adaptació

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
RAPUNZELL
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. feb. 15, 2013 2:36 pm

adaptació

EntradaAutor: RAPUNZELL » dl. set. 16, 2013 2:02 pm

Portem 3 dies d'adaptació a escola i tot i que no ha anat mai a l'escola bressol, li agrada l'experiència i s'ha quedat content.
El que em sorpren molt és que al pregunta a la mestra com li ha anat nomès em diu que es molt mogut, no fa cas, ha picat un nen, no para...i he d'acabar dient-li: ja però ell està bè i a gust? Ah sii ell està bè. He de dir que hem escollit una escola amb projecte educatiu vivencial i respectuos en ritmes...no sé em sobta molt que la mestra destaqui això quan encara estem en procès d'adaptació.
Que en penseu? Ademés m'ha fet un comentari com...bueno es que estabam 3 adults i ja l'hem conegut ....és um bitxo.
rundi
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

Re: adaptació

EntradaAutor: rundi » dl. set. 16, 2013 4:17 pm

Hola,
Una cosa és l'ideari de l'escola i una altra la manera de fer de cada mestra... Jo deixaria passar uns dies, a veure com segueix, però passats quinze dies em sembla prudent que en parlis amb ella. No sé, etiquetar els nens tan aviat no em sembla gaire correcte... A un nen de tres anys ja se li suposa una certa entremaliadura, però destacar això i ometre com se sent el nen, no està gens bé.
Ànims!!
RAPUNZELL

EntradaAutor: RAPUNZELL » dl. set. 16, 2013 9:03 pm

Gràcies Rundi x la teva resposta, faré ús del teu consell i esperaré una mica per valorar com va i si s'escau parlar-ne més endavant. Es que no ha estat algo puntual d'avui, tots tres dies m'ha dit el mateix i res més...jo que vaig tant contenta de veure que el meu crio està fent una adaptaciô tant bona i entra i surt tant content, que ostres és com una galleda d'aigua freda!
RAPUNZELL

EntradaAutor: RAPUNZELL » dt. set. 17, 2013 10:12 pm

Doncs malauradament la conversa amb la mestra l'he tingut avui perque hi ha tornat altre cop. El meu fill l'he trobat amb una esgarrapada a la cara i m'ha explicat que s'ha enfadat amb un nen, jo he pensat"en fi, això és normal,avui ha rebut ell un altre dia un altre, picabaralles normals". Doncs nomes veurem m'ha dit que clar com ell s'enfada tant x les joguines al final ha rebut, dic bueno es normal no? I em diu que bueno que tambè m'ha de comentar que lo "ha aixecat la mà a una monitora!!!". No sé...aixecar la mà en un nen de dos anys i mig com el meu em sembla fer-ne un gra massa...i despres el mateix que si no fa cas que no li agrada que el renyin!!! Ostres! A mí tampoc m'agrada i tinc uns quants anys mes!
Doncs li he recriminat que el quart dia d'escola esperi que el nen cumpleixi normes a la primera, que en cap moment m' ha dit res positiu com ara: tranquila que ell esta molt be! Val a dir que el men no s'ha separat de mi i el seu pare desde que va nèixer i jo que hauria d'estar tant feliç per la bona adaptació que està fent, pel contrari surto amb mala sensació. Tambè m'ha dit que plora quan el renyan...tant extrany ho troba???
En fí la seva resposta encara m'ha deixat més moixa:" jo t'explico aquestes coses perque tú hem preguntes com ha anat, si ho prefereixes no t'ho explicaré i ja està". Li he dit que tot i que el meu nano no plora com molts d'altres nens tambè m'amoïno com la resta de mares i que l'unic que sento son comentaris negatius sobre el comportament del nen i estem a l'adaptaciô! I finalment s'ha disculpat amb un ho sento no he estat conscient...
Espero que a partir d'aqui es preocupo més de coneixe'l i menys de posar-li etiquetes.
No sé...algu s'ha trobat amb alguna situació semblant? Creieu que m'he precipitat?
Airin
:: poltre
:: poltre
Entrades: 687
Membre des de: dc. març 30, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: Airin » dj. set. 19, 2013 10:58 am

Hola Rapunzell,

No acabo d'entendre la mestra. Crec que us hauria de demanar si a casa també té aquesta resposta "agressiva", com gestioneu les seves frustracions i què podeu fer perquè no sigui així. No sé, això si realment pensa que el nen reacciona de manera massa forta, que no ho sé pas. I, sobretot, us hauria de dir també alguna cosa bona. Això d'aixecar la mà... jo deixaria passar uns dies i, si no canvia d'actitud, hi tornaria a parlar. A veure si ho arregleu :ok:
Imatge

Imatge

Imatge
RAPUNZELL

EntradaAutor: RAPUNZELL » dj. set. 19, 2013 8:44 pm

Gràcies! Estic més tranquila perque sembla que la mestra ha entès el que li transmès i ha afluixat una mica. En nen no és agressiu a casa ni ens pica, alhora de respondre davant un conflicte ( x exemple si toca fer algo i no ho vol) no respon bè als tons autoritaris o als perque sí, però si raones i negocies o l'engrescas no té problema. És mooolt actiu amb moltíssima energia i no sempre sap canalitzar-la, però es que té dos anys i mig, és el més petit de classe, tot i això raona moltíssim i té una fluesa verbal molt avançada. Crec que la mestra amb l'adaptacio de tants nens alhora no pot gestionar encara la resposta de cada nen i espero que amb el temps tot anirà més bè!
rundi
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

EntradaAutor: rundi » dt. set. 24, 2013 9:21 pm

Com va la cosa? Millor? Espero que si!!
RAPUNZELL

EntradaAutor: RAPUNZELL » dt. set. 24, 2013 10:53 pm

Hola Rundi! Estic tant contenta d'haver parlat amb la mestra!
Realment crec que anava super estressada amb l'adaptació dels 25 nens, perque al parlar amb ella vaig sentir que "desacelerava" una mica i que s'havia aturat a observar i escoltar el meu fill...i que l'entenia!!!
Crec que fins i tot despres de la xerrada hi ha molt bon feeling i no puc estar més tranquila...
Crec que es tant important confiar en la persona a qui deixes el teu fill, el més important de la teva vida"

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::