Lactància i viatges:el bebè perd el reflex de succió??
Lactància i viatges:el bebè perd el reflex de succió??
Estic una mica preocupada perquè al setembre he de marxar quatre dies (3 nits) per un viatge de feina. El meu nen tindrà 8 mesos i fem lactància materna. Jo deixaré llet a la nevera i li donaran en biberó, com fem quan estic a la feina. Però no sé on he llegit que perden el reflex de succió molt ràpid, en només tres o quatre dies. Algú sap si això és cert? Si està 4 dies sense mamar, quan torni no en sabrà? Em sabria molt i molt de greu haver de deixar la lactància...
Re: Lactància i viatges:el bebè perd el reflex de succió??
No es pot saber, és una loteria... N'hi ha que sí, n'hi ha que no. Si no recordo malament, com més gran, més fàcil que se n'oblidi. Pots provar una relactació si fos així. Perquè endur-te el nen no és possible?
- sandrajuli
- :: pantera

- Entrades: 873
- Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am
La meva cunyada va marxar 3 dies (2 nits) quan la nena tenia 7 o 8 mesos i quan va tornar la nena mamant a tope. No el va pas perdre...
El problema va ser buidar els pits, pq era viatge de feina i tenia reunions, congressos...
El problema va ser buidar els pits, pq era viatge de feina i tenia reunions, congressos...
Gràcies per les respostes, Julyet i sandrajuli! He fet una consulta a Alba Lactància i m'han confirmat que sí, que pot ser que el nen deixi de mamar si estic fora més d'un parell de dies. Però també pot ser que no passi res, que això depèn de cada nen.
M'agradaria emportar-me el meu fill al viatge però no pot ser...ho vaig fer en el primer viatge que vaig tenir just després d'incorporar-me a la feina, però només eren dos dies i el viatge era en cotxe. A més a més, em vaig endur els meus pares de cangur. Ara el viatge és en avió i a més de 2.000 km. En fi, que no pot ser. L'únic que intentaré fer és tornar una mica abans per passar dues nits fora en comptes de tres. I m'emportaré el tira-llets com a company de viatge.
I esperem que poguem continuar amb la lactància!
M'agradaria emportar-me el meu fill al viatge però no pot ser...ho vaig fer en el primer viatge que vaig tenir just després d'incorporar-me a la feina, però només eren dos dies i el viatge era en cotxe. A més a més, em vaig endur els meus pares de cangur. Ara el viatge és en avió i a més de 2.000 km. En fi, que no pot ser. L'únic que intentaré fer és tornar una mica abans per passar dues nits fora en comptes de tres. I m'emportaré el tira-llets com a company de viatge.
I esperem que poguem continuar amb la lactància!
Personalment crec que no s'ho deixarà perdre ;). Ànims i espero que passin molt de pressa!
Per si a algú li interessa com va acabar la història, us explico: vaig poder escurçar una mica el viatge i al final només vaig marxar dues nits. Quan vaig tornar, el nen se'm va tirar a la teta. I com si no hagués marxat. Es va enganxar com sempre i no he tingut cap problema. Estic molt contenta!!!
- sandrajuli
- :: pantera

- Entrades: 873
- Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am
Si és que aquests nens són més intel.ligents...!
Que bé!
Que bé!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |