Algú més amb síndrome antifosfolípid diagnosticat?

Problemes durant l'embaràs.
petita83
:: conillet
Entrades: 390
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:38 pm

Algú més amb síndrome antifosfolípid diagnosticat?

EntradaAutor: petita83 » ds. set. 07, 2013 11:10 pm

Bones,
després d'una desconnexió necessària, en part per les vacances i en part perquè per aquestes dates hauria de ser mare del primer avortament que vam patir i ho he dut mal, el dia 2 vaig començar el "curs" amb una gerra d'aigua freda que si bé em serveix per prendre cartes a l'assumpte...esperava no hi fos i que realment els dos avortaments que arrosseguem fossin fruit de la mala sort méees desafortunada.

Les analítiques han evidenciat que tinc la síndrome antifosfolípid (o de Hughes, crec que s'escriu així...) amb el seu conseqüent 90% de probabilitats d'avortament si no em tracten (tal i com diuen en diferents fonts que he consultat i dit per la mateixa gine). Sé que el fet que hi hagi tractament...doncs és un pas endavant, però ara tinc la certesa que el camí no serà planer...i el que havia millorat anímicament ha tornat a anar de baixon.

Alguna més està en la mateixa situació? En aquests moments necessito saber que la cosa pot anar bé...de debò.

Gràcies
Imatge

S'han apagat 4 estrelles però brillaran sempre al nostre cor.

http://www.todoporunbebe.blogspot.com.es/
ISDISYUNAO
:: zebra
Entrades: 1276
Membre des de: ds. gen. 26, 2013 9:40 pm

Re: Algú més amb síndrome antifosfolípid diagnosticat?

EntradaAutor: ISDISYUNAO » dg. set. 08, 2013 10:42 am

Hola maca conec una noia que despres de 3 avortaments esta apunt d'arribar l'hora de tindre el seu bb ;)
ella s'esta punxant heparina durant tot el proces i la tenen super controlada cada 15 dies la visiten i de moment tot perfecte.

Aixi que molts anims i com pots veure tambe podras aconseguir-ho.

Anims i sobre tot no baixar la guardia que estar be animicament fa molt :-()-)
petita83
Entrades: 390
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:38 pm

EntradaAutor: petita83 » dg. set. 08, 2013 8:58 pm

ISDISYUNAO ha escrit:Hola maca conec una noia que despres de 3 avortaments esta apunt d'arribar l'hora de tindre el seu bb ;)
ella s'esta punxant heparina durant tot el proces i la tenen super controlada cada 15 dies la visiten i de moment tot perfecte.

Aixi que molts anims i com pots veure tambe podras aconseguir-ho.

Anims i sobre tot no baixar la guardia que estar be animicament fa molt :-()-)

Moltíssimes gràcies per les teves paraules i el cas que m'expliques! Espero que el nostre moment no es faci esperar gaire...la veritat és que no m'hagués pensat mai que una cosa tan "aparentment" fàcil com tenir un fill -pensava que la part difícil venia després de tenir-los- fos una odissea.

Mercès i espero que els ànims mica a mica els pugui anar reflotant

:-()-)
Imatge

S'han apagat 4 estrelles però brillaran sempre al nostre cor.

http://www.todoporunbebe.blogspot.com.es/
maycris
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 333
Membre des de: dt. març 12, 2013 9:33 am

EntradaAutor: maycris » dl. set. 09, 2013 8:31 am

HOla Petita!

Avui m'han fet anàlisis precisament per això i per descartar tiroïdes..suposo q a finals de setmana tindré els resultats, però el gine ja em va dir q en cas de q alguna cosa sortís possitiva, hi ha tractament.
Molts ànims i si necessites res, ja saps!

Petons!
caliope
Entrades: 1096
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 10:18 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: caliope » dl. set. 09, 2013 12:18 pm

Hola maca, t'anava a escriure un mail per explicar-te pero ha sigut entrar un moment al SP i veure el teu missatge. Com pots veure estic casi be de 10 setmanes (no volia dir res ni afegir-me al post de mares d'abril fins que passin les 12 setmanes) i desde que estava de 6 m'estic punxant heparina i prenent una aspirina diaria. Em va sortir lo mateix que tu pero nosaltres tenim, a mes, un altre petit problema alhora i es que al meu marit li va sortir el fish en espermatozoous alterat i anavem directament a FIV+DGP quan per sorpresa vaig saber que tornava a estar embarassada. Aixi que fins que no passi les 12 setmanes no respirare una mica mes tranquila.
M'he de vigilar mes amb el sindrome aquest i m'han posat al grup d'alt risc pero controlar-me mes: aixo significa, mes anàlisi i mes ecos. Tant la hematologa com la gine m'han tranquilitzat i m'han dit que amb aquest tractament els embarassos que arriben a terme arriben al 90% i que el tractament funciona perfectament. Aixi que estigues tranquila i puja aquests anims.
caliope l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 16, 2013 12:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatgeImatge Imatge
numa1982
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

EntradaAutor: numa1982 » dl. set. 09, 2013 3:13 pm

Caliope: felicitats! No crec que t'enrecordis de mi, vam coincidir a cercadores... T'havia perdut la pista! Segur que amb el tractament aquest cop tot anirà perfecte!

Petita83: ara que ja teniu un diagnòstic segur que el cigronet no trigarà a arribar...i serà per quedar-se! Molts ànims en la cerca, i que sigui curteta!!!!
Imatge

ImatgeImatge
Coloma32
:: gosset
:: gosset
Entrades: 428
Membre des de: dv. oct. 26, 2012 3:15 pm

EntradaAutor: Coloma32 » dl. set. 09, 2013 5:26 pm

Calipope, guapa! vam coincidir a veteranes tossudes. Me n'alegro molt de llegir que estàs altre vegada embarassada i el que és millor, que saps el perquè les altres vegades no va anar bé. Espero veure't ben aviat al post de mares d'abril. I he vist que t'has canviat l'avatar i que tenim el mateix, jeje :content:

Petita83 , com tu bé has dit, hi ha tractament i tens moltes i moltes possibilitats de que amb tractament l'embaràs arribi perfecte. Ja veuràs que amb la pròxima cerca el cigronet amb el tractament és quedarà amb tu. No et desanimis i endavant bonica. :-()-)
caliope

EntradaAutor: caliope » dl. set. 09, 2013 6:47 pm

Hola maques! Numa si que m'enrecordo de tu! Moltes gracies!
Coloma, hola maca i gracies a tu tambe!
Si que he sabut com us anava perque de vegades entrava al forum per veure com anava tot pero no participava per tal de no obsessionarme.
Ara sembla que la cosa va be, desde que tinc aquest tractament no he tingut ni una perdua... Estic esperantzada que tot vagi be i el tema del meu marit em te preocupada pero bueno, vaig fent i vaig deixant pasar els dies sense obsessionarme massa per l'embaras. Encara que hi ha dies que es fa difícil.
caliope

EntradaAutor: caliope » dl. set. 09, 2013 7:42 pm

Per cert Coloma, tens raó! m'he posat el mateix avatar que tu, jejejeje. :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
SOLEX76
Entrades: 1663
Membre des de: dg. nov. 18, 2012 10:49 pm

EntradaAutor: SOLEX76 » dt. set. 10, 2013 12:33 pm

Caliope!! no hem coincidit a cap post directament, però si que em recordo de tu (encara et relaciono amb l'avatar de l'abelleta, jeje) perque em va fer mooooolta ràbia i pena les pèrdues que vas patir, i ara, quan he llegit que estàs de nou embarassada i que t'ho controlen amb heparina (d'aquí han sortit mooolts petits així) m'ha alegrat molt, de debó. Felicitats, bonica, i si necesites res, ja saps :ok:

.
http://www.fertilityfriend.com/home/4341e5
11/03/13 +

Novembre'13, 38 stm, comença l'aventura

Petit meu estimat, mai t'oblidarem. 18/10/12 ILE 22stm
SOLEX76
Entrades: 1663
Membre des de: dg. nov. 18, 2012 10:49 pm

EntradaAutor: SOLEX76 » dt. set. 10, 2013 12:47 pm

Petita83, bonica, que no t'havia dit res encara perque jo també estic fent una mica de desconnexió forzosa (res greu, atxaques de recta final prenyadil :love: ), però no volia que passés més temps sense dir-te que quan vaig llegir la teva entrada, en un primer moment em va entristir i preocupar que t'haguèssin trobat un sdme., però si els efectes són fer coàguls, això es pot tractar amb heparina i aspirina. Jo pel poc temps que porto al SP n'he vist moltes històries d'embarassos amb èxit amb aquest tractament (per això sempre insistia quan algú comentava que tenia pèrdues de repetició que mirèssin la coagulació). Se que no és consol perque tu ara estàs fent el dol o processant una notícia dolenta (és com quan a mi em deien "sort que t'ho han trobat a temps que el nen venia malament", fa mal i dóna ràbia, molta, i no pots veure la part positiva o racional, crec que això no arriba fins que no tens un nou embaràs que va bé). Enràbia't tot el que necessitis, ara, això si, no dubtis ni per un moment que seràs mare i amb un petit/a de conya!. Molta força! endavant! Continúa fent camí, que vals molt i ets una lluitadora incansable. N'estic molt orgullosa de la teva actitut i la teva empenta davant tot el que ha passat. Un petó bonica!
http://www.fertilityfriend.com/home/4341e5
11/03/13 +

Novembre'13, 38 stm, comença l'aventura

Petit meu estimat, mai t'oblidarem. 18/10/12 ILE 22stm
terix
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dt. març 22, 2011 5:43 pm

EntradaAutor: terix » dt. set. 10, 2013 7:50 pm

Hola cuca

ja sé que és desconsertant però almenys t'han trobat algo no?. Que és el que et fa patir, el tractament? o l'eficàcia???

Al igual que tu després del segon abortament vem pensar que haviem de mirar tot el que es pogués. Ens han fets els analisis i no ens han trobat res, i la gine tota tranquila i feliç em diu, bueno doncs res ja em trucaras quan tinguis un nou positiu. LLum verda directa, després de la primera regla, depres dels dos abortaments...en fi no sé ben bé que pensar si tornar-hi o que. Sobre malalties immunologiuqes no hem parlat de res potser si que hauriem de mirar alguna altra cosa

Crec que han mirat lo típic, tiroides, diabetis i tot lo relacionat amb la coagulació, fosfoípids, mutacions rellevants, i només han trobat la mutació MTHFR, A1298C pero com que el valor de homocysteine estava bé doncs semblaria que no tindira perque haver afectat...

Doncs res ja ens dius com estàs, ànims cuca que a la propera segur que et va bé!
caliope

EntradaAutor: caliope » dt. set. 10, 2013 8:11 pm

Moltes gràcies Solex. :-()-) :-()-) :-()-) La veritat es que ja estic una mica mes tranquila i despres de la eco a on li vam sentir el cor encara mes pero be, no canto victoria i vaig fent amb tranquilitat per si de cas. Despres de les pèrdues l'alegria i la innocencia es perden i ho vius d'una altra manera, al menys en el meu cas.
pd. crec que em posarè de nou l'abella que m'identifico mes. jejeje.
Airin
:: poltre
:: poltre
Entrades: 687
Membre des de: dc. març 30, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: Airin » dj. set. 12, 2013 10:45 am

Petita83, et recordo de "les que hem patit un avortament...", només et vull fer arribar molts ànims i dir-te que, ara que teniu diagnòstic, has de confiar que tot anirà bé i que tindràs :-()) i arribarà a bon port. Pel que diuen per aquí, és un problema relativament freqüent i, ben controlat, no ha de ser obstacle per ser mare. T'ho desitjo de tot cor :-()-)
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::