Experiència A.C. seguint els consells del Carlos Gonzalez

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Mara17
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Experiència A.C. seguint els consells del Carlos Gonzalez

EntradaAutor: Mara17 » dt. set. 17, 2013 12:25 pm

Jo m'ho passo molt bé donant-los menjar (semblen ocellets! Hehehe!), però quan sento que la gent talla un tros de síndria, per dir alguna cosa, gros perquè l'agafin i tal, jo no m'hi veig amb cor, perquè tinc una filla que sembla un cocodril :content: quan obre la boca, per tant, anem fent així mètode ocell i veig que hi ha un abisme amb quan vam començar, els encanten! Ara algun cop els deixo una torrada o algo i veig que si trenquen un tros una mica més gran, ja estoven bé amb les genives.

Sobretot ella intenta agafar trossos que jo deixo a la trona o al seu abast, però no l'encerta gens! Hahaha, però mentrestant jo la vaig peixant i ella practica la pinça! El nen va a un ritme més cubà, però déu n'hi do, també.

Jo si alguna cosa els posa nerviosos o no els agrada, canvio. No m'entesto a fer que mengin una poma si no la volen perquè preveig que seria un drama. No cal que m'ho demostrin. :-D :-D :-D Sempre em quedaran les torradetes d'espelta, el plàtan, les prunes, o el iogurt de cabra! Això s'ho mengen segur. I sí, tant de bo, entenguessin que els líquids no s'agafen amb les mans! Quin merder!!! :content: :content: :content:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
dalmuti
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 10:28 am

EntradaAutor: dalmuti » dv. set. 20, 2013 9:00 pm

Bones!

Mes que no aguantar-se assegut és que se'n va cap endavant diguem, una mica, o cap als costats si no l'aguantes. Llavors de moment hem fet alguna 'provatura' sentant-me'l a la falda, si. Un dia el
Vaig posar a una trona de viatge d'aquells que s'enganxen a la taula aixi la taula li feia de tope per davant i no semblava incòmode..

Això si, crec q m'ha sortit una mica mandros! Perquè ell prOva una mica i juga, llavors intenta portar-se el menjar a la boca.. La meitat va a fora.. Entenc q ja es aixi com ha d'anar, jejej.. Però llavors es cansa i es posa a plorar! I quan li acosto algun tros q s'ha apartat, m'agafa la ma a mi per a que li posi a la boca! Aixx.. No se.. Seguirem provant a vere que, tampoc ho fem cada dia perque penso que és petitet encara però el dia que tinc temps anem fent experiments..

De moment ell solet ha remenat una pera madureta que xuclava i uns trossets d bròquil que va agafar per la tija i es va portar cap a la boca... Ah i un dia vaig fer palets d pastanaga però em vaig passar de rato al vapor per si quedaven massa durs i llavors se li trencaven al agafar-los pobre jeje
Demà compraré plàtans que segur que li agraden, fa temps ja va xupar una mica, però ara li donaré mes trosset a vere que fa.

Merci noies! Va super be poder compartir això!!

;)))
izascun79
:: zebra
Entrades: 1321
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 11:13 am

EntradaAutor: izascun79 » dl. set. 23, 2013 8:39 am

dalmuti ha escrit:Mes que no aguantar-se assegut és que se'n va cap endavant diguem, una mica, o cap als costats si no l'aguantes. Llavors de moment hem fet alguna 'provatura' sentant-me'l a la falda, si. Un dia el vaig posar a una trona de viatge d'aquells que s'enganxen a la taula aixi la taula li feia de tope per davant i no semblava incòmode..

Jo no el forçaria. Pel que expliques no deu tenir l'esquena prou forta per a aguantar-se assegut. Espera una mica a asseure'l a la trona, és el meu consell.
Pel que expliques, el que fa el peque és normal, és com comencen tots!!! molts ànims!
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Si et ve de gust, visita el meu bloc... http://cosetesnostres.wordpress.com
montsekit
:: pantera
Entrades: 876
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 2:45 pm

EntradaAutor: montsekit » dt. set. 24, 2013 2:11 pm

Jo també esperaria.
PANXUPACTE GERMANIC tortiga :-()), montsekit :-())

Imatge

Imatge
aseret
Entrades: 216
Membre des de: dc. juny 06, 2012 2:56 pm

EntradaAutor: aseret » dc. set. 25, 2013 11:24 pm

Hola noies!
La peque ja te 7,5 i va fent avenços, tot i aixi ingerir ben poc, ja ens va di el pediatra q anavem be, q se la veia forta i sana i que el pincipal aliment es la llet, pero com q no li he pogut donar el pit em preocupa qla llet sigui artificial i q li do i tot el q ncessita...
Jo estic convençuda de donar-li trossets i ja ha provat de tot(carn,peix, verdures, truita,...) pero la sogra va pressionant a vere si canviem d opinio... per sortli diu les coses a la meva parella pero clar jo me n entero iem sap greu q no ens respecti el q hem decidit.
Aaaaiiii les sogres... es pensa q la matem de gana....
Imatge
Imatge
montsekit
Entrades: 876
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 2:45 pm

EntradaAutor: montsekit » dj. set. 26, 2013 7:22 pm

Aseret el Jan va pendre LM en biberó fins als 6,5m (amb algunes tomes esporàdiques de LA quan no arribàvem) i a partir de llavors 1-2 tomes de LM al dia i la resta LA fins que es van acabar les reserves. Ara té 11m i hem fet BLW sense problemes.
Anim que aneu molt bé!
PANXUPACTE GERMANIC tortiga :-()), montsekit :-())

Imatge

Imatge
Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dl. oct. 07, 2013 6:15 pm

Bé, aquí ja ens hem llançat als trossos i que els agafin ells (i que els parteixin també ells). Sembla que ma filla, tot i que continua badant unes boques de pam, controla més l'ànsia. Agafa molt bé, mastega. El nen és més o mandrós o poc destre i no agafa tant, per tant li dono força jo, però mengen tots dos molt bé i jo crec que força quantitat. Per berenar es parteixen una peça i un iogurt o una mica de pa o llet. I per sopar de moment seguim amb llet i prou. Estic força contenta de com mengen. Fan goig de veure! :love:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
dalmuti

EntradaAutor: dalmuti » dl. oct. 07, 2013 10:27 pm

Molt be Mara!! Quants mesos tenen els teus petits?

Nosaltres en dues setmanes hem vist un canvi en el nen! S'asseu tot tieso ja! Aixi que l'hem posat a la trona de l'ikea q he heretat, amb l'acolxadet aquell q porta hi queda ben entaforadet, fa un goig! I hem estat de pràctiques, crec q no empassa res, però de moment practica d'agafaf les coses, portar-se-les a la boca i comença a mastegar i remenar per la boca, però llavors escup els trossos (de síndria, plàtan, pastanaga.. Per exemple..) que li voltaven per la boca..
Suposo q poc a poc anirà aprenent a mastegar i després ho empassarà, ara mes q res juga.. (aquesta setmana fa els 6 mesos, no tinc pressa perque fem pit a tope).
Tampoc ho fem a totes les menjades, sol quan coincideix la meva menjada amb que ell no dorm ni tingui gana, i al mati abans q el papa marxi, si ell ja s'ha despertat també el posem a taula amb nosaltres...

Per al cereal qe se'ls pot donar? Es q li dono tortes d arròs sense sal però no fa gaire cas, i l'arros no el pot agafar ell solet...
aseret

EntradaAutor: aseret » dt. oct. 08, 2013 7:29 am

Que be mara!! Fan ben progressos aquets pekes :) l emma també engull més tot i que no massa, però ho tasta tot!
Dalmuti, als 6 mesos l emma tamppc.empassava res, feia el mateix ho remenava a la boca i ho llençava, encara havia d alprendre a empassar. Del tema cereal li pots donar pa i a l herboristeria vam trobar unes torrades de trigo sarraceno q li agraden molt. Tambe li donem pasta, llenties, arros, quinoa i mijo, tot aixo en cullera pq nose com ferho per a q ho agafi ella. De fet tambe li donem pures si és el q mengem nosaltres.
El meu dubte es què els hi doneu x esmorzar?? Fins ara li oferia fruita pero no li fa ni cas i sempre acabo donant-li una torrada...
Imatge
Imatge
izascun79

EntradaAutor: izascun79 » dt. oct. 08, 2013 4:29 pm

Mara17 ha escrit:Bé, aquí ja ens hem llançat als trossos i que els agafin ells (i que els parteixin també ells). Sembla que ma filla, tot i que continua badant unes boques de pam, controla més l'ànsia. Agafa molt bé, mastega. El nen és més o mandrós o poc destre i no agafa tant, per tant li dono força jo, però mengen tots dos molt bé i jo crec que força quantitat. Per berenar es parteixen una peça i un iogurt o una mica de pa o llet. I per sopar de moment seguim amb llet i prou. Estic força contenta de com mengen. Fan goig de veure! :love:

Ole Maraaa!!!!! :miko: :miko: :miko: :miko: :b-))) :b-)))

aseret, el tema dels esmorzars és el més difícil per mi, també. El Pau esmorza pa amb tomàquet i pernil dolç o formatge, i trocets de fruita, iogurts, llet... vaig variant, però li costa molt de menjar, de bon matí. És com si no tingués prou gana, i això que ja no pren pit de nits, pq ja dorm tota la nit sencera, però sí que en demana només obrir un ull, i suposo que això fa que ja no tingui gana per esmorzar. Això sí, els caps de setmana (entre setmana està a l'escola) quan sortim a comprar, sobre les 11, té una gana que mata! I al final acaba picant alguna cosa abans de dinar, q no voldria, però els caps de setmana ja se sap, fas de més i de menys... la veritat és que tinc ganes de que esmorzi com déu mana, tb, pq la resta del dia menja de conya, i l'esmorzar és el que més costa...
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

aseret

EntradaAutor: aseret » dc. oct. 09, 2013 11:52 pm

Gracies izas un! Pero abans de l any poden menjar pernil dolç??
Els lactics no em fa gracia donar-li, pptser mes endavant quan ja no prengui tanta llet. I com li dones el iogurt?? En cullera, no?

Estic fins als güebs d la sogra, que si la veu molt.petita, que en un mes no ha crescut, que d on hem tret aquestes idees? Que ningu ho fa aixo...

Santa pacienciaaaa... espero q ens vagi be el BLW pq sino encara li dnarem la rao... ah! I no se quan va escoltar un cas d un nen q es va morir ofegat al memjador... algu ho ha escoltat? He arribat a pensar q s ho ha inventat...
Imatge
Imatge
izascun79

EntradaAutor: izascun79 » dj. oct. 10, 2013 10:39 am

Jo li vaig començar a donar pernil dolç als 10 mesos. Al final com amb tot, es pot fer de més i de menys. I sobre el iogurt, jo tb era força reàcia a donar-li làctics, pq prenia molt de pit. El pedi em va dir que comencés a donar-n'hi cap als 8 mesos, crec, i ho vaig ajornar un mes i mig. Als 9 i mig ja li donava, però no li agradaven massa, pq li donava sense sucre i sense res, i clar, no m'estranya!!!! A partir de l'any vaig començar a afegir-hi una mica de sucre i ara li encanten!!!!!

No facis cas de la sogra, en uns mesos es tragarà les seves paraules. I ni idea d'això del nen al menjador, però clar, com tot... pot haver passat. Però si haguéssis de fer o deixar de fer perquè un cop, un nen, no-sé-on, va tenir algo... no sortiríem de casa.
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dl. oct. 14, 2013 11:21 pm

Doncs els meus, els iogurts se'ls mengen de cabra i sense sucre. Els devoren! De fet, de vegades hi poso fruita i queden més dolços i no mola tant!

Els coberts quan els van començar a fer servir? Els meus, ni coberts ni plats.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
izascun79

EntradaAutor: izascun79 » dt. oct. 15, 2013 10:39 am

Mara17 ha escrit:Doncs els meus, els iogurts se'ls mengen de cabra i sense sucre. Els devoren! De fet, de vegades hi poso fruita i queden més dolços i no mola tant!

Els coberts quan els van començar a fer servir? Els meus, ni coberts ni plats.

