas 3 cicles i si no et quedes descans d'1 cicle i tornes 3 cicles més. Si no et quedes ja no et donen més perquè es suposa que no et funciona.
Hi ha gent que en lloc d'1 pastilla en pren més, però primer proven amb menys dosi. En alguns casos, fan controls de folícles, per valorar com ha anat l'ovulació.
RESTAURANTS: PER PREPARAR UN SOPAR ROMANTIC, o no...
ImatgeBarcelona:
ALLIUM: carta mediterrània i especialitzada en slow food. És menja be i val la pena provar el seu menú de 15€. Cuina casolana però moderna.
ÀPAT. Cocina catalana, creativa. http://www.apat.es/
BAR MANDRI Tapas. Calle Mandri, 60. Telf: 93 417 11 29
BRASSERIE DEL GOTHIQUE: per quedar com reines i també al centre, el restaurant de l’Hotel Catalonia Catedral és molt bona opció. Molt bones presentacions tot boníssim, si un dia esteu de compres al Portal de l’Àngel i us be de gust menjar be us el recomano.
CAN CORTADA. Cocina catalana, ambiente rústico. http://gruptravi.com/can-cortada/
CAN PINEDA. Cocina de mercado. http://www.canpineda.com
CAN VALLES. Cocina tradicional. Carrer d'Aragó, 95. Telf. 93 226 06 67
DGUST. Pescado. Tipo pescadería. http://www.dgust.cat/
ELEPHANTA. Bar de copes. http://www.elephanta.cat/
GORRIA. Cocina tradicional vasco-navarra. http://www.restaurantegorria.com
LA BARCA DEL SALAMANCA. http://www.labarcadelsalamanca.com/. Ideal paellas.
LA BELLA NAPOLI (BARCELONA) Pizzeria. Recomendada la pizza de nutella. http://www.bellanapoli.net
BAR LA ESQUINICA. Un clásico del tapeo de Barcelona, es muy popular y no reservan, hay que coger número y hacer cola para entrar. Passeig de Fabra i Puig, 296. Telf. 93 358 25 19
KILO RESTAURANTE. Decorado por Mr Wonderful. Es nuevo y está muy de moda, por lo que se hace necesario reservar. http://www.kilorestaurante.com/ Menú de mediodía (de martes a viernes) 14.90 € dos platos, postre y bebida.
MAGNO. Debajo del Hotel Ars. Raciones abundantes y todo delicioso. Y decoración muy chula para una cena romántica.
NEGRO - ROJO. Cocina mediterránea – japonesa. http://www.grupotragaluz.com/restaurantes/
OLEUM (Mnac): Amb encant, bona cuina però el millor és el restaurant i les seves vistes. Recomanable per aniversaris i ocasions molt especials.
PORVENIR. Cocina gallega, también mariscadas. Buena relación calidad – precio. Cerca del Hospital Clínic. Imprescindible reservar. Carrer de Villarroel, 157 Telf: 93 453 10 46
PRÀCTIC (carrer constitució):Per atipar-se i menjar be, el cuiner és peruà però hi ha de tot. Molt be de preu i boníssim. Això si, és el típic bar cutre al que mai entraríeu, error!!
SENSE PRESSA. Cocina popular. http://www.sensepressarestaurant.com/
SONORA SPORT TAVERN. http://www.tabernasonora.com Cerca de Razzmatazz. Ideal para bocadillos o similar.
TERRABLAVA. Alimentación sana mediterránea. http://www.terrablava.es
TABERNA DE LESSEPS. Para picar. http://www.latabernadelesseps.es/
TERRA D’ESCUDELLA. Para una ocasión especial, menú degustación 36 €. Es una escuela de cocina. Es necesario reservar. http://www.tdk.cat
TOPO GIGGIO. Cocina italiana. C. Balmes, 139
TRATTORIA DEL MARE. Cocina italiana. Zona Vila Olímpica. http://trattoriadelmare.com/
WAKASA: Ara estan al carrer Laforja. Al nostre gust el millor japonès de Barcelona. Surt a uns 40€ per persona però val molt la pena. El menjar és boníssim i autèntic i fan un sushi mmmm!!
UNA MICA DE JAPÓ: Aquest és el nostre japonès low cost. És el que ells diuen cuina de casa (no hi ha sushi). M’encanten els obento, l’arrós amb sardines, el curry... i ben econòmic.
XIX KEBAB: un clàssic siri de Barcelona. Mai falla. Un bon cuscus i unes tapetes de Hommos, Tahine, Muhammara... I molt bona relació qualitat/preu.
Calafell:
EL BOT. Cocina mediterránea. http://www.restaurantelbot.com/
LA MASIA DE LA PLATJA. Cocina de mar y tradicional. http://www.masiadelaplatja.com
