L'he liat! Versió mòbil
L'he liat! Versió mòbil
Hola! A veure si algú em pot ajudar..
No sé que he tocat que l'he liat i m'ha passat el fòrum de la versió pc a la versió mòbil. Si estàs al mòbil es molt còmoda però des de l'ordinador... no pas gaire. Algú em pot ajudar? No sé tornar a posar-ho com abans!
No sé que he tocat que l'he liat i m'ha passat el fòrum de la versió pc a la versió mòbil. Si estàs al mòbil es molt còmoda però des de l'ordinador... no pas gaire. Algú em pot ajudar? No sé tornar a posar-ho com abans!
Re: L'he liat! Versió mòbil
Hola Gingis!
Al tauler de control de l'usuari ho pots canviar. A l'apartat de "preferències del fòrum" a "Estil del fòrum".
Espero haver-te ajudat!
Al tauler de control de l'usuari ho pots canviar. A l'apartat de "preferències del fòrum" a "Estil del fòrum".
Espero haver-te ajudat!
He,he.. no et preocupis que es pot arreglar..
Entra a dalt a la dreta a la roda dentada i fes clic a "Tauler de Control de l'Usuari" desprès fes clic a "principal" i tria Preferències del Fòrum,
a Estil del fòrum tindràs SocPetit Mobiles, canvia-ho per Prosilver Socpetit, fes clic a Trament i jattà!
Sort
Entra a dalt a la dreta a la roda dentada i fes clic a "Tauler de Control de l'Usuari" desprès fes clic a "principal" i tria Preferències del Fòrum,
a Estil del fòrum tindràs SocPetit Mobiles, canvia-ho per Prosilver Socpetit, fes clic a Trament i jattà!
Sort

Jajajajja ara riureu amb lo ruca que sóc però allà ja hi havia estat i pensava que allò que posava "principal" i "pàgina principal" era el títol de la secció on estava
Si es que els fòrums i jo... jajaja.
Moltes gràcies a tots dos!
Intentaré no liar-la més 
Si es que els fòrums i jo... jajaja. Moltes gràcies a tots dos!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |