Escoles Girona: Migdia, Pla de Girona, Bosc de la Pabordia..

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
winnymas
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dj. feb. 18, 2010 9:29 am

Escoles Girona: Migdia, Pla de Girona, Bosc de la Pabordia..

EntradaAutor: winnymas » dc. març 14, 2012 12:21 pm

Hola a totes,

suposo que com moltes de vosaltres, estic prenen decisions importants per la vida educativa de la meva filla. Per això m'agradaria tenir les màximes opinions possibles sobre les escoles a Girona.
En principi jo volia els Maristes... però Girona està dividit en zones i resulta que no vivim a la zona correcta. I aleshores com que la concertada que em tocaria és les Alzines (que és de l'opus) i no m'acaba de fer el pes... Aleshores he doncs he de triar una de pública.
La qüestió és quina?? A veure m'han parlat molt bé del Migdia i del Pla de Girona (les visites a les escoles són aquesta setmana). Però alguna de vosaltres porta els seus fills aquí?? Què tal estan??
I del Bosc de la Pabordia?? N'he sentit a parlar bé i malament!!! Hi ha pares que n'estant mooooolt contents i d'altres que han tret els fills ràpidament!!! Què en sabeu vosaltres? Ahir van fer la jornada de portes obertes i el meu home va venir molt content, tot i que està en barracons i encara no saben quan es farà la nova (i menys ara que no hi ha diners). Jo tinc la sensació que el seu sistema educatiu funciona pels nens que tenen molt interès per apendre però per aquells que els hi costa una mica... doncs no sé si acaba de funcionar correctament.

A veure què n'opineu totes les de Girona!!

Ah, a la meva zona també hi ha altres centres com el Marta Mata, la Pericot, però d'aquests no en tinc ni bones ni males referències.
Imatge
Nima
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. març 31, 2010 10:37 am
Ubicació: Girona

Re: Escoles Girona: Migdia, Pla de Girona, Bosc de la Pabordia..

EntradaAutor: Nima » dc. març 14, 2012 1:38 pm

Hola!!!

El primer any que has de fer preinscripció i tot mira que pateixes oi?
Jo també estic interessada en aquestes escoles però per zona de feina i serà molt més difícil d'entrar pero ho intentarem.
Pel que dius dels Maristes has parlat amb el director a veure com està el tema? Vull dir si aquest any han de guardar moltes plaçes per germans o no...

Per cert la jornada de portes obertes del migdia es avui, per si t'interessa a les 15:45 jo hi aniré ;-)

Que tinguis molta sort!! :-()-) :-()-)
Vivint una vida d'aventura amb tres fills :-)
lupitafriend
Entrades: 1685
Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm

EntradaAutor: lupitafriend » dc. març 14, 2012 2:25 pm

ben be, q el mon esta mal repartit! a mi em toca maristes i vull bosc de la pavordia! m'ho canvies????? jejejejejeje!
amb ull clucs al bosc, no ho dubtis! fan servir metode montessori i les families son molt participatives, be, si es aixo el q busques es clar...
al migdia es força dificil entrar segons tinc entes.
Imatge

Imatge

Imatge
winnymas
Entrades: 117
Membre des de: dj. feb. 18, 2010 9:29 am

EntradaAutor: winnymas » dj. març 15, 2012 10:50 am

Hola,

ahir vaig anar a l'escola Migdia i la veritat és que no em va agradar gens. No sé com és que té tant d'èxit.
De fet el meu marit que va visitar el Bosc de la Pabordia i també l'escola Migdia diu que mil vegades millor del Bosc tot i que estan en barracons.
Avui toca visitar el Marta Mata i demà el Pla de Girona. A veure què tal aquests dos i després tocaran dies de meditació!
Imatge
Nima
Entrades: 1394
Membre des de: dc. març 31, 2010 10:37 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Nima » dj. març 15, 2012 1:39 pm

Eiii jo també hi era !!
Però no vaig visitar els mòduls d'infantil, directament vaig anar a primaria.
I perquè no et va agradar? Home l'escola es molt antiga, les classes ni fu ni fa, però les mestres es veien totes correctes. Varen entrar en diferents classes a on feien una mica de tot, anglès a un altre als ordinador, uns que eren al laboratori i la sala de plàstica. El que sí vaig veure es que d'imnigració n'hi ha molt poca oi?

El tema del bosc de la pabordia em varen comentar que fan pagar un xic més que a les publiques normals, les activitats extraescolars també surten més cares... li varen comentar algo d'això al teu home?

I el Plà de Girona té bona pinta, jo no puc anar demà :ufs: :ufs: si pots anar, podries posar que t'ha semblat?

Gràcies!!
Ara
Vivint una vida d'aventura amb tres fills :-)
Tatti
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 3:35 pm

EntradaAutor: Tatti » dc. març 21, 2012 2:59 pm

Uf estem tots amb les preinscripcions! Diuen q el pla esta mb, un xic clàssic, pero molt correcte, igual el Migdia. Del Bosc se de pares i sobretot mestres q han marxat corrents, lo del mètode... S'ha de veure radere dels aparadors i de les grans exposicions de portes obertes. Dels Maristes ni idea... Es clar q jo sempre he pensat q depen del profe q et toca, no? Buf.. Espero q hi hagi molta sort!
floreta26
:: gosset
:: gosset
Entrades: 496
Membre des de: dv. gen. 14, 2011 8:54 am

EntradaAutor: floreta26 » dj. des. 05, 2013 2:50 pm

Noies, al final què vau decidir? N'esteu contentes? Què n'opineu, del marta mata i del pericot? Jo començo a estar com vosaltres l any passat :-ç
ImatgeImatge
nausicaa
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dg. feb. 19, 2012 2:59 pm

EntradaAutor: nausicaa » dj. feb. 04, 2016 7:18 pm

Hola noies, recupero el fil que aquest any ens toca a nosaltres! Experiències recents del Bosc de la pabordia, Marta Mata o Migdia? Moltes gràcies.
silvia23
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dj. des. 13, 2012 3:01 pm

EntradaAutor: silvia23 » ds. feb. 27, 2016 10:27 pm

Hola!!!
A mi tb m,interessa molt aquest post!
Jo tb estic entre el Pla, Migdia, Marta Mata, el bosc d la pabordia.... Q tal q vareu fer?? Ara anire a totes les portes obertes ja que el meu fill al setembre ha d començar... Gracies!!! Estic com tu naussica...
Imatge
18/8/12 test positiu!!
27/4/2013 Sortim de comptes[/b]
f2013
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dl. feb. 08, 2016 9:18 am

EntradaAutor: f2013 » dt. maig 10, 2016 3:49 pm

Aquest any el bosc, el pla i migdia han anat a sorteig, marta mata no hi ha anat...

En aquest fórum hi ha altres fils que en parlen de les escoles de Girona i també de les preinscripcions sort!
aiguablava
Entrades: 132
Membre des de: dc. ago. 15, 2012 7:22 am

EntradaAutor: aiguablava » ds. juny 11, 2016 8:09 am

Suposo que ja us han adjudicat escola i he fet tard a aquest fòrum però totes les escoles de la què parlàveu són molt diferents tot i ser públiques, però molt, ara bé, totes tenen una línia d'escola molt definida i això és bo, perquè a la pública el tema línia d'escola trontolla i molt. Em dedico a l'educació i conec gent que hi ha treballat, gent que hi porta fills i he vist experiències d'algunes d'aquestes escoles.

- Migdia: escola força tradicional. És la que en tinc menys referències. Alguns diuen que està estancada, ara bé hi ha bons professionals i l'ensenyament tampoc és una cursa d'estar a la última, sinó de fer les coses ben fetes i és un centre amb bons resultats.

- El Pla: Una escola molt tradicional, té molts detractors però és una escola coherent i de fiar, si n'hagués de triar una seria aquesta, clar que jo porto el fill a un concertat. És una escola ben organitzada.

- El Bosc de la Pabordia: escola innovadora però amb un greu problema i és que té una part de la plantilla que va i ve (interins) i naturalment molts ni creuen amb la manera de fer, ni es mostren coherents amb la línia d'escola. Aquí la línia pot trontollar per aquest motiu. És una escola que agrada molt o desagrada també molt. Jo conec una família molt oberta que hi van treure els fills perquè la veien incoherent i el nivell el trobaven baix. O sigui: que la direcció tingui molt clar un estil i el defensi, no vol dir que tot el claustre ho faci. Penseu si voleu un centre sense sorpreses i amb el que pogueu fer un bon seguiment del vostre fill o si us agrada una manera de fer que costa més de comprovar-ne els resultats.

- Marta Mata: no en sé massa, diria que no és ni tan tradicional com el Pla i Migdia, ni pretén ser tan experimental com El bosc de la pabordia (que tampoc ho és tant en el fons). És una escola molt nova.
Ithilien
Entrades: 6
Membre des de: dg. abr. 17, 2016 9:06 pm

EntradaAutor: Ithilien » dt. juny 14, 2016 10:08 pm

Gràcies per l'anàlisis. I qué opines o saps de l'Escola Pericot? Tinc entés que és semblant al Bosc de la Pabordia.
aiguablava
Entrades: 132
Membre des de: dc. ago. 15, 2012 7:22 am

EntradaAutor: aiguablava » dc. juny 15, 2016 5:42 am

Del Pericot també en sé poc, és molt nova i no conec a ningú que hi hagi treballat i només un parell de famílies que hi porten els nens a preescolar i n'estan contents. Penso que és una escola per definir, però que actualment ni és tan clàssica com el Pla, ni pretén ser com El bosc de la Pabordia. Té de bo que comença amb gent amb ganes i amb una manera de fer més acord amb els temps actuals, quan els extrems educatius sembla ser que no funcionen. Fan servir llibres però fan molts projectes, l'anglès és important i estan en un entorn que possibilita aprofitar l'entorn.

Personalment d'aquesta escola hi ha una característica que no em convenç i és que per una banda sé que hi ha anat a parar alumnes que no van ser admesos a la primera opció escollida pels pares i que la zona on està hi ha molts pisos de lloguer, la qual cosa pot significar que hi hagi una part de l'alumnat que sigui d'anada i tornada (ara comencen a P3, ara se'n van a primer, ara n'entren de nous...) fins que s'estabilitzi el sector o fins que hi hagi prou gent del barri que decideixi portar-hi els fills.

Jo no experimentaria amb els meus fills, personalment prefereixo una escola consolidada i amb una manera de fer sòlida encara que no ens convenci absolutament amb tot. A casa hem preferit una escola consolidada i amb una línia pedagògica molt definida, que no altres aspectes atractius (que si molta participació dels pares, que si molts de festivals i dies especials, que si vinga sortides...) però que a la fi i al cap no són els més rellevants per l'adquisició de coneixements dels fills. El més important en qualsevol escola és la línia pedagògica i, siguem sincers, també quin tipus de família hi porta els fills i què n'esperen d'ells. I en el cas de l'Escola Pericot és la que menys sòlida veig.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::