dolor amb les primeres dents.
- canyelladecolors
- :: rateta

- Entrades: 184
- Membre des de: dc. nov. 07, 2012 3:58 pm
dolor amb les primeres dents.
Hola MARONES!
La meva peke te 6 mesos i fa uns dies que es queixa dia i nit per culpa de la sortida de les dents. Agafa qualsevol cosa i se la posa corrents a la boca per mastegar-la, encara no te cap punteta aixi que penso que li fa mal quan se li està trencant la geniva... fa moltes babes i a les nits es posa a cridar de cop i volta. A algu mes li ha passat?
Hi ha algun remei natural o artificial?
em fa molta peneta no poder fer res...
La meva peke te 6 mesos i fa uns dies que es queixa dia i nit per culpa de la sortida de les dents. Agafa qualsevol cosa i se la posa corrents a la boca per mastegar-la, encara no te cap punteta aixi que penso que li fa mal quan se li està trencant la geniva... fa moltes babes i a les nits es posa a cridar de cop i volta. A algu mes li ha passat?
Hi ha algun remei natural o artificial?
em fa molta peneta no poder fer res...
Re: dolor amb les primeres dents.
El meu fill ara ja té 33 mesos, però recordo que ho va passar malament quan li van sortir les dents. Jo li donava Dalsy pel dolor abans d'anar a dormir. I li anava bé, però no li donava cada dia. També li donava una Pastanaga freda de la nevera perquè mosseguès, i fruita com la poma o la pera, senceres, només pelades per la necessitat de mossegar.
Una amiga em va recomanar Chamodent, i que a la seva filla li anava molt bé. Jo no ho he provat, així que no et puc dir de primera mà.
Una amiga em va recomanar Chamodent, i que a la seva filla li anava molt bé. Jo no ho he provat, així que no et puc dir de primera mà.
- canyelladecolors
- :: rateta

- Entrades: 184
- Membre des de: dc. nov. 07, 2012 3:58 pm
Hola!
el chamodent és el que em van donar a mi a la farmàcia... es homeopatia oi? no ser... crec que no li fa res. Aixo de la fruita és bona idea però la meva peke encara és massa petita crec, només te 7 mesos i ni una dent... també m'han dit de un gel per la geniva, crec que aixo serà mes engorrós però més eficaç.
mil gràcies
el chamodent és el que em van donar a mi a la farmàcia... es homeopatia oi? no ser... crec que no li fa res. Aixo de la fruita és bona idea però la meva peke encara és massa petita crec, només te 7 mesos i ni una dent... també m'han dit de un gel per la geniva, crec que aixo serà mes engorrós però més eficaç.
mil gràcies
Hola! Ens van recomanar un gel natural, Pre-Denticium, i la veritat és que per les primeres dents li anava molt bé, li posàvem abans dels àpats i de dormir.
- montsejoel
- :: granota

- Entrades: 240
- Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm
Pujo el post, el nen ja té una dent gairebé fora i comença a sortir una altra... pobrets, què malament ho passen!!
Li he donat apiretal algun dia i mossegadors freds, i ara m'estan preparant un oli a la farmàcia per poder fer massatges a les genives.
Li he donat apiretal algun dia i mossegadors freds, i ara m'estan preparant un oli a la farmàcia per poder fer massatges a les genives.
La meva nena quan estava rabiosa amb les primeres dents, no sabíem què fer. Així que vaig comprar un mossegador i amb això més o menys va anar millorant. Quan va començar la alimentació complementària, després de cada àpat, li netejava les genives... i això l'alleujava molt! I una miqueta més gran, el raspallat de dents li ha anat molt bé per calmar-li el dolor. De medicaments no us en puc parlar, perquè no hi he tingut cap experiència...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |