Un puntet blanc al mugró. FA MAL!

Tria el pit o el biberó.

novella
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Un puntet blanc al mugró. FA MAL!

EntradaAutor: novella » dj. gen. 09, 2014 9:24 am

Hola!
Fa un temps vaig llegir al SP a algú que li havia passat el mateix però no he pogut trobar. Resulta que tinc un xic de 15 mesos que encara fa pit (sobretot a les nits!). Des de fa un parell de mesos, que em va venir la regla de nou, tinc els mugrons molt sensibles quan estic ovulant, i em fa mal alletar, per això, aquest cop, al principi no en vaig fer gaire cas, del dolor. Però resulta que aviat va destacar el dolor d’un mugró sobre l’altre i ara el mugró esquerre em molesta fins i tot amb el contacte amb la roba!!! Avui he vist que m’ha sortit com un puntet blanc al mugró i no sé si té alguna cosa a veure o no.
A alguna li ha passat? Com ho heu resolt? Què puc fer? Ara mateix donar-li el pit esquerre al meu fill és molt doloròs!!
Imatge
Imatge
pesol
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

Re: Un puntet blanc al mugró. FA MAL!

EntradaAutor: pesol » dj. gen. 09, 2014 9:38 am

crissie
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

EntradaAutor: crissie » dj. gen. 09, 2014 9:44 am

Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Airin
:: poltre
:: poltre
Entrades: 687
Membre des de: dc. març 30, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: Airin » dj. gen. 09, 2014 10:22 am

Coincideixo en què deu ser una perla de llet, fa un mal terrible! La solució és que mami molt d'aquest pit fins que faci desaparèixer l'obstrucció. :ok:
Imatge

Imatge

Imatge
novella
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: novella » dj. gen. 09, 2014 10:41 am

Ostres noies!! he mirat els links que m'heu passat i he vist que efectivament és una perla de llet, El què passa és que diferencien entre les d'origen traumàtic i les d'origen infecciós, i jo me la miro i no ho sé pas desxifrar. Podria ser traumàtic, el xic de tant en tant queixala o hi fa estrebades, però és que al principi de la lactància vaig patir una infecció bacteriana als mugrons i vaig haver d'acabar prenent antibiòtic, i ara em fa por que no es repeteixi!! Què puc fer per saber què tinc i com tractar.ho?? Puc seguir alletant al nen sigui el tipus que sigui??
Gràcies!
Imatge
Imatge
pesol
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

EntradaAutor: pesol » dj. gen. 09, 2014 11:17 am

Si en uns dies no ha desaparegut és que l'origen pot ser infecciós
maca
Entrades: 1
Membre des de: dl. gen. 13, 2014 12:02 am

EntradaAutor: maca » dl. gen. 13, 2014 12:11 am

Hola novell,
He patit com a 3 cops les perles de llet, sobretot al principi de donar pit. Sempre em sortia un puntet blanc al mugró esquerra i llavors al cap de 5 o 6 dies em marxava. Estava 3 o 4 dies sense el puntet fins que em tornava a aparéixer. I així tornàvem a començar. Havia llegit que podia ser provocat per una infecció bacteriana i fins que no em vaig prendre un medicament probiòtic no em va marxar definitivament. Ara porto més de 4 mesos continuant amb la lactància i super contenta que no m'hagi tornat aparéixer, ja que fa un mal esgarrifós. El medicament que em vaig prendre es diu "casenbiòtic", suposo que deu haver-hi d'altres marques. Espero haver-te ajuda't.

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::