Escola per a P3 gelida, Martorell... Baix Llobregat
Escola per a P3 gelida, Martorell... Baix Llobregat
Hola, l'any que ve el neu petit anirà a l'escola i suposo que al Febrer o Març de 2014, començaràn les portes obertes als coles. El problema és que no sabem per on començar!!!
M'agradaria que anés al cole prop de casa però l'oferta és massa limitada, i no m'acava de fer gaire el pes.
Teniu alguna recomanació d'escola privada, publica o concertada als voltants de Gelida?
Si teniu experiències agrairé els vostres comentaris.
M'agradaria que anés al cole prop de casa però l'oferta és massa limitada, i no m'acava de fer gaire el pes.
Teniu alguna recomanació d'escola privada, publica o concertada als voltants de Gelida?
Si teniu experiències agrairé els vostres comentaris.
Re: Escola per a P3 gelida, Martorell... Baix Llobregat
a Gelida si no han canviat les coses, hi havia 2 escoles publiques: el montcau i les fonts. Pel que tenia entès a les fonts l'equip docent era jove i amb ganes d'innovar i al montcau era l'equip de tota la vida. I no et puc ajudar mes pq vaig marxar de Gelida i no vaig investigar mes!
crec q el millor es q preguntis alguna mare que hi porti els nens i que vagis a les portes obertes.
crec q el millor es q preguntis alguna mare que hi porti els nens i que vagis a les portes obertes.
Efectivament, per aixo demanava info d`altres opcions. Gracvies
No t'he ajudat gaire! Ara he recordat q una veïna portava als nens a una concertada de Sant Sadurní, crec que era religiós. Que tingueu sort!
jo a Gelida no se quins coles hi ha, pero soc de Sant Sadurni i sempre he vist que hi havia nens de Gelida als coles de per aquí, informa't quan son les portes obertes i mira-te'ls també
L'inconvenient de St Sadurni es que jo treballo al Baix i hauria de fer massa volta tots els matins... Per aixo buscava desde Gelida direcció Barcelona. Moltes gràcies de tota manera, perque si tenen autocar... No es mala opció!!!
si que hi ha autocars! recordo que els de la meva clase venien tots en autocar... pq sino es un pal pels pares i a vegades incompatible
L'escola de Les Fonts està molt bé, tenen un projecte educatiu respectuós, treballen x racons, etc. Crec q tenen grups nombrosos (x tant, el montcau també).
Una escola que m'agrada MOLT és la de Castellví: petitissima, projecte educatiu xulissim, pocs nens a l'aula, rural.... Si no us fa res q el vostre petit no vagi a l'escola al poble on viu, recomenable 100%, tan de bo els meus fills hi poguéssin anar!!!!!
Una escola que m'agrada MOLT és la de Castellví: petitissima, projecte educatiu xulissim, pocs nens a l'aula, rural.... Si no us fa res q el vostre petit no vagi a l'escola al poble on viu, recomenable 100%, tan de bo els meus fills hi poguéssin anar!!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |