Com ho feu? Portar un nadó en cotxe

Més qüestions.
maria30
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dj. abr. 26, 2012 11:27 am

Com ho feu? Portar un nadó en cotxe

EntradaAutor: maria30 » dv. oct. 04, 2013 12:12 pm

Hola! a veure si algú em pot ajudar, tinc un nen de dos mesos i per portar-lo en cotxe quan vaig sola no sé com fer-ho. El meu cotxe no té la opció de desconectar l'airbag de l'acompanyant, per tant hauria de posar el Maxi-cosi al darrera, i em preocupa no veure'l mentre estic conduint, penso que si el nen anés al davant li podría posar el xumet si plorés o tapar-li el sol si li molesta... Vosaltres com ho feieu? Encara no m'he atrevit a anar sola amb ell amb el cotxe per aquest motiu. La veritat és que gairabé sempre que anem en cotxe jo vaig amb ell al darrera (conduiex el papi) i s'adorm practicament quan arranquem el cotxe, però el fet d'anar solet a darrera...no sé, em fa cosa. Gràcies!!
kabbisa
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Com ho feu? Portar un nadó en cotxe

EntradaAutor: kabbisa » dv. oct. 04, 2013 12:27 pm

Maria, el meu cotxe tampoc te l'opció de desconectar l'airbag de l'acompanyant, i també vaig tenir que portar al nen al darrera solet.

El meu no s'adormia tan ràpid, i plorava sovint... Vaig "descobrir" que quan em sentia parlar estava més tranquil, així que li parlava molt, li cantava, trucava a algú per telèfon,... fins que s'adormia.
Les cançons, de tan petit, buscava que fossin repetitives (tipus "en joan petit") perquè de seguida es trobés còmode amb el ritme repetitiu.

El primer dia em va fer coseta, pero no n'hi havia altre... I em va fer més cosa posar-lo al cotxe (amb mi al costat) sortint de la clínica que el primer dia d'anar sol al darrera.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
karruxina
:: papallona
Entrades: 143
Membre des de: dg. gen. 25, 2009 9:02 am
Ubicació: Vic

EntradaAutor: karruxina » dv. oct. 04, 2013 12:40 pm

Holaa, jo no porto cotxe, pero el meu marit si, aixi que com sempre anem junts al cotxe, a part de q portem un altre nena, la nena q portem al maxi li hem posat un mirall especial per nadons i cotxes, va lligat al reposacaps, aixi en tot moment jo la puc veure pel meu mirall o quan em giro.
No se quin cotxe porteu, pero hi ha l'opció de q desde la casa del cotxe el desconectin, a mi m'ho podirn fer.
KaRRuXiNa
izascun79
Entrades: 1321
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 11:13 am

EntradaAutor: izascun79 » dv. oct. 04, 2013 4:25 pm

El que diu la karruxina és veritat. El meu cotxe no té un sistema de desconnexió fàcil de l'airbag de l'acompanyant però el vam dur al taller i m'ho van desconnectar (clar, que aleshores no el pots conectar tu mateix, l'has de tornar a dur al mecànic) però ens van cobrar ben poca cosa. I al final vam pensar que quan anàvem els tres, un sempre anava al darrera amb ell així que el seient de l'acompanyant només l'utilitzava el peque quan anavem un de nosaltres sols amb ell.
He de dir que els primers viatges amb ell darrera (abans de saber que podíem desconnectar l'airbag anant al taller) van ser un infern... el que feia era cantar-li i parlar-li tota l'estona, però plorava molt. Però com tot, al final s'acaben acostumant, a força de fer viatges, i amb el mirall de vigilància jo estava relativament tranquil·la. De totes maneres, al saber que podia dur-lo al davant no m'ho vaig pensar, per suposat!
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Si et ve de gust, visita el meu bloc... http://cosetesnostres.wordpress.com
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dv. oct. 04, 2013 6:13 pm

Nosaltres vivim a la muntanya i hem d'agafar el cotxe per anar a qualsevol lloc, així que des del primer dia que portat als meus fills en cotxe i sempre al darrere, tot i que als cotxes podem desconnectar l'airbaig, però sempre hem pensat que a darrere és més segur. Els primers mesos, duia un mirallet i així podia veure'ls des del retrovisor. Si els havia de posar la pipa, aprofitava un semàfor vermell o m'aturava, allargava la mà i ja està.
India
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dc. gen. 18, 2012 4:55 pm
Contacta:

EntradaAutor: India » dv. oct. 04, 2013 7:47 pm

Jo també el vaig portar sempre darrera. Des del principi. Tant quan anàvem els 2 sols com quan també venia el papa (i jo seia i sec davant pq el petit ja està acostumat). Com ja t'han suggerit vaig comprar un mirall que es col·loca al reposacaps del seient de darrera i així pots veure pefectament al petit des del retrovisor quan vas conduint i girant-te si vas d'acompanyant. Per mi una de les millors compres que he fet! :ok:
moontsee
:: conillet
:: conillet
Entrades: 372
Membre des de: dt. març 22, 2011 12:02 pm

EntradaAutor: moontsee » dv. oct. 04, 2013 8:35 pm

Hola! Nosaltres també necessitem el cotxe per moltes coses i no sempre està el papi per anar els tres junts, així que des del principi he anat jo sola amb la Júlia, jo davant i ella sempre darrera que com diu la Takita és més segur!!
També vam portar un mirall per poder-la veure en tot moment i si feia falta parava quan podía per donar-li el què necessités.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
glorieta
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

EntradaAutor: glorieta » ds. oct. 05, 2013 11:32 pm

Jo no em vaig ni plantejar el portar-lo davant. Em feia mes por diistreure'm posant-li la pipa i picar que negiit sentir-lo plorar darrera, i aixo que en jan ha plorat moltissim,he fet un munt de viatges des del minut zero amb ell cridant pq ho havia probat tot i nomes volia arribar a casa. Pero ell sempre darrera, si hi ha un accident el copilot sempre sol ser el mes malparat!
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
maria30

EntradaAutor: maria30 » dl. oct. 07, 2013 11:05 am

Suposo que és qüestió de probar-ho, potser no serà tant com em penso... Em sembla molt bona idea això del mirallet per poder veure'l, on ho venen? a botigues de puericultura?
Sempre havia pensat que era millor portar-lo al davant però ben pensat és veritat que pot ser més perillós...
Moltes gràcies per les vostres respostes!! >.-<: >.-<:
karruxina
Entrades: 143
Membre des de: dg. gen. 25, 2009 9:02 am
Ubicació: Vic

EntradaAutor: karruxina » dl. oct. 07, 2013 2:07 pm

A mi m'el va deixar una amiga, pero juraria haver-ho vist a les botigues de joguines Drim.
KaRRuXiNa
maria30

EntradaAutor: maria30 » dc. oct. 09, 2013 12:19 pm

Gràcies Karrutxina! Ho aniré a mirar!
cigronet!?!
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dj. oct. 18, 2012 7:00 pm

EntradaAutor: cigronet!?! » dg. oct. 13, 2013 8:52 pm

hola,
jo a la cora tambe l'he dut al darrera xq l'airbag no es pot desconectar, es el q em van dir a la casa.. jo li canto i li parlo i normalment tenim bon viatge, quan anem els tres casi sempre anem els dos al davant, excepte si es algun dia q plora quan pugem al cotxe....
Alehop
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

EntradaAutor: Alehop » dl. oct. 14, 2013 1:02 am

Jo et recomano el mirall per poder anar donant un cop d'ull darrera...

El meu fill petit era un drama al cotxe...tal com s'engegava el motor començava el drama més absolut. Plorava desconsoladament...i jo recordo anar conduint amb una mà al volant i l'altra per damunt del meu seien movent el maxicosi ibtentant calmar-lo. Sort que el cotxe era automatic i tenia una ma més o menys lliure...!!

En canvi la meva filla s'anestesiava tal com la posava al cotxe...Tambe em va anar be el mirallet amb ella, perquè com que es quedava fregida, així anava controlant que tot estigués ok!
sarins
:: gosset
:: gosset
Entrades: 446
Membre des de: dc. gen. 25, 2012 3:33 pm

EntradaAutor: sarins » dc. des. 18, 2013 8:21 pm

El meu te 10 mesos i encara la lia al cotxe. Jo vaig al seu costat i li canto, juguem, pero de vegades no hi ha manera i haig d'acabar fent contorssions i donar-li pit... no m'agrada massa pq tot i q vaig lligada amb cinturo si tenim un accident li podria fer mal... pero no se com fer-ho per que no plori. De vegades li poso el cantajocs al dvd del cotxe pero aguanta poca estona...
A vosaltres tambe us passa??
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81-Sarins :-()) -Boop-CRIS86 :-())-Witchy :-()) -Judy* :-()) -Lexi-clarivcl :-())

grafi-sarins: http://www.fertilityfriend.com/home/3d29d2
martina13
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EntradaAutor: martina13 » dv. des. 20, 2013 4:18 pm

Al carrefour o alcampo venen uns retrovisors x 7€ k van prou be x veurels tu desdel.davant i jo desde k em vai atrevir x ~1r cop a nar sola vai descobrir un nou mon ple de.noves opcioms!!!jehe
ELE
:: granota
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 12:34 pm

EntradaAutor: ELE » dj. feb. 20, 2014 6:05 am

El mirallet tb esta al corte inglés. ..no es difícil de trobar a qualervol botiguetade puericultura al menysx Bcn!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::