S.O.S A la nit mama cada hora!!!

Tria el pit o el biberó.

Rousi23
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 8:47 am

S.O.S A la nit mama cada hora!!!

EntradaAutor: Rousi23 » dc. nov. 27, 2013 8:46 am

Bon dia noies!!!
Fa cosa d'un més que la meva petitona de 5 mesos em mama cada hora(quart amunt quart avall) No mama més de 5 minuts jo crec que em fa anar com a xumet. Per postres si li enxufo el xumet s'indigna i plora perquè vol mamella!!! M'he plantejat donar-li bibe i deixar la llet materna, però quan em proposo fer-ho em sento fatal, i es que penso que ho faig com a càstig.
Al meu home l'he facturat a dormir a una altre habitació així si ronca ja no em molesta i em torno a dormir més ràpid.
Total, que no li vull treure el pit, però si ho he de fer ho farè. l'únic que el dia 10 de desembre torno a treballar, i ja no podrè fer les migdiades que fem juntes.
M'agradaria saber si algú li ha passat, i si això ha sigut només una temporadeta o al final se n'ha afartat i ha acabat treient la teta!!!

Gràcies boniques!!!
Imatge
Imatge
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: S.O.S A la nit mama cada hora!!!

EntradaAutor: shyla » dc. nov. 27, 2013 8:54 am

Bon dia, mira jo tinc un nen que el 29 farà 20 mesos i encara fem pit, i a la nit pot continuar despertant-se 4 o 5 vegades, dir-te que en tot aquest temps ha tingut èpoques de tot, des de mamar cada hora o més sovint a dormir tota la nit d'una tirada. Segons el meu parer no es despertarà menys perquè li treguis el pit, almenys per comentaris d'amigues que sí ho han fet, suposo que depèn del nen i de com reaccionis tu després quan es desperti, no sé. Si tu estàs convençuda de donar-li pensa que passen èpoques i que potser aquesta nit et dorm més hores, no es pot saber. Pel que dius que t'utilitza de xumet és ben normal, de fet el xumet és que substitueix a la mama i no al revés, ells prefereixen el pit de la mama :love: Molts ànims i paciència, una abraçada que ho fas molt bé! :-()-)
Imatge Imatge
turuleta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

EntradaAutor: turuleta » dc. nov. 27, 2013 9:36 am

El meu va començar igual als 5 mesos,ara en té 10 i seguim igual.dels 6 despertars no baixem mai.no crec que canviï si li dones bibi...hi ha nens que dormen bé i altres no.la meva neboda tb es de teta i collit i desde els 6 mesos ue només es desperta 1 o 2 cops.i segur que canviarà,als 3 anys com a molt tard...mentrestant fem com podem
Imatge
Imatge
Elma
:: tortuga
Entrades: 310
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 7:59 pm

EntradaAutor: Elma » dc. nov. 27, 2013 9:48 am

Hola!

El meu fill també és dels que es desperta cada hora o cada hora i mitja, portem així desde els 6 mesos (fins llavors feia cada dues hores, tampoc era una meravella). Rousi23, dp de tants mesos nomes puc dir-te que t'entenc molt be, i que és desesperant, però passen èppoques de tot. NOsaltres ara sembla que anem millor, es desperta menys però costa una hora que s'adormi. Cada vegada és mou més i jo crec que això te molt a veure, de fet quan va començar a desplaçar-se van començar a anar a pitjor. Jo tb m'he plantejat deslletar-lo molts cops, però ningú m'assegura res, i amb el pit acostuma a dormir ràpid. És complicat pq el cansament influeix molt, i amb la feina encara pitjor, les emocions són com una muntanya rusa, jo he plorat moltes nits amb ell, he provat bibes i sopars més contundents i res em funciona com a rutina...així que tranquil.la, sempre va be saber que no ets la única mare que es troba així i que no estas fent res malament. Hi ha nens que dormen millor, i d'altres que no tant... i els nostres són d'aquest ultim grup.

Molt ànims!!
ImatgeImatge

Imatge
Rousi23
Entrades: 139
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 8:47 am

EntradaAutor: Rousi23 » dc. nov. 27, 2013 10:11 am

Gràcies boniques!!!!
El primer era mal menjador i mal dormidor, ara ja dorm po menjar encara fem papilles, i mira que avui fa dos anyets!!! Però prefereixo dormir jo poc que també em surti malmenjadora!!!
OOOh quin fart de dubtes i patiment que donen aquets petits angelets!!!!
Imatge
Imatge
ginko biloba
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm

EntradaAutor: ginko biloba » dc. nov. 27, 2013 12:27 pm

El meu fill petit té 14 mesos, i encara es desperta cada nit cada 2-3 hores. Des del 6 mesos que anem així, i hi ha hagut temporades de tot, però diguem que ara estem en temporada bona!
Que hi farem.... Li dono el pit només durant la nit. Des dels 12 mesos li vaig deixar de donar el pit durant el dia, exceptuant els caps de setmana que li dono per adormir-lo a la migdiada. Durant la nit, quan es desperta, si li intento donar la pipa, la utilitza com a arma, llençant-la... i té bona punteria!! je, je.. En canvi, a l'escola bresssol, es veu que va a dormir solet, amb la seva pipa i un nino, i tant content....
He arribat a la conclusió que no es desperta per gana, evidentment, sinó que em busca a mi, i em buscarà amb pit o sense. Per tant, ja fa mesos que vaig renunciar a establir cap mena de pauta convencional, i dorm a mi, o amb nosaltres, depenent. Hi ha setmanes que faig marxar el seu pare a un altre llit, i hi ha setmanes que es queda amb nosaltres. Però amb el convenciment que no serà per sempre, i que com que el temps passa volant, segur que qualsevol dia em trobarem sols al llit, enyorant els nens que ja no volen dormir amb nosaltres....
L'únic que demano, amb tot això, és que quan es desperta continuii adormint-se ràpidament, un cop té el pit. I jo, amb ell.
I d'acord amb tu, el meu primer fill a sigut un estupend dormidor i un pèssim menjador (i ja té 4,5 anys). A triar, em quedo amb el "pesat" durant la nit, i bon menjador. Potser és més incòmode, però fa patir menys.
ànims
marta_mum
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

EntradaAutor: marta_mum » dt. des. 03, 2013 3:19 pm

Ostres, m'heu desconcertat molt amb tots aquests missatges!!!

Ara potser sona una mica borde, però el meu meu Jan i jo fem collit, i no tinc ni idea de quantes vegades es desperta a la nit, ja us dic que són moltes, simplement trec la teta, ell es posa a menjar i ens adormim...i al cap d'una estona torna a tenir gana doncs teta altra vegada, i així anar fent... ni ell ni jo ens aixequem ni ens desvetllem.

Conclusió: El meu fill dorm superbé i jo descanso de conya.

Però com és que vosaltres si casi us passa el mateix que jo esteu tant angoixades i dieu que no descanseu?

Potser ens pensem que els nostres fills han de ser com els de la "veïna" que des de que va néixer dorm d'un tirón tota la nit?

Ei, no m'agafeu mania ara! neukiss-)
Elma
Entrades: 310
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 7:59 pm

EntradaAutor: Elma » dt. des. 03, 2013 9:32 pm

Marta_mum jo abans no m'enterava tampoc, el problema és que està molt més agitat i costa més que es torni a dormir. I desde que he tornat a la feina han augmentat tb els mals d'esquena, coll i sobretot...braç.
Jo nomes demano que els despertars siguin tranquils, tot i que siguin cada hora. El que faci la veïna...m'és igual!!
ImatgeImatge

Imatge
llunix
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. jul. 13, 2012 7:32 pm

EntradaAutor: llunix » dv. des. 06, 2013 8:34 pm

Completament d'acord amb l Elma....el que preocupa no són tant el nombre de despertars sinó que els costi tornar a adormir-se, i això de vegades passa tot i fer collit. Ànims!!
ginko biloba
Entrades: 192
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm

EntradaAutor: ginko biloba » dl. des. 09, 2013 12:34 pm

I tant! Hi ha setmanes que no tens ni idea de les vegades que s'ha despertat, perquè ni te'n adones, sols tens un record vague... Però d'altres, que comença a fer la croqueta sobre teu, o a plorar.... i anem donant voltes, al mateix temps que les hores van passant..... I en el meu cas, amb 14 mesos, pot inclòs decidir que vol anar a jugar! Llavors tens la sensació que cap dels dos dorm bé, i clar, comences a pensar en alguna altra opció.

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::