Com puc ajudar al meu fill en l'adaptació llar d'infants??

Més qüestions.
novella
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Com puc ajudar al meu fill en l'adaptació llar d'infants??

EntradaAutor: novella » dl. set. 23, 2013 11:51 am

Ai marones! Ho estem passant fatal! El xic ha començat la llar d'infants i plora moltíssim!! De moment hi va de 9 a 12 però a l'octubre hi haurà d'anar de 9 a 3.
No s'hi adapta, plora tant que s'ha quedat afònic. Quan marxo plora molt i segons em diuen passa bona part dek temps plorant. Jo, imagineu-vos, també estic patint molt. Com puc ajudar-lo a q s'adapti? Q puc fer?
Imatge
Imatge
mdemare
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

Re: Com puc ajudar al meu fill en l'adaptació llar d'infants??

EntradaAutor: mdemare » dl. set. 23, 2013 12:52 pm

Doncs no ho sé. Jo estic igual que tu. Va tres hores al matí. Avui se les ha passat plorant i està ronc.
Ja sé que deixar-lo plorar no és la solució, però és l'única opció que tinc. A finals de la setmana pasada la cosa va millorar però avui en ser dilluns ha tornat enrera. Tinc fe que aquesta setmana anirà a millor i de mica en mica ho anirà superant. Força!
PETRI
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 73
Membre des de: dt. maig 17, 2011 6:31 pm

EntradaAutor: PETRI » dl. set. 23, 2013 1:29 pm

Hola noies...

Quin mal tràngol oi??!!!
Us puc fer una pregunta? Les llars d'infants a les que porteu els vostres fills son publiques o concertades? Jo dic perque jo mhe trobat amb el mateix cas que vosaltres pero al ser una escola bressol municipal ho he pogut arreglar d'una manera que a les concertades no se si es permet... Us explico.. Hem fet període d'adaptacio.. Els primers dies hi hem anat una estona .. Una hora, hora i mitja.. I jo em quedava asseguda amb un raconet de la classe mentre el petit jugava... Després hem anat allargant lestona.. Dues hores... I després hem començat a sortir de laula... Sempre avisant al petit.. Primer li deia q anava al lavabo... N'estava 5 min fora .. I després tornava a entrar... I aixi allargant de mica en mica lestona q estava fora i escirçant lestona que jo estava dins...
He aconseguit que quan marxo em digui adéu i es quedi tant tranquil... Em estat uns quants dies pero senbla que ho hem aconseguit!
Se que no es pot fer a totes les escoles o que no tothom te el temps x fer-ho.. Pero a mi es el que mha funcionat!
Una abraçada!
Petri
mdemare
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

EntradaAutor: mdemare » dl. set. 23, 2013 4:31 pm

Que bé que hagis pogut fer això. Jo porto al meu a la municipal però no em permeten fer això. El que he fet es portar el nen dos hores les primeres setmanes. Aquesta el porto tres. Si només plorés quan entra no em faria tant però es que plora tota l'estona... A mesura que va passant la setmana va millorant però dilluns sembla que anem enrrere. En fi... Anirem millorant!
India
Entrades: 541
Membre des de: dc. gen. 18, 2012 4:55 pm
Contacta:

EntradaAutor: India » dt. set. 24, 2013 11:50 am

Jo estic igual... I em sap taaaan greu per ell, pobret!
El meu va a una escola pública i jo sí que puc estar-hi amb ell el temos que calgui. Fins i tot to el matí si vull. I de fet he fet el que explicava la PETRI i amb el meu petit no ha funcionat. Ell el que vol és estar amb mi i no que el deixi allà ni 5 minuts ni 1 hora. De fet cada matí és pitjor que l'anterior i avui ja només volia estar enganxat al meu coll mentre jo jugava amb la resta de nens. Però com que he passat moltes hores a l'aula he vist l'evolució d'altres nens que plraven molt els primers dies i ara ja només ploren al principi. Així és que ànims! A uns nens els costa més (al meu!) i a d'altres menys, però segur que tots ho aconsegueixen!
Jo li deixo una tovalloleta petita que fa olor a mi per quan està més neguitós i m'han dit que això l'ajuda a calmar-se...
novella
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: novella » dt. set. 24, 2013 12:44 pm

Ostres India, el meu és com el teu! Nosaltres també estem amb l’adaptació. Vaig començar com tu, quedant-me amb ell, després el vaig deixar un dia mitja horeta, després una horeta...i ara només el deixo de 9 a 12. Però se m’acaben els dies i a l’octubre he d’anar a treballar i haurà de fer horari de 9 a 15h!!

He provat de deixar-li el seu nino preferit, però l’educadora diu que quan està plorant no vol saber res del nino. Ni nino, ni pipa, ni res! Només vol la mama. Diu que cada cop que obren la porta és un tràngol, i que si s’havia calmat torna a plorar. Aisss!!
Tots els nens s’adapten oi? Ja començo a pensar que el meu no!!
Imatge
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::