Que pendre abans de l'embaras
Que pendre abans de l'embaras
Hola, ens estem plantejant anar per el tercer, pero no recordo que em varen receptar amb el primer embaras ABANS DE QUEDAR-TE. Acid folic i alguna cosa mes? Gracies.
- princesa_ballarina
- :: pantera

- Entrades: 858
- Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm
Re: Que pendre abans de l'embaras
Hola valenta!
Hi ha ginecòlegs que recomanen també el iode.
Molta sort en la cerca!!
Hi ha ginecòlegs que recomanen també el iode.
Molta sort en la cerca!!
A mi em van receptar el YODOCEFOL i un mes abans de parir ferro.
L'àcid fòlic uns tres mesos abans de començar a cercar. Jo prenc el folidoce però n'hi ha d'altres.
- rateta2013
- :: peixet

- Entrades: 298
- Membre des de: dt. set. 17, 2013 12:05 pm
Hola! Gràcies per contestar tan ràpid. Vaig trobar ahir a l'armari el YODOCEFOL que és el que em varen donar per el segon embaràs, a més, encara m'en queden i no caduquen fins al 2015, per tant, perfecte, avui mateix començaré!
Vitamina b12
avui he començat a pendre el YODOCEFOL, ja que a la primavera començarem a buscar el segon. Es pot pendre les antibaby e yodocefol alhora? es que em queden 4 pastilles i ja acabare el blister i es quan em vindra la regla.
Crec que no son incompatibles tutty29 ;)
La de mujer a mujer m'agradat molt colaboraré gràcies charito
Jo estic prenent yodocefol perque com a casa no som de menjar gaire iode pues em servirá per omplir les reserves i tb em va recomenar tirar sal yodada als menjars tant per ell com per mi, perque que ell prengui iode tb es molt important!!
- kitty07_ninu08
- :: rateta

- Entrades: 164
- Membre des de: dc. maig 22, 2013 10:16 am
a mi m'han receptat natalben, alguna la utilitzat?????
ja gines q diuen q tres mesos abans a mi me va dir q a partir de q començi a pendreme-la ja puc començar la búsqueda...
ja gines q diuen q tres mesos abans a mi me va dir q a partir de q començi a pendreme-la ja puc començar la búsqueda...
Jo tb prenc Natalben.
És àc fòlic i altres vitamines.
No crec que hi hagi problema amb combinar-ho amb les anticonceptives. És simplement un complex alimentari.
És àc fòlic i altres vitamines.
No crec que hi hagi problema amb combinar-ho amb les anticonceptives. És simplement un complex alimentari.
laiaf3 ha escrit:Hola, ens estem plantejant anar per el tercer, pero no recordo que em varen receptar amb el primer embaras ABANS DE QUEDAR-TE. Acid folic i alguna cosa mes? Gracies.
Laia, a pel 3r!! es veu que a les Laies us va això de tenir-ne 3, eh? hehe
doncs passa't pel post de cercadores, que sempre va bé tenir cercadores experimentades!
Jo penso igual que la mel29 no crec que hi hagi problema.
Jajajaja siiii Laiaf3 ets molt valenta! Ara els pekes són l' "alegría de la huerta"
Que tingueu totes una cerca ben curteta!
Jajajaja siiii Laiaf3 ets molt valenta! Ara els pekes són l' "alegría de la huerta"
Que tingueu totes una cerca ben curteta!
- kitty07_ninu08

bueno a veure si m'animo i començo ja jejejeje.
- kitty07_ninu08

per cert, a totes us han dit tres mesos abans????
gràcies maques!!!!
gràcies maques!!!!
Hola!
Jo prenia l'ASPOL, que te el doble d'àcid fòlic que l'ACFOL que he vist que pren la gent normalment. A mi no em van dir temps abans. Em van dir que quan comences a buscar.
Sort!!
Jo prenia l'ASPOL, que te el doble d'àcid fòlic que l'ACFOL que he vist que pren la gent normalment. A mi no em van dir temps abans. Em van dir que quan comences a buscar.
Sort!!
L'Aran es fa gran

http://www.fertilityfriend.com/home/424654
Panxupacte twins d'abril '13: Laia
i Araneta
Panxupacte DEURES COMPLERT!!
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta

http://www.fertilityfriend.com/home/424654
Panxupacte twins d'abril '13: Laia
i Araneta
Panxupacte DEURES COMPLERT!!
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta Re: Que pendre abans de l'embaras
kitty, jo tmb prenc Natalben preconceptiu i em van recomenar 3 messos.
Jo les vaig començar a prendre tot just deixar els anticonceptius, xo com diu la mel, és un complement vitamínic i no crec q hi hagi cap problema en prendre'l si encara prens les anticonceptives.
Jo les vaig començar a prendre tot just deixar els anticonceptius, xo com diu la mel, és un complement vitamínic i no crec q hi hagi cap problema en prendre'l si encara prens les anticonceptives.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |