FUTURAS MAMAS EN QUIRON?

Experiències i pors del moment més desitjat.

Mami2010
:: lleona
Entrades: 923
Membre des de: dj. set. 17, 2009 11:43 am

Re: FUTURAS MAMAS EN QUIRON?

EntradaAutor: Mami2010 » dc. oct. 23, 2013 1:56 pm

no té res a veure, Aivlis, qui sap! Potser tens un part vaginal meravellós tot i ser gemelar!

Per aixó et dic lo de la cessària. TEns més probabilitats de tenir-ne perquè és gemelar... Estàs dispossada a passar per aquest tràngul tu sola? NO voldries que la teva parella estigués amb tu, i no a l'altre cantó de la paret (com el meu home), plorant com un bleda perquè està sentint el nen plorar però no el pot veure?
Imatge
Imatge

Comencem l'any amb bones noticies!! 01/01/2014: TE+
http://www.fertilityfriend.com/home/47df45
aivlis85
:: gosset
Entrades: 457
Membre des de: dg. set. 01, 2013 9:27 pm

EntradaAutor: aivlis85 » dg. oct. 27, 2013 9:01 am

Mami2010 ha escrit:no té res a veure, Aivlis, qui sap! Potser tens un part vaginal meravellós tot i ser gemelar!

Per aixó et dic lo de la cessària. TEns més probabilitats de tenir-ne perquè és gemelar... Estàs dispossada a passar per aquest tràngul tu sola? NO voldries que la teva parella estigués amb tu, i no a l'altre cantó de la paret (com el meu home), plorant com un bleda perquè està sentint el nen plorar però no el pot veure?

si es clar que si pero...amigues meves els ha passat en altres cliniques i hospitals publics...a mi la quiron magrada, el trate tambè i te uci de neonats... Ojala tingui un part on el meu marit pugui estar amb mi tota l'estona i tot vagi genial..

pero esta clar que cadascu ha de fer el que millor li sembli per aixo hi ha molts hospitals per escollir. Es dificil fer una bona elecció on tot tagradi al 100%
ImatgeImatge
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5604
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

EntradaAutor: cositina » dc. nov. 06, 2013 10:06 pm

alguna sap si quan arribes a la quiron de part, hi ha 1 unic equip q aten els parts de totes les pacients independentment del gine q tinguesin durant l'embaras? o són 2 equips diferents com passa amb els metges? (l'equip MBG i l'equip dels cabero)
sweetbb
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dv. oct. 11, 2013 8:21 am

EntradaAutor: sweetbb » ds. nov. 09, 2013 8:45 am

Hola noies... com a tot arreu sempre he sentit bones i dolentes opinions.... però us aconsello que deixeu coses clares del que voleu i el que no en el part... a una amiga el 2012 li van fer la maniobra de kristeller... cosa que esta totalment desaconsellada per la OMS!!! I prohibida a molts paisos de la UE (He de dir que l'equip que l'atenia tenia molta pressa... perque diramt el part ho van dir...pero crec que no es motiu per fer-ho i ella al no poder res nomes feia que plorar) Amb aixo no vull dir que sigui un mal lloc perque mo ho és.... i conec gent (amiges i familia) que els ha anat tot magnific allà...(la majoria si que m'han dit que anavan per feina) pero no està de mes deixar les coses clares per tenir in part com una vol.... en el seu cas no va ser així... pero em dona la sensacio que si busques un part respectat no és un bon lloc... com a minim fins 2012 ... no he sentit opinions desde finals de 2012
I com anecdota a la meva germana gran la nena la va tenir a la Quiron i com per les cures sels emporten.... es van equivoxar de nen... ella estava dormint i la meva mare diu ui si aquesta no es la jostra i just sortia que venia la enfermera corrent... es una anecdota de la que tots ens riem a casa pero... va passar. Estic segura que com es un error huma pot passar allá com a un altre lloc.
Felicitats a totes per les panxes!!
Imatge
tristantao
Entrades: 438
Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am

EntradaAutor: tristantao » ds. nov. 09, 2013 1:00 pm

Cositina,
Això pregunta-li al teu ginecòleg. En el meu cas, les dues vegades que m' he posat de part (2010 i 2012) han cridat al meu ginecòleg i va ser ell el que em va atendre, tal i com m'havia dit que ho faria. Tenia Dr. Bello, ara ja no hi és.
La meva experiència és 100% agradable i recomano Quiron.
Que vagi bé!
Mami2010
Entrades: 923
Membre des de: dj. set. 17, 2009 11:43 am

EntradaAutor: Mami2010 » dc. nov. 20, 2013 1:39 pm

Cositina,
Primer de tot criden al teu gine. Si, com en el meu cas, el teu gine no hi és o no pot anar, t'atén un altre del mateix equip.

Que bò lo de la teva germana, Sweetbb! Home, és una anècdota per recordar!
Imatge
Imatge

Comencem l'any amb bones noticies!! 01/01/2014: TE+
http://www.fertilityfriend.com/home/47df45
donadaigua
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dg. maig 29, 2011 11:51 am

EntradaAutor: donadaigua » dt. nov. 26, 2013 4:54 pm

Hola Noies!

He estat llegint molts comentaris, tot i que no els he seguit tots! i em dona la sensació que fan moltes cessàries a la Quirón no? També he vist que moltes esteu contentes amb la Maria Cabero pero, les que he pogut llegir, no ha asistit al part. Hi ha alguna que sí? També he vist molt bones referencies del dr Bello, quina edat dirieu que te?

Esque estic buscant un nou ginecoleg, per si arribés un segon fill...

Gàcies a totes!
cositina

EntradaAutor: cositina » dt. nov. 26, 2013 5:05 pm

donadaigua ha escrit:Hola Noies!

He estat llegint molts comentaris, tot i que no els he seguit tots! i em dona la sensació que fan moltes cessàries a la Quirón no? També he vist que moltes esteu contentes amb la Maria Cabero pero, les que he pogut llegir, no ha asistit al part. Hi ha alguna que sí? També he vist molt bones referencies del dr Bello, quina edat dirieu que te?

Esque estic buscant un nou ginecoleg, per si arribés un segon fill...

Gàcies a totes!

Jo he estat buscant xifres sobre cesàrees a la quiron pero com q no és un centre public, aquestes xifres no es publiquen. A mi per l'experiencia de companyes del foro q han parit alla si q em fa l'efecte q fan bastants cesarees pero crec q a totes les privades passa igual.
Maria Cabero tinc entès q sí q atèn parts, si et toca q estigui ella de guardia el dia q et posis de part. Jo vaig amb la seva germana, cristina cabero, q crec q no atèn parts, pero els altres dos germans (maria i guillem) em penso q si.
El dr Bello no el conec pero han comentat q ja no treballa a quiron.
Cal tenir clar q hi ha diferències segons si vas amb un gine de l'equip cabero, o un de l'equip marques (equip mbg). No a totes les mútues entren els dos equips (a medifiatc per exemple els mbg no entren) i hi ha diferències. Amb l'equip mbg per exemple si q en teoria truquen al teu gine si estas de part, mentre q amb l'equip cabero en principi crec q t'aten el q estigui de guàrdia, però no ho he preguntat a la meva gine perquè crec q ella de totes maneres no aten parts, i perquè després de llegir experiències estic força decidida a parir a un altre lloc encara q segueixi fent alla el seguiment
donadaigua

EntradaAutor: donadaigua » dt. nov. 26, 2013 5:26 pm

Ostres! Moltes gràcies per la Info Cositina!

LA veritat que ara m'estava decidint anar a la Quirón, però no sé si llegir tant m'està aclarint gaire... hehehe A mi en part m'agrada que m'atengui al part el metge que m'ha portat, així ho vaig tenir amb el primer, però no vull tornar al mateix hospital, tot i que ja no ho tinc clar tampoc... hehehehe

I si no és molt preguntar... perquè no vols parir a la Quirón? has mirat alguna més? Jo realment buscava un hospital que fessin el pell a pell i no et separessin del nen, però dels hospitals que m'entren per la mutua crec que no hi ha gaire éxit...

Gràcies de nou!
Busy_Bee
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

EntradaAutor: Busy_Bee » dt. nov. 26, 2013 5:38 pm

donadaigua jo també duia l'embaràs per la Quirón i finalment m'he acabat canviant al HGC precisament pel tema del pell a pell. M'inspira més confiança la Doctora que tinc ara i a més, de seguida em va deixar clar que ells feien pell a pell, mentre que a la Quirón no m'havien dit res sobre el tema, i m'havien arribat veus que no són massa practicants... A mi em duia la Dra. Aliende, de l'equip MBG.

En fi, tot són experiències i mai se sap com pot ser la teva! Espero que no m'hagi equivocat :)
Imatge

Imatge
cositina

EntradaAutor: cositina » dt. nov. 26, 2013 5:58 pm

Donadaigua em tiren enrere aquests motius:
-la meva gine en principi no aten parts
-sembla q fan moltes cesarees (com molts altres privats)
-el pare no pot estar amb tu en cas de cesarea (com molts altres centres publics i privats)
-per les experiencies q he llegit sembla q van força per feina i q si trigues en dilatar de seguida te'l provoquen
-la gent parla de poc suport a la lactancia i poca atencio al pell a pell

Per tot aixo he mirat altres opcions, el problema es q crc q la majoria d'aquests problemes son comuns a molts altres hospitals privats, i tambe q molts hospitals privats no tenen uci de neonats (quiron si q en te i per aixo l'havia triat). D'altra banda tot el trma del pell a pell i menys cesarees es propi de centres publics i no em ve de gust clmpartir habitacio, jo vinc d'una ile a vall d'hebron i per a mi el proper part ha de ser una experiencia tranquila i relaxada. Per tot aixo la meva intencio es demanar derivacio a sant joan de deu, q no m'entra per mutua pero espero aconseguir derivacio per ss. Alla tenen el Programa Mare i fomenten els parts respectats (jo no vull un part sense epidural pero si tenir tot el temps q calgui per dilatar i q el cositino pugui estar amb mi fins i tot si acabes en cesarea). Pero encara em falta molt per pensar en aixo, tot aixo son idees q he extret de les experiecies d'altres noies del socpetit
donadaigua

EntradaAutor: donadaigua » dt. nov. 26, 2013 10:53 pm

Moltes gracies Cositina i Busy_bee!

Aixi crec q continuare buscant... Tot i q sembla q el millor es la ss en quant al pell a pell... Pero magradaria poder trobarne alguna de privada i q tamb tinguin asistencia als neonats! Per aixo he descartat la clinica del remei, pq mha semblat llegit q algu ha fet lo del pell a pell, pero no tenen uci pels neonats... Gracies de nou!
cositina

EntradaAutor: cositina » dt. nov. 26, 2013 10:58 pm

Donadaigua si en trobes algun privat q reuneixi aixo si us plau informa'ns. Jo visto lo visto per anar a un altrenprivat q estigui igual em quedo amb quiron, en cas q no aconsegueixi derivacio
donadaigua

EntradaAutor: donadaigua » dt. nov. 26, 2013 11:07 pm

I tant!!! Us ho dire! Pero no se si tindre gaire exit... :,(.

Molts petons guapes!!!
aivlis85

EntradaAutor: aivlis85 » dc. nov. 27, 2013 9:30 pm

hola noies,

jo vaig mirar i remirar molt...he preguntat, parlat amb persones del món de metges...experiencies de mares i finalment hem vaig decidir per la quiron. primer pel tema de uci de neonats k es super important...despres les habitacions son confortables, l'equip es molt bo i segueixen protocol com a gairebe totes les cliniques privades...davant de qualsvol situacio que s'allarga o no veuen massa clar...acaben amb cesarea pero bé... la majoria de hospitals privats estan així mes instrumentalitzats.
conec moltes noies que han tingut a la quiron, noies amb part natural i noies amb cesarea i totes parlen molt bé, jo he anat a algunes visites i la veritat es que estic contenta...apartir de la setmana 26 ja anire sempre amb alguna gineologa de alla...i ja em faran el seguiment allà sempre. Jo porto bessons, i la uci neonats m'interessa força. no té perque pero...suposo que tinc mes punts per cesarea i que el meu marit no hi pugui ser...no m'agrada gaire pero bé...pocs hospitals conec privats que hi poden ser-hi!

si el tingues pel public sens dubte aniria a Sant joan e deu...pero soc de DKV Muface i per tant no tinc acces a la SS a no ser k sigui en cas de derivació..tot i això sempre havia tingut clar que volia tenir-los a la quiron!
ImatgeImatge
mar36
Entrades: 913
Membre des de: dj. feb. 17, 2011 7:36 pm

