Fongs

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
PLANETA
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. març 25, 2013 4:35 pm

Fongs

EntradaAutor: PLANETA » dt. set. 17, 2013 11:12 am

Bon día,

Volia preguntar -vos si patint fongs vaginals us heu quedat embarassades . Ja fa temps que no en tinc i ara que volia buscar segon embaràs han tornat. Potser trigo temps en desfer-me d'ells i voldría saber( tot i que li comentaré al ginecolog a la próxima visita)si per vosaltres han estat un impediment.

Gràcies
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 17, 2013 11:43 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en Majúscules :::::::::
EMAMI
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

Re: Fongs

EntradaAutor: EMAMI » dt. set. 17, 2013 12:46 pm

Bones!
Jo com a "experta" en tenir fongs l'únic que et puc dir és que has de mantenir relacions sexuals amb preservatiu.
S'encomanen molt ràpid i una vegada em van dir que si les dones ho passem malament amb els fongs els homes ho passen pitjor!
sergem
Entrades: 577
Membre des de: dc. juny 19, 2013 3:53 pm

EntradaAutor: sergem » dc. set. 18, 2013 6:51 pm

Sí, jo l'any passat vaig tenir fongs i per sort no li vaig pasar al meu marit...

Els fongs has de fer un tractament molt senzill que és ficar-te un ovul que venen a les farmacies i deixarlo a dins que ell solet elimina els fongs. Almenys això és el que em va fer fer el gine... De vegades quan em pica una miqueta, lo que faig és netejar-me amb sobres de rosalgin, pero anira bé sempre i quan no siguin fongs...

Jo crec que millor treure't els fongs i després a per la panxuuu!! Una amiga meva em va dir que ella se'ls va pasar al marit i ell patia de valent!!!
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

EntradaAutor: bertian » dj. set. 19, 2013 10:58 am

Jo no sé ben bé si la causa serà això però des que no faig servir compreses ni tampons no he tingut més fongs!!!! (hasta rima tu!! jiji)
Em vaig comprar una copa menstrual i la recomano a tothom perquè és súper pràctica i apart t'estalvies força diners!!!
El què també influeix molt amb això són els nervis, almenys en el meu cas, perquè et fan baixar les defenses i ja els tornes a tenir aquí!!!
tulina
Entrades: 81
Membre des de: dt. set. 03, 2013 1:45 pm

EntradaAutor: tulina » dc. set. 25, 2013 2:22 pm

hola! Només dir-vos que jo he tingut fongs moltes vegades, i a vegades me'n trobaven amb la citologia i jo no tenia ni símptomes.... aquest cicle, com sempre, durant la W he tingut molèsties, com semblants als fongs, i a la farmàcia em van recomanar que fes un tractament de probiotics via vaginal ( es diu Ginegea Candida ) i la veritat és que em trobo super bé i crec que em deixarà en perfectes condicions per la SW! en realitat la gine algun cop ja m'havia dit que m'apliqués iogur natural....en el fons crec que és una cosa semblant!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::