Otitis - Antibiòtics - diarrea

Plors, malalties i consultes.
Avatar de l’usuari
AnnaGP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 9:43 pm

Otitis - Antibiòtics - diarrea

EntradaAutor: AnnaGP » dj. des. 19, 2013 9:42 pm

Ahir a la revisió del sisè mes del nostre petit, li van trobar otitis en una orella. La pediatra ens ha receptat augmentine pediàtric per la infecció i bivos com a protector estomacal per tal d'evitar diarrea, tot això durant una setmana.

El cas es que des d'ahir a la tarda fins ara que estem amb diarrea, el bivos ahir no va haver manera de Donar-li, avui encara li hem pogut donar un sobre barrejat amb la meva llet i amb una cullera, el bibi no el vol de cap de les maneres, i menys amb aigua. Al vespre li he preparat uns mica d'arros bullit, hi ha menjat una mica. I el pit no hi ha problema, el pren perfectament.

El que m'està preocupant, es la caca, avui n'ha fet molta i tot líquid.

A vosaltres us ha pasat? Anirieu un altre cop al metge no sigui que es deshidrati? Li heu donat aquesta medicació?
CARPE_DIEM
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dg. gen. 27, 2013 12:40 pm

Re: Otitis - Antibiòtics - diarrea

EntradaAutor: CARPE_DIEM » dj. des. 19, 2013 10:52 pm

Ves al pediatra i que et recepti Amoxicilina.
El àcid clavulanic fa diarreas i la major part de les vegades es pot evitar per què l'amoxicilina ja cobreix bastant.

Molta sort!!!! i que es curi aviat!!!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Otitis - Antibiòtics - diarrea

EntradaAutor: neuetes » dv. des. 20, 2013 2:23 pm

A la meva filla també li feia diarrea l'augmentine. Ves al pediatra i que et canviin la medicació.
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

Re: Otitis - Antibiòtics - diarrea

EntradaAutor: Aly84 » dg. des. 29, 2013 12:46 pm

Hola! Com es troba el teu petit de la Otitis I la panxa?

La nostra filla es propensa a fer otitis, ja n'ha tingut Quatre.... A nosaltres sempre ens recepten l'amoxicilina (antibiotic oral) I unes gotes x posar a l'orella k supura xk ha reventar el timpà. Ens van dir k l'augmentine es massa fort i produeix diarrea...

Parla amb el pediatre a veure k et diu... La nostra filla no li ha fet diarrea cap de les 4 vegades.

Espero k es recuperi aviat el teu petit! Es passa,molt malament Quan no estan bé...
Mar75
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dv. feb. 24, 2012 9:34 pm

Re: Otitis - Antibiòtics - diarrea

EntradaAutor: Mar75 » dc. gen. 01, 2014 9:48 pm

Jo li donava un probiotic: Ultralevura i dieta astringent, i li va anar be amb l augmentine

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::