Cadireta pel cotxe. M'ajudeu?
Cadireta pel cotxe. M'ajudeu?
Hola noies,
Els meus fills acaben de fer 4 anys i al cotxe encara van amb les cadiretes del grup 1-2, de la marca casualplay que, segons diu, serveix fins els 25 kgs. Ells encara no els pesen però em fa la impressió que se'ls està quedant petita, sobretot de la part de les espatlles. Ens estem pensant de comprar-ne unes del grup 3 ?¿?¿.
Alguna recomanació?
Moltes gràcies!
Els meus fills acaben de fer 4 anys i al cotxe encara van amb les cadiretes del grup 1-2, de la marca casualplay que, segons diu, serveix fins els 25 kgs. Ells encara no els pesen però em fa la impressió que se'ls està quedant petita, sobretot de la part de les espatlles. Ens estem pensant de comprar-ne unes del grup 3 ?¿?¿.
Alguna recomanació?
Moltes gràcies!
karla l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 14, 2014 10:53 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- marta9
- :: poltre

- Entrades: 657
- Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
- Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)
Re: Cadireta pel cotxe. M'ajudeu?
Jo les cadiretes pel cotxe les he comprat sempre a una pàgina web alemanya, pingpong online, les solen tenir força més bé de preu que per aquí, i seerveixen molt bè. Les que tenim ara són dels grups 2 i 3, marca britax römer, i són molt còmodes, ben acabades, i pràctiques de fer servir!
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Hola!
Nosaltres per al gran tenim una ROMER KIDFIX TRENDLINE Grupo II/III (15-36Kg), ell hi va desde els 3 anys i mig. De totes maneres si pots anar aguantant l'altre fins els 25 kilos millor pq segur que si s'adormen els hi va més bé pq no els hi caigui el cap, al meu fill gran li cau pobret, ja hem provat coses però res.
Petons
Nosaltres per al gran tenim una ROMER KIDFIX TRENDLINE Grupo II/III (15-36Kg), ell hi va desde els 3 anys i mig. De totes maneres si pots anar aguantant l'altre fins els 25 kilos millor pq segur que si s'adormen els hi va més bé pq no els hi caigui el cap, al meu fill gran li cau pobret, ja hem provat coses però res.
Petons

Gràcies per les respostes!
Veus, aquest és el dubte... si en realitat no van millor amb aquestes que tenim ara.... en les que tu dius els cau el cap?? no són reclinables??
Veus, aquest és el dubte... si en realitat no van millor amb aquestes que tenim ara.... en les que tu dius els cau el cap?? no són reclinables??
- noviachuky
karla ha escrit:Gràcies per les respostes!
No, no són reclinables. És la pega que tenen.
ostres... doncs a la descripció del producte diu que és reclinable en tres posicions...
que estrany....
igualment, moltes gràcies!!
que estrany....
- noviachuky
karla ha escrit:ostres... doncs a la descripció del producte diu que és reclinable en tres posicions...
que estrany....
ostres doncs no ho he provat mai! el proper dia que agafem el cotxe ho provarem
Nosaltres, a un cotxe tenim una Römer grup I/II i a l'altre una Britax grup III i, personalment, ens agrada molt més la I/II, va molt més còmode i, el que diu la novia, no els hi cau el cap. A més, li hem d'insistir que no es descordi fins que no hem aturat el cotxe (amb l'altre, no es pot descordar sol). Resumint: a la grup III hi va per trajectes curtets, però per viatjar i trajectes més llarguets, hi va a l'altre, que trobem més segura i més còmoda.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |