PEDIATRA HOMEOPATA
PEDIATRA HOMEOPATA
Hola, bon dia, voldria saber si alguna porta o coneix algun pediatra que sigui a la vegada homeopata a Barcelona o rodalies.....i si alguna sap si entren per mutua tambe!
Graciess!!
Graciess!!
Re: PEDIATRA HOMEOPATA
Hola
jo vaig a un homeopata pel meu fill de 3 anys, està a Barcelona i entra per la Mutua d'Adeslas, es diu Frederic Bretau està a Gran Via de les Corts Catalanes, 482 2n2ª i el telèfon és 934262358
jo vaig a un homeopata pel meu fill de 3 anys, està a Barcelona i entra per la Mutua d'Adeslas, es diu Frederic Bretau està a Gran Via de les Corts Catalanes, 482 2n2ª i el telèfon és 934262358
jo porto la meva nena a la Dra. Montserrat Gutierrez.És Pediatra.
visita a c/Amigó 70 de Barcelona. treballa amb algunes mútues, no sé la teva.truca-la: 934142818
tens un post obert on també van parlar d'això
viewtopic.php?f=15&t=35179
visita a c/Amigó 70 de Barcelona. treballa amb algunes mútues, no sé la teva.truca-la: 934142818
tens un post obert on també van parlar d'això
viewtopic.php?f=15&t=35179

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta
i Laia
Jo també us recomano en Frederic, no és pediatra, és metge homeòpata. I treballa amb nens també.
Nosaltres anem a la metgessa homeòpata Marie-Cristine Esteve, Passeig Bonanova n 9.
Evaar ha escrit:Nosaltres anem a la metgessa homeòpata Marie-Cristine Esteve, Passeig Bonanova n 9.
que tal es Evaar? a mi me l'ha recomanat l'otorrino i potser m'animo a fer-hi una viista
gràcies!!!!
Bon dia! Annatp hi vam començar a anar al setembre i nomès hem fet dues visites però és molt agradable, sap del que parla i a més a més no tanca la porta a la medicina tradicional si fos necessari. Nosaltres hi hem anat per combatre bronquitis de la peque.
Hola,
Necessito trobar un homeopata pel meu fill, sempre te mocs i fa otitis i bronquitis!! som de la mutua Adeslas, hem podeu recomanar algún si us plau??
Necessito trobar un homeopata pel meu fill, sempre te mocs i fa otitis i bronquitis!! som de la mutua Adeslas, hem podeu recomanar algún si us plau??
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |