Trona evolutiva de fusta

Els bolquers, el xumet..

Nuty
:: peixet
Entrades: 266
Membre des de: dt. des. 07, 2010 2:33 pm

Trona evolutiva de fusta

EntradaAutor: Nuty » dl. ago. 26, 2013 3:32 pm

Bona tarda!!

Estem buscan una trona de fusta, evolutiva. La intenció és que pugui pujar i baixar sol, quan sigui més gran i poder-la aprofitar mooooolt de temps.
L'Stokke és molt maca, però també molt cara, i crec que amb menys també passarem.

M'he mirat la de la marca MS, que al magatzem de St, Joan les Fonts la tenen per 60 euros.
També m'he mirat les de Amazon, que una companya va posar l'enllaç en un tema de fa un temps. Però n'hi han forçes i no se quina triar. I tampoc veig que hi hagi gaire diferencia de preu amb la MS.. Si tingués referencies, potser m'hi decantaria.

També he mirat a la web d'Expomobi, que he llegit que moltes la recomanaveu, i si me l'han d'enviar em surt per més de 73 euros. Val la pena?

Alguna em pot explicar les seves experiencies, pros i contres, per poder decidir?

Moltes gràcies per endavant.
08-03-12: Vas neixer a les 5:45 del matí, amb 3,600 i 49,5 cm.
Lula1
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dc. maig 30, 2012 8:49 am

Re: Trona evolutiva de fusta

EntradaAutor: Lula1 » dt. ago. 27, 2013 7:19 am

Jo tinc la stokke i estic molt contenta. Clar que no et puc dir el que em va costar per què ens la van regalar per nadal. Has mirat a l'ebay??? Potser en trobes alguna bé de preu?
helljedi
:: papallona
:: papallona
Entrades: 104
Membre des de: dc. feb. 20, 2013 11:36 am

EntradaAutor: helljedi » dt. ago. 27, 2013 8:24 am

Hola,

nosaltres tenim una stokke, i n'estem molt contents. El meu fill té tres anys i la fa servir, i li queda temps, li va molt bé. De fet, nosaltres també hi seiem. Suposo que hi deu haver altres marques que estan bé, però no te'n puc donar referències per què no les conec.

Aviam si algú te'n pot donar marques i referències.
pirene1979
Entrades: 155
Membre des de: dt. feb. 16, 2010 5:58 pm

EntradaAutor: pirene1979 » dt. ago. 27, 2013 10:17 am

hola,

nosaltres tenim la trona "Advance" de Cotinfant. n'estem contents perquè, com la Stokke, es pot fer servir molts anys, és resistent i estable, i a més té safata, un aspecte que ens interessava perquè les nenes han après a menjar amb les mans. la safata ens ha permès acotar una mica l'abast del merder...
els últims temps de "filla única" i fins els sis mesos de la petita, teníem la trona reconvertida en cadira alta, sense safata ni braços ni roba. la nena hi pujava sola fàcilment i sense perill. ara l'ha heredada la petita, no perquè li vagi malament a la gran, sinó perquè ella ja pot fer servir una cadira alta senzilla, i per tant no ens calia comprar una segona trona. suposo que, si no tenim més fills, amb el temps la trona serà la cadira definitiva de la petita, perquè es poden anar modificant totes les dimensions.

només un punt feble: com que les nenes han menjat sense plat molt de temps, directament a la safata, la supe rfície s'ha deteriorat de tant netejar-la, i hem hagut de posar-hi un pedaç amb "iron-fix". no sé si això s'haguès pogut prevenir protegint-la ja d'entrada...

espero que et serveixi!
Quimbo
:: pantera
:: pantera
Entrades: 872
Membre des de: dc. jul. 18, 2007 1:59 pm

EntradaAutor: Quimbo » dt. ago. 27, 2013 11:23 am

els meus dos fills han utilitzat la de l'Stokke i superbé. Encara ara és la seva cadira, la d'en Nil vermella i la de l'Emma groga (ara tenen 5,5 anys i 3,5 anys) I així serà durant moooolt més temps. Estan impecables. Cara peró molt bona inversió.
Imatge
Imatge

Nil, nascut el 25.12.2007
Emma, nascuda el 18.12.2009
laiaf3
:: granota
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dj. març 01, 2012 12:31 pm

EntradaAutor: laiaf3 » dt. ago. 27, 2013 11:57 am

Hola, em sembla que et puc ajudar, jo tinc dos nens, un casi 5 anys i mig però gran fisicament per tant pots comptar més anys,
i l'altre que acaba de fer els 3 anys. Pel gran tinc la d'Expomobi que em varen regalar quan el gran tenia casi els 3 anys, pk teniem
una trona jané molt cómode però ocupava molt espai i en aquesta "cadira" d'Expomobi poden pujar i baixar ells sols sense problemes,
i m'ha anat fantàstica així que al final quan em vaig tornar a cansar de la jané per el petit vaig buscar per amazón i vaig comprar-li
aquesta: http://www.amazon.es/gp/product/B000K7B ... os_product
També em va molt bé, però la d'Expomobi és millor, la safata on poses els peus arriba més abaix, té més encaixos per adaptar-la.
Al gran aquesta última d'amazon no li va bé però el petit està encantat. Són de les millors compres cares que he fet.

Salutacions!
Nuty

EntradaAutor: Nuty » dt. ago. 27, 2013 2:58 pm

Noies!!! Moltes i moltes gràcies a totes per les respostes.

L'Stokke se que és bona perquè la meva tia la té per el meu cosí. Encara la fan servir com a cadira, i ell ja té casi 8 anys. Le vist i me'n ha parlat molt i molt bé.. però sino vaig equivocada ronda els 185 euros, no? Ostres.. és que si ho comparo amb aquestes de 60-80 euros.. m'en estalvio 100 mínim..

Tant a Ebay com a webs de segona mà, no he trobat res de l'Stokke, a comarques gironines.

I la trona de l'amazon també m'he l'havia mirat, i per les fotos i veig una pega: (potser no és cap pega, rectifiqueu-me) no veig clar la barra de davant. Perquè no acaba de ser prou ample per posar-hi el plat. En canvi pot molestar per acostar-la a la nostra taula. I gràcies per l'apunt de la safata pels peus, precisament per això demanava referencies.

Em miraré la "Advance" de Cotinfant a veure què tal (tindré en compte lo de la safata) i m'entrestant a veure si sortís una Stokke de segona mà, en bon estat... potser valdria la pena.

Si algú té més referències, li estarè plenament agraïda.

Salut!!
pilar
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2222
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 10:08 am

EntradaAutor: pilar » dj. ago. 29, 2013 9:13 am

jo tinc la stokke. El meu nen té 4 anys i mig i encara l'utilitza, de fet, a vegades nosaltres també! És cara, però la millor compra que es pot fer. Si tinc un altre, sense dubtes, agafaria una altra :ok:
Imatge
Imatge
Vampirets
:: gosset
Entrades: 403
Membre des de: dj. feb. 24, 2011 6:08 pm

EntradaAutor: Vampirets » dg. set. 29, 2013 6:17 pm

Nosaltres tenim la de l'expomobi per les dues nenes, que ara tenen 2 anys. Quan la vam comprar ens va costar 55€ cada cadireta, i n'estem encantats! Fins al punt que el seu avi en va comprar dues més per casa seva, i la meva germana també ha comprat la mateixa per la seva nena, que tot just ara l'ha estrenat (i em sembla que l'avi anirà també a per la tercera... no sé pas on les posarà totes!).
Nuty

EntradaAutor: Nuty » dg. set. 29, 2013 7:54 pm

Ostres Vampirets! Els d'Expomobi deuen rebre l'avi amb els braços ben obert quan el veuen entrar jajajaaja

La pena és que no tinc cap botiga al poble, i si me l'han d'enviar s'encareix força.

Gràcies a totes pels comentaris. Crec que ens decantarem per l'stokke de segona mà, però em faltaria trobar la barra de seguretat que comento a un post que he creat avui.

A veure si tenim sort.
Vampirets
Entrades: 403
Membre des de: dj. feb. 24, 2011 6:08 pm

EntradaAutor: Vampirets » ds. oct. 05, 2013 6:45 pm

Hola Nutty,

jaja, sí! De tota manera, em vaig oblidar de dir-te que tot i que nosaltres la vam comprar a expomobi, el meu pare compra exactament les mateixes a la botiga de mobles de sota casa seva. Així que potser encara tens una oportunitat al poble!

I si no, sort amb la de segona mà! :ok: conec una noia que en va trobar una als Encants per 15€, però això ja és tenir moltíssima sort! I anar-hi sovint, suposo...
Nuty

EntradaAutor: Nuty » ds. oct. 05, 2013 7:56 pm

Hola Vampirets!!!

Jajajaja sembla que m'hagis espiat!
Ja em trobat la trona de segona mà, i per menys de 30 euros, i amb tres coixins de regal!! Una ganga!!!
Ara em sembla que tindré una mica més de problemas en trobar la barra de seguretat o babyset, o em sortirà més car que la trona... neujor:-)

No perdo les esperances :P
anitafeb
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dg. març 24, 2013 10:22 pm

EntradaAutor: anitafeb » dt. oct. 08, 2013 10:18 pm

Hola!
Nosaltres tenim la stokke tb regalada i la veritat es que crec que és el millor regal i el mes útil. La meva cosida tb la tenien i la nena hi va seure fins els 7 o 8anys, aixi que no ho va dubtar per regalar-nos una. Ara encara l´hem fet servir poc pq és petit, però pel que he vist és una bona cadira. També he vist anuncis amb cadires smilars i més barates, suposo que la funcionalitat és la mateixa...el que no sé si duren igual.
Nuty

EntradaAutor: Nuty » dc. oct. 09, 2013 3:30 pm

Anitafeb, gràcies per el teu comentari!!
La veritat és que mai ningú m'en ha parlat malament d'aquesta trona. Però nova... son moltes peles!!

Comentar-vos que ja he aconseguit la barra i la cinta d'entre les cames.

Ara provarem a veure si així no s'escapa i ja podré recollir l'altre!!!!!!

Moltes gràcies a totes per els vostres comentaris.

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::