Detall d'aniversari per la classe

Canvia el seu entorn: professores i amics.

Nuty
:: peixet
Entrades: 266
Membre des de: dt. des. 07, 2010 2:33 pm

Detall d'aniversari per la classe

EntradaAutor: Nuty » dt. gen. 21, 2014 7:37 pm

Bones!!

Us escric perquè sempre teniu solucions per tot i molt bones.

El meu peque farà dos anys a principi de març i volia fer un detall a els altres nens de la classe. (com fèiem nosaltres amb les xuxes)

Un seu company va portar un xiulet petit de fusta, molt xulo, acompanyat amb una foto seva, que va tenir molt d'exit.

Porto dies buscant un post que vaig veure fa molt de temps, que parla del tema, però ara no el trobo.

A veure si em podeu dir què heu fet les mames de nens de dos anys, o què ferieu. No pot ser res de menjar per temes d'intolerancies. També havia pensat alguna cosa per a tots i que es quedes a la classe.

Gràcies per endavant!
08-03-12: Vas neixer a les 5:45 del matí, amb 3,600 i 49,5 cm.
Albercoca
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dl. març 19, 2012 3:13 pm

Re: Detall d'aniversari per la classe

EntradaAutor: Albercoca » dt. gen. 21, 2014 7:51 pm

Jo pel meu fill quan va fer dos anys vaig regalar un xiulet i un pot d'aquests per fer bombolles, als nens que van venir a l'aniversari. I els va encantar. És una idea.
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dt. gen. 21, 2014 9:13 pm

El meu fara 2 anys aquest diumenge i dilluns portare una coca feta per mi, a la guarderia si que deixen portar algo de menjar.
nacristai
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2116
Membre des de: dl. des. 21, 2009 6:31 pm

EntradaAutor: nacristai » dt. gen. 21, 2014 10:12 pm

Nosaltres vam fer unes galetes en forma de 2,embolicades amb bossa de celofan,una targeteta i els ingredients.van tenir molt èxit! :)
Imatge
Imatge

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???

http://www.elfildenjan.blogspot.com

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

silviona
Entrades: 210
Membre des de: dt. ago. 03, 2010 12:43 pm

EntradaAutor: silviona » dc. gen. 22, 2014 7:56 am

hola! jo l'any passat vaig fer unes galetes amb forma de 2 banyades de xocolata i amb pal...com si fos una piruleta, embolicades amb celofan i amb una tarjeta que posava k feia dos anys. La setmana que ve en fa tres i estic completament en blanc!!! us seguire!!
Imatge
Imatge
Nuty

EntradaAutor: Nuty » dc. gen. 22, 2014 1:39 pm

Moltes gràcies per les vostres experiencies però les galetes, ni coques em serveixen :(

Està totalment prohibit entrar menjar a l'escola. No podem ni dur el nostre esmorzar/berenar de casa.

A veure si surten mes idees i ens serveix per tothom!

Gràcies.
Nuty l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 22, 2014 1:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Nuty

EntradaAutor: Nuty » dc. gen. 22, 2014 1:43 pm

Albercoca ha escrit:Jo pel meu fill quan va fer dos anys vaig regalar un xiulet i un pot d'aquests per fer bombolles, als nens que van venir a l'aniversari. I els va encantar. És una idea.

Ei gràcies! però el pot de fer bombolles jo els veig massa petits, i perill que no es veguin el liquid, o tirar-lo per terra. Crec que l'educadora em fotaria crits jejeje.

El xiulet ja veig que té molt exit a per tot.
petipe
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

EntradaAutor: petipe » dl. gen. 27, 2014 12:22 pm

Jo el pot de bombolles ho veig molt bé, perquè a aquesta edat els fa molta gràcia.

A la meva classe van regalar un cop gomets amb forma d'animals (un paquet per nen) i ho vaig trobar molt bona idea. També han regalat ninots de goma d'aquests de la banyera (un per nen).

Altres idees poden ser una làmina d'adhesius, plastelina, un ioió de fusta o globus d'aquests que tenen formes d'animals.

El xiulet és bona idea, excepte pels pares!! Que acaben amb el cap com un timbal! ja ja ja!!

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::