Gran recomanació "La cuna vacía"

Problemes durant l'embaràs.
petita83
:: conillet
Entrades: 390
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:38 pm

Gran recomanació "La cuna vacía"

EntradaAutor: petita83 » dg. maig 26, 2013 6:58 pm

Bones,

no us descobreixo res recomanant amb els ulls tancats aquest llibre, del que porto tot just llegides 40 pàgines de 350 o més, però com l'he vist citat per casualitat en diferents entrades que si no hagués consultat no sabria ni que existeix, vull dedicar-li un breu post, per les que entrin i no tinguin moral per llegir entrada per entrada, tema per tema, doncs que tinguin una font de consol.

Moltes companyes en aquest apartat l'han citat, i m'uneixo a elles, VERITATS COM UN TEMPLE i de lectura recomanable també pels que ens envolten i o bé no saben afrontar la situació o es creuen amb dret a dir-nos com hem de passar aquest dol, perquè sí, ÉS UN DOL! Les parelles també agrairan aquesta lectura, potser on no sabem arribar a expressar-nos nosaltres els hi obre els ulls el llibre.

No us diré que no em posi trista en llegir cada cosa i sentir-me tan identificada, però està sent quelcom necessari, perquè les coses no sempre van bé i està tot explicat des del sentit comú, les experiències pròpies de persones que han passat pel que nosaltres i la societat sovint ens demana el que no podem donar i ens fa sentir més culpables.

Jo l'he baixat per a ebook però per a majors referències:
La Cuna vacia - el doloroso proceso de perder un embarazo (M. Àngels Claramunt)
Editor: La Esfera De Los Libros (2009)
Imatge

S'han apagat 4 estrelles però brillaran sempre al nostre cor.

http://www.todoporunbebe.blogspot.com.es/
nacristai
:: girafa
Entrades: 2116
Membre des de: dl. des. 21, 2009 6:31 pm

Re: Gran recomanació "La cuna vacía"

EntradaAutor: nacristai » dg. maig 26, 2013 8:27 pm

A mi es dels llibres que mes em va ajudar amb la pèrdua del Jan. Però, també és cert, que va ser molt dur llegir-lo...
Imatge
Imatge

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???

http://www.elfildenjan.blogspot.com

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

petita83

EntradaAutor: petita83 » ds. juny 01, 2013 5:06 pm

Hola Nacristai,
sí que és dur, la veritat, el que m'adono, a mesura que he anat avançant en la lectura, que l'hauríem de donar a llegir a més d'una i de dues persones dels nostres entorns perquè prenguessin un mínim de consciència del que estem passant.
Petons
Imatge

ganxet
:: poltre
:: poltre
Entrades: 665
Membre des de: dv. jul. 22, 2011 5:01 pm

EntradaAutor: ganxet » ds. juny 08, 2013 6:44 am

A mi aquest llibre em va ajudar molt.
Mare de l'Aida, 17-12-2011
Imatge
petita83

EntradaAutor: petita83 » ds. juny 08, 2013 8:19 pm

ganxet ha escrit:A mi aquest llibre em va ajudar molt.

Completament d'acord amb tu ganxet, per desgràcia hem hagut de recorre a ell però és cert que dóna consol, o si més no ens hi veiem reflexades fent-nos sentir menys "incompreses"
Imatge

ALMIRE04
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dl. juny 03, 2013 11:32 am

EntradaAutor: ALMIRE04 » dt. juny 18, 2013 12:26 am

hola noies!! a mi aquest llibre em va ajudar molt a afrontar el Dol, i a veure que no som els únics que ens ha passat. però hem de ser positius i tirar endavant!!
100% recomenable el llibre!!
ritaxicaXD
Entrades: 6
Membre des de: dv. ago. 02, 2013 9:16 am

EntradaAutor: ritaxicaXD » dl. ago. 05, 2013 10:15 am

Hola reines... jo vaig perdre el meu fill estant de 12 setmanes, i una amiga em va recomanar també el llibre "LAS VOCES OLVIDADAS, perdidas gestacionales tempranas", donat que el llibre de "LA CUNA VACIA" parla molt de pèrdues tan del principi com del final de l'embaràs, i en el meu cas, i el de moltes futures mames que pateixien la pèrdua molt al principi del embaràs, aquest altre llibre també és de gran consol.
Jo us he de reconèixer que no vaig ser capaç de llegir-los sencers cap dels dos... però en moments que em veia amb cor, agafava un o l'altre i em reconfortava molt veure que els sentiments que s'estaven produint en mi eren completament normals... que no és gens extrany sentir un dol, amb totes les lletres, per molt que la gent li vulgui treure importància.

Un abraçada molt afectuosa a totes!!!! :ok:
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5604
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

EntradaAutor: cositina » dg. set. 01, 2013 5:28 pm

noies vaig llegir aquest post ja al juny quan la ILE, però vaig pensar q no em sentiria capaç de llegir-lo. Ara hi he tornat a pensar i he vist q el tenen a la biblioteca del meu barri, i estic pensant agafar-lo i donar-li un cop d'ull.Però em fa por que ara q estem a punt de tornar a cercar, i que estic molt bé d'ànims, el llibre em pugui "remoure" massa. Alguna l'ha llegit temps després de la pèrdua?
Castanyeta
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Castanyeta » dg. set. 01, 2013 8:25 pm

Jo el vaig llegir uns mesos després de la tercera pèrdua perquè, com tu, immediatament no em veia amb forces, i també amb una recerca en perspectiva. Sí, remou moltes coses i et faràs un fart de plorar, però són llàgrimes que netegen... Jo crec que t'ajudarà fins i tot en aquest moment!
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
cositina

EntradaAutor: cositina » dl. set. 02, 2013 10:57 am

merci Castanyeta :-()-) crec q m'aproparé a la biblio i me'l miraré x sobre alla mateix abans de decidir si me'l porto cap a casa. Sé q al cositino no li farà cap gràcia trobar-se un llibre amb aquest titol per casa, ell és dels super optimistes i em dirà q aixo no em fa gens bé..
cositina

EntradaAutor: cositina » dt. set. 10, 2013 8:33 am

ahir vaig treure de la biblioteca el llibre de "la cuna vacia" i em vaig llegir quasi tot del tiron. Bé, no l'he trobat tan durillo (potser perque el llegeixo ara q ja han passat 3 mesos i q estic en una fase diferent), m,'ha agradat `però m'ha decebut una mica perquè el llibre es queixa q els avortaments son un tema tabu, pero penso q el propi llibre tñé molt de tabú ja que només parla en tot moment d'avortaments espontanis, siguin en el trimestre q siguin, obviant totalment les ILEs q penso q són força habituals com per esmentar-les... en fin q en aixo m'ha decebut.

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::