Recanvis test ovulacio digital clerblue
Recanvis test ovulacio digital clerblue
Hola noies,
Voldria preguntar-vos on compreu els recanvis de test d'ovulació digital de clearblue i quan us costen mès o menys.
Els venen oi?
Gràcies
Voldria preguntar-vos on compreu els recanvis de test d'ovulació digital de clearblue i quan us costen mès o menys.
Els venen oi?
Gràcies
Re: Recanvis test ovulacio digital clerblue
Bé, no se si en venen de recanvis, si no, em podríeu dir siusplau on compreu el test digital que va amb 7 recanvis?. Esque a mi a la farmàcia em va costar 40 i pico euros!!
bon dia!
Jo diria que recanvis no en venen, has de tornar a comprar el clearblue d'ovulació que en venen 7 de recanvis pero sempre et ve amb l'aparell de nou.
Jo et recomano mirar diferents farmàcies perque d'una a l'altre és increible com varia el preu! a mi em sembla que em van dir 30 o 30 i pico... però el vaig comprar a andorra per 26€ aprofitant una escapadeta que vem fer...
Espero haver-te ajudat!
Jo soc de rodalies de girona i em va sobrar 1 de recanvi, si ets de per aquí te l'ofereixo!
Jo diria que recanvis no en venen, has de tornar a comprar el clearblue d'ovulació que en venen 7 de recanvis pero sempre et ve amb l'aparell de nou.
Jo et recomano mirar diferents farmàcies perque d'una a l'altre és increible com varia el preu! a mi em sembla que em van dir 30 o 30 i pico... però el vaig comprar a andorra per 26€ aprofitant una escapadeta que vem fer...
Espero haver-te ajudat!
Jo soc de rodalies de girona i em va sobrar 1 de recanvi, si ets de per aquí te l'ofereixo!
40e!!! mira a més farmàcies, pq jo a Terrassa els compro per 27e!!!!
Gràcies guapes!.
Al final he buscat per Internet i els he trobat per 27 euros, a una farmàcia de Barcelona q ven pet Internet i en botiga física.
Com pot ser aquesta diferencia de preus? De 40 i pico euros a 27....
Al final he buscat per Internet i els he trobat per 27 euros, a una farmàcia de Barcelona q ven pet Internet i en botiga física.
Com pot ser aquesta diferencia de preus? De 40 i pico euros a 27....
A l'amazon tenen el de 10 i 20 tires molt econòmic!
http://www.amazon.es/digital-ovulaci%C3%B3n-Clearblue-prueba-extremadamente/dp/B0099MNV4M/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1380131051&sr=8-1&keywords=clearblue+ovulacion
http://www.amazon.es/Clearblue-Pruebas-Ovulaci%C3%B3n-Digital-Extremadamente/dp/B00EU81A84/ref=sr_1_7?ie=UTF8&qid=1380131110&sr=8-7&keywords=clearblue+ovulacion
http://www.amazon.es/digital-ovulaci%C3%B3n-Clearblue-prueba-extremadamente/dp/B0099MNV4M/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1380131051&sr=8-1&keywords=clearblue+ovulacion
http://www.amazon.es/Clearblue-Pruebas-Ovulaci%C3%B3n-Digital-Extremadamente/dp/B00EU81A84/ref=sr_1_7?ie=UTF8&qid=1380131110&sr=8-7&keywords=clearblue+ovulacion
TE+ 09/10 http://www.fertilityfriend.com/home/452074
06/11 El cor et va a tot drap!!
05/12 Eco 12 setmanes perfecte :)
23/12 Sembles una nena
16/01 Amniocentesis feta! -> 04/02 Resultats ok!
22/01 Morfologica OK,
17/03 Ja peses 1097gr
20/06 Per fi ets amb nosaltres!

06/11 El cor et va a tot drap!!
05/12 Eco 12 setmanes perfecte :)
23/12 Sembles una nena
16/01 Amniocentesis feta! -> 04/02 Resultats ok!
22/01 Morfologica OK,
17/03 Ja peses 1097gr
20/06 Per fi ets amb nosaltres!
- Nuvolmagic
- :: cèrvol

- Entrades: 589
- Membre des de: dj. des. 17, 2009 9:58 am
Tinc una amiga farmacèutica i em va explicar això de la diferència de preus, primer hi ha diferència si ho compran directament a la marca, en aquest cas a Clearblue, o a un magatzem. Si ho fan a la marca han de comprar més quantitat i si ho fan a un magatzem poden comprar per unitats. A més normalment hi han marques que per exemple si compren 10 els hi regalen 2, aquí hi ha farmàcies que posen aqueStes unitats per poguer abaixar més els preus i d' altres que prefereixen quedar-se tot els beneficis d' aquestes 2 unitats. D' aquí vénen aquestes diferències de preu.
Ara no se si m' explicat molt bé o us he embolicat més jeje..
Ara no se si m' explicat molt bé o us he embolicat més jeje..
Nuvolmagic què interessant l'explicació de les diferències de preus entre farmàcies, mai m'havia plantejat que pogués ser per això!
Jo vaig comprar el TO clearblue digital a una farmàcia a Barcelona un dia que hi vam anar a donar el volt i em van clavar casi 40 euros, a Andorra el vaig veure per 22€ així que sobretot, compara preus!!
Jo vaig comprar el TO clearblue digital a una farmàcia a Barcelona un dia que hi vam anar a donar el volt i em van clavar casi 40 euros, a Andorra el vaig veure per 22€ així que sobretot, compara preus!!
Octubre 2014: Operació per hidrosalpinx bilateral
Desembre 2014: 1a FIV - Obtenció de 4 embrions - Transfer d'un embrió - BETA negativa
28/02/15: Transfer de dos blastos de baixa qualitat - Beta Negativa
Juliol 2015: FIV amb MACS + Embryoscope: Transferència de 2 embrions: Beta 5 agost
Agost 2015: Beta positiva!! Són dos!!
Desembre 2014: 1a FIV - Obtenció de 4 embrions - Transfer d'un embrió - BETA negativa
28/02/15: Transfer de dos blastos de baixa qualitat - Beta Negativa
Juliol 2015: FIV amb MACS + Embryoscope: Transferència de 2 embrions: Beta 5 agost
Agost 2015: Beta positiva!! Són dos!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 31 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |