dies fèrtils

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
futuramami29
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dl. juny 03, 2013 9:51 pm

dies fèrtils

EntradaAutor: futuramami29 » dj. ago. 22, 2013 1:03 pm

Hola!! A veure que tinc un cacau que flipo jo sola... i amb el meu home millor no dir-li res perquè no em compren jajajaja

Em vaig comprar el test d'ovulació CB com ja vaig comentar a un post... Avui serà el tercer dia que me'l vaig... a veure que... però penso... la careta (o sigui el pico més alt de l'hormona) m'hauria de sortir algun dia no? Com que em menjo molt el cap... aix!

M'ho vaig començar a fer ara fa dos dies perquè des de llavors tinc aquest fluxe lliscós... però, malgrat això res... amb lo qual, quan jo creia que ovulava no era així... serà que ovulo quan marxa aquest fluxe? :-:) :-:)

Aiiiiiiiiii nenes... perdoneu però em capfico... ?-) ?-)
Imatge
Imatge
jpd1980
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

Re: dies fèrtils

EntradaAutor: jpd1980 » dj. ago. 22, 2013 1:41 pm

Hola wapi!! si et val de consol, el meu home moltes coses d'aquestes tampoc em compren... No prenc tempes, i pels comentaris que faig alguna vegada m'ha dic que m'estic obsessionant! la mare que el va parir... jejejejeje.
Amb el CB no et puc ajudar, jo utilitzo els de l'Amazon i son de tires. A veure si alguna de las noies t'ajuda. Petons wapi!
Imatge
Imatge
Imatge
Marga_2
:: rateta
Entrades: 162
Membre des de: dj. abr. 25, 2013 7:25 pm

EntradaAutor: Marga_2 » dj. ago. 22, 2013 2:01 pm

Jo tampoc et puc ajudar xo... estàs en el teu dia -14? Tens cicles regulars? Jo tmb estic observant això del fluix i no m'aclaro... des q vaig deixar les pastis en tinc mola quantitat i trobo q sempre és igual...
Nime
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Nime » dj. ago. 22, 2013 2:33 pm

Per determinar els dies fèrtils el millor és controlar-se tant flux com temperatura; de quants dies acostumen a ser els teus cicles? Ets regular?

Jo et recomanaria que et passessis pels post de grafiqueres, allà hi trobaràs molta informació :ok:
Imatge
Gatxàn
Entrades: 193
Membre des de: dt. maig 28, 2013 6:17 pm

EntradaAutor: Gatxàn » dj. ago. 22, 2013 5:37 pm

Hola boniques!

Jo amb el TO Clearblue no et puc ajudar, però he fet servir els TO de tires i el funcionament deu ser el mateix (l'únic que en comptes de sortir la cara somrient et surten les dues ratlletes..)...
Encara estem buscant panxuu :-()) però a mi em van sortir les dues ratlletes (pic d'hormona posititu) quan ja feia alguns dies que tenia el fluxe que correspon a dies fèrtils (elàstic i transparent), concretament va ser el dia 14 del cicle, recomanen fer-se'l un parell de cops al dia, sempre a la mateixa hora i sense haver buidat la bufeta durant 4hores...
No sé si t'he ajudat una miqueta...
Ànims!!!
rorquin
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dc. maig 29, 2013 3:01 pm

EntradaAutor: rorquin » dj. ago. 22, 2013 9:18 pm

A casa és que ho vam fer a pèl, sense controlar res (vam trigar 1'5 anys a quedar-nos). I al final em vaig casar embarassada... d'un mes! I mira que tothom ens ho preguntava, en anunciar la boda ("que estàs embarassada? Que estàs embarassada?"). Doncs mira, al final hi va haver convidat sorpresa a la boda. Llàstima que no ho vam saber fins a 15 dies més tard (que és quan se'm va acudir fer-me la prova)!
Imatge
Imatge
Imatge
Laia
:: dofí
Entrades: 3086
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 10:59 pm

EntradaAutor: Laia » dv. ago. 23, 2013 8:14 am

Hola!
jo et recomano totalment el que et diu la Nime, passa't per grafiqueres, almenys un parell de mesos si no encerteu i et vas controlant.
jo estic buscant el 3er fill i mai me n'havia fet de grafis, per sort, amb els altres dos va ser a la 1a, més o menys cap a la meitad del cicle, pero mai controlava.

jo tenia cicle de 25-26 dies i ara amb le sgrafis he averiguat que ovulo a CD9-10 o 11. per tant si potser comences a fer TO a dia 12 pensant que ovularàs el 14 i ets com jo super ràpida, ja t'has perdut el pic de l'hormona.
jo per molt que ovuli aviat la meva FL és de 15-16 dies, i ja em fa el cicle de 26 dioes, pe`ro hi ha noies que potser ovulen a CD19 i llavors tenen una FL més curta, d'11 dies potser. aixi que, o fas margarida tot el cicle, o et fas molts TO, o t'observes tant el fluxe que ja no distingeixes si es fluxe dle teu home o teu!jajajaja per mi, el millor, han sigut sens dubte les grafis!!! :ok:
ImatgeImatgeImatge

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una :cnena:
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta :-()) i Laia :-())
Nime

EntradaAutor: Nime » dv. ago. 23, 2013 8:42 am

Com et diu la Laia, depèn e cada noia. Jo, al contrari que ella, tinc cicles de 28 dies i ovulo a CD18, és a dir, la meva fase lútia és de només 10 dies :ok:
Imatge
sya10
:: lleona
:: lleona
Entrades: 996
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 9:13 am

EntradaAutor: sya10 » dv. ago. 23, 2013 9:00 am

Jo tampoc controlava exactament el dia d'ovulació i fent sexy month el vam pillar si o si! A la primera! El gine ens ho va recomanar, cada dos o tres dies, res de pintxito diari que no tenen temps de fer-se forts els bitxitos. Pero la nostra experiencia fent sexy month ha estat clavada!
futuramami29
Entrades: 397
Membre des de: dl. juny 03, 2013 9:51 pm

EntradaAutor: futuramami29 » dv. ago. 23, 2013 9:27 am

Gràcies a totes!!!!!!!!!

Donsc els meus cicles son de 28-29 dies... He seguit instruccions del clearblue i porto 4 dies però la cara no m'ha sortit, i quan trec l'indicador, apareix una ratlleta i l'altre molt i molt fina... Estic a CD14... Demà segons el woman log ovularé... jaja potser també està mal configurat... El que si tinc clar que aquest finde l'aprofitaré!!!!!!!!!!!!! :love: :love: :love:
Imatge
Imatge
Laia

EntradaAutor: Laia » dv. ago. 23, 2013 10:02 am

el womanlog no té en compte res del teu cicle, només el que tu li has dit, de quina durada és. si li dius que és de 28 doncs et diu que ovules el 14, però no és gens fiable.
ohalà et surti demà la ratlleta, sino ves fent fins que surti, si es que no l'has passada, com et deia abans!
ImatgeImatgeImatge

Nime

EntradaAutor: Nime » dv. ago. 23, 2013 12:22 pm

Exacte, el woman log només t'indica quan ovularies segons la situació normal, però com et dic, jo tinc cicles com els teus i ovulo a CD 18 :ok:
Imatge
marami
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dj. ago. 22, 2013 5:51 pm

EntradaAutor: marami » dv. ago. 23, 2013 2:16 pm

Algu em pot ajudar? Desde gener utilitzo woman log per saber quan m'ha de venir la regla. Pero ara voldria saber quin sera el meu dia d'ovulacio o dies fertils pel mes de setembre. Apuntare els dies que m'ha vingut la regla.Us explico:
Gener: 15. Feb: 15. Març: 16. Abril: 17. Maig: 18. Juny: 18. Juliol: 17. Agost: 21 (vaig passar nervis) ara nose quins poden ser els dies fertils!
Laia

EntradaAutor: Laia » dv. ago. 23, 2013 2:22 pm

Marami,nina, no ho podem saber sabent el dia que et ve la regla, pq pel que es veu ets regular, pe`ro com deia la Nime que és regular, ella ovula el dia 19 del seu cile, i jo el 9 del meu cicle.o fas gràfiques o et compres tests d'ovulació, sino no es pot saber.
ImatgeImatgeImatge

marami

EntradaAutor: marami » dv. ago. 23, 2013 2:53 pm

Laia, gracies per la teva resposta. Pensava que era entre 12 o 16 dies abans de la seguent regla.
Nime

EntradaAutor: Nime » dv. ago. 23, 2013 2:54 pm

Marami, no necessàriament, ja et dic que jo ovulo 10 dies abans de la següent regla, és a dir, a CD (dia de cicle) 18.
Imatge
marami

EntradaAutor: marami » dv. ago. 23, 2013 2:56 pm

Ok! Ja t'entenc, coneixes algun test d'ovulacio economic pero que vagi be?
Nime

EntradaAutor: Nime » dv. ago. 23, 2013 3:50 pm

Jo faig servir les gràfiques, és el mètode més econòmic, encara que el més "punyetero" : lasito :
Imatge
marami

EntradaAutor: marami » dv. ago. 23, 2013 4:01 pm

Uixxx aixo nose que es!
Nime

EntradaAutor: Nime » dv. ago. 23, 2013 5:23 pm

Aquí al fòrum hi ha posts de cada mes per a les que fan gràfiques, jo vaig ser jefa de grafiqueres del mes de març i justament va ser quan vaig cantar el meu positiu. Resumint molt, t'has de prendre la temperatura als matins sense llevar-te del llit i controlar-te el flux vaginal. Et recomano que et passis pels posts de grafiqueres, segur que n'aprens un munt :ok:
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::