Canastreta sant joan de déu Manresa
Canastreta sant joan de déu Manresa
Hola noies,
Doncs com us deia,
Si tot va bé a finals de febrer pariré en aquest hospital. Estic fent el seguiment per privat i fins a la visita pre-part no aniré a la SS, però m'agradaria aviat començar a mirar coses per la canastreta, algú que hagi parit o ho hagi de fer allà em pot avançar la llista?
Doncs com us deia,
Si tot va bé a finals de febrer pariré en aquest hospital. Estic fent el seguiment per privat i fins a la visita pre-part no aniré a la SS, però m'agradaria aviat començar a mirar coses per la canastreta, algú que hagi parit o ho hagi de fer allà em pot avançar la llista?
Re: Canastreta sant joan de déu Manresa
Hola!!! Jo vaig parir allà el novembre de 2011, si no han canviat les coses has de portar-ho tot.Et dic el que vaig haver de portar jo.
Nadó:
Samarretes batista
Conjunt pantaló i samarreta màniga llarga
Gorret
Embolcall
Bolquers
Tovalloletes
Sabó, crema hidratant (jo no vaig fer servir res pq no la vam banyar)
Pinta
Mare:
Camises de dormir
Bata
Sabatilles
Sostenidors de lactància
Calcetes d'un sol ús (jo vaig comprar unes de reixa del Prenatal que em van anar molt bé,molt millor que les de paper)
Compreses
Tovallola per la dutxa i per la cara (a l'hospital no en donen)
Sabó per la dutxa,crema hidratant...(el que necessitis d'higiène personal)
Això és tot el que recordo,espero que et serveixi!!! Si vols preguntar res més aqui estic!!!
Nadó:
Samarretes batista
Gorret
Embolcall
Bolquers
Tovalloletes
Pinta
Mare:
Camises de dormir
Bata
Sabatilles
Sostenidors de lactància
Calcetes d'un sol ús (jo vaig comprar unes de reixa del Prenatal que em van anar molt bé,molt millor que les de paper)
Compreses
Això és tot el que recordo,espero que et serveixi!!! Si vols preguntar res més aqui estic!!!
La última vez que parí ahí (06/2012) si que daban toallas.
Eso si los pañales ya no los dan, en mis otros dos partos en el 2006 y 2008 si que daban.
Eso si los pañales ya no los dan, en mis otros dos partos en el 2006 y 2008 si que daban.
hola!!
mira-ho sinó al seu web normalment tots els hospis tenen la llista de la canastreta al web.
mira-ho sinó al seu web normalment tots els hospis tenen la llista de la canastreta al web.
martina13 ha escrit:hola!!
Hola,
Ja ho vaig mirar però no vaig trobar res...Gràcies
irem ha escrit:Hola!!! Jo vaig parir allà el novembre de 2011, si no han canviat les coses has de portar-ho tot.Et dic el que vaig haver de portar jo.
Nadó:
Samarretes batista
Gorret
Embolcall
Bolquers
Tovalloletes
Pinta
Mare:
Camises de dormir
Bata
Sabatilles
Sostenidors de lactància
Compreses
moltes gràcies irem,
Però si tu prefereixes pijames sencers, o sigui peleles, bé els deus poder portar no? O hauré de comprar robar per l'hospital que després no aprofitaré? i les samarretes batista què son i quan els hi has de posar? Si porta pijama?
Naethda ha escrit:Diria que tovalloles si que en dónen eh? Almenys de les de mida mitjana per la cara (quan es fan els llits es canvien les tovalloles del lavabo i es deixa un altre als peus del llit). M'extranyaria molt que a totes les unitats es facilitin les tovalloles i a maternintat no :s Jo com a molt m'emportaria una grandeta pel cos, ja que si que es veritat de grans no n'hi ha (abans n'hi havien, però ja fa temps que no en veig).
Si voldràs fer pit, que les camises de dormir siguin abotonades per davant, t'anirà millor!
Potser si que de mida mitjana en donen,no ho recordo massa.Jo les vaig portar pq en el seu moment em van dir que no en donaven.
Gusiluz suposo que pots portar el que vulguis però els pijames de dues peces van bé per fer les cures del melic i per canviar bolquers, i jo també els vaig fer servir a casa. A la botiga ja venen els cojuntets amb l'embolcall a conjunt (jo els embolcalls també els vaig fer servir a casa).
La camisa de batista es lo primer que li posen al bebè ja que està feta de cotó o fil i és molt suau per la seva pell.A mi m'hen van fer portar 4 i només en vaig fer servir una...jo crec que no cal portar-ne tantes pq no es fan servir i no son precisament barates...
Les camises de dormir tal i com diu la Naethda que siguin cordades per davant per poder donar el pit més còmodament.
La camisa de batista es lo primer que li posen al bebè ja que està feta de cotó o fil i és molt suau per la seva pell.A mi m'hen van fer portar 4 i només en vaig fer servir una...jo crec que no cal portar-ne tantes pq no es fan servir i no son precisament barates...
Les camises de dormir tal i com diu la Naethda que siguin cordades per davant per poder donar el pit més còmodament.
irem ha escrit:Gusiluz suposo que pots portar el que vulguis però els pijames de dues peces van bé per fer les cures del melic i per canviar bolquers, i jo també els vaig fer servir a casa. A la botiga ja venen els cojuntets amb l'embolcall a conjunt (jo els embolcalls també els vaig fer servir a casa).
Hola,
Però igualment no porten body sota el pijama? Perdoneu però és que sóc novata...
A l'hospital no li vaig posar body pq fa calor.Jo de totes maneres mai l'hi he posat body sota el pijama,però això és molt personal,conec gent que si. A casa nostra amb la calefacció no fa pas fred (a no ser que la nit la baixeu molt o la apagueu, llavors potser si que li posaria un body a sota).Acostumem a abrigar massa als petits per por a que passin fred i de fet és pitjor un excés de calor. A mi em va pasar el mateix,sempre patia per si tenia fred i l'abrigava molt fins que rm vaig adonar que la nena acabava ben suada de calor que tenia...Amb el pas dels dies tu mateixa veuràs el que li convé més!!!
I no pateixis que pots preguntar tot el que vulguis!!
I no pateixis que pots preguntar tot el que vulguis!!
Hola,
Ja tinc la llista, bàsicament són 3 mudes, per les que parireu allà, us la passo, ara, no em queda gaire clar, si alguna em pot ajudar...
-3 samarretes de batista, fil o cotó (això és interior, com un body???)
-3 jerseis de llaneta o fil (no pot ser de cotó, o sigui pijames normals???)
-3 pantalons o bé calces i peucs (i si porta pantaló no cal posar una calceta sobre el bolquer??)
-1 gorro
-2 embolcalls
-1 paquet de bolquers
-productes d'higiene: tovalloletes, pinta o raspall, crema hidratant)
Per la mare demanen lo típic, bata i sbatilles, camises de dormir i sostenidors còmodes (no especifica que hagin de ser de lactància), compreses 100% cotó, i necesser.

Ja tinc la llista, bàsicament són 3 mudes, per les que parireu allà, us la passo, ara, no em queda gaire clar, si alguna em pot ajudar...
-3 samarretes de batista, fil o cotó (això és interior, com un body???)
-3 jerseis de llaneta o fil (no pot ser de cotó, o sigui pijames normals???)
-3 pantalons o bé calces i peucs (i si porta pantaló no cal posar una calceta sobre el bolquer??)
-1 gorro
-2 embolcalls
-1 paquet de bolquers
-productes d'higiene: tovalloletes, pinta o raspall, crema hidratant)
Per la mare demanen lo típic, bata i sbatilles, camises de dormir i sostenidors còmodes (no especifica que hagin de ser de lactància), compreses 100% cotó, i necesser.

Em sembla que et puc resoldre els dubtes.
Camisa batista :son de coto molt finetes i es posen just acaben de neixer.
Jo no soc partidaria del body ja que se li ha d'anar curant el melic.
-A sobre hi van els pijamets de coto amb el pantalons de peu,si no son de pantalons de peu li hauras de posar mitjonets.
-Per ultim els conjuntets mes gruixudets.
-El gorret.
-Agafa un bolquer dels mes petits i el poses dins la bossa de la primera muda.
Em sembla que no em deixo res.
Vaig parir fa tres anys a St.Joen de Deu i fa dos mesos a la clinica.
-A sobre hi van els pijamets de coto amb el pantalons de peu,si no son de pantalons de peu li hauras de posar mitjonets.
-El gorret.
Poden ser pijamets normals amb peu i no cal posar calcetes amb el bolquer.
Jurdi ha escrit:Em sembla que et puc resoldre els dubtes.
-El gorret.
Hola Jurdi,
Gràcies per contestar, però, fa falta conjunts gruixuts a l'hospital? No tenen la calefacció? apart del dia que marxes cap a casa que llavors si que haurà d'anar abrigadeta, ja que serà el febrer.
Jo sempre he parit a l'estiu per tant no ho se pero crec que els portaria a la camestilla ja que els nadons quan neixen no regulen la temperatura,per aquest motiu els hi posen tanta roba a sobre.
Al cap d'unes hores ja els hi vas treient roba.
Al cap d'unes hores ja els hi vas treient roba.
Moltes gràcies a totes,
Ja em vaig aclarint, és tot un món això...Segur que les nostres mares i àvies no patien tant per aquests tonteries...
Ja em vaig aclarint, és tot un món això...Segur que les nostres mares i àvies no patien tant per aquests tonteries...
Hola,
Les que sou de Manresa i voltants, on heu comprat les camises de batista? Sé que al Prenatal en tenen perque ho he vist a la web, però com que el van tancar...
Les que sou de Manresa i voltants, on heu comprat les camises de batista? Sé que al Prenatal en tenen perque ho he vist a la web, però com que el van tancar...
Hola gusiluz,
Demanaves com són les camises de batista. Són samarretetes de cotó molt fi i és la primera peça de roba que li posen només néixer. Jo en vaig comprar 4 i diria que només en vaig fer servir 3, de fet només a l'hospital, però per exemple la meva cunyada en va fer servir fins i tot estant ja a casa amb la nena, això va a gustos. I les vaig comprar a Igualada, a Il Mondo del Bambino i potser em van costar 4€ cada una, però dóna-li una ullada a les paradetes de bebés del mercat de dimarts que també n'hi han (i són bones
)
Jo també vaig parir a Sant Joan de Déu. De robeta per portar a l'hospital, jo et recomanaria a part de les batistes, bodis (però dels que es corden al costat, per fer les cures del melic) i conjuntets afelpats de 2 peces. Pensaràs que s'ofegarà de calor, però tingues en compte que a l'hospital t'hi estaràs com a molt 2 dies si tot va bé, i que el bebè haurà acabat de sortir, i haurà passat d'una temperatura constant de dins el teu cos d'uns 37º a estar en un clima més "hostil" ja que el seu cos encara no es sap regular. Ah! i de gorros 2, perquè el primer t'acabarà tot tacat de sang, ja que els bebès no es renten quan surten.
I de coses per portar, a part del que et posa a la llista, te'n diré una de molt important: xancletes d'aigua per a dins la dutxa!!
Díga'm maniàtica però depèn de qui et toqui de companya d'habitació, si no és gaire curosa amb la neteja... vaja a mi em feia cosa de posar els peus tal qual a la dutxa
En fi, tot un món ja veus

Demanaves com són les camises de batista. Són samarretetes de cotó molt fi i és la primera peça de roba que li posen només néixer. Jo en vaig comprar 4 i diria que només en vaig fer servir 3, de fet només a l'hospital, però per exemple la meva cunyada en va fer servir fins i tot estant ja a casa amb la nena, això va a gustos. I les vaig comprar a Igualada, a Il Mondo del Bambino i potser em van costar 4€ cada una, però dóna-li una ullada a les paradetes de bebés del mercat de dimarts que també n'hi han (i són bones
)Jo també vaig parir a Sant Joan de Déu. De robeta per portar a l'hospital, jo et recomanaria a part de les batistes, bodis (però dels que es corden al costat, per fer les cures del melic) i conjuntets afelpats de 2 peces. Pensaràs que s'ofegarà de calor, però tingues en compte que a l'hospital t'hi estaràs com a molt 2 dies si tot va bé, i que el bebè haurà acabat de sortir, i haurà passat d'una temperatura constant de dins el teu cos d'uns 37º a estar en un clima més "hostil" ja que el seu cos encara no es sap regular. Ah! i de gorros 2, perquè el primer t'acabarà tot tacat de sang, ja que els bebès no es renten quan surten.
I de coses per portar, a part del que et posa a la llista, te'n diré una de molt important: xancletes d'aigua per a dins la dutxa!!
En fi, tot un món ja veus

No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Hola!!
Jo les vaig comprar al "Pas a Pas" però no t'ho recomano pq en vaig pagar les ganes però com que vaig quedar-me els conjuntets de "primera puesta" allà ja ho vaig comprar tot.Amb el temps he vist que les venen a altres llocs com a "La Mainada"(al C.Barcelona),diria que als "Turcs" també,i al C.Nou hi ha una botigueta petita que potser també n'hi han.
Jo les vaig comprar al "Pas a Pas" però no t'ho recomano pq en vaig pagar les ganes però com que vaig quedar-me els conjuntets de "primera puesta" allà ja ho vaig comprar tot.Amb el temps he vist que les venen a altres llocs com a "La Mainada"(al C.Barcelona),diria que als "Turcs" també,i al C.Nou hi ha una botigueta petita que potser també n'hi han.
- tueresmisol
- :: formigueta

- Entrades: 70
- Membre des de: dv. gen. 21, 2011 1:38 pm
Hola yo no parí en Manresa, pero me imagino que todos son iguales, y lo que mas me pidió la matrona, es que fuese ropa fácil de poner y quitar, sobre todo de quitar.
Por si tenían alguna emergencia con el bebe (cosa que no tiene por que pasar) pero para no romper la ropita, y se pudiese sacar rápido vamos, de esos bodis que se atan al costado. y pijamas separados y que se abrieran del todo la parte de arriba.
Estas fueron las explicaciones de la matrona el día de la canastilla.
He de decir que el mío nació en el 2010 en sant pau de Barcelona y yo no tuve que llevar nada para el, pero la crisis ha hecho estragos en todo jejeje Solo tuve que llevar su ropa de salida, y para mi las braguitas, por que hasta las compresas me las regalaron incluso me regalaron un paquete cuando salí del hospital.
Por si tenían alguna emergencia con el bebe (cosa que no tiene por que pasar) pero para no romper la ropita, y se pudiese sacar rápido vamos, de esos bodis que se atan al costado. y pijamas separados y que se abrieran del todo la parte de arriba.
Estas fueron las explicaciones de la matrona el día de la canastilla.
He de decir que el mío nació en el 2010 en sant pau de Barcelona y yo no tuve que llevar nada para el, pero la crisis ha hecho estragos en todo jejeje Solo tuve que llevar su ropa de salida, y para mi las braguitas, por que hasta las compresas me las regalaron incluso me regalaron un paquete cuando salí del hospital.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |