Escollir on parir en la provincia de tarragona
Escollir on parir en la provincia de tarragona
Hola a tod@s,
tengo un lió tremendo sobre el lugar para dar a luz. Soy de adeslas así que ademas de Sant joan y juan 23 , podría ir a santa tecla, fabregas o a la monegal.
Tenéis alguna preferencia?
Muchas gracias.
Un saludo
tengo un lió tremendo sobre el lugar para dar a luz. Soy de adeslas así que ademas de Sant joan y juan 23 , podría ir a santa tecla, fabregas o a la monegal.
Tenéis alguna preferencia?
Muchas gracias.
Un saludo
Re: Escollir on parir en la provincia de tarragona
muchas gracias, ahora mismo me lo estudio ;)
Jo vaig parir a joan xxiii i no honrecomano gaire... Tinc més bones experiències de santa tecla!
gracias emami, he leido por allí que santa tecla esta bastante bien y respeta bastante la mujer y el parto es bastante humanizado...
yo os digo por si os sirve que di a luz a mi hija en la fabregas y que fue bastante penoso y acabo claro esta (por lo que he leído el 54% de los partos allí acaban así) en cesárea... Eso si la atención de las auxiliares y personal de habitación muy buena. Pude estar conmi marido y con la peque todo el rato en el habitación una vez subida del bloque..
yo os digo por si os sirve que di a luz a mi hija en la fabregas y que fue bastante penoso y acabo claro esta (por lo que he leído el 54% de los partos allí acaban así) en cesárea... Eso si la atención de las auxiliares y personal de habitación muy buena. Pude estar conmi marido y con la peque todo el rato en el habitación una vez subida del bloque..
- kitty07_ninu08
- :: rateta

- Entrades: 164
- Membre des de: dc. maig 22, 2013 10:16 am
yo aún no estoy embarazada...siempre e dicho que en juan23, pero ahora me estoy inclinando por la monega, muchas amigas lo acaban de tener allí y super bien...
buah, he leído por allí que la monegal no esta bien. El problema seria los profesionales que atienden. Aun así, no tengo experiencia de primera mano allí, así que solo os cuento lo que leí.
Aixo depen d com vagi cada part.
La meva cunyada i una amiga van parir a santa tecla,les dues van tenir parts dolents,mun cunyada mes d16 hores d part,va acabar amb forceps i destrossada d baix,va tenir k fer hasta rehabilitacio d sol pelvic,boles xines,punts per tot arreu... Laltre amiga 12 hores d part,va acabar amb cesaria,van tenir k posarli punts a la bufeta i tot.
De la monegal i la fabregas no he sentit res dolent i jo vaig parir a joan xiii les dues vegades i perfecte.
D santa tecla tb he sentit coses bones eeeeeehhhh!!!!
La meva cunyada i una amiga van parir a santa tecla,les dues van tenir parts dolents,mun cunyada mes d16 hores d part,va acabar amb forceps i destrossada d baix,va tenir k fer hasta rehabilitacio d sol pelvic,boles xines,punts per tot arreu... Laltre amiga 12 hores d part,va acabar amb cesaria,van tenir k posarli punts a la bufeta i tot.
De la monegal i la fabregas no he sentit res dolent i jo vaig parir a joan xiii les dues vegades i perfecte.
D santa tecla tb he sentit coses bones eeeeeehhhh!!!!
es verdad que el joan XXIII tiene tambien buena fama.. de verdad que estoy entre santa tecla , sant joan y joan XXIII.
Mas experiencias chicas?
un saludo
Mas experiencias chicas?
un saludo
Hola! Jo vaig parir fa un any a Sant Joan i la veritat és que perfecte, repetiria. I la gent que conec que hi ha parit també n'està contenta.
Sort!
Sort!
Bones!!
Jo vaig parir fa un mes a Joan XXIII i n'estic força contenta. Segurament no sigui el lloc on més prioritat donin a un part natural, però mèdicament són un equip de deu. Jo tinc una cardiopatia congènita i s'ho van mirar i remirar tot molt bé perquè ni jo ni la meva filla corréssim cap risc.
El suport a la lactància materna és molt i molt bo: em van ajudar a què la nena s'enganxés ja a la sala de parts i totes les infermeres ens van ajudar durant l'ingrés, fins i tot de matinada. I el sevei de pediatria és genial: va visitar la nena l'Alfonso Gómez Papi, que és molt bon metge, expert en lactancia i un encant de persona
Jo vaig parir fa un mes a Joan XXIII i n'estic força contenta. Segurament no sigui el lloc on més prioritat donin a un part natural, però mèdicament són un equip de deu. Jo tinc una cardiopatia congènita i s'ho van mirar i remirar tot molt bé perquè ni jo ni la meva filla corréssim cap risc.
El suport a la lactància materna és molt i molt bo: em van ajudar a què la nena s'enganxés ja a la sala de parts i totes les infermeres ens van ajudar durant l'ingrés, fins i tot de matinada. I el sevei de pediatria és genial: va visitar la nena l'Alfonso Gómez Papi, que és molt bon metge, expert en lactancia i un encant de persona
- kitty07_ninu08
- :: rateta

- Entrades: 164
- Membre des de: dc. maig 22, 2013 10:16 am
per mutua de sanitas, es pot obtar x joan xxiii??? (se q x s.social si, pero com anant x mutua nose)
es que aixo no o entes mai....segons a la web x ser d sanitas puc anar a la Monegal, Sta Tecla, i la Fábregas de Reus...
es que aixo no o entes mai....segons a la web x ser d sanitas puc anar a la Monegal, Sta Tecla, i la Fábregas de Reus...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url