BON NADAAAAAAAAAAAAL!!!!!!!
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
BON NADAAAAAAAAAAAAL!!!!!!!
Bueno nenes he obert aquest post simplement per desitjar-vos a TOTES un Bon Nadal i un BON ANY NOU 2008, de veritat, des del fons del meu cor perquè gràcies a vosaltres, dies en els que he estat més trista o preocupada, m'heu aixecat els ànims, perque he après un munt de coses noves, perque em compartit juntes moments de felicitat i moments no tant feliços, en fi, MOLTES GRÀCIES PER ESTAR AQUI I PER SER COM SOU!!!
A TOTES UN PETÓ MOLT GRAN!!

A TOTES UN PETÓ MOLT GRAN!!

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
Gràcies wapes!! 

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

- estefania80
- :: gosset

- Entrades: 406
- Membre des de: dt. set. 11, 2007 9:43 pm
pruna ha escrit:IGUALMENT PRECIOSA!!!!! AQUEST NADAL SERA MOLT ESPECIAL PER A TU I LA TEVA FAMÍLIA! ESPERO QUE EL DISFRUTIS I EL RECORDIS A TOPE, DEU SER UNA SENCACIÓ INDESCRIPTIBLE!!!!!
UN PETONÀS A TOTES!
gràcies pruna si que será el Nadal més especial fins ara es clar!!! el primer nadal de casats i el primer nadal que tenim tots una il·lsuió tant bonica, es una emoció increible, es com si les tonteries haguèssin passat a segon terme o haguessin desaparescut i ara em centres a estar bé sana, a poguer gaudir el máxim del embaraç i donar-li el millor que tinc a la personeta que nèixerá, es una sensació molt maca! gràcies!!!!!
Aix masana! que tant sols et falta un dia per el test!!!
Quins nervis!
Quins nervis!
ALNU l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 12, 2007 10:40 am, en total s’ha editat 1 vegada.
[color=red]BONES FESTES DE NADAL A TOTES!!!!!!!!!!!!!!!!![/color]
I COM Q HEM ESTAT TOTES MOLT I MOLT BONES, ESPEREM Q ENS PORTI MOLTA SORT EL PROPER ANY 2008!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[color=darkblue].......I POSATS A DEMANAR ...... OJALÀ TAMBÉ ACONSEGUIM......FELICITAT, AMOR, PAU, ALEGRIA, SALUT.........

I COM Q HEM ESTAT TOTES MOLT I MOLT BONES, ESPEREM Q ENS PORTI MOLTA SORT EL PROPER ANY 2008!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[color=darkblue].......I POSATS A DEMANAR ...... OJALÀ TAMBÉ ACONSEGUIM......FELICITAT, AMOR, PAU, ALEGRIA, SALUT.........

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |