flux gelatinós (ovulació)

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
rateta2013
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dt. set. 17, 2013 12:05 pm

flux gelatinós (ovulació)

EntradaAutor: rateta2013 » ds. gen. 11, 2014 5:24 pm

Hola cercadores, potser hi ha alguna de vosaltres que no veu el famós flux gelatinós que indica ovulació. Jo fa anys cada mes el veia, però ara fa molt que no apareix (anys, fins i tot). Em feia por ser menys fèrtil per això, i en canvi m'he quedat al segon intent.
Ho poso perquè a moltes webs ho indiquen com si no tenir aquest flux fos un problema, i no és així.
Eduard 2005
Arnau 2014
Marga_2
:: rateta
Entrades: 162
Membre des de: dj. abr. 25, 2013 7:25 pm

Re: flux gelatinós (ovulació)

EntradaAutor: Marga_2 » ds. gen. 11, 2014 5:47 pm

Gràcies, maca.
La veritat és q llegeixes tantes coses q al final no saps a q has de fer cas. Ja m'ho va dir el meu metge x una altra qüestió: "sobretot, no busquis a internet...".
marionilla
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. gen. 04, 2013 12:13 pm

EntradaAutor: marionilla » dl. gen. 20, 2014 10:53 am

Gràcies, rateta2013, el teu comentari m'ha tranquil.litzat molt.

Jo sempre havia notat la famosa claraweb un parell de dies abans de l'ovulació, però aquest cicle res de res, no ha aparegut per enlloc. El TO em marca que he ovulat, però ja m'havia començat a rallar...

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva experiència! Ens ajuda a no preocupar-nos inútilment per coses que llegim a internet o que sentim por ahí.
Arrebol
Entrades: 157
Membre des de: dg. nov. 03, 2013 7:45 am

EntradaAutor: Arrebol » dt. gen. 21, 2014 7:38 am

rateta2013 ha escrit:Hola cercadores, potser hi ha alguna de vosaltres que no veu el famós flux gelatinós que indica ovulació. Jo fa anys cada mes el veia, però ara fa molt que no apareix (anys, fins i tot). Em feia por ser menys fèrtil per això, i en canvi m'he quedat al segon intent.
Ho poso perquè a moltes webs ho indiquen com si no tenir aquest flux fos un problema, i no és així.

Gràcies Rateta!! Arriba un punt que no veus ni notes res :ufs: a més escoltar el cos i llegir per internet menys realitat veus...
Eiwa
:: gosset
:: gosset
Entrades: 462
Membre des de: dc. nov. 27, 2013 8:52 pm

EntradaAutor: Eiwa » dc. gen. 22, 2014 12:08 am

No ho feu maiiiii de buscar a internet!!! jajajaja. Aquí tenim un cas real!!! Gràcies rateta! :ok: Per cert, Felicitatssssssss!! :-())

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::