Castellar del Valles:
Bar Restaurante Frutos. C. Lleida, 12. Telf: 93 714 64 49. Especialidad en conejo al ajillo.
Cercs:
http://www.restaurantsantabarbara.com/
Granollers:
ASADOR EL QUINCHO. Parrilla argentina. http://www.parrillaelquincho.com.ar
EL MIRALLET. Fondue. http://www.elmirallet.cat
TEPPANIAKY. Restaurante japonés. Av. Sant Esteve, 59, Granollers.
L’Hospitalet de Llobregat:
MUG. http://www.mugrestaurant.com
SUCAPÀ http://www.sucapa.com
Llavorsí:
RESTAURANT CAN JOANA. Cocina casera. Carretera Llessui KM.10. Telf: 973 62 17 58
Lleida:
http://www.bellera.es/cat/belleracat.html
http://www.creperiaflash.com/
KIMO. Para picar. c. Sant Martí, 61. Telf. 973 232 533
MARIQUERIA NORAY: http://www.marisquerianoray.com. Marisqueria, buena calidad-precio
PIZZERIA IMOLA. En el barrio de la Bordeta. C. Sifó, 2. Telf: 973 21 3 422
LA SANGIOVESA. Pizzeria. http://www.lapiemontesa.com/establecimi ... esa-lleida
ZEKE. Bar de tapas. Avinguda Prat de la Riba, 42 Telf: 973 22 55 51
Llívia:
http://www.laformatgeria.com/. Reservar con antelación. Fondues.
Monistrol de Calders:
http://www.lamasiadelsola.com/
Palamòs:
http://www.salinera.es/cat/salinera.html. Cuina de mar.
Palau de Plegamans:
CAN BURGRES. http://restaurantcanburgues.com/ Carne brasa – cocina catalana.
Reus:
ABSIS. Cocina de mercado. Carrer de la Mar, 30 Telf: 977 34 29 92
CASTELL DE LA GLORIETA. http://www.restaurantlaglorietadelcastell.com/. Cocina mediterrània y de mercado.
Sabadell:
LA SALETTA. Cocina italiana. C.Sant Cugat, 8. Telf. 902933742
VINDALOO. http://restaurantvindaloo.blogspot.com.es/ Cocina India.
Sentmenat:
RESTAURANT CASTELL DE GUANTA. Carne a la brasa. Castell de Guanta, 6. Telf: 687 82 23 30
Terrassa:
LA CANTONADA DE LES BARRIQUES. Tapeo. C. Dibuixant Avellaneda, 65
Tel. 93 787 56 59
EL DOLL BRETO. http://www.eldollbreto.com/
TIBET LASHA BAR. Cocina nepalí. C/ Vall, 22 Tel. 937809710
Urús – La Cerdanya:
RESTAURANT COBADANA. Camí La Rota, s/n. Telf: 972 89 01 29
Vilassar de Mar:
L’ATLANTIDA. Restaurante – pizzería. http://www.atlantida2.com
PER RELAXAR-NOS UNA ESTONA: QUE MILLOR QUE LLEGIR UN BON LLIBRE?
Imatge
SAGAS Y TRILOGIAS:
Jean M. Auel:
• El clan del oso cavernario, 1980
• El valle de los caballos, 1982
• Los cazadores de mamuts, 1985
• Las llanuras del tránsito, 1990
• Los refugios de piedra, 2002
• La tierra de las cuevas pintadas, 2011
Dan Brown:
Angeles y demonios
El código Da Vinci
El símbolo perdido
Ken Follet:
Los pilares de la Tierra + Un mundo sin fin
Trilogia Century: La caída de los Gigantes + El invierno del mundo
E.L. James:
50 sombras de Grey
50 sombras más oscuras.
50 sombras liberadas.
Marian Keyes:
• Claire se queda sola
• Lucy Sullivan se casa
• Rachel se va de viaje
• Por los pelos
• Sushi para principiantes
• Maggie ve la luz
• ¿Quién te lo ha contado?
• Bajo el edredón
• ¿Hay alguien ahí fuera?
• Un tipo encantador
• La estrella más brillante
Stieg Larsson – Trilogia Millenium:
Los Hombres que no amaban a las mujeres
La chica que soñaba con una cerilla y un bidón de gasolina.
La reina en el Palacio de las corrientes de aire.
Stephenie Meyer:
Crepusculo
Luna Nueva
Eclipse
Amanecer
Federico Moccia:
A tres metros sobre el cielo
Tengo ganas de ti
Perdona si te llamo amor
Perdona pero quiero casarme contigu
Carlos Ruiz Zafón:
• Serie El cementerio de los libros olvidados (tetralogía compuesta por las siguientes obras):
o La sombra del viento
o El juego del ángel
o El prisionero del cielo
o 4ª y última obra (no publicada todavía)
• Serie La trilogía de la niebla (recopilación de las tres siguientes obras de narrativa juvenil):
o El príncipe de la niebla
o El palacio de la medianoche
o Las luces de septiembre
• Marina (narrativa juvenil)
John Verdon:
