Dubtes :-(

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Marga_2
:: rateta
Entrades: 162
Membre des de: dj. abr. 25, 2013 7:25 pm

Dubtes :-(

EntradaAutor: Marga_2 » dc. ago. 07, 2013 9:31 am

Bon dia, noies.
Bé, avui estic una mica preocupada i m'agradaria explicar-vos-ho x veure si a alguna de vosaltres també us ha passat. No és res greu, xo no sé ben bé com actuar.

La qüestió és q, com us vaig explicar al post de cercadores, fa 1 mes q vaig deixar els anticonceptius dp de 9 anys i estava esperant la meva primera W "normal". En teoria em tocava dilluns, xo com q jo abans era força irregular no m'havia preocuat gaire. Amb tot, dsd diumenge notava molèsties i m'imaginava q em vindria aviat i ja em preparava "x al pitjor": sóc de regles molt doloroses i és x això q prenia els anticonceptius.

Bé, finament, m'ha vingut avui. El q em preocupa és q tinc poquíssima quantitat i d'un color fosc, com si fossin ja els últims dies, m'enteneu? I el q més em sorprén: no em fa gens de mal! Si, tinc una mica de molèstia, però la ginecòloga m'havia avisat q em faria mal com abans de les pastilles i no ha estat així... no sé. Potser això m'hauria d'alegrar xo no sé xq tinc la sensació q vol dir q alguna cosa no està anant bé.

El meu marit diu q potser és q encara són "restes" de tants anys de pastilles, com si encara durés el seu efecte. El problema és q, com sabeu, nosaltres volíem començar a buscar aquest mes, dp d'aquesta regla. Q faig ara? M'espero un altre mes a veure q passa en la segona regla sense pastilles? Jo, quina decepció... xo vaja, el q no vull és q, x voler còrrer massa, això provoqui alguna mena de problema durant l'embaràs.

Perdoneu-me pel rotllo. Estic una bastant rallada....
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: Dubtes :-(

EntradaAutor: soleilua » dc. ago. 07, 2013 9:53 am

Bon dia Marga,

Jo crec que si voleu començar a buscar ara, comenceu ara. En teoria, el dia següent de deixar les pastilles ja no són 100% eficaces, i va baixant la seva eficàcia a mesura que passen els dies i va marxant l'hormona del teu cos.

Això que aquesta regla, extranya, és per que són restes de les pastilles, em sembla poc científic! jijijij

A mi m'havia passat que m'havia deixat alguna vegada una pastilla i em venia la regla així, poc, sense dolor, i com si fos els últims dies (però em durava moooooooooolt), potser el teu cos ha reaccionat així, com si t'haguéssis deixat una pastilla, no?

De totes maneres, el meu parer és que no us espereu, i que comenceu amb la cerca, i, (ja sé que és fàcil dir-ho i molt difícil fer-ho), no us obsessioneu! Amb calma tot arriva!

Sort!
munat
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dj. ago. 01, 2013 10:49 am
Contacta:

EntradaAutor: munat » dc. ago. 07, 2013 10:28 am

Bon dia Marga!

Jo vaig estar prenent pastilles quasi dos anys. Jo me les prenia per recomenació mèdica, però sóc antimedicaments de tot tipus. Així que tant aviat com vaig poder les vaig deixar (això era a principis d'any).

Jo abans de les pastilles havia tingut regles bastant regulars de 26-28 dies. Des de que les vaig deixar sóc un desastre. Primer tinc uns dies de taques com les que tu descrius, que no és ben bé uan regla i al cap de 3-5 dies em ve la regla normal, abundant i amb el mateix dolor que patia abans :sogra: (ara no m'agaden rampes a les cames, abans de les pastis sí).

Vaig anar al ginecòleg als dos o tres mesos de deixar les pastilles i em va dir que era normal. El que jo no sé si és normal és que després de tant de temps encara tingui aquestes alteracions. De totes maneres, jo vull anar a per :-()) al setembre, així que si veig que les coses no em van bé tornaré al ginecòleg.

Aixxx t'he explicat tota la meva història total per dir-te, que la regla més abundant et vindrà en hores o dies i que segons el meu ginecòleg és normal lo d'aquestes taques.

I lo de buscar <:-< jo penso com la soleilua

Anima't :-()-)
Pipeta
:: cèrvol
Entrades: 582
Membre des de: dt. maig 28, 2013 4:47 pm

EntradaAutor: Pipeta » dc. ago. 07, 2013 10:36 am

Marga, jo crec que es normal després de tant de temps amb les pastis, el cos ha d'acostumar-se a ovular una altra vegada i això depend de cada noia els hi costa més o menys, així que no t'amoïnis, i quan abans comenceu, abans fareu diana!!! Si vols pots fer-te TO o grafiques per detectar la teva ovulació i saber quan heu de fer deures ..::··
TE+ 09/10 http://www.fertilityfriend.com/home/452074
06/11 El cor et va a tot drap!!
05/12 Eco 12 setmanes perfecte :)
23/12 Sembles una nena
16/01 Amniocentesis feta! -> 04/02 Resultats ok!
22/01 Morfologica OK,
17/03 Ja peses 1097gr
20/06 Per fi ets amb nosaltres!
Imatge
Belisa
:: granota
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dc. feb. 15, 2012 6:28 pm

EntradaAutor: Belisa » dc. ago. 07, 2013 12:20 pm

vaig pendre 16 anys de pastilles. el gine em va dir que esperem un cicle i comences a pendre acid folic .la primera regla va ser molt semblant a la teva......tranquila els ovaris s.estan despertant per tenir ovulacions reals..jo vaig trigar 11 mesos en quedarme .....mooolta paciència
Marga_2

EntradaAutor: Marga_2 » dc. ago. 07, 2013 7:00 pm

Hola!

Moltíssimes gràcies per la vostra ajuda, ja estic més tranquil·la i, com diu la munat, hores dp sembla q s'ha normalitzat.

Pfff la veritat és q jo també he llegit a diferents pàgines q quedar-se embarassada, inclús en el primer mes, és totalment segur. Amb tot, no sé xq se'm queda aquella cosa de si això és o no 100 x 100 cert.
trish
Entrades: 518
Membre des de: dt. abr. 06, 2010 10:28 am

EntradaAutor: trish » dc. ago. 07, 2013 7:37 pm

Jo hem vaig treure l' Anell al maig i hem vaig quedar al juny Aixi que tot es posible.
Marga_2

EntradaAutor: Marga_2 » dc. ago. 07, 2013 10:20 pm

Hola trish!
Si, el q em preocupa no és tant q pugui quedar-me embarassada sinó el fet q pugui ser perjudicial d'alguna manera... suposo q, finalment, esperarem un altre mes, així em quedo més tranquil·la.
munat
Entrades: 316
Membre des de: dj. ago. 01, 2013 10:49 am
Contacta:

EntradaAutor: munat » dj. ago. 08, 2013 11:49 am

No tinc ni idea de si potser perjudicial o no. Però estic casi segura que no és perjudicial.

Jo conec dos casos com la trish, una d'anell i l'altra de pastilles. És a dir, deixen el tractament un mes i al següent ja estan embarassades (sense tenir cap regla pel mig) i les dos tenen dos nenes precioses una de 9 anys i l'altra de 3.

En quin sentit penses que pot ser perjudicial?
Marga_2

EntradaAutor: Marga_2 » dv. ago. 09, 2013 6:25 pm

munat ha escrit:No tinc ni idea de si potser perjudicial o no. Però estic casi segura que no és perjudicial.

Jo conec dos casos com la trish, una d'anell i l'altra de pastilles. És a dir, deixen el tractament un mes i al següent ja estan embarassades (sense tenir cap regla pel mig) i les dos tenen dos nenes precioses una de 9 anys i l'altra de 3.

En quin sentit penses que pot ser perjudicial?

Doncs no sé... la veritat és q no tinc cap fonament, és només xq em dona la sensació q quedar-se embarassada quan potser encara tens al cos els efectes d'un tractament anticonceptiu és com raro jeje. Ja et dic, és més una inseguretat q una altra cosa. Però teniu raó, ma germana tmb té una amiga q va tenir un fill sns tenir cap regla dp de les pastilles i cap problema. El q passa és q segueixo pensant q si et recomanen esperar, deu ser x alguna cosa, no?

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 27 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::