aniversari 4 anys

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
saludoalaluna
:: papallona
:: papallona
Entrades: 134
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 10:42 am

aniversari 4 anys

EntradaAutor: saludoalaluna » dl. jul. 15, 2013 11:02 am

Hola,

Voldria idees x celebrar l aniversari dl meu fill q fa 4 anys. Idees de receptes, decoracio, jocs, detalls...

Tenint en compte que el celebrare a casa a la tarda-vespre, que nomes seran nens (i no mes de 10) i que soc un desastre fent manualitats, no gaire bona cuinera... Vaja que no soc gens apaña! Pero em vull posar les piles pels meus peques

Qualsevol idea sera benvinguda
Gracies.
muc
:: gosset
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 3:04 pm
Ubicació: Alemanya

Re: aniversari 4 anys

EntradaAutor: muc » dl. jul. 15, 2013 12:56 pm

Pel que fa al menjar, pots treure alguna idea d'aquest fil (que tot i ser per a un primer aniversari hi ha idees que et poden servir) viewtopic.php?f=96&t=19411

Pel que fa el pastís, jo vaig fer aquest per l'aniversari (també de 4 anys) de la nena d'uns amics. (El pots trobar en molts blocs per internet, però ja que hi som, escombro cap a casa i et poso el meu bloc :love: ) http://cuinadefireta.wordpress.com/2013 ... gertrudis/
És entretingut però no difícil de fer, i el resultat és espectacular!

Que vagi bé la recollida d'idees per la festa! >.-<:
nuria_lm
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. abr. 29, 2013 11:01 am

EntradaAutor: nuria_lm » dt. jul. 16, 2013 10:04 pm

Potser una festa temàtica? Que trii el teu fill el tema. Nosaltres pels 4 anys del Pau vem fer una festa pirata perquè ell és una fan dels pirates i els cavallers. Vem muntar una gimcana amb el fil conductor d'un pirata que necessitava que la colleta de nens que hi havia a casa trobessin el seu tresor. Amb cada prova guanyaven una part de la disfressa de pirata (mocador, barret, garfi, pedaç, barba, espasa...) Al final medalla de pirata i el mapa del tresor per buscar-lo entre tots, tot fet a casa amb cartolines, gots de paper, paper de plata... El tresor era una petita bossa per cadascú feta de paper pinotxo negra amb calavera i dins unes quantes monedes de xocolata i una caixa d'aquarel.les de l'Abacus de 2 € perquè al pirata de la història li agradava pintar-ho tot de colorins. Va ser un èxit total, s' ho van passar d'allò més bé.
Imatge
IRIS*
:: lleona
:: lleona
Entrades: 923
Membre des de: dt. set. 22, 2009 6:29 pm

EntradaAutor: IRIS* » dj. ago. 01, 2013 11:19 am

Núria que xula la idea!!! Tens alguna foto de les manualitats?
MONTSERRAT
:: tigre
:: tigre
Entrades: 787
Membre des de: dv. des. 16, 2005 2:23 pm

EntradaAutor: MONTSERRAT » dt. set. 03, 2013 7:15 pm

Hola!
I un inflable? Facil i els encanta! si viviu en una casa es factible :-). Si vols mes info, t'informo encantada!
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dt. set. 03, 2013 7:39 pm

Aquest estiu vam estar a les festes de un poble de valencia i van fer una "globotà" em va encantar la idea per facil i barata. Es penjen globus de cordes, una bona pila i es dona un escuradents als nens perque els explotin. Et prometo que els va encantar i feia molt efecte.

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::