• Sé lo que estás pensando, 2010 (Think of a number)
• No abras los ojos, 2011 (Shut Your Eyes Tight)
• Deja en paz al diablo, 2012 (Let the devil sleep)
LIBROS:
Australia – Roc Casagran.
Cometas en el cielo – Khaled Hosseini
El club de los viernes – Kate Jacobs
El ocho – Katherine Neville
El sari rojo – Javier Moro
El tiempo entre costuras – Maria Dueñas
Els estranys talents de la Flàvia – Alan Bradley.
Els ulls grocs dels cocodrils – Katherine Pancol.
Firmin – Sam Savage
Kafka a la platja - Haruki Murakami
L’amic retrobat – Fred Uhlman.
La ladrona de libros - Markus Zusak
La mort no és cap joc de nens – Alan Bradley
La solicitud dels nombres primers – Paolo Giordano
Las cosas que no nos dijimos – Marc Levy
Línia Blava – Ramón Solsona
Mar de fuego – Chufo Llorens
Mil soles espléndidos – Khaled Hosseini
Nunca olvides que te quiero – Delphine Bertholon.
Posdata: Te quiero – Cecelia Ahern
Te daré la tierra – Chufo Llorens
Un tramvía a SP – Unai Elorriaga
Hola MIansil-27!
Així m'agrada, que agafis la iniciativa!!!
Segur que ho faràs molt bé i que alguna cercadora més et farà un cop de mà per fer de jefa !!!
De fet ja faig bé en estar per aquí, perquè estic a cavall dels dos mesos, jejeje, ja no tindré confirmació (o no) fins a l'agost, jeje, per tant, passaré segur per aquí.
La teva data de NW 5 d'agost i aguantaràs??? Molt bé, quina força de voluntat, t'envejo. Tot i que et dic la veritat, amb les meves nenes no m'havia fet abans del dia la prova, de fet amb la gran (i vaig trigar més d'un any a encertar) no vaig fer-me la prova fins el mes que vaig encertar, jejeje. Amb la segona ja sí que em vaig anar fent proves mes a mes, perquè vaig tenir un abort entremig i després quan em van donar llum verda se m'endarreria la regla fins que no em feia la prova, era automàtic, m'esperava, m'esperava i als 15 dies quan em feia la prova patapam em baixava, així que vaig anar provant a fer-me-la abans, 10 dies i em baixava, 7 dies i em baixava... fins que el mes que vaig decidir fer-me-la el mateix dia que em tocava per relaxar-me i que em vingués puntual, doncs aquell em va donar positiu, jajaja
I ara que és el tercer i que hauria d'estar ja acostumada a tot, doncs mira, ara no puc esperar... aix quin desastre...
Ara, ja t'he estrenat el post, jajajaja, amb una llaaaaarga parrafada
Un petonarro i que ens vagi molt bé a totes les gallines ponedores!!!
Així m'agrada, que agafis la iniciativa!!!
Segur que ho faràs molt bé i que alguna cercadora més et farà un cop de mà per fer de jefa !!! De fet ja faig bé en estar per aquí, perquè estic a cavall dels dos mesos, jejeje, ja no tindré confirmació (o no) fins a l'agost, jeje, per tant, passaré segur per aquí.
La teva data de NW 5 d'agost i aguantaràs??? Molt bé, quina força de voluntat, t'envejo. Tot i que et dic la veritat, amb les meves nenes no m'havia fet abans del dia la prova, de fet amb la gran (i vaig trigar més d'un any a encertar) no vaig fer-me la prova fins el mes que vaig encertar, jejeje. Amb la segona ja sí que em vaig anar fent proves mes a mes, perquè vaig tenir un abort entremig i després quan em van donar llum verda se m'endarreria la regla fins que no em feia la prova, era automàtic, m'esperava, m'esperava i als 15 dies quan em feia la prova patapam em baixava, així que vaig anar provant a fer-me-la abans, 10 dies i em baixava, 7 dies i em baixava... fins que el mes que vaig decidir fer-me-la el mateix dia que em tocava per relaxar-me i que em vingués puntual, doncs aquell em va donar positiu, jajaja
I ara que és el tercer i que hauria d'estar ja acostumada a tot, doncs mira, ara no puc esperar... aix quin desastre...
Ara, ja t'he estrenat el post, jajajaja, amb una llaaaaarga parrafada
Un petonarro i que ens vagi molt bé a totes les gallines ponedores!!!

Felicitats pel post Miansil!!! Seràs una jefaza!!!!
Jo no soc cercadora d'agost, soc esperadora/banqueta i estem al post d'Esperadores, però us seguim d'aprop i ens incorporarem quan poguem!!!!
Petonassos i a cantar positius sense parar!!!!!!!!!

Jo no soc cercadora d'agost, soc esperadora/banqueta i estem al post d'Esperadores, però us seguim d'aprop i ens incorporarem quan poguem!!!!
Petonassos i a cantar positius sense parar!!!!!!!!!

- Socatchick
- :: papallona

- Entrades: 115
- Membre des de: dc. jul. 31, 2013 1:22 am
Hola!! És el meu primer comentari i és que de fet us vaig trobar ahir a la nit quan investigava maneres de quedar-me embarassada més ràpid.
Us dóno les meves dades:
Socatchick, 28 i ell 30; el meu cicle dura 28 dies i és el 1r mes que ens hi posem; no tenim cap fill serà el priemr o primera
; la data de NW serà el dia 26 d'Agost. En aquest moment no treballo però sóc administrativa i ell és consultor de xarxes socials (a mi també m'agraden molt i per això estem intentant treballar junts). M'agraden molt les sèries i les manualitats, de fet amb una amiga fem complements i coses vàries i de vegades anem a fires a vendre'n.
Ens vam casar el Maig de l'any passat i a l'Abril d'aquest vam decidir de buscar un fill però al anar a la gine em va veure un quiste una mica gran i hem hagut d'esperar fins ara que ja ha marxat (bon vent i barca nova). Així que realment aquest és el primer mes que ens hi posem.
Us dóno les meves dades:
Socatchick, 28 i ell 30; el meu cicle dura 28 dies i és el 1r mes que ens hi posem; no tenim cap fill serà el priemr o primera
; la data de NW serà el dia 26 d'Agost. En aquest moment no treballo però sóc administrativa i ell és consultor de xarxes socials (a mi també m'agraden molt i per això estem intentant treballar junts). M'agraden molt les sèries i les manualitats, de fet amb una amiga fem complements i coses vàries i de vegades anem a fires a vendre'n.Ens vam casar el Maig de l'any passat i a l'Abril d'aquest vam decidir de buscar un fill però al anar a la gine em va veure un quiste una mica gran i hem hagut d'esperar fins ara que ja ha marxat (bon vent i barca nova). Així que realment aquest és el primer mes que ens hi posem.
Hola cercadores!!!
Nomes desitjar-vos molta sort, molt disfrute, milt relax i mooooolt sexe divertit, espontani i apassionat!
Vaig quedar-me embarassada a finals de mes de l'any passat, tot i q el positiu el vaig tenir al setembre, vaig ser de l'agost!!!! 1 any ja, q rapid passa el temps.
Ara tinc al meu petit, Axel, de 2 mesos, i no hi ha paraules per a descriure-ho!
Sobretot disfruteu molt aquesta etapa, jo la recordo molt maca! :)
Endavant panxulines!!!
Nomes desitjar-vos molta sort, molt disfrute, milt relax i mooooolt sexe divertit, espontani i apassionat!
Vaig quedar-me embarassada a finals de mes de l'any passat, tot i q el positiu el vaig tenir al setembre, vaig ser de l'agost!!!! 1 any ja, q rapid passa el temps.
Ara tinc al meu petit, Axel, de 2 mesos, i no hi ha paraules per a descriure-ho!
Sobretot disfruteu molt aquesta etapa, jo la recordo molt maca! :)
Endavant panxulines!!!
Hola Totes!!!!!
Em presento tinc 24 anys l’illot 32, Aquest serà el nostre 1er mes de recerca desprès d’haver passat per un abort i del que ja ens han donat Llum Verda!!
Tenim moltisimes ganes de tornar començar de nou i fer realitat els somnis i les il•lusions que teníem ficats per el 1er embaràs! Serà el nostre 1er petit/a . La data de NW en principi es el dia 30 (en principi....soc una mica irregular). Aficions? Moltes a l’estiu m’encanta anar a la platja, sopars a la fresca amb els amics, caminades el cap vespre...(Bàsicament tot el que sigui no esta a casa) en canvi a l’Hivern a l’inrevés llar de foc encesa , peli + manta + sofà i un bon llibre.
Molts petons!!
Em presento tinc 24 anys l’illot 32, Aquest serà el nostre 1er mes de recerca desprès d’haver passat per un abort i del que ja ens han donat Llum Verda!!
Tenim moltisimes ganes de tornar començar de nou i fer realitat els somnis i les il•lusions que teníem ficats per el 1er embaràs! Serà el nostre 1er petit/a . La data de NW en principi es el dia 30 (en principi....soc una mica irregular). Aficions? Moltes a l’estiu m’encanta anar a la platja, sopars a la fresca amb els amics, caminades el cap vespre...(Bàsicament tot el que sigui no esta a casa) en canvi a l’Hivern a l’inrevés llar de foc encesa , peli + manta + sofà i un bon llibre.Molts petons!!
Hola a totes!!
Jo també em presento, jo 29 i ell 31. Fa un any que ens vam casar i ara anem en busca del nostre primer fill, però sssshhhhttttttt és top secret, només ho sabeu vosaltres ;)
Aquest serà el nostre primer mes de cerca iujuuu!! El meu cilce és de 28-29 dies, aixins que data de la NW 22 d'agost (poder 23). Aquest finde començaré la SW
Jo també em presento, jo 29 i ell 31. Fa un any que ens vam casar i ara anem en busca del nostre primer fill, però sssshhhhttttttt és top secret, només ho sabeu vosaltres ;)
Aquest serà el nostre primer mes de cerca iujuuu!! El meu cilce és de 28-29 dies, aixins que data de la NW 22 d'agost (poder 23). Aquest finde començaré la SW