EntradaAutor: mar36 » dj. nov. 28, 2013 1:47 am

Jo vaig tenir bessons a la Quiron. Dsd principi vaig pensar q em farien cesària pero estaven colocadets per sortit i segons protocol primer sha d intentar part natural, a mi em van induir al part a les 37 setmanes, jo ja no podia mes i els nens ja estaven preparats, mentres l induccio el nen va decidir Donar-se la volta i em va tenir q fer cesària. En el meu cas era el q volia jo i em vaig alegrar, estava molt cansada i adolorida. Em preocupava molt el tema pit, pell a pell i q el marit no estigues amb mi. Pero tot va anar be. Quan van néixer me ls van ensenyar els hi vaig donar un petonet a cada un. Els hi ensenyaven pare i els portaven a q els fessin una revisió, potser es quedaven a incubadora o no. Doncs al cap d 2 horetes ja estaven els 4 junts, lo primer q cam fer es posar-me els peques al pit i em deien q molt contacte pell a pell. A mi em van ajudar en tot moment tema lactancia (anava preoRada pq no m ajudessin) i vaig estar molt be.
Potser es q em conformo amb poc, soc poc exigent per va anar tot molt be
Imatge
18 de juny: Morfologica OK. i ens confirmen que son NEN i NENA!!
cargol
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: dj. feb. 16, 2012 6:43 am

EntradaAutor: cargol » dv. nov. 29, 2013 6:13 am

aki una mami bessonera amb part vaginal a la quiron. van avisar al meu metge, en guillem cabero i el va ajudar al part la seva germana la maria. no van neixer a la sala d parts sino a quirofan per si s havia d fer cessaria amb el segon q anava transvers. no va fer falta.
el cargolo va estar a quirofan en tot moment.
i el guillem us asseguro q es anticessaries. ho ha d veure molt malament per fer-la.
2 IAs -
1 FIV +++ 598!!
5/9 - 1era eco- hi ha dos sacs!!!
comencem un nou camí!!!
Imatge
donadaigua

EntradaAutor: donadaigua » dv. nov. 29, 2013 6:54 am

Moltes gracies Cargol! :D

I els nens... Us van separar algun moment?
aivlis85

EntradaAutor: aivlis85 » dv. nov. 29, 2013 7:00 am

ohhhh mencanta veure mamis bessoneres a la quiron!!! jijiji jo ojala tingues part vaginal pero si ha de ser cesarea pel seu bè...així serà! tampoc m'hi capfico amb el tema!

jo en unes setmanes ja em diuen el meu gine pero els del meu poble em van dir que treballaven sobretot amb la doctora alonso...nose qui es! els dies que he anat a la quiron mhan agafat diferents persones per cada prova...ja veurem!

soc de dkv muface nose si els cabero entren o no...

com sempre dic, cada persona té una experiencia en es cliniques i per això no sha de generalitzar...sigui la quiron o la que sigui!
ImatgeImatge
trish
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 518
Membre des de: dt. abr. 06, 2010 10:28 am

EntradaAutor: trish » dv. nov. 29, 2013 10:23 am

Hola yo ya escribe en su día fui madre en Quiron el día 12 de marzo de este año y todo fue muy bien me atendió el parto mi doctora que es María Cabero y le asistió también su hermano Guillem, a mi me indujeron el parto porque estaba de 41 +5 y no me ponía de parto ni tenía contracciones y os eh de decir que estuvimos intentando parto natural 9 horas y hubiéramos seguido ningún problema por los gines si no hubiera sido porque la niña empezó a hacer braquicardias y decidimos cesárea entre los 4, a mi me dieron a elegir sí quería seguír dilatando más horas y sinceramente preferí que mi hija no sufriera, fueron muy cariñosos en el quirófano todo el equipo y en cuanto nació la niña me la enseñaron me la dejAron para darle un beso y me dijeron que estaba todo ok y que se la llevaban al papi, incluso guillem antes de irse de quirófano me dio un beso en la frente y me dijo que la niña era muy guapa y que me dejaba con MAria para que me terminara de atender ella. La recuperación en mi caso a sido estupenda y fantástica no he tenido nada de dolor y desde el día que me dijeron que me levantara ningún problema, a mi me ayudaron muchísimos con el tema lactancia y aún a casi 9 meses después seguimos haciendo teta a demanda, las enfermeras todas muy cariñosas y en hospital en general todo muy bien sinceramente el próximo o próximos bebés que nunca se sabe nacerán en Quiron con el equipo cabero, de verdad ir con la mente abierta que nunca se sabe como va a acabar un parto.

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::