Jo la cullera li he posat a la taula des del primer dia, per a que s'hi vagi acostumant a veure-la per allà. A partir dels 10 mesos, tb forquilla, especial, amb puntes romes... amb uns 13 o 14 mesos ja els utilitzava habitualment i ara menja més amb els coberts que amb les mans... suposo que cada nen tindrà el seu ritme, però com abans els hi introdueixis abans agafaran la destressa...
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

EntradaAutor: pesol » dt. oct. 15, 2013 11:35 am

Jo vaig introduir primer plat (10 mesos aprox), forquilla (12 mesos aprox), cullera (pq mengi sopa ""solet"")(18 mesos aprox)

Amb el segon, te 10,5 mesos i faig proves amb el plat, pero de moment l'atrau mes jugar amb el plat que menjar-ne el contingut, aixi q esperarem una mica mes...
Rossinyola
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

EntradaAutor: Rossinyola » dt. oct. 15, 2013 2:14 pm

Jo des dels 6 mesos li he posat sempre tot, plat coberts i got. El plat ha sortit volant en moltes ocasions, i sovint ha acabat més menjar fora que dins. :-o00m Amb els coberts, al principi i segons el tipus de menjar li empastifava la forquilla o cullera, més endavant li punxava coses amb la forquilla, però mai li donava sinó que li deixava al seu abast junt amb la resta del plat. Així, a vegades agafava la forquilla i practicava la punteria cap a la boca i a vegades preferia les mans. Mica en mica va anar preferint els coberts, primer no se'n sortia i m'ho donava pq jo li punxés i ara se'n surt prou bé, fins i tot amb la cullera. Amb el got anem practicant, però encara no el domina.
Imatge

Imatge

Imatge
Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dt. oct. 15, 2013 9:13 pm

Ostres, és que jo en tinc dos. Controlar dos plats, dos gots, dues culleres, etc. Too much!!!! Potser ho provo, però preveig un desastre de magnituds que em faran falta tres fregones i un xubasquero. :content: :content: :content:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
izascun79

EntradaAutor: izascun79 » dc. oct. 16, 2013 11:00 am

Mara17 ha escrit:Ostres, és que jo en tinc dos. Controlar dos plats, dos gots, dues culleres, etc. Too much!!!! Potser ho provo, però preveig un desastre de magnituds que em faran falta tres fregones i un xubasquero. :content: :content: :content:

:content: :content: :content: :content: :content: sí, tot serà més difícil!
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Rossinyola
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

EntradaAutor: Rossinyola » dc. oct. 16, 2013 1:38 pm

Ostres amb dos segur que és una feinada de por!! Potser pots començar amb uns plats que tenen ventoses pq no es moguin. Jo no ho he provat però potser així es van acostumant a veure el plat i tu pots estalviar-te una mica de feina... Dic una mica perquè els coberts també surten volant! :-o00m
Imatge

Imatge

Imatge
dalmuti

EntradaAutor: dalmuti » dc. oct. 16, 2013 1:53 pm

Hola!
Jo d'atrezzo utilizo: un hule sota la trona, pitet amb mànigues i pitet q reculli el q cau per anar reciclant el q se li escapa ;) De coberts una cullera amb la q pica i si ell agafa l arròs amb el puny, de vegades l' intento ajudar amb la cullera l'agafa a mig camí i se la posa ell a la
Boca, pero tan a dins l'animalot q es fa arcades!
Sense plat perque li poso directament a la safata d la trona sinó ho tira a terra.. Ah! I de vas.. El descobriment d'una companya del foro que es un vas perque aprenguin a veure del got, li encanta!
Us deixo l enllaç:

http://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B000RBE6Q6

De menjar anem fent i provant i jugant, sense pressa..
Però em costa trobar el moment, perque intento q hagi fet pit primer i estigui descansat (sinó de seguida es posa a plorar a la trona i pensava q era pel menjar fins q em vaig adonar q l'estava posant una estona abans d q fes migdiada, q es quan jo dino clar, les 14h i ell se sol adormir a les 14:30-15h).
Bueno total q amb aquestes condicions sol podem esmorzar i berenar q es quan es desperta i ha mamat, i sinó hauré de dinar jo a les 12:30-13h... Vosaltres com ho feu??

Es q ho pregunto a amigues i clar, totes diuen q millor si ell dorm a l'hora q jo dino per dinar tranquila i q li doni a ell abans però jo el q vull es dinar amb ell, jejej
Sopar no es problema, fem sol pit q aixi després ja s'adorm..

Bueno guapes merci!!

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::