Socatchick a mi també em va passar això, anar mirant per internet fins que vaig arribar aquí i hi estic ben enganxada fins que em vaig decidir a participar-hi activament 
Bones!!!!!
Jo també sóc nova a cercadores i dic a cercadores perquè vinc del post veí de esperadores. He hagut d'estar a la banqueta forçosament per un quiste a l'ovari... I porto a la banqueta des de principis d'any i ara per fi ens hi posem!!!!
Jo tinc 28 anys i el meu marit 32. És el nostre primer cicle de cerca i serà el nostre primer fill/a. La data de NW no la tinc molt clara ja que vaig deixar les pastis a finals de juny i aquest mes passat va ser el primer post pastis i sem va retrasar 5 dies. Sóc força irregular així que diré una data aproximada, 28/8 però ja dic no ho tinc clar. Com que sóc molt irregular en comptes de SW farem SM!!!!!! I just fa 2 dies vam començar
bueno noies espero que tinguem totes una cerca curteta!!!!!
Jo també sóc nova a cercadores i dic a cercadores perquè vinc del post veí de esperadores. He hagut d'estar a la banqueta forçosament per un quiste a l'ovari... I porto a la banqueta des de principis d'any i ara per fi ens hi posem!!!!
Jo tinc 28 anys i el meu marit 32. És el nostre primer cicle de cerca i serà el nostre primer fill/a. La data de NW no la tinc molt clara ja que vaig deixar les pastis a finals de juny i aquest mes passat va ser el primer post pastis i sem va retrasar 5 dies. Sóc força irregular així que diré una data aproximada, 28/8 però ja dic no ho tinc clar. Com que sóc molt irregular en comptes de SW farem SM!!!!!! I just fa 2 dies vam començar
bueno noies espero que tinguem totes una cerca curteta!!!!!Re: ..•.¸¸•´¯`•.¸¸.ஐ - Cercadores d'AGOST 2013 - ஐ..•.¸¸•´¯`•
Hola a totes,
també em presento. Tinc 30 anys i ell 31, ens vàrem casar l'any passat. Des de finals de juliol estem en la cerca després d'un primer embaràs (aquest març) però que va acabar en avortament... Després de dos mesos d'espera, per fi ens han donat llum verda. Estem molt il·lusionats i a la vegada morts de por, però intentem ser positius. Serà el nostre primer fill. Els meus cicles abans de l'avortament eren molt llargs i irregulars; ara, els dos cicles que he tingut postavortament han estat de 33 dies clavats; així que la meva data de NW és el 13/8.
Bé, esperem que la cerca sigui curta per a totes!!
també em presento. Tinc 30 anys i ell 31, ens vàrem casar l'any passat. Des de finals de juliol estem en la cerca després d'un primer embaràs (aquest març) però que va acabar en avortament... Després de dos mesos d'espera, per fi ens han donat llum verda. Estem molt il·lusionats i a la vegada morts de por, però intentem ser positius. Serà el nostre primer fill. Els meus cicles abans de l'avortament eren molt llargs i irregulars; ara, els dos cicles que he tingut postavortament han estat de 33 dies clavats; així que la meva data de NW és el 13/8.
Bé, esperem que la cerca sigui curta per a totes!!
Quanta gent nova!
Benvingudes totes
M'apunto jo també aquest mes
Manisil maca jo com vaig dir no puc ser cojefa del tot perquè en una setmaneta aniré de feina fins a dalt, a més estic a tope amb les grafiqueres, però si necessites quelcom MP i "rauda y veloz" vinc a ajudarte! fijo que això es porta sol!
Benvingudes totes
M'apunto jo també aquest mes
Manisil maca jo com vaig dir no puc ser cojefa del tot perquè en una setmaneta aniré de feina fins a dalt, a més estic a tope amb les grafiqueres, però si necessites quelcom MP i "rauda y veloz" vinc a ajudarte! fijo que això es porta sol!
Hola noies!!!jo com l'stela també vinc del post d'esperadores però hem decidit començar ja aquest mes a buscar.Tinc una nena de 20 mesos i el maig passat vaig quedar-me embarassada al primer cicle de cerca però vaig patir un avort espontàni a les 5+4,vam decidir esperar al setembre per tornar-ho a provar pq pensavem que hauríem d'esperar una regla però a la revisió post-avort el gine ens va donar llum verda sense haver d'esperar,per tant ja ho provarem aquest mes!!!
Resumint:
- Jo 32 / ell 35
- 1er cicle de cerca, i abans de l'avortament tenia cicles de 28 dies,ara no ho tinc gaire clar
- Segon fill@
- Data no warry : 22 agost
- Intentarem fer SM pq no se si se m'ha modificat la durada del cicle.
- Sóc administrativa però m'acabo de quedar a l'atur...,el meu home treballa a l'empresa familiar.
- M'encanta ballar,viatjar,mirar sèries ,llegir,anar al teatre i de compres!!
Petons per totes!!i aviam si aconseguim totes la panxu!!
Resumint:
- Jo 32 / ell 35
- 1er cicle de cerca, i abans de l'avortament tenia cicles de 28 dies,ara no ho tinc gaire clar
- Segon fill@
- Data no warry : 22 agost
- Intentarem fer SM pq no se si se m'ha modificat la durada del cicle.
- Sóc administrativa però m'acabo de quedar a l'atur...,el meu home treballa a l'empresa familiar.
- M'encanta ballar,viatjar,mirar sèries ,llegir,anar al teatre i de compres!!
Petons per totes!!i aviam si aconseguim totes la panxu!!
- futuramami29
- :: conillet

- Entrades: 397
- Membre des de: dl. juny 03, 2013 9:51 pm
Boneeeees!!! Miansil maca! Seràs una jefa superguay jaja ja em pots apuntar a mi també... He estat una mica desapareguda, els ànims van una miqueta fluixos jeje. Jo 28 anys, ell 33; serà el nostre 3er mes de cerca! Portem casat 3 mesos, ens vam posar per feina el mateix mes! Data de la NW: 12/08. La SW ha estat fluixeta: CD11, CD14 i CD15... Continuarem jaja amb SM però a veure que...
Hola, cercadores!
Que bé! Veig que ja hi ha el fil de "cercadores d'agost"!!!
Jo he sigut cercadora durant molt de temps però ara m'infiltro un momentet per dir-vos que acabo d'obrir un tema al mercadillo on explico que venc un paquet de 40 TOs i 2 TEs, ja que estic embarassada de sis mesos!
viewtopic.php?f=60&t=37065
Us desitjo moltíssima sort en la recerca!!!!
Que bé! Veig que ja hi ha el fil de "cercadores d'agost"!!!
Jo he sigut cercadora durant molt de temps però ara m'infiltro un momentet per dir-vos que acabo d'obrir un tema al mercadillo on explico que venc un paquet de 40 TOs i 2 TEs, ja que estic embarassada de sis mesos! viewtopic.php?f=60&t=37065
Us desitjo moltíssima sort en la recerca!!!!

yuuuujuuu!! Com m'agrada encetar un nou mes per compartir de nou il-lusions i bon rollo!!
Molt be Miansil, molt bona iniciativa!! Si no arriba a ser per tu ens quedem sense post d'agost. Si necesites ajuda, diguens-ho, que farem de co-jefes encantades!
Però crec que ets molt resolutiva, i no crec que tinguis masses problemes. Serás una gran jefa que cantarà un munt de positius. El teu inclos!!
Benvingudes a les noves cercadores!! Guaaaauuu!! això acaba de començar i ja som una pila. És fantàstic!!
Aquest agost triunfarem!! A cantar s'ha dit!!
MOLTISIMA SORT GALLINETES D'AGOST!! HEM DE FER UNS POLLASTRETS BEN MACOS!! A POR ELLOS!!!

ups! casi em descuido... em presento:
Molt be Miansil, molt bona iniciativa!! Si no arriba a ser per tu ens quedem sense post d'agost. Si necesites ajuda, diguens-ho, que farem de co-jefes encantades!
Benvingudes a les noves cercadores!! Guaaaauuu!! això acaba de començar i ja som una pila. És fantàstic!!
Aquest agost triunfarem!! A cantar s'ha dit!!
MOLTISIMA SORT GALLINETES D'AGOST!! HEM DE FER UNS POLLASTRETS BEN MACOS!! A POR ELLOS!!!

ups! casi em descuido... em presento:

Miansil! Segur que seràs molt bona jefa! Quina sort que ja tenim el post d'agost obert!!!
Estem encantatades de ser gallinetes ponedores estem preparades per aquest gran mes d'Agost!!!
Stela, Irem, quina alegria que ja estigueu cercant i trobar-vos al post de cercadores d'agost!
Va, doncs jo també m'hi apunto:
Jo 37 anys el Lilo 40. Tenim un nen preciós d'un any. Pimer només volíem un fill però és el més gran que ens ha passat i volem repetir. Com que ja tenim els dos una edat hem decidit cercar ja. No sé si sóm molt inconscients o valents però ja ens hem llençat a la piscina!!!
Aquest és el segon cicle de cerca. Data de no W el 23 de d'agost (aprox, fa poc que he deixat pastis i sóc irregular)
Vinga noies que el més d'agost és més relaxat tot va a un altre ritme, fa calor, la platja, el Sol, és ideal per fer panxus!!! Les gallinetes als Sol ponen els ous!!!:***:

Estem encantatades de ser gallinetes ponedores estem preparades per aquest gran mes d'Agost!!!
Stela, Irem, quina alegria que ja estigueu cercant i trobar-vos al post de cercadores d'agost!
Va, doncs jo també m'hi apunto:
Jo 37 anys el Lilo 40. Tenim un nen preciós d'un any. Pimer només volíem un fill però és el més gran que ens ha passat i volem repetir. Com que ja tenim els dos una edat hem decidit cercar ja. No sé si sóm molt inconscients o valents però ja ens hem llençat a la piscina!!!
Aquest és el segon cicle de cerca. Data de no W el 23 de d'agost (aprox, fa poc que he deixat pastis i sóc irregular)
Vinga noies que el més d'agost és més relaxat tot va a un altre ritme, fa calor, la platja, el Sol, és ideal per fer panxus!!! Les gallinetes als Sol ponen els ous!!!:***:

- Nina30
- :: granota

- Entrades: 239
- Membre des de: dl. oct. 29, 2007 9:08 pm
- Ubicació: Sant Hilari Sacalm
hola gallinetes d.agost!!!! jo vinc del mes de juliol aixi que serà el segon mes que busquem embaràs. Tinc 35 anys i la meva parella 37. sóc divorciada i tinc dos nens del primer matrimoni. un de 8 i la nena de 5. la meva parella actual no en te. Ens toca fer deures la.setmana que ve que estarem de vacancetes a cantabria¡¡¡¡ segur que els bitxitos ben descansats faran bona feina. un peto a totes i que tingueu mooooolta sort. M`agrada.molt com ha quedat el nou post buscadores d.agost. moltes felicitats el coordinareu molt bé :) . ah per cert la meva Nw serà pel 23 d.agost
- miansil-27

Bon dia!!!
Com estan les meves gallinetes??????
Ostres quina rebuda mes maca!! Espero estar a l'alçada i fer-ho lo millor que pugui!!!
Mym!! jejejej, aqui estic, aguantant el meu desespero particular!! el dia cinc surto de dubtes! Quin dia esperes la NoWarry per posarte al calendari?
Laia80 moltes gràcies maca, espero que aviat sortis de la banqueta i vinguis a cercadores!
Illeta25, Xity, Stela, Copina, Irem Socatchick, Lila14, Nina30 benvingudes maques!!! Aqui estareu molt agustet!! Us desitjo una cerca ben curteta!! Les cercadores sempre som una pinya i estem aqui per TOT el que es necesiti en cada moment, així que cualsevol dubte, ja sabeu!!!
Aquitania, t'animes a per un segon???
Dawn, la nostra infermera personal!!! jejejeje!! a veure si aquest mes puc cantar molts positius!!! Si que es veritat que serm moltes!! Com mola!!!
Tana, bon dia, estic cagadeta nena!! espero estar a l'alçada, has deixat el llistó mooooooolt alt!!!! ja veurem com ens ho muntem quan marxi de vacances... aixxxx!!! Us controlaré desde el mòvil!!!! jejejejej!!!
Futuramami, de bajón res de res ehhh!!! Que es aixó??? Amunt donaaaaaaaaaaaa!! Aquest serà el nostre mes!!
Vaig a actualitzar les dades nenes!! Reviseu per si m'he deixat a alguna!!

Com estan les meves gallinetes??????
Ostres quina rebuda mes maca!! Espero estar a l'alçada i fer-ho lo millor que pugui!!!
Mym!! jejejej, aqui estic, aguantant el meu desespero particular!! el dia cinc surto de dubtes! Quin dia esperes la NoWarry per posarte al calendari?
Laia80 moltes gràcies maca, espero que aviat sortis de la banqueta i vinguis a cercadores!
Illeta25, Xity, Stela, Copina, Irem Socatchick, Lila14, Nina30 benvingudes maques!!! Aqui estareu molt agustet!! Us desitjo una cerca ben curteta!! Les cercadores sempre som una pinya i estem aqui per TOT el que es necesiti en cada moment, així que cualsevol dubte, ja sabeu!!!
Aquitania, t'animes a per un segon???
Dawn, la nostra infermera personal!!! jejejeje!! a veure si aquest mes puc cantar molts positius!!! Si que es veritat que serm moltes!! Com mola!!!
Tana, bon dia, estic cagadeta nena!! espero estar a l'alçada, has deixat el llistó mooooooolt alt!!!! ja veurem com ens ho muntem quan marxi de vacances... aixxxx!!! Us controlaré desde el mòvil!!!! jejejejej!!!
Futuramami, de bajón res de res ehhh!!! Que es aixó??? Amunt donaaaaaaaaaaaa!! Aquest serà el nostre mes!!
Vaig a actualitzar les dades nenes!! Reviseu per si m'he deixat a alguna!!

- karokindes
- :: formigueta

- Entrades: 65
- Membre des de: dg. juny 19, 2011 12:55 pm
Hola noies!!! Quanta gent !! Que bé
Jo m'apunto però a mi em passa com la mym, em poso molt nerviosa amb el desespero i llavors la regla encara em baixa abans dora. Em vaig quedar embarasada quan vam deixar de buscar ! Al meu marit l'havien operat d'un varicocele així que ens ho vam agafar amb més calma i patam!!!
Va arribar el petitó de casa! Prèviament havia tingut dos avorts a les 6 i a les 11 setmanes.
Així que aquest mes he decidit que aniré entrant amb comptagotes. És díficil deseganxar-se d'aquest grup, és molt addictiu anar llegint a tothom, però crec que m'haig de relaxar i no obsessionar-me tan amb el tema per aconseguir aquesta segona panxu
Molta sort noies i jefa: a cantar molts i molts positius!!
Us deixo les meves dades:
Jo 29/Ell 39. 2n fill/ 3r cicle de cerca/ Data de la NW 10/08/ Deures fets i esperant la setmana que ve per començar marxar de vacances!!! Així em distreuré un rato i no pensaré tant!
Molts ànims i molta sort

Jo m'apunto però a mi em passa com la mym, em poso molt nerviosa amb el desespero i llavors la regla encara em baixa abans dora. Em vaig quedar embarasada quan vam deixar de buscar ! Al meu marit l'havien operat d'un varicocele així que ens ho vam agafar amb més calma i patam!!!
Va arribar el petitó de casa! Prèviament havia tingut dos avorts a les 6 i a les 11 setmanes. Així que aquest mes he decidit que aniré entrant amb comptagotes. És díficil deseganxar-se d'aquest grup, és molt addictiu anar llegint a tothom, però crec que m'haig de relaxar i no obsessionar-me tan amb el tema per aconseguir aquesta segona panxu
Molta sort noies i jefa: a cantar molts i molts positius!!
Us deixo les meves dades:
Jo 29/Ell 39. 2n fill/ 3r cicle de cerca/ Data de la NW 10/08/ Deures fets i esperant la setmana que ve per començar marxar de vacances!!! Així em distreuré un rato i no pensaré tant!
Molts ànims i molta sort

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |