∞∞ ¤¤¤¤ «« ~ Grafiqueres d’Agost 2013 ~ »» ¤¤¤¤ ∞∞
Re: ∞∞ ¤¤¤¤ «« ~ Grafiqueres d’Agost 2013 ~ »» ¤¤¤¤ ∞∞
Laia, doncs sí, ahir et varem trobar a faltar i molt!!! Però ja veig que us ho heu passat genial amb l'Araneta i després ens has fet una repassada de màster!!! Com has passat la Nit??? I m'ha agradat molt el comentari de "com em dicti el cor"!!!!
Flequeres avui estic a DPO7 i amb tempe de 36,2!!! Genial de moment aquest cicle pinta millor!!!
, sembla que l'Ovusitol funciona!!!
Va que fa molts dies que no us ho dic!
QUÈ TINGUEU UN DIA MÀGIC!!!

Flequeres avui estic a DPO7 i amb tempe de 36,2!!! Genial de moment aquest cicle pinta millor!!!
, sembla que l'Ovusitol funciona!!!Va que fa molts dies que no us ho dic!
QUÈ TINGUEU UN DIA MÀGIC!!!

HAPPY6610 ha escrit:Laia, doncs sí, ahir et varem trobar a faltar i molt!!! Però ja veig que us ho heu passat genial amb l'Araneta i després ens has fet una repassada de màster!!! Com has passat la Nit??? I m'ha agradat molt el comentari de "com em dicti el cor"!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gràcies princesa Happy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jo tb espero que el teu super dia a DPO7 et vagi genial, és un gran què que no t'hagi pujat tant la tempe com els dos cicles passats!!!!
i lo del cor.....doncs sempre m'ho diu la meva amiga Noèlia: fes el que sentis que hagis de fer que segur que estarà bé!
vaig a dormir boniques!fins al vespre!!!!
p.d. Pumuuuuuuuuuu ha pujat la tempeeeeeeeee
faràs TE si o no avui???ahhhhh quins nervis!!!!!p.d.2 Daaaaaawn!!!! què has fet tu avui???que ens agafarà un cobriment!!!!!

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta
i Laia
Hola guapes! Bon dia pel matí!!
Avui he vist una cosa que m'ha fet pujar una mica els ànims... he vist la famosa clara d'ou!!
He estat xafardejant les vostres grafis a veure quina relació hi havia entre la clara d'ou- ovulació i veig que la majoria heu ovulat 1-2 dies després de tenir-la i que les que feu TO coincideix la clara d'ou amb el +, per tant a mi m'hauria de sortir + avui o demà i ovular aquest finde oi?? Aixxx, ja firmaria...
Happy!! Me n'alegro que el HappyMan hagi canviat el xip!
Anireu a Núria dissabte?? Molt bé!!
Tortu...
Tu com jo, ja n'estaves fins els nassos del teu mega cicle i ja quasi t'alegres de veure la W i començar de nou, segur que aquest cicle és més curt!
Vaig a treballar una mica que tinc una feina de por...
Avui he vist una cosa que m'ha fet pujar una mica els ànims... he vist la famosa clara d'ou!!
He estat xafardejant les vostres grafis a veure quina relació hi havia entre la clara d'ou- ovulació i veig que la majoria heu ovulat 1-2 dies després de tenir-la i que les que feu TO coincideix la clara d'ou amb el +, per tant a mi m'hauria de sortir + avui o demà i ovular aquest finde oi?? Aixxx, ja firmaria...Happy!! Me n'alegro que el HappyMan hagi canviat el xip!
Tortu...
Tu com jo, ja n'estaves fins els nassos del teu mega cicle i ja quasi t'alegres de veure la W i començar de nou, segur que aquest cicle és més curt!Vaig a treballar una mica que tinc una feina de por...
Flequeres del meu cuoreeee quina marxa matinal!!!!
Laia ens hem connectat, perquè abans d'entrar a veure-us (així us donava 10 minutets de coll) he canviat això del FF tal com deies tu! i entro i paaam, m'ho dius!
És que ahir pelada de fred que em vaig aixecar, i vaig dormir una misèria... Avui ja són les meves tempes post O!! Apaaa amb l'Araneta fent festeta per la illa! Segur que us ho vau passar pipa!

Jefa HAPPY Matineríssima!!! Segur que l'Ovusitol fa l'efecte desitjat i aquest cicle es normalitza!!
Quines grafis tan diferents aquesta de la del cicle passat eh??
Ale guapes, us repasso!
Dawn quina grafi taaan variada!! Segur que la teva tempe ho fa perquè no ens avorrim i així comentem deixant anar diverses teories!
Stella_ DPO6 ja, amb una tempe ben maca! Aquest cop el Cobi no tindrà les orelles tan punxegudes com el cicle passat!
LyD Els TO ja et marquen ovulació, però el salt de tempe no encara, grafimàsters què en penseu??
Vittela ara hem de donar gas al forn, que pugi aquesta tempe i el panet quedi ben cuit
SatNam com vas portant la tornada??
Delfina veig que encara vas omplint tempes!! ja comences a fer els puja i baixa d'abans d'ovular, ho tens al caure!
Pumuky ja he llegit això del TE el dissabte... Us imagineu acabar el mes cantant un positiu??
Tens una tempe moooolt maca! A veure demà com la tenim, quina emoció!!
Twix rebenvinguda maca! Deus estar aterrant encara i tornant a la normalitat!
*tortugueta* ja ha arribat tal i com volíem, ara que espavili a marxar!
NúR claraweb!! Ja es va acostant el moment! A veure si aquest cicle és força més curt... Tu segueix amb els TO que ens posaran sobre la pista més aviat.
Araneta com van les vacancetes?? Ja ens explica la Laia que passant-ho moooolt malament!
Cris com anem? Ja veig que encara no has penjat la tempe, deus estar entretinguda... Com segueix en Marc avui?
Raqueleta Hem engegat el termostat, eh? Bona tempe sí senyora!! Ja veig que vosaltres també ho esteu passant molt malament... uf als vaixells jo també em marejo molt!!
Bé guapes, jo me'n torno a fer el ronso, que tinc un santíssim mal de cap... Suposo que com que fa dies tan núvol i va plovent deu ser d'això, però... és tant molest!! I vosaltres com se us presenta el dia??
Laia ens hem connectat, perquè abans d'entrar a veure-us (així us donava 10 minutets de coll) he canviat això del FF tal com deies tu! i entro i paaam, m'ho dius!
És que ahir pelada de fred que em vaig aixecar, i vaig dormir una misèria... Avui ja són les meves tempes post O!! Apaaa amb l'Araneta fent festeta per la illa! Segur que us ho vau passar pipa!

Jefa HAPPY Matineríssima!!! Segur que l'Ovusitol fa l'efecte desitjat i aquest cicle es normalitza!!
Quines grafis tan diferents aquesta de la del cicle passat eh??Ale guapes, us repasso!
Dawn quina grafi taaan variada!! Segur que la teva tempe ho fa perquè no ens avorrim i així comentem deixant anar diverses teories!
Stella_ DPO6 ja, amb una tempe ben maca! Aquest cop el Cobi no tindrà les orelles tan punxegudes com el cicle passat!
LyD Els TO ja et marquen ovulació, però el salt de tempe no encara, grafimàsters què en penseu??
Vittela ara hem de donar gas al forn, que pugi aquesta tempe i el panet quedi ben cuit
SatNam com vas portant la tornada??
Delfina veig que encara vas omplint tempes!! ja comences a fer els puja i baixa d'abans d'ovular, ho tens al caure!
Pumuky ja he llegit això del TE el dissabte... Us imagineu acabar el mes cantant un positiu??
Tens una tempe moooolt maca! A veure demà com la tenim, quina emoció!!Twix rebenvinguda maca! Deus estar aterrant encara i tornant a la normalitat!
*tortugueta* ja ha arribat tal i com volíem, ara que espavili a marxar!
NúR claraweb!! Ja es va acostant el moment! A veure si aquest cicle és força més curt... Tu segueix amb els TO que ens posaran sobre la pista més aviat.
Araneta com van les vacancetes?? Ja ens explica la Laia que passant-ho moooolt malament!
Cris com anem? Ja veig que encara no has penjat la tempe, deus estar entretinguda... Com segueix en Marc avui?
Raqueleta Hem engegat el termostat, eh? Bona tempe sí senyora!! Ja veig que vosaltres també ho esteu passant molt malament... uf als vaixells jo també em marejo molt!!
Bé guapes, jo me'n torno a fer el ronso, que tinc un santíssim mal de cap... Suposo que com que fa dies tan núvol i va plovent deu ser d'això, però... és tant molest!! I vosaltres com se us presenta el dia??
Bon dia boniques!!
Laia quina super-repassada que has fet aquesta nit!!
Jo no tinc gaire tempss, ahir a la tarda em vaig adonar que no teníem línia de telèfon ni internet ni res i no em vaig poder connectar!! Avui vindrà el tècnic, espero que ens ho arregli!!
Happy gràcies per la piscineta i els massatges!! que bé que el Happyman torni a estar a tope amb la panxuu!!
pumuky va que això remuntaaaaaa!!
cris la teva grafi també pinta molt bé!!
Espero poder-me connectar després, si més no ho investigaré des del mòbil!!
Laia quina super-repassada que has fet aquesta nit!!
Jo no tinc gaire tempss, ahir a la tarda em vaig adonar que no teníem línia de telèfon ni internet ni res i no em vaig poder connectar!! Avui vindrà el tècnic, espero que ens ho arregli!!
Happy gràcies per la piscineta i els massatges!! que bé que el Happyman torni a estar a tope amb la panxuu!!
pumuky va que això remuntaaaaaa!!
cris la teva grafi també pinta molt bé!!
Espero poder-me connectar després, si més no ho investigaré des del mòbil!!
Octubre 2014: Operació per hidrosalpinx bilateral
Desembre 2014: 1a FIV - Obtenció de 4 embrions - Transfer d'un embrió - BETA negativa
28/02/15: Transfer de dos blastos de baixa qualitat - Beta Negativa
Juliol 2015: FIV amb MACS + Embryoscope: Transferència de 2 embrions: Beta 5 agost
Agost 2015: Beta positiva!! Són dos!!
Desembre 2014: 1a FIV - Obtenció de 4 embrions - Transfer d'un embrió - BETA negativa
28/02/15: Transfer de dos blastos de baixa qualitat - Beta Negativa
Juliol 2015: FIV amb MACS + Embryoscope: Transferència de 2 embrions: Beta 5 agost
Agost 2015: Beta positiva!! Són dos!!
Bon dia boniques!! Com que avui la tempe ha remuntat he decidit fer TE, perquè a la nit tenim soparet i ballaruca i volia saber si havia de fer mes o menys bondat! Ha sortit beeen blanc, o sigui que no hi ha panet.
A veure si el dissabte em baixa la W, i decidim començar a fer algunes provetes. Em quedaré més tranquila, tot i que seguirem tenint paciència i intentant-ho amb les ganes del primer dia!
A veure si el dissabte em baixa la W, i decidim començar a fer algunes provetes. Em quedaré més tranquila, tot i que seguirem tenint paciència i intentant-ho amb les ganes del primer dia!
Esperant les nostres petites!
Pumuky ha escrit:Bon dia boniques!! Com que avui la tempe ha remuntat he decidit fer TE, perquè a la nit tenim soparet i ballaruca i volia saber si havia de fer mes o menys bondat! Ha sortit beeen blanc, o sigui que no hi ha panet.
Ostres Pumuky! Ho sento moltíssim, bonica!!!
Mini repassada, que tinc molta feina:
Dawn, sé que el que et diré no t'agradarà, però crec que encara no has ovulat... sense TO + i amb aquesta tempe... aneu feinejant, que no us pilli de sorpresa, d'acord???
LyD, jo faria deures avui, tb... per si de cas!!! Sembla que encara no has ovulat, potser ho fas avui...
Ole, ole Happy! Molt bé! Una alegria pal cuerpoooo!!!! I quina gràfica tan macaaa! Molt bé aquest ovusitol, no??
Vittela, toma punt de creu!!!!
Mitis, saps què crec? Vas ovular ahir... ja ho he dit!

Raqueleta, quin pal això del mareig en el vaixell... però he vist les balenes, almenys? Pq l'izascuno i jo vam anar a veure Balenes a Noruega i vam haver de tornar a port sense veure res de res... Es va posar fatal tot el vaixell (crec que jo i el pilot vam ser els únics que no vam vomitar) però un home en concret va perdre el món de vista i vam haver de tornar d'urgència a port. Quan vam arribar hi havia una ambulància que se'l va endur a l'hospital. El mar del Nord amb onades és la muerteeee!!!!!
He mirat la resta de grafis i crec que no em deixo res important... les que esteu en desespero, ànims amunt, eh?? Us feu un massatget amb l'ajuda de la Happy i a respirar profundament i visutalitzar el panet pujant!!!!!
Jo estic la mar de bé. No tinc absolutament cap símptoma!!!! Bé, que m'he de llevar a mitja nit a fer pipi i durant el dia els faig més sovint, però res més!!!! Això és un luxe! amb el mal cos que tenia els primers mesos amb l'embaràs del Pau estic com una rosa!!!! Avui m'ho ha dit inclús una amiga de la feina... "et veig tan bé! Amb el Pau t'anaves arrossegant pel món i ara estàs a tota màquina!", suposo que el fet de tenir el Pau fa que no em pugui contemplar tant, i el cervell en això hi té molt de poder... i tampoc em puc permetre baixar el ritme.
El destete del Pau està anant de meravella. Ara ja fa 5 dies que no pren pit durant la nit, li dono abans d'anar a dormir i de bon matí, abans de marxar jo a la feina, però per la nit res de res, i els dos primers dies van ser una mica durs (estic segura que va coincidir que li va trencar geniva una denteta) però porta dues nits dormint del tiron!!! Lo nunca visto! Ha funcionat en tres dies!!!! A veure si dura...
Petonets!
Dawn, sé que el que et diré no t'agradarà, però crec que encara no has ovulat... sense TO + i amb aquesta tempe... aneu feinejant, que no us pilli de sorpresa, d'acord???
LyD, jo faria deures avui, tb... per si de cas!!! Sembla que encara no has ovulat, potser ho fas avui...
Ole, ole Happy! Molt bé! Una alegria pal cuerpoooo!!!! I quina gràfica tan macaaa! Molt bé aquest ovusitol, no??
Vittela, toma punt de creu!!!!
Mitis, saps què crec? Vas ovular ahir... ja ho he dit!

Raqueleta, quin pal això del mareig en el vaixell... però he vist les balenes, almenys? Pq l'izascuno i jo vam anar a veure Balenes a Noruega i vam haver de tornar a port sense veure res de res... Es va posar fatal tot el vaixell (crec que jo i el pilot vam ser els únics que no vam vomitar) però un home en concret va perdre el món de vista i vam haver de tornar d'urgència a port. Quan vam arribar hi havia una ambulància que se'l va endur a l'hospital. El mar del Nord amb onades és la muerteeee!!!!!
He mirat la resta de grafis i crec que no em deixo res important... les que esteu en desespero, ànims amunt, eh?? Us feu un massatget amb l'ajuda de la Happy i a respirar profundament i visutalitzar el panet pujant!!!!!
Jo estic la mar de bé. No tinc absolutament cap símptoma!!!! Bé, que m'he de llevar a mitja nit a fer pipi i durant el dia els faig més sovint, però res més!!!! Això és un luxe! amb el mal cos que tenia els primers mesos amb l'embaràs del Pau estic com una rosa!!!! Avui m'ho ha dit inclús una amiga de la feina... "et veig tan bé! Amb el Pau t'anaves arrossegant pel món i ara estàs a tota màquina!", suposo que el fet de tenir el Pau fa que no em pugui contemplar tant, i el cervell en això hi té molt de poder... i tampoc em puc permetre baixar el ritme.
El destete del Pau està anant de meravella. Ara ja fa 5 dies que no pren pit durant la nit, li dono abans d'anar a dormir i de bon matí, abans de marxar jo a la feina, però per la nit res de res, i els dos primers dies van ser una mica durs (estic segura que va coincidir que li va trencar geniva una denteta) però porta dues nits dormint del tiron!!! Lo nunca visto! Ha funcionat en tres dies!!!! A veure si dura...
Petonets!
Hola nuietes!!!
Doncs sí Laia, havia pensat incorporar-me al post de grafiqueres de setembre però ja fa uns dies que vaig fent grafis. El dia 25 em va venir la W, però la veritat és que estic en una etapa molt irregular i sóc incapaç de predir quan m'ha de tornar a venir, aquest mes he tingut un cicle de 26, però l'anterior va ser de 33. Dilluns tinc visita amb el gine per explicarli una mica la situació i a veure si tot està (desitgem que sí) i em dóna llum verda.
De pas us volia fer una pregunta, i és que tinc la APP del FF i em diu que d'aquí 10 dies se'm caduca l'opció VIP i que llavors perdré moltes de les opcions que ara, això és un impediment per fer grafis o totes esteu pagant pe a ser VIP's?
Ja m'explicareu i a veure si aprenc a penjar les gràfiques!
Doncs sí Laia, havia pensat incorporar-me al post de grafiqueres de setembre però ja fa uns dies que vaig fent grafis. El dia 25 em va venir la W, però la veritat és que estic en una etapa molt irregular i sóc incapaç de predir quan m'ha de tornar a venir, aquest mes he tingut un cicle de 26, però l'anterior va ser de 33. Dilluns tinc visita amb el gine per explicarli una mica la situació i a veure si tot està (desitgem que sí) i em dóna llum verda.
De pas us volia fer una pregunta, i és que tinc la APP del FF i em diu que d'aquí 10 dies se'm caduca l'opció VIP i que llavors perdré moltes de les opcions que ara, això és un impediment per fer grafis o totes esteu pagant pe a ser VIP's?
Ja m'explicareu i a veure si aprenc a penjar les gràfiques!
Bon dia flequeres!
Pumuky: quin greu el TE negatiu
Mai està de més fer alguna prova, sobretot per la nostra tarnquil·litat!
Izas: m'alegro molt que tot vagi be!
Raqueleta: jo també em marejo moltíssim als vaixells!
Munat: sense el VIP es poden fer les grafis perfectament, la majoria no en tenim el VIP!
Noies, jo crec que si he ovulat, tinc dubtes perquè pensava que ho habia fet dilluns i crec que finalment va ser dimarts, però crec que el que passa és que m'està pujant la tempe gradualment, segurament demà marcarà 36,5. Però avui a veure si cauen uns bons deures! Que no en faltin!
Pumuky: quin greu el TE negatiu
Mai està de més fer alguna prova, sobretot per la nostra tarnquil·litat!Izas: m'alegro molt que tot vagi be!
Raqueleta: jo també em marejo moltíssim als vaixells!
Munat: sense el VIP es poden fer les grafis perfectament, la majoria no en tenim el VIP!
Noies, jo crec que si he ovulat, tinc dubtes perquè pensava que ho habia fet dilluns i crec que finalment va ser dimarts, però crec que el que passa és que m'està pujant la tempe gradualment, segurament demà marcarà 36,5. Però avui a veure si cauen uns bons deures! Que no en faltin!
Pumuky ostres tu! Aquesta tempe juga males passades! Molts molts ànims!!
Izascun si?? A veure t'explico i us explico! Ahir vaig dormir molt poc i em vaig aixecar abans d'hora i amb molta fred, i durant tot el dia vaig tenir mal als 2 ovaris, avui en tinc encara una mica, però ni de bon tros com ahir, però és un mal que no és gens habitual en mi, no és un mal com el que sempre tinc... El cap em va a mil per hora perquè penso quan ha pogut ser... Sort de la tempe que aniré veient si s'enfia o no i em donarà idea de quan pot arribar la W... Aquest cicle que volia controlar al màxim doncs au, sorpresa fins al última hora!
Que bé això del Pau! Nits senceres!! És un
de nen i això de que et trobis tan bé és fantàstic, perquè si no, amb un altre nen... seria una murga increïble! Ja ho heu començat a dir als més propers??
Izascun si?? A veure t'explico i us explico! Ahir vaig dormir molt poc i em vaig aixecar abans d'hora i amb molta fred, i durant tot el dia vaig tenir mal als 2 ovaris, avui en tinc encara una mica, però ni de bon tros com ahir, però és un mal que no és gens habitual en mi, no és un mal com el que sempre tinc... El cap em va a mil per hora perquè penso quan ha pogut ser... Sort de la tempe que aniré veient si s'enfia o no i em donarà idea de quan pot arribar la W... Aquest cicle que volia controlar al màxim doncs au, sorpresa fins al última hora!
Que bé això del Pau! Nits senceres!! És un
de nen i això de que et trobis tan bé és fantàstic, perquè si no, amb un altre nen... seria una murga increïble! Ja ho heu començat a dir als més propers??Re: ∞∞ ¤¤¤¤ «« ~ Grafiqueres d’Agost 2013 ~ »» ¤¤¤¤ ∞∞
Bon dia flequeres!!!
Vaaaale noies, així que la FL pot ser que tingui variacions doncs? Vale, vale. Pensava que era l’únic que era constant i això m’havia fet despistar.
ok
Laia, aaahhhhh! Gràcies per l’aclariment sobre la trifàsica, jo pensava……això deu ser el que ens haurem de prendre per poder calmar els nervis!.
jajajaja. Amb lo de les tempes estic igual que tu amb el cicle passat, i també penso que vaig fer els deures quan tocava
, per això aquest cicle.....relax.
Happy, guai no aquesta tempe?! Així baixeta pot voler dir arrapamenta, oi? Ja vaig pillant, ja vaig pillant!
Jajajaj
Núr, jajajaja la “famosa” clara d’ou!!! Que bo!
Mitis, sí, sí. Fins el 31 aquí amb vosaltres, al peu del canó
. És lo just flequeres!! “espejito espejito “
Raqueleta, la Clara està feta una campiona! Quina marxa!
Pumu, ostres noia, quina patacada! FW! Ànims guapa.
Izascun, jajajaj quina tia
! Prenyada, i l’únic passatger(amb passatge) que no vomita! Olé!! 
Vaaaale noies, així que la FL pot ser que tingui variacions doncs? Vale, vale. Pensava que era l’únic que era constant i això m’havia fet despistar.
okLaia, aaahhhhh! Gràcies per l’aclariment sobre la trifàsica, jo pensava……això deu ser el que ens haurem de prendre per poder calmar els nervis!.
jajajaja. Amb lo de les tempes estic igual que tu amb el cicle passat, i també penso que vaig fer els deures quan tocava
, per això aquest cicle.....relax.Happy, guai no aquesta tempe?! Així baixeta pot voler dir arrapamenta, oi? Ja vaig pillant, ja vaig pillant!
JajajajNúr, jajajaja la “famosa” clara d’ou!!! Que bo!
Mitis, sí, sí. Fins el 31 aquí amb vosaltres, al peu del canó
Raqueleta, la Clara està feta una campiona! Quina marxa!
Pumu, ostres noia, quina patacada! FW! Ànims guapa.
Izascun, jajajaj quina tia
! Prenyada, i l’únic passatger(amb passatge) que no vomita! Olé!! 
Delfina, jaja m'he colat un moment de rés per a dir-te q no d'arrapenta rés, encara estic a fase pre-ovulatoria, per això la tempe baixeta!!! Estic contenta pq en pirtava 2 de massa curtes!!
Ups us deixo q com em vegin

Ups us deixo q com em vegin

Ostres!! jo sí que m'he colat doncs!
Perdó, perdó.
Perdó, perdó.Re: ∞∞ ¤¤¤¤ «« ~ Grafiqueres d’Agost 2013 ~ »» ¤¤¤¤ ∞∞
Sí, Mitis, crrec que vas ovular ahir, i més amb el que m'estàs explicant. Crec que l'ovulet està passejant-se ara mateix! jejejejjejeje
Doncs la veritat és que sí, trobar-se bé és un puntàs!!!!
I canviar el Pau a la seva habitació ha sigut tot un encert. Estem fent mètode pare (quan es desperta a la nit i va l'izascuno i així no pren pit) i està funcionant de meravella!!!!!
Ja ho hem dit a una pila de gent. De fet, excepte a la feina, ho sap tothom!!! Jo no m'ho puc callar!!!!!
jejeje No, Delfina! Això del vaixell no ha sigut pas aquest estiu! Va ser fa dos anys i encara no estava ni embarassada del Pau!!!!
Happy!!!! D'amagatotis, eh?? jejejejjejej
Doncs la veritat és que sí, trobar-se bé és un puntàs!!!!
I canviar el Pau a la seva habitació ha sigut tot un encert. Estem fent mètode pare (quan es desperta a la nit i va l'izascuno i així no pren pit) i està funcionant de meravella!!!!!Ja ho hem dit a una pila de gent. De fet, excepte a la feina, ho sap tothom!!! Jo no m'ho puc callar!!!!!
jejeje No, Delfina! Això del vaixell no ha sigut pas aquest estiu! Va ser fa dos anys i encara no estava ni embarassada del Pau!!!!

Happy!!!! D'amagatotis, eh?? jejejejjejej
Hola ninetes!!!
Sorry que estic out total amb les vacances,a mes, estic convençuda de no fer tempes, aquest mes surprise surprise total per vosaltres i per nosaltres jiji.
petonets boniques guapes,en 13 dies quan arribi la FW tornare a fer tempes i quan acabi les vacances (aquest dilluns) prometo estar a tope online.
Sorry que estic out total amb les vacances,a mes, estic convençuda de no fer tempes, aquest mes surprise surprise total per vosaltres i per nosaltres jiji.
petonets boniques guapes,en 13 dies quan arribi la FW tornare a fer tempes i quan acabi les vacances (aquest dilluns) prometo estar a tope online.
Ohhhh SatNaaaaam ens faràs aixo????? Jaja.l.Annapurna t.ha deixat ben relaxada i tranquil.la eh????
Pumu,sento moltissim aqueat ditxós TE blanc!!! A veure si serà aviat,pq aquesta tempe,com la meva,enganyosa!!!!!!
Mitis pedazo pujadota avui!!! Pitser té raó la Izas!!!
Nines,no recordo res més.vaig a fer siesta q no m.aguanto i avui treballo again!!!!
Pumu,sento moltissim aqueat ditxós TE blanc!!! A veure si serà aviat,pq aquesta tempe,com la meva,enganyosa!!!!!!
Mitis pedazo pujadota avui!!! Pitser té raó la Izas!!!
Nines,no recordo res més.vaig a fer siesta q no m.aguanto i avui treballo again!!!!

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta
i Laia
Laia ha escrit:Stella_ ha escrit:Aaaarg...
Total... que avui ja em quedo sense comentar, però us volia deixar una pregunteta.
Avui quan he apuntat la tempe el FF m'ha canviat la data d'ovulació de CD12 a CD13... i com que estava mig adormida no m'he llegit el missatge, he donat a acceptar i llavors he vist que havia fet el canvi.
No sé si pot ser perquè no he arribat a posar un TO+ (aquest mes he començat més tard perquè em quedaven poques tires), o si és perquè la tempe de CD12 està amb boleta blanca (vaig dormir poc, despertant-me i a més havia begut un parell de copes perquè vam sopar fora)... o perquè la tempe avui ha baixat... no ho sé, no m'havia passat mai.
Si em guio pels dolorets pre-ovulació recordo que en vaig tenir a CD11, CD12 i CD13, així que això tampoc m'ho aclareix. Com ho veieu? ho haig de deixar com diu el sr. FF?? o l'enganyo?
m'ha passat algun cop i fa una ràbiaaaaaa!!!
a veure és discontinua en primer lloc pq no té clar el dia, i crec que tot és degut a la boleta blanca.
aquell dia vas dormir poc, pe`ro vas dormir més de 5hr?o més de 4hr?el vi no importa, importen les hr. si creus que en vas dormir més de 4hr, encara que et llevessis més tar de l'hora habitual, canvia simplement l'hora, encara que la tempe quedi la mateixa.
dubta entre cd12 o 13 crec pq la pujada és de 0.2 en els dos casos, i això és el que el fa dubtar.normalment és un apujada d'un sol cop, o 1 de gran i l'altra petita (com faig jo jajaja).
el vols enganyar com??ficant un TO+???
treu-los tots si no ho tens clar i varia el mètode d'anàlisi a dins l'FF. o l'advanced o tots els que hi ha. toqueteja a veure què et diu.![]()
![]()
Merci Laia!!! ahir tot i que no em vaig poder passar pel SP vaig estar provant amb el FF... i treient-li els TO- em va tornar a col·locar l'ovulació a CD12 i la línia torna a ser contínua.
En quant a això de la boleta blanca, normalment utilitzo això de "sleep deprived" quan sé que no he dormit 4h quan m'he pres la tempe... potser van ser 3 horetes com a màxim, però tant és tampoc no va d'un dia, jejeje ara a deixar que vagin passant els dies de desespero!!
La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/44dca0
Hola FLEQUERES!!!!!
Ostres, ara sí que sí, queda molt poquet i éssent el 31 dissabte i jo que estaré posant el cap a l'Olla, (
), doncs crec que hauríem d'anar pensant en tancar el post! Ohh, però quina peneta que em fa
!!!
A veure jefes setembreres, VITTELA i RAQUELETA, quan obrireu el post??? Què hem de fer la Mitis i jo????
Digueu quelcom, plisss!!!!
Després torno amb calmo i a veure si heu contestat!!!

Ostres, ara sí que sí, queda molt poquet i éssent el 31 dissabte i jo que estaré posant el cap a l'Olla, (
A veure jefes setembreres, VITTELA i RAQUELETA, quan obrireu el post??? Què hem de fer la Mitis i jo????
Digueu quelcom, plisss!!!!
Després torno amb calmo i a veure si heu contestat!!!

Hola!!!! Ja torno a estar per aquí!!!!
He estat mirant grafis i...
TANA..veig que de moment estàs escalfan motors!!!
DAWN, ostres potser la Izas té raó i no has ovulat encara, ... a veure si això de treballar de nits t'ha ben tresbalssat el teu cicle!
STELLA, segueixo pensant com el FF, ho vaig dir ahir i ho torno a dir avui, vas ovular a CD12!!! He vist que sempre tens pujada de 0,2Cº, per tant no hi ha dubte!!! ah, i lo de dormir poc, depèn el FF demana un mínim de 3 horetes..De totes formes, sembla que aquest mes el COBI serà diferent!!!
LyD, com bé has dit, podries tenir ovulació gradual, i això no ho puc comparar de grafis anteriors, em sap greu no poder ajudar més
De totes formes, i per si les mosques, a feinejar!!!!
Vittela, què com teniu el post nou, eh???? Saps que podries auto-cantar-te el teu positiu, uauuuuuu!!!! Quina emoció!!!
Satnam, què bé ho estàs fent amb aquest relax!!! A més sent tant regular amb les ovulacions no et cal tempe!!! Ben fet!!!
Delfina, perdona, però m'has fet riure molt, aixxx si és que encara us dec el resum del FF, veig que serà pel mes següent que aniré més rel·laxada!!! Per cert, ets sempre regular amb els teus cicles???
Nit, on ets??? W miss you!!!
Rep una súper abraçada!!!
Laia, jolín descansa que amb aquests horaris déus anar ben cansada!!! Per cert, veig que n operdeu el temps amb en Laio
Pumu, em sap greu el - d'aquest matí!!!! Però saps que està al caure el +, oi!!!! Mira com diem sempre, si ha de venir que ho faci ja, que en un tris tras estaràs a la pròxima SW!!!!
A veure, va paciència i molt de carinyo i ja veureu com el culb CUW farà els seus efectes!!
Twix, què com ho portes a la feina, eh???? Heu decidit quelcom amb en Twixman???
Tortu, què t'apreta molt la warry, espero que NO!!!!
Nur, que ja has vist la clara d'ou, jolín jo no me'n entero mai!!! Sóc incapaça de diferenciar rés, jo....
El que sí noto, no sé si a les demés també... o notava (amb els kk de cicles que he tingut no sé pas què dir) doncs és un desig de
molt fort,
Per cert, espero que no t'hagis cansat gaire, que has d'aprofitar-la bé aquesta claraweb!!
Araneta, m'agrada molt el vostre súper hotel!!! Ja m'agradaria a mi estar-hi!!!
Cris, súpertempes!!! Ai, m'agrda molt la teva grafi!!!
Com ha anat avui en Marc, eh??? Espero que no hagis fet servir la fregona ni un sól cop!!! I que en Marc endeixi dormi més seguit!!! De totes formes, encara que sigui amb boleta blanca ja ens servirà per a fer-nos a l'idea, segur!!!
Raqueleta, com bé va predir la Laia, avui una bona pujada de tempe!!!! Molt bé!!! I la Clara, veig que és molt forta, sense marejar-se ni rés!!!
Mitis, compi meva, com vas, eh???? OSTRES QUE AIXÒ S'ACABA...I m'agrada molt la teva grafi també!!! Ja t'ho dic jo!!!
i ja t'ho he dit (o no, no ho sé), però per a mí l'ovulació està ben marcada com ho fet el FF!!!
i EL MAL DE CAP, JA T'HA MARXAT??? Ai, ai ai de què seran aquests dolors taaant forts!!! A veure si
han conquistat el teu
Pipeta, i el creuer, què tal eh??? Volem crònica a la tornada!!!
Munat, ja tens grafi, oi!??? Molt bé!!! Ja t'ajudarem amb el teu cicle si ets una mica irregular, no pateixis per rés!!!
I LES PANXUS, esteu asimptomàtiques, ole quina sort, us ha tocat el premi a les tres!!! Millor així, oi
Izas ja veuràs com anirà bé això del destete, i a més, moltes vegades diuen que noten el canvi de gust de la llet per la panxu,...tu ves fent PEPO que ja saps com funciona de bé!!!!
Vaaa animeu-vos que demà és divendres i tornarem a tenir

He estat mirant grafis i...
TANA..veig que de moment estàs escalfan motors!!!
DAWN, ostres potser la Izas té raó i no has ovulat encara, ... a veure si això de treballar de nits t'ha ben tresbalssat el teu cicle!
STELLA, segueixo pensant com el FF, ho vaig dir ahir i ho torno a dir avui, vas ovular a CD12!!! He vist que sempre tens pujada de 0,2Cº, per tant no hi ha dubte!!! ah, i lo de dormir poc, depèn el FF demana un mínim de 3 horetes..De totes formes, sembla que aquest mes el COBI serà diferent!!!
LyD, com bé has dit, podries tenir ovulació gradual, i això no ho puc comparar de grafis anteriors, em sap greu no poder ajudar més
De totes formes, i per si les mosques, a feinejar!!!!Vittela, què com teniu el post nou, eh???? Saps que podries auto-cantar-te el teu positiu, uauuuuuu!!!! Quina emoció!!!
Satnam, què bé ho estàs fent amb aquest relax!!! A més sent tant regular amb les ovulacions no et cal tempe!!! Ben fet!!!
Delfina, perdona, però m'has fet riure molt, aixxx si és que encara us dec el resum del FF, veig que serà pel mes següent que aniré més rel·laxada!!! Per cert, ets sempre regular amb els teus cicles???
Nit, on ets??? W miss you!!!
Rep una súper abraçada!!!Laia, jolín descansa que amb aquests horaris déus anar ben cansada!!! Per cert, veig que n operdeu el temps amb en Laio
Pumu, em sap greu el - d'aquest matí!!!! Però saps que està al caure el +, oi!!!! Mira com diem sempre, si ha de venir que ho faci ja, que en un tris tras estaràs a la pròxima SW!!!!
A veure, va paciència i molt de carinyo i ja veureu com el culb CUW farà els seus efectes!!Twix, què com ho portes a la feina, eh???? Heu decidit quelcom amb en Twixman???
Tortu, què t'apreta molt la warry, espero que NO!!!!
Nur, que ja has vist la clara d'ou, jolín jo no me'n entero mai!!! Sóc incapaça de diferenciar rés, jo....
molt fort,
Per cert, espero que no t'hagis cansat gaire, que has d'aprofitar-la bé aquesta claraweb!!Araneta, m'agrada molt el vostre súper hotel!!! Ja m'agradaria a mi estar-hi!!!
Cris, súpertempes!!! Ai, m'agrda molt la teva grafi!!!
Raqueleta, com bé va predir la Laia, avui una bona pujada de tempe!!!! Molt bé!!! I la Clara, veig que és molt forta, sense marejar-se ni rés!!!
Mitis, compi meva, com vas, eh???? OSTRES QUE AIXÒ S'ACABA...I m'agrada molt la teva grafi també!!! Ja t'ho dic jo!!!
i ja t'ho he dit (o no, no ho sé), però per a mí l'ovulació està ben marcada com ho fet el FF!!!
i EL MAL DE CAP, JA T'HA MARXAT??? Ai, ai ai de què seran aquests dolors taaant forts!!! A veure si
han conquistat el teu
Pipeta, i el creuer, què tal eh??? Volem crònica a la tornada!!!
Munat, ja tens grafi, oi!??? Molt bé!!! Ja t'ajudarem amb el teu cicle si ets una mica irregular, no pateixis per rés!!!
I LES PANXUS, esteu asimptomàtiques, ole quina sort, us ha tocat el premi a les tres!!! Millor així, oi
Izas ja veuràs com anirà bé això del destete, i a més, moltes vegades diuen que noten el canvi de gust de la llet per la panxu,...tu ves fent PEPO que ja saps com funciona de bé!!!! Vaaa animeu-vos que demà és divendres i tornarem a tenir

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 53 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |