Dependencia emocional

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
LONDONER
:: rateta
:: rateta
Entrades: 162
Membre des de: dj. gen. 07, 2010 6:57 pm

Dependencia emocional

EntradaAutor: LONDONER » dl. nov. 25, 2013 2:56 pm

Hola noies, volia comentar-vos un tema que ens te angoixats. La nostra filla fará 4 anys al febrer: es una nena feliç, sociable, va a l'escola contenta, te amiguets....pero ens han comentat q podria tenir una mica dependencia emocional de la mare, pel fet de que aquesta edat ja hauria de saber aadormir-se sola, sense el contacte o be del seu pare o meu...quan anem a dormir ella vol que ens fiquem al llit amb ella i li fem "mimitos". I si a la nit es desperta vol venir al llit dels papis i la rutina es ka mateixa...a nosaltres ja ens esta be, pero es clar si un professional et diu que ja es massa ggran i que necessita ser mes autonoma, amb el seu pare ens ho preguntem...realment tots els seus aamiguets s'adormen sols, pero ella ttambe es capaç de fer moltes coses qque els seus amics no fan, i tot poorta el seu temps...tambe es cert, que quan anem al parc juga amb els amics pero li agrada que qlgun dels pares participi en el joc...no se, com ho veieu vosaltres?
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Dependencia emocional

EntradaAutor: garota » dl. nov. 25, 2013 3:41 pm

Senzillament, sabeu el que heu de fer? Desengoixar-vos!
Perquè vol adormir-se amb vosaltres té dependència emocional? Tots els nens depenen dels seus pares, només faltaria i més si té 4 anys!!!! Oi que tot rutlla bé? Doncs a gaudir de la nena, i de la vostra familia i deixeu-vos de tonteries!
mel2010
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 07, 2010 8:28 pm

EntradaAutor: mel2010 » dl. nov. 25, 2013 7:50 pm

Jo també crec que no t' has d' angoixar, té 4 anys i és normal que depengui emocionalment de vosaltres. Si per la resta la veieu contenta això és el més important.
RAPUNZELL
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. feb. 15, 2013 2:36 pm

EntradaAutor: RAPUNZELL » dl. nov. 25, 2013 11:13 pm

Londoner! A mi em preocuparia més que no volgués mimitos per dormir!
Jo crec que a tots ens agrada dormir-nos amb mimos d'algú estimat ;)
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dt. nov. 26, 2013 9:37 am

el meu fill també té 4.5 anys, també vol contacte i mimitos (no sol per dormir.... sempre :love: ) i també es lleva a la nit per venir al nostre llit. És més, es lleva en la foscor de la nit per anar a fer pipí sol, ve al nostre llit sense obrir les llums, no plora ni ens crida, si te set va al lavabo a beure.... però no es queda al seu llit .... mira, que li diràs.... li agrada la companyia.

Té dependència emocional? és clar que sí!!!! tots els nens de 4 anys son dependents dels pares, i emocionalment més encara, ja sigui dormint amb els pares o com un tronc a la seva habitació ;-)

si es relaciona amb els companys amb naturalitat i té bona actitud en general.....ni cas...... ja es farà gran i desapareixerà del nostre llit, sens dubte